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市場調査レポート
商品コード
1640821

美容サプリメント市場:世界の産業分析、市場規模・シェア・成長・動向、将来予測 (2025~2032年)

Beauty Supplement Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032


出版日
ページ情報
英文 172 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
美容サプリメント市場:世界の産業分析、市場規模・シェア・成長・動向、将来予測 (2025~2032年)
出版日: 2025年01月23日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 172 Pages
納期: 2~5営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

Persistence Market Research社はこのほど、世界の美容サプリメント市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新たな動向、機会、課題など、主要な市場力学の詳細な分析を提供しました。本レポートは、利害関係者に市場情勢の徹底的な理解を提供し、十分な情報に基づいた意思決定を支援します。

主要な洞察

  • 美容サプリメントの市場規模 (2025年):38億米ドル
  • 市場規模の予測 (金額ベース、2032年):98億米ドル
  • 世界市場の成長率 (CAGR、2025~2032年):14.5%

美容サプリメント市場:分析範囲

世界の美容サプリメント市場は、ナチュラルでホリスティックな美容ソリューションに対する消費者の意識の高まりにより、大きな成長を遂げています。消費者が美容ルーチンの中で健康と予防ケアを優先するにつれて、肌、髪、総合的な健康をサポートする美容サプリメントがますます求められています。ハーブエキス、ビタミン、ミネラルなどの主成分は、肌の健康を高め、アンチエイジング効果を促進し、体内の健康に取り組む上で大きな役割を果たしています。クリーン・ビューティーのトレンドが高まる中、人工添加物を含まない美容サプリメントが市場で人気を集めています。

市場成長の促進要因:

世界の美容サプリメント市場は、主に予防ヘルスケアへのシフトの高まりによって牽引されています。消費者は、短期的な解決策よりも長期的な健康を重視するホリスティックな健康アプローチを採用するようになってきています。美容サプリメントは、高麗人参、アロエベラ、緑茶のような天然成分の使用を通じて健康的な肌、髪、爪を促進することで、この哲学に合致しています。栄養が外見に与える影響について消費者の意識が高まるにつれ、老化の兆候や肌のダメージを予防するための積極的な解決策を提供するサプリメントに注目が集まっています。この動向は、クリーン・ビューティー運動に合致した天然成分や植物由来成分の人気が高まっていることによって、さらに後押しされています。

市場の抑制要因:

急速な拡大にもかかわらず、美容サプリメント市場はいくつかの課題に直面しています。消費者の主な懸念は、特定の成分に関連するアレルギー反応や副作用の可能性です。副作用などのネガティブな体験は、消費者の信頼やブランド・ロイヤルティに深刻な影響を与えかねないです。市場が成長するにつれ、規制当局の監視が強化され、製品テストや安全性プロトコルがより厳しくなる可能性があります。さらに、美容サプリメントの効能に関する包括的な科学的検証の欠如が、もう一つの障壁となっています。多くの消費者は、こうした製品の真の効能を評価するのに苦労しており、査読を受けた研究がないため、その有効性に関して懐疑的になる可能性があります。強力な科学的裏付けがなければ、真の効果とプラセボ効果を区別することは依然として難しく、市場成長の妨げとなっています。

市場機会:

美容サプリメント市場は、特に植物由来で自然なソリューションに対する需要の拡大において、多くの機会を秘めています。消費者が成分の原産地や品質について透明性を求める傾向が強まる中、クリーンで倫理的な原料を重視する企業は成長に向けて有利な立場にあります。肌の健康が全体的な健康の一部であるという意識の高まりは、美容サプリメントをより広範なウェルネス・ルーティンに統合する機会を提示しています。特定の皮膚状態や加齢の懸念に的を絞ったサプリメントの開発など、製品処方の革新が需要をさらに押し上げると予想されます。さらに、市場が成長するにつれて、消費者の健康意識が高まり、パーソナルケアの一環として美容サプリメントに関心を持つようになっている新興国の未開拓市場に参入する機会があります。

当レポートで回答する主な質問

  • 美容サプリメント市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
  • 天然成分や植物由来成分は美容サプリメント業界をどのように形成しているか?
  • 美容サプリメントの採用を後押しする予防ヘルスケアの役割とは?
  • 美容サプリメント市場において、企業は安全性への懸念や科学的検証の課題をどのように克服するのか?
  • 美容サプリメントの処方と市場セグメンテーションにおける新たな動向とは?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場の範囲と定義
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 課題
    • 主な動向
  • ライフサイクル分析:形状の種類別
  • 美容サプリメント市場:バリューチェーン
    • 原材料サプライヤー一覧
    • メーカー一覧
    • 販売代理店一覧
    • アプリケーション一覧
    • 収益性分析
  • ポーターファイブフォースの分析
  • 地政学的緊張:市場への影響
  • マクロ経済要因
    • 世界のセクター別展望
    • 世界のGDP成長見通し
    • 世界の親市場概要
  • COVID-19の影響分析
  • 予測要因:関連性と影響

第3章 世界の美容サプリメント市場の展望:過去 (2019~2023年) と予測 (2025~2032年)

  • 主なハイライト
    • 市場規模の予測 (数量ベース)
    • 市場規模と前年比成長率
    • 絶対的収益機会
  • 市場規模の分析と予測 (金額ベース (10億米ドル))
    • 過去の市場規模の分析 (2019~2023年)
    • 現在の市場規模の分析と予測 (2025~2032年)
  • 世界の美容サプリメント市場の展望:形状の種類別
    • イントロダクション/主な調査結果
    • 過去の市場規模の分析:形状の種類別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース2019~2023年)
    • 現在の市場規模の分析と予測:形状の種類別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース2025~2032年)
      • 錠剤
      • カプセル
      • 液体
      • 粉末プレミックス
      • グミまたはチュアブル
      • ロゼンジ
      • その他の種類の形状
  • 市場魅力分析:形状の種類別
  • 世界の美容サプリメント市場の展望:主要成分別
    • イントロダクション/主な調査結果
    • 過去の市場規模の分析:主要成分別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース、2019~2023年)
    • 現在の市場規模の分析と予測:主要成分別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース、2025~2032年)
      • コラーゲン
      • ビオチン
      • ビタミン
      • ミネラル
      • ヒアルロン酸
      • オメガ3脂肪酸
      • 抗酸化物質
      • アミノ酸
      • ハーブエキス
      • プロ/プロバイオティクス
      • その他の材料
  • 市場魅力分析:主要成分別
  • 世界の美容サプリメント市場の展望:機能別
    • イントロダクション/主な調査結果
    • 過去の市場規模の分析:機能別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース、2019~2023年)
    • 現在の市場規模の分析と予測:機能別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース、2025~2032年)
      • スキンケアサポート
      • ネイルケアサポート
      • ヘアケアサポート
      • アイケアサポート
      • その他の機能
  • 市場魅力分析:機能別
  • 世界の美容サプリメント市場の展望:販売チャネル別
    • イントロダクション/主な調査結果
    • 過去の市場規模の分析:販売チャネル別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース、2019~2023年)
    • 現在の市場規模の分析と予測:販売チャネル別 (金額 (10億米ドル)・数量ベース、2025~2032年)
      • ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
      • 専門店
      • ドラッグストアと薬局
      • コンビニエンスストア
      • オンライン小売チャネル
      • その他の販売チャネル
  • 市場魅力分析:販売チャネル別

第4章 世界の美容サプリメント市場の展望:地域別

  • 主なハイライト
  • 過去の市場規模の分析:地域別 (金額 (10億米ドル)・数量 (トン) ベース、2019~2023年)
  • 現在の市場規模の分析と予測:地域別 (金額 (10億米ドル)・数量 (トン) ベース、2025~2032年)
    • 北米
    • 欧州
    • 東アジア
    • 南アジア・オセアニア
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ
  • 市場魅力分析:地域別

第5章 北米の美容サプリメント市場の展望:過去 (2019~2023年) と予測 (2025~2032年)

第6章 欧州の美容サプリメント市場の展望:過去 (2019~2023年) と予測 (2025~2032年)

第7章 東アジアの美容サプリメント市場の展望:過去 (2019~2023年) と予測 (2025~2032年)

第8章 南アジア・オセアニアの美容サプリメント市場の展望:過去 (2019~2023年) と予測 (2025~2032年)

第9章 ラテンアメリカの美容サプリメント市場の展望:過去 (2019~2023年) と予測 (2025~2032年)

第10章 中東・アフリカの美容サプリメント市場の展望:過去 (2019~2023年) と予測 (2025~2032年)

第11章 競合情勢

  • 市場シェア分析 (2025年)
  • 市場構造
    • 競合激化マップ:市場別
    • 競合ダッシュボード
    • 見かけの製品容量
  • 企業プロファイル (詳細:概要、財務、戦略、最近の動向)
    • Nature's Bounty Co., Ltd.
    • Nature Made Co.
    • OLLY Co., Ltd.
    • Briogeo Inc.
    • Ritual Inc.
    • Persona Nutrition
    • Garden of Life
    • Nutrafol Inc.
    • HUM Nutrition Inc.
    • Neocell Inc.
    • Swolverine
    • Thome Co., Ltd.

第12章 付録

  • 分析手法
  • 分析の前提条件
  • 頭字語と略語
目次
Product Code: PMRREP5855

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the Global Beauty Supplement Market, offering an in-depth analysis of key market dynamics, including driving forces, emerging trends, opportunities, and challenges. This report provides stakeholders with a thorough understanding of the market landscape, helping them make informed decisions.

Key Insights:

  • Beauty Supplement Market Size (2025E): US$3.8 Bn
  • Projected Market Value (2032F): US$9.8 Bn
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 14.5%

Beauty Supplement Market - Report Scope:

The global beauty supplement market is experiencing significant growth due to increasing consumer awareness of natural and holistic beauty solutions. Beauty supplements, which support skin, hair, and overall wellness, are increasingly sought after as consumers prioritize health and preventive care in their beauty routines. Key ingredients, such as herbal extracts, vitamins, and minerals, play a major role in enhancing skin health, promoting anti-aging effects, and addressing internal wellness. With the rising trend of clean beauty, beauty supplements free from artificial additives are gaining traction in the market.

Market Drivers:

The global beauty supplement market is primarily driven by a growing shift towards preventive healthcare. Consumers are increasingly adopting holistic health approaches that emphasize long-term well-being over short-term solutions. Beauty supplements align with this philosophy by promoting healthy skin, hair, and nails through the use of natural ingredients like ginseng, aloe vera, and green tea. As consumers become more aware of the impact of nutrition on their external appearance, they are turning to supplements that offer a proactive solution to prevent signs of aging and skin damage. This trend is further supported by the increasing popularity of natural and plant-based ingredients that align with the clean beauty movement.

Market Restraints:

Despite the rapid expansion, the beauty supplement market faces several challenges. A primary concern among consumers is the potential for allergic reactions or side effects associated with certain ingredients. Negative experiences, such as adverse reactions, can severely impact consumer trust and brand loyalty. As the market grows, regulatory scrutiny may intensify, leading to more stringent product testing and safety protocols. Additionally, a lack of comprehensive scientific validation for the efficacy of beauty supplements poses another barrier. Many consumers struggle to assess the true benefits of these products, and the absence of peer-reviewed studies can lead to skepticism regarding their effectiveness. Without strong scientific backing, distinguishing between real benefits and placebo effects remains difficult, hindering market growth.

Market Opportunities:

The beauty supplement market holds numerous opportunities, particularly in the expanding demand for plant-based and natural solutions. With consumers increasingly seeking transparency regarding the origin and quality of ingredients, companies that emphasize clean, ethically sourced products are well-positioned for growth. The rising awareness of skin health as part of overall well-being presents an opportunity to integrate beauty supplements into broader wellness routines. Innovations in product formulations, such as the development of targeted supplements for specific skin conditions or aging concerns, are expected to drive further demand. Moreover, as the market grows, there is an opportunity to reach untapped markets in emerging economies where consumers are becoming more health-conscious and interested in beauty supplements as part of their personal care regimen.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the global growth of the beauty supplement market?
  • How are natural and plant-based ingredients shaping the beauty supplement industry?
  • What is the role of preventive healthcare in boosting the adoption of beauty supplements?
  • How can companies overcome safety concerns and scientific validation challenges in the beauty supplement market?
  • What are the emerging trends in beauty supplement formulations and market segmentation?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global beauty supplement market are focusing on innovation, product transparency, and expanding their ingredient sourcing capabilities. Companies that offer clear communication about the natural origins of their products and emphasize holistic health benefits are gaining consumer trust. Strategic partnerships with wellness brands and an increased presence in online retail channels are helping these companies strengthen their market positions. Additionally, advancements in research to prove the scientific efficacy of beauty supplements will play a crucial role in differentiating key players in the market.

Key Companies Profiled:

  • Nature's Bounty Co., Ltd.
  • Nature Made Co.
  • OLLY Co., Ltd.
  • Briogeo Inc.
  • Ritual Inc.
  • Persona Nutrition
  • Garden of Life
  • Nutrafol Inc.
  • HUM Nutrition Inc.
  • Neocell Inc.
  • Swolverine
  • Thome Co., Ltd.

Beauty Supplement Market Segmentation:

By Form Type:

  • Tablets
  • Capsules
  • Liquid
  • Powder Premixes
  • Gummies or Chewable
  • Lozenges
  • Other Form Types

By Key Ingredients:

  • Collagen
  • Biotin'
  • Vitamin
  • Minerals
  • Hyaluronic Acid
  • Omega-3 Fatty Acids
  • Antioxidants
  • Amino Acids
  • Herbal Extracts
  • Pro and Probiotics
  • Other ingredients

By Functionality:

  • Skin Care Support
  • Nail Care Support
  • Hair Care Support
  • Eye Care Support
  • Other Functionalities

By Sales Channel:

  • Hypermarkets or Supermarkets
  • Specialty Stores
  • Drug Stores and Pharmacies
  • Convenience Stores
  • Online Retail Channels
  • Other Sales Channels

By Region:

  • North America
  • Europe
  • East Asia
  • South Asia & Oceania
  • Latin America
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Beauty Supplement Market Snapshot, 2025 - 2032
  • 1.2. Market Opportunity Assessment, 2025 - 2032, US$ Bn
  • 1.3. Key Market Trends
  • 1.4. Future Market Projections
  • 1.5. Premium Market Insights
  • 1.6. Industry Developments and Key Market Events
  • 1.7. PMR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Scope and Definition
  • 2.2. Market Dynamics
    • 2.2.1. Drivers
    • 2.2.2. Restraints
    • 2.2.3. Opportunity
    • 2.2.4. Challenges
    • 2.2.5. Key Trends
  • 2.3. Form Type Lifecycle Analysis
  • 2.4. Beauty Supplement Market: Value Chain
    • 2.4.1. List of Raw Material Supplier
    • 2.4.2. List of Manufacturers
    • 2.4.3. List of Distributors
    • 2.4.4. List of Applications
    • 2.4.5. Profitability Analysis
  • 2.5. Porter Five Force's Analysis
  • 2.6. Geopolitical Tensions: Market Impact
  • 2.7. Macro-Economic Factors
    • 2.7.1. Global Sectorial Outlook
    • 2.7.2. Global GDP Growth Outlook
    • 2.7.3. Global Parent Market Overview
  • 2.8. Forecast Factors - Relevance and Impact
  • 2.9. Regulatory and Technology Landscape

3. Global Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)

  • 3.1. Key Highlights
    • 3.1.1. Market Volume (Units) Projections
    • 3.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
    • 3.1.3. Absolute $ Opportunity
  • 3.2. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast
    • 3.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019 - 2023
    • 3.2.2. Current Market Size Forecast, 2025 - 2032
  • 3.3. Global Beauty Supplement Market Outlook: Form Type
    • 3.3.1. Introduction / Key Findings
    • 3.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Form Type, 2019 - 2023
    • 3.3.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
      • 3.3.3.1. Tablets
      • 3.3.3.2. Capsules
      • 3.3.3.3. Liquid
      • 3.3.3.4. Powder Premixes
      • 3.3.3.5. Gummies or Chewable
      • 3.3.3.6. Lozenges
      • 3.3.3.7. Other Form Types
  • 3.4. Market Attractiveness Analysis: Form Type
  • 3.5. Global Beauty Supplement Market Outlook: Key Ingredients
    • 3.5.1. Introduction / Key Findings
    • 3.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Key Ingredients, 2019 - 2023
    • 3.5.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
      • 3.5.3.1. Collagen
      • 3.5.3.2. Biotin'
      • 3.5.3.3. Vitamin
      • 3.5.3.4. Minerals
      • 3.5.3.5. Hyaluronic Acid
      • 3.5.3.6. Omega-3 Fatty Acids
      • 3.5.3.7. Antioxidants
      • 3.5.3.8. Amino Acids
      • 3.5.3.9. Herbal Extracts
      • 3.5.3.10. Pro and Probiotics
      • 3.5.3.11. Other ingredients
  • 3.6. Market Attractiveness Analysis: Key Ingredients
  • 3.7. Global Beauty Supplement Market Outlook: Functionality
    • 3.7.1. Introduction / Key Findings
    • 3.7.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Functionality, 2019 - 2023
    • 3.7.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
      • 3.7.3.1. Skin Care Support
      • 3.7.3.2. Nail Care Support
      • 3.7.3.3. Hair Care Support
      • 3.7.3.4. Eye Care Support
      • 3.7.3.5. Other Functionalities
  • 3.8. Market Attractiveness Analysis: Functionality
  • 3.9. Global Beauty Supplement Market Outlook: Sales Channel
    • 3.9.1. Introduction / Key Findings
    • 3.9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019 - 2023
    • 3.9.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
      • 3.9.3.1. Hypermarkets or Supermarkets
      • 3.9.3.2. Specialty Stores
      • 3.9.3.3. Drug Stores and Pharmacies
      • 3.9.3.4. Convenience Stores
      • 3.9.3.5. Online Retail Channels
      • 3.9.3.6. Other Sales Channels
  • 3.10. Market Attractiveness Analysis: Sales Channel

4. Global Beauty Supplement Market Outlook: Region

  • 4.1. Key Highlights
  • 4.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019 - 2023
  • 4.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Region, 2025 - 2032
    • 4.3.1. North America
    • 4.3.2. Europe
    • 4.3.3. East Asia
    • 4.3.4. South Asia and Oceania
    • 4.3.5. Latin America
    • 4.3.6. Middle East & Africa (MEA)
  • 4.4. Market Attractiveness Analysis: Region

5. North America Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)

  • 5.1. Key Highlights
  • 5.2. Pricing Analysis
  • 5.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
    • 5.3.1. By Country
    • 5.3.2. By Form Type
    • 5.3.3. By Key Ingredients
    • 5.3.4. By Functionality
    • 5.3.5. By Sales Channel
  • 5.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
    • 5.4.1. U.S.
    • 5.4.2. Canada
  • 5.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
    • 5.5.1. Tablets
    • 5.5.2. Capsules
    • 5.5.3. Liquid
    • 5.5.4. Powder Premixes
    • 5.5.5. Gummies or Chewable
    • 5.5.6. Lozenges
    • 5.5.7. Other Form Types
  • 5.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
    • 5.6.1. Collagen
    • 5.6.2. Biotin'
    • 5.6.3. Vitamin
    • 5.6.4. Minerals
    • 5.6.5. Hyaluronic Acid
    • 5.6.6. Omega-3 Fatty Acids
    • 5.6.7. Antioxidants
    • 5.6.8. Amino Acids
    • 5.6.9. Herbal Extracts
    • 5.6.10. Pro and Probiotics
    • 5.6.11. Other ingredients
  • 5.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
    • 5.7.1. Skin Care Support
    • 5.7.2. Nail Care Support
    • 5.7.3. Hair Care Support
    • 5.7.4. Eye Care Support
    • 5.7.5. Other Functionalities
  • 5.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
    • 5.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
    • 5.8.2. Specialty Stores
    • 5.8.3. Drug Stores and Pharmacies
    • 5.8.4. Convenience Stores
    • 5.8.5. Online Retail Channels
    • 5.8.6. Other Sales Channels
  • 5.9. Market Attractiveness Analysis

6. Europe Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)

  • 6.1. Key Highlights
  • 6.2. Pricing Analysis
  • 6.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
    • 6.3.1. By Country
    • 6.3.2. By Form Type
    • 6.3.3. By Key Ingredients
    • 6.3.4. By Functionality
    • 6.3.5. By Sales Channel
  • 6.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
    • 6.4.1. Germany
    • 6.4.2. France
    • 6.4.3. U.K.
    • 6.4.4. Italy
    • 6.4.5. Spain
    • 6.4.6. Russia
    • 6.4.7. Turkey
    • 6.4.8. Rest of Europe
  • 6.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
    • 6.5.1. Tablets
    • 6.5.2. Capsules
    • 6.5.3. Liquid
    • 6.5.4. Powder Premixes
    • 6.5.5. Gummies or Chewable
    • 6.5.6. Lozenges
    • 6.5.7. Other Form Types
  • 6.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
    • 6.6.1. Collagen
    • 6.6.2. Biotin'
    • 6.6.3. Vitamin
    • 6.6.4. Minerals
    • 6.6.5. Hyaluronic Acid
    • 6.6.6. Omega-3 Fatty Acids
    • 6.6.7. Antioxidants
    • 6.6.8. Amino Acids
    • 6.6.9. Herbal Extracts
    • 6.6.10. Pro and Probiotics
    • 6.6.11. Other ingredients
  • 6.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
    • 6.7.1. Skin Care Support
    • 6.7.2. Nail Care Support
    • 6.7.3. Hair Care Support
    • 6.7.4. Eye Care Support
    • 6.7.5. Other Functionalities
  • 6.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
    • 6.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
    • 6.8.2. Specialty Stores
    • 6.8.3. Drug Stores and Pharmacies
    • 6.8.4. Convenience Stores
    • 6.8.5. Online Retail Channels
    • 6.8.6. Other Sales Channels
  • 6.9. Market Attractiveness Analysis

7. East Asia Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)

  • 7.1. Key Highlights
  • 7.2. Pricing Analysis
  • 7.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
    • 7.3.1. By Country
    • 7.3.2. By Form Type
    • 7.3.3. By Key Ingredients
    • 7.3.4. By Functionality
    • 7.3.5. By Sales Channel
  • 7.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
    • 7.4.1. China
    • 7.4.2. Japan
    • 7.4.3. South Korea
  • 7.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
    • 7.5.1. Tablets
    • 7.5.2. Capsules
    • 7.5.3. Liquid
    • 7.5.4. Powder Premixes
    • 7.5.5. Gummies or Chewable
    • 7.5.6. Lozenges
    • 7.5.7. Other Form Types
  • 7.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
    • 7.6.1. Collagen
    • 7.6.2. Biotin'
    • 7.6.3. Vitamin
    • 7.6.4. Minerals
    • 7.6.5. Hyaluronic Acid
    • 7.6.6. Omega-3 Fatty Acids
    • 7.6.7. Antioxidants
    • 7.6.8. Amino Acids
    • 7.6.9. Herbal Extracts
    • 7.6.10. Pro and Probiotics
    • 7.6.11. Other ingredients
  • 7.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
    • 7.7.1. Skin Care Support
    • 7.7.2. Nail Care Support
    • 7.7.3. Hair Care Support
    • 7.7.4. Eye Care Support
    • 7.7.5. Other Functionalities
  • 7.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
    • 7.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
    • 7.8.2. Specialty Stores
    • 7.8.3. Drug Stores and Pharmacies
    • 7.8.4. Convenience Stores
    • 7.8.5. Online Retail Channels
    • 7.8.6. Other Sales Channels
  • 7.9. Market Attractiveness Analysis

8. South Asia & Oceania Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)

  • 8.1. Key Highlights
  • 8.2. Pricing Analysis
  • 8.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
    • 8.3.1. By Country
    • 8.3.2. By Form Type
    • 8.3.3. By Key Ingredients
    • 8.3.4. By Functionality
    • 8.3.5. By Sales Channel
  • 8.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
    • 8.4.1. India
    • 8.4.2. Southeast Asia
    • 8.4.3. ANZ
    • 8.4.4. Rest of South Asia & Oceania
  • 8.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
    • 8.5.1. Tablets
    • 8.5.2. Capsules
    • 8.5.3. Liquid
    • 8.5.4. Powder Premixes
    • 8.5.5. Gummies or Chewable
    • 8.5.6. Lozenges
    • 8.5.7. Other Form Types
  • 8.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
    • 8.6.1. Collagen
    • 8.6.2. Biotin'
    • 8.6.3. Vitamin
    • 8.6.4. Minerals
    • 8.6.5. Hyaluronic Acid
    • 8.6.6. Omega-3 Fatty Acids
    • 8.6.7. Antioxidants
    • 8.6.8. Amino Acids
    • 8.6.9. Herbal Extracts
    • 8.6.10. Pro and Probiotics
    • 8.6.11. Other ingredients
  • 8.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
    • 8.7.1. Skin Care Support
    • 8.7.2. Nail Care Support
    • 8.7.3. Hair Care Support
    • 8.7.4. Eye Care Support
    • 8.7.5. Other Functionalities
  • 8.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
    • 8.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
    • 8.8.2. Specialty Stores
    • 8.8.3. Drug Stores and Pharmacies
    • 8.8.4. Convenience Stores
    • 8.8.5. Online Retail Channels
    • 8.8.6. Other Sales Channels
  • 8.9. Market Attractiveness Analysis

9. Latin America Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)

  • 9.1. Key Highlights
  • 9.2. Pricing Analysis
  • 9.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
    • 9.3.1. By Country
    • 9.3.2. By Form Type
    • 9.3.3. By Key Ingredients
    • 9.3.4. By Functionality
    • 9.3.5. By Sales Channel
  • 9.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
    • 9.4.1. Brazil
    • 9.4.2. Mexico
    • 9.4.3. Rest of Latin America
  • 9.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
    • 9.5.1. Tablets
    • 9.5.2. Capsules
    • 9.5.3. Liquid
    • 9.5.4. Powder Premixes
    • 9.5.5. Gummies or Chewable
    • 9.5.6. Lozenges
    • 9.5.7. Other Form Types
  • 9.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
    • 9.6.1. Collagen
    • 9.6.2. Biotin'
    • 9.6.3. Vitamin
    • 9.6.4. Minerals
    • 9.6.5. Hyaluronic Acid
    • 9.6.6. Omega-3 Fatty Acids
    • 9.6.7. Antioxidants
    • 9.6.8. Amino Acids
    • 9.6.9. Herbal Extracts
    • 9.6.10. Pro and Probiotics
    • 9.6.11. Other ingredients
  • 9.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
    • 9.7.1. Skin Care Support
    • 9.7.2. Nail Care Support
    • 9.7.3. Hair Care Support
    • 9.7.4. Eye Care Support
    • 9.7.5. Other Functionalities
  • 9.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
    • 9.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
    • 9.8.2. Specialty Stores
    • 9.8.3. Drug Stores and Pharmacies
    • 9.8.4. Convenience Stores
    • 9.8.5. Online Retail Channels
    • 9.8.6. Other Sales Channels
  • 9.9. Market Attractiveness Analysis

10. Middle East & Africa Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)

  • 10.1. Key Highlights
  • 10.2. Pricing Analysis
  • 10.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
    • 10.3.1. By Country
    • 10.3.2. By Form Type
    • 10.3.3. By Key Ingredients
    • 10.3.4. By Functionality
    • 10.3.5. By Sales Channel
  • 10.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
    • 10.4.1. GCC
    • 10.4.2. Egypt
    • 10.4.3. South Africa
    • 10.4.4. Northern Africa
    • 10.4.5. Rest of Middle East & Africa
  • 10.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
    • 10.5.1. Tablets
    • 10.5.2. Capsules
    • 10.5.3. Liquid
    • 10.5.4. Powder Premixes
    • 10.5.5. Gummies or Chewable
    • 10.5.6. Lozenges
    • 10.5.7. Other Form Types
  • 10.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
    • 10.6.1. Collagen
    • 10.6.2. Biotin'
    • 10.6.3. Vitamin
    • 10.6.4. Minerals
    • 10.6.5. Hyaluronic Acid
    • 10.6.6. Omega-3 Fatty Acids
    • 10.6.7. Antioxidants
    • 10.6.8. Amino Acids
    • 10.6.9. Herbal Extracts
    • 10.6.10. Pro and Probiotics
    • 10.6.11. Other ingredients
  • 10.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
    • 10.7.1. Skin Care Support
    • 10.7.2. Nail Care Support
    • 10.7.3. Hair Care Support
    • 10.7.4. Eye Care Support
    • 10.7.5. Other Functionalities
  • 10.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
    • 10.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
    • 10.8.2. Specialty Stores
    • 10.8.3. Drug Stores and Pharmacies
    • 10.8.4. Convenience Stores
    • 10.8.5. Online Retail Channels
    • 10.8.6. Other Sales Channels
  • 10.9. Market Attractiveness Analysis

11. Competition Landscape

  • 11.1. Market Share Analysis, 2025
  • 11.2. Market Structure
    • 11.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
    • 11.2.2. Competition Powder Premixes
    • 11.2.3. Apparent Product Capacity
  • 11.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
    • 11.3.1. Nature's Bounty Co., Ltd.
      • 11.3.1.1. Overview
      • 11.3.1.2. Segments and Product
      • 11.3.1.3. Key Financials
      • 11.3.1.4. Market Developments
      • 11.3.1.5. Market Strategy
    • 11.3.2. Nature Made Co.
      • 11.3.2.1. Overview
      • 11.3.2.2. Segments and Product
      • 11.3.2.3. Key Financials
      • 11.3.2.4. Market Developments
      • 11.3.2.5. Market Strategy
    • 11.3.3. OLLY Co., Ltd.
      • 11.3.3.1. Overview
      • 11.3.3.2. Segments and Product
      • 11.3.3.3. Key Financials
      • 11.3.3.4. Market Developments
      • 11.3.3.5. Market Strategy
    • 11.3.4. Briogeo Inc.
      • 11.3.4.1. Overview
      • 11.3.4.2. Segments and Product
      • 11.3.4.3. Key Financials
      • 11.3.4.4. Market Developments
      • 11.3.4.5. Market Strategy
    • 11.3.5. Ritual Inc.
      • 11.3.5.1. Overview
      • 11.3.5.2. Segments and Product
      • 11.3.5.3. Key Financials
      • 11.3.5.4. Market Developments
      • 11.3.5.5. Market Strategy
    • 11.3.6. Persona Nutrition
      • 11.3.6.1. Overview
      • 11.3.6.2. Segments and Product
      • 11.3.6.3. Key Financials
      • 11.3.6.4. Market Developments
      • 11.3.6.5. Market Strategy
    • 11.3.7. Garden of Life
      • 11.3.7.1. Overview
      • 11.3.7.2. Segments and Product
      • 11.3.7.3. Key Financials
      • 11.3.7.4. Market Developments
      • 11.3.7.5. Market Strategy
    • 11.3.8. Nutrafol Inc.
      • 11.3.8.1. Overview
      • 11.3.8.2. Segments and Product
      • 11.3.8.3. Key Financials
      • 11.3.8.4. Market Developments
      • 11.3.8.5. Market Strategy
    • 11.3.9. HUM Nutrition Inc.
      • 11.3.9.1. Overview
      • 11.3.9.2. Segments and Product
      • 11.3.9.3. Key Financials
      • 11.3.9.4. Market Developments
      • 11.3.9.5. Market Strategy
    • 11.3.10. Neocell Inc.
      • 11.3.10.1. Overview
      • 11.3.10.2. Segments and Product
      • 11.3.10.3. Key Financials
      • 11.3.10.4. Market Developments
      • 11.3.10.5. Market Strategy
    • 11.3.11. Swolverine
      • 11.3.11.1. Overview
      • 11.3.11.2. Segments and Product
      • 11.3.11.3. Key Financials
      • 11.3.11.4. Market Developments
      • 11.3.11.5. Market Strategy
    • 11.3.12. Thome Co., Ltd.
      • 11.3.12.1. Overview
      • 11.3.12.2. Segments and Product
      • 11.3.12.3. Key Financials
      • 11.3.12.4. Market Developments
      • 11.3.12.5. Market Strategy

12. Appendix

  • 12.1. Research Methodology
  • 12.2. Research Assumptions
  • 12.3. Acronyms and Abbreviations