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市場調査レポート
商品コード
1532232

ノンアルコール飲料市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年

Non-alcoholic Beverages Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

出版日: | 発行: Persistence Market Research | ページ情報: 英文 432 Pages | 納期: 2~5営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ノンアルコール飲料市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年
出版日: 2024年08月05日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 432 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Researchはこのほど、世界のノンアルコール飲料市場に関する詳細な調査レポートを発行しました。当レポートでは、促進要因・動向・機会・課題を含む重要な市場力学を詳細に分析し、市場構造に関する包括的な洞察を提供しています。

主要な洞察

  • ノンアルコール飲料市場規模(2024年):1兆9,214億米ドル
  • 予測市場金額(2033年):2兆7,534億米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年):4.6%

ノンアルコール飲料市場 - レポート範囲:

ノンアルコール飲料市場には、ソフトドリンク、ジュース、ボトル入り飲料水、機能性飲料、レディ・トゥ・ドリンク(RTD)のお茶やコーヒーなど、幅広い製品が含まれます。これらの飲料は、毎日の水分補給、栄養補給、リフレッシュに欠かせません。市場は、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンラインプラットフォーム、専門小売店などさまざまなチャネルを通じて流通し、小売業、外食産業、接客業など多様なセグメントにサービスを提供しています。より健康的で機能的な飲料に対する消費者の選好の高まり、水分補給の利点に対する意識の高まり、外出先での飲用傾向の高まりが成長の促進力となっています。

市場成長の促進要因:

世界のノンアルコール飲料市場を促進する主要な要因はいくつかあります。エネルギー飲料、強化水、プロバイオティクス飲料など、健康上のメリットを提供する機能性飲料の人気の高まりが、これらの製品の需要を押し上げています。包装と保存における技術の先進化は、ノンアルコール飲料の保存期間と品質を向上させ、市場拡大に拍車をかけています。さらに、健康志向の消費者が低糖質、天然、有機飲料を選ぶ傾向が強まっていることも、市場の成長を後押ししています。可処分所得の増加と都市化も、便利で高級なノンアルコール飲料の需要拡大に寄与しています。

市場抑制要因:

有望な成長展望にもかかわらず、ノンアルコール飲料市場は、プレミアム製品の高コストと季節変動による原材料価格の変動に関連する課題に直面しています。また、低価格の代替品を提供する多数の地元企業や非組織企業の存在も市場に影響を与えており、既存ブランドの市場シェアが制限される可能性があります。さらに市場は、食品・飲料添加物に関する厳しい規制や、進化する消費者の選好に対応するための継続的なイノベーションの必要性からも影響を受けます。こうした問題に対処し競争力を維持するためには、効果的なサプライチェーン・マネジメント、競争力のある価格設定、研究開発への継続的な投資が必要です。

市場機会:

同市場は、健康・ウェルネス飲料のトレンドの高まりに促進され、大きなビジネスチャンスをもたらしています。高効率で環境に優しい生産方法の開発は、持続可能で高品質のノンアルコール飲料に対する需要の高まりに対応しています。eコマース・プラットフォームの拡大は市場成長のための新たなチャネルを提供し、企業はより多くの消費者にリーチすることができます。都市化の進展と健康志向の消費者数の増加が、機能性・栄養強化飲料の需要を促進します。戦略的パートナーシップ、新技術への投資、革新的なノンアルコール製品の採用は、新たなビジネスチャンスを活かし、市場でのリーダーシップを維持するために不可欠です。

本レポートで扱う主要な質問

  • 世界のノンアルコール飲料市場の成長を促進する主要な要因は何か?
  • ノンアルコール飲料のどの種類と用途が各業界での採用をリードしているか?
  • 技術の進歩はノンアルコール飲料市場の競合情勢にどのような影響を与えているか?
  • ノンアルコール飲料市場の主要企業はどこで、競争力を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
  • 世界のノンアルコール飲料市場の新たな動向と将来性は?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲 / 分類
  • 市場の定義 / 範囲 / 制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主要な動向
    • ノンアルコール飲料の用途は近年、範囲が拡大
    • 最終用途産業の需要動向が好調
  • 製品イノベーション / 開発動向

第4章 主要な成功要因

  • 製品の採用 / 使用状況分析
  • 製品のUSP / 特徴
  • 製品の差別化とブランド戦略分析

第5章 世界のノンアルコール飲料市場の需要分析

  • 過去の市場規模(トン)分析、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場数量(トン)予測、2024年~2033年
  • 前年比成長動向分析

第6章 世界のノンアルコール飲料市場 - 価格分析

  • 地域別価格動向分析
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第7章 世界のノンアルコール飲料市場の需要(金額または規模、10億米ドル)分析

  • 過去の市場金額(10億米ドル)の分析、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場金額(10億米ドル)予測、2024年~2033年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対額の機会分析

第8章 ノンアルコール飲料の市場概要と潜在性

  • パームシロップ
  • ヤシの樹液
  • パームトディ・スイートパームトディ
  • ジャガリー
  • 糖蜜

第9章 ノンアルコール飲料のデリバティブ商品 - バリューチェーンと競合分析

  • ノンアルコール飲料のデリバティブ市場における既存・新興企業
  • 戦略概要 - 過去5年間のノンアルコール飲料のデリバティブ市場の主要な発展
  • 詳細なバリューチェーン分析 - 変換、利用、コスト、需要のダイナミクス

第10章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 世界の食品サービス業界の概要
  • 世界の小売業界の概要
  • 世界のベーカリー・菓子類市場の展望
  • 世界の砂糖代替品の展望
  • ノンアルコール飲料の加工概要
  • 予測要因 - 関連性と影響
  • バリューチェーン
  • 市場力学
  • 世界需給分析

第11章 世界のノンアルコール飲料市場分析:製品タイプ別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析:製品タイプ別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析と予測:製品タイプ別、2024年~2033年
    • 炭酸入り
    • 炭酸なし
    • RTD飲料
    • ホットドリンク
    • スポーツドリンク・エナジードリンク
    • スペシャルドリンク
  • 市場の魅力分析:製品タイプ別

第12章 世界のノンアルコール飲料市場の分析:ソース別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析:ソース別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(10億米ドル)と量(トン)の分析と予測:ソース別、2024年~2033年
    • 果物
    • 野菜
    • シリアル
    • お茶
    • コーヒー
    • 牛乳
    • ココア / チョコレート
    • 植物エキス / ハーブエキス
    • 微生物抽出物
    • ナッツ
    • 大豆
    • 花エキス
    • 着色剤
    • 甘味料
    • フレーバー
    • 防腐剤
    • 二酸化炭素
  • 市場の魅力分析:ソース別

第13章 世界のノンアルコール飲料市場分析:包装別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析:包装別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析と予測:包装別、2024年~2033年
    • ボトル
    • 金属缶
    • 液体カートン
    • スリムプラスチック容器
    • パウチ
    • テトラパック
    • サシェ
    • テイクアウトカップ・タンブラー
  • 市場の魅力分析:包装別

第14章 世界のノンアルコール飲料市場分析:流通チャネル別

  • イントロダクション / 主要な調査結果
  • 過去の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析:流通チャネル別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析と予測:流通チャネル別、2024年~2033年
    • ハイパーマーケット
    • スーパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • eコマース
    • その他
  • 市場の魅力分析:流通チャネル別

第15章 世界のノンアルコール飲料市場分析:地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析:地域別、2019年~2023年
  • 現在の市場規模(10億米ドル)と数量(トン)の分析と予測:地域別、2024年~2033年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 中東・アフリカ(MEA)
    • 東アジア
    • 南アジア・太平洋
  • 市場の魅力分析:地域別

第16章 北米のノンアルコール飲料市場分析

第17章 ラテンアメリカのノンアルコール飲料市場分析

第18章 欧州のノンアルコール飲料市場分析

第19章 南アジア・太平洋のノンアルコール飲料市場分析

第20章 東アジアのノンアルコール飲料市場分析

第21章 中東・アフリカのノンアルコール飲料市場分析

第22章 国別のノンアルコール飲料市場分析、2024年

  • イントロダクション
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • ドイツ
  • イタリア
  • フランス
  • 英国
  • スペイン
  • ロシア
  • 中国
  • 日本
  • 韓国
  • インド
  • ASEAN
  • オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
  • トルコ
  • 南アフリカ

第23章 市場構造分析

  • 市場分析:企業階層別(ノンアルコール飲料)
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第24章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細情報
    • Organizacion Cutiba SAB de CV
    • PepsiCo Inc
    • The Coca-Cola Co
    • Suntory Beverage &Food Ltd
    • Dr Pepper Snapple Group Inc
    • Arca Continental SAB de CV
    • ITO EN Ltd
    • Uni-President China Holdings Ltd
    • Monster Beverage Corp
    • Embotelladora Andina SA
    • Refresco Group NV
    • Britvic Plc
    • Lotte Chilsung Beverage Co. Ltd
    • Kagome Co. Ltd
    • DyDO Group Holdings Inc
    • Lassonde Industries Inc
    • Tata Global Beverages Ltd
    • Massimo Zanetti Beverage Group SpA
    • Fomento Economico Mexicano Sab de CV
    • Fraser &Neave Holdings Bhd.

第25章 使用される前提条件と頭字語

第26章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP18559

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global Non-alcoholic Beverages market. This report offers an in-depth analysis of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

  • Non-alcoholic Beverages Market Size (2024E): USD 1921.4 Bn
  • Projected Market Value (2033F): USD 2,753.4 Bn
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.6%

Non-alcoholic Beverages Market - Report Scope:

The Non-alcoholic Beverages market encompasses a wide range of products, including soft drinks, juices, bottled water, functional drinks, and ready-to-drink (RTD) tea and coffee. These beverages are essential for daily hydration, nutrition, and refreshment. The market serves diverse segments, including retail, food service, and hospitality industries, distributed through various channels like supermarkets, convenience stores, online platforms, and specialty retailers. Growth is driven by increasing consumer preference for healthier and functional beverages, rising awareness about the benefits of hydration, and the growing trend of on-the-go consumption.

Market Growth Drivers:

Several key factors drive the global Non-alcoholic Beverages market. The rising popularity of functional beverages that offer health benefits, such as energy drinks, fortified waters, and probiotic drinks, boosts demand for these products. Technological advancements in packaging and preservation enhance the shelf life and quality of non-alcoholic beverages, fueling market expansion. Additionally, the growing trend of health-conscious consumers opting for low-sugar, natural, and organic beverages drives market growth. Increased disposable income and urbanization also contribute to the rising demand for convenient and premium non-alcoholic beverages.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the Non-alcoholic Beverages market faces challenges related to the high cost of premium products and fluctuating prices of raw materials due to seasonal variations. The market is also impacted by the presence of numerous local and unorganized players offering lower-cost alternatives, which can limit market share for established brands. Furthermore, the market is influenced by stringent regulations on food and beverage additives and the need for continuous innovation to meet evolving consumer preferences. Effective supply chain management, competitive pricing, and ongoing investment in research and development are necessary to address these issues and maintain a competitive edge.

Market Opportunities:

The market presents significant opportunities driven by the rising trend of health and wellness beverages. The development of high-efficiency and eco-friendly production methods caters to the growing demand for sustainable and high-quality non-alcoholic beverages. The expansion of e-commerce platforms provides new channels for market growth, allowing companies to reach a broader audience. Increasing urbanization and the rising number of health-conscious consumers drive the demand for functional and fortified beverages. Strategic partnerships, investments in new technologies, and the introduction of innovative non-alcoholic products are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the growth of the Non-alcoholic Beverages market globally?
  • Which types and applications of non-alcoholic beverages are leading the adoption in various industries?
  • How are technological advancements influencing the competitive landscape of the Non-alcoholic Beverages market?
  • Who are the key players in the Non-alcoholic Beverages market, and what strategies are they employing to stay competitive?
  • What are the emerging trends and future prospects in the global Non-alcoholic Beverages market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Non-alcoholic Beverages market, including Coca-Cola Company, PepsiCo, Inc., and Nestle S.A., focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced production technologies, such as aseptic processing and cold-fill technology. Collaborations with retailers, food service providers, and online platforms facilitate market access and promote new product adoption. Emphasis on sustainable sourcing, high-quality ingredients, and comprehensive marketing strategies fosters market growth and enhances brand loyalty in the evolving Non-alcoholic Beverages landscape.

Key Companies Profiled:

  • PepsiCo Inc
  • The Coca-Cola Co
  • Suntory Beverage & Food Ltd
  • Dr Pepper Snapple Group Inc
  • Arca Continental SAB de CV
  • ITO EN Ltd
  • Uni-President China Holdings Ltd
  • Monster Beverage Corp
  • Embotelladora Andina SA
  • Refresco Group NV
  • Britvic Plc
  • Lotte Chilsung Beverage Co. Ltd
  • Kagome Co. Ltd
  • DyDO Group Holdings Inc
  • Lassonde Industries Inc
  • Tata Global Beverages Ltd
  • Massimo Zanetti Beverage Group SpA
  • Fomento Economico Mexicano Sab de CV
  • Fraser & Neave Holdings Bhd.
  • Organizacion Cutiba SAB de CV

Non-alcoholic Beverages Market Industry Segmentation

By Product Type:

  • Carbonated
  • Non-Carbonated
  • RTD Beverages
  • Hot Drinks
  • Sports & Energy Drinks
  • Speciality Drinks

By Source:

  • Fruits
  • Vegetables
  • Cereals
  • Tea
  • Coffee
  • Milk
  • Cocoa/Chocolate
  • Plant Extracts/Herbal Extracts
  • Microbial Extracts
  • Nuts
  • Soybean
  • Floral Extracts
  • Colorants
  • Sweeteners
  • Flavors
  • Preservatives
  • Carbon Dioxide
  • Water

By Packaging:

  • Bottles
  • Metal Can
  • Liquid Carton
  • Slim Plastic Containers
  • Pouch
  • Tetra Pack
  • Sachet
  • Takeaway Cups & Tumblers

By Distribution Channel:

  • Hypermarkets
  • Supermarket
  • Convenience Stores
  • E-Commerce
  • Others
  • Brand Stores
  • Traditional Wholesalers

By Region:

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • South Asia & Pacific
  • East Asia
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
    • 3.1.1. Non-Alcoholic Beverages witnessing widened application spectrum in recent years
    • 3.1.2. Favorable end use industries demand dynamics
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

  • 4.1. Product Adoption / Usage Analysis
  • 4.2. Product USPs / Features
  • 4.3. Product Differentiation and Brand's Strategy Analysis

5. Global Non-Alcoholic Beverages Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
  • 5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
  • 5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Global Non-Alcoholic Beverages Market - Pricing Analysis

  • 6.1. Regional Pricing Trend Analysis
  • 6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Non-Alcoholic Beverages Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
  • 7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
    • 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Overview and Potential of Non-Alcoholic Beverages Derivatives

  • 8.1. Palm Syrup
  • 8.2. Palm Sap
  • 8.3. Palm Toddy and Sweet Palm Toddy
  • 8.4. Jaggery
  • 8.5. Molasses

9. Non-Alcoholic Beverages Derivatives - Value Chain and Competition Analysis

  • 9.1. Established and Emerging Players in Non-Alcoholic Beverages Derivatives Market
  • 9.2. Strategies Overview - Key Developments in Non-Alcoholic Beverages Derivatives Market in Past 5 Years
  • 9.3. Detailed Value Chain Analysis - Conversion, Utilization, Costing, and Demand Dynamics

10. Market Background

  • 10.1. Macro-Economic Factors
    • 10.1.1. Global GDP Growth Outlook
    • 10.1.2. Global Food & Beverage Industry Overview
    • 10.1.3. Global GDP and Infrastructure Investment
    • 10.1.4. International Trade
  • 10.2. Global Foodservice Industry Overview
  • 10.3. Global Retail Industry Overview
  • 10.4. Global Bakery & Confectionery Market Outlook
  • 10.5. Global Sugar Alternatives Outlook
  • 10.6. Processing Overview of Non-Alcoholic Beverages
  • 10.7. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 10.7.1. Top Companies Historical Growth
    • 10.7.2. GDP Growth forecast
    • 10.7.3. Manufacturing Industry forecast
    • 10.7.4. Global Urbanization Growth Outlook
  • 10.8. Value Chain
    • 10.8.1. Raw Material Suppliers
    • 10.8.2. Product Manufacturers
    • 10.8.3. Packagers
  • 10.9. Market Dynamics
    • 10.9.1. Drivers
    • 10.9.2. Restraints
    • 10.9.3. Opportunity Analysis
  • 10.10. Global Supply Demand Analysis

11. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Product Type, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
    • 11.3.1. Carbonated
      • 11.3.1.1. Aerated
      • 11.3.1.2. Low/Zero Calorie Drinks
      • 11.3.1.3. Low Sugar/Sugar Free Drinks
      • 11.3.1.4. Others
    • 11.3.2. Non-Carbonated
      • 11.3.2.1. Fruit Juice
      • 11.3.2.2. Vegetable Juice
      • 11.3.2.3. Plant Extract Juices
      • 11.3.2.4. Fermented Drinks
    • 11.3.3. RTD Beverages
      • 11.3.3.1. RTD Tea
      • 11.3.3.2. RTD Coffee
    • 11.3.4. Hot Drinks
      • 11.3.4.1. Tea
      • 11.3.4.2. Coffee
      • 11.3.4.3. Others
    • 11.3.5. Sports & Energy Drinks
      • 11.3.5.1. Sports Drinks
      • 11.3.5.2. Energy Drinks
    • 11.3.6. Speciality Drinks
      • 11.3.6.1. Functional Beverages
      • 11.3.6.2. Dairy Based Beverages
      • 11.3.6.3. Fruit and Vegetable Punch
      • 11.3.6.4. Sherbet and Other Local Drinks
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

12. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Source

  • 12.1. Introduction / Key Findings
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Source, 2019-2023
  • 12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Source, 2024-2033
    • 12.3.1. Fruits
    • 12.3.2. Vegetables
    • 12.3.3. Cereals
    • 12.3.4. Tea
    • 12.3.5. Coffee
    • 12.3.6. Milk
    • 12.3.7. Cocoa/Chocolate
    • 12.3.8. Plant Extracts/Herbal Extracts
    • 12.3.9. Microbial Extracts
    • 12.3.10. Nuts
    • 12.3.11. Soybean
    • 12.3.12. Floral Extracts
    • 12.3.13. Colorants
    • 12.3.14. Sweeteners
    • 12.3.15. Flavors
    • 12.3.16. Preservatives
    • 12.3.17. Carbon Dioxide
    • 12.3.18. Water
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Source

13. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Packaging

  • 13.1. Introduction / Key Findings
  • 13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Packaging, 2019-2023
  • 13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Packaging, 2024-2033
    • 13.3.1. Bottles
      • 13.3.1.1. PET Bottles
      • 13.3.1.2. HDPE Bottles
      • 13.3.1.3. Glass Bottles
    • 13.3.2. Metal Can
    • 13.3.3. Liquid Carton
    • 13.3.4. Slim Plastic Containers
    • 13.3.5. Pouch
    • 13.3.6. Tetra Pack
    • 13.3.7. Sachet
    • 13.3.8. Takeaway Cups & Tumblers
  • 13.4. Market Attractiveness Analysis By Packaging

14. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Distribution Channel

  • 14.1. Introduction / Key Findings
  • 14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
  • 14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
    • 14.3.1. Hypermarkets
    • 14.3.2. Supermarket
    • 14.3.3. Convenience Stores
    • 14.3.4. E-Commerce
    • 14.3.5. Others
      • 14.3.5.1. Brand Stores
      • 14.3.5.2. Traditional Wholesalers
  • 14.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

15. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Region, 2019-2023
  • 15.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
    • 15.3.1. North America
    • 15.3.2. Latin America
    • 15.3.3. Europe
    • 15.3.4. Middle East and Africa (MEA)
    • 15.3.5. East Asia
    • 15.3.6. South Asia and Pacific
  • 15.4. Market Attractiveness Analysis By Region

16. North America Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. U.S.
      • 16.4.1.2. Canada
    • 16.4.2. By Product Type
    • 16.4.3. By Source
    • 16.4.4. By Packaging
    • 16.4.5. By Distribution Channel
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Product Type
    • 16.5.3. By Source
    • 16.5.4. By Packaging
    • 16.5.5. By Distribution Channel
  • 16.6. Market Trends
  • 16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. Latin America Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. Brazil
      • 17.4.1.2. Mexico
      • 17.4.1.3. Argentina
      • 17.4.1.4. Rest of Latin America
    • 17.4.2. By Product Type
    • 17.4.3. By Source
    • 17.4.4. By Packaging
    • 17.4.5. By Distribution Channel
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Product Type
    • 17.5.3. By Source
    • 17.5.4. By Packaging
    • 17.5.5. By Distribution Channel
  • 17.6. Market Trends
  • 17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Europe Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Pricing Analysis
  • 18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 18.4.1. By Country
      • 18.4.1.1. Germany
      • 18.4.1.2. Italy
      • 18.4.1.3. France
      • 18.4.1.4. U.K.
      • 18.4.1.5. Spain
      • 18.4.1.6. BENELUX
      • 18.4.1.7. Russia
      • 18.4.1.8. Rest of Europe
    • 18.4.2. By Product Type
    • 18.4.3. By Source
    • 18.4.4. By Packaging
    • 18.4.5. By Distribution Channel
  • 18.5. Market Attractiveness Analysis
    • 18.5.1. By Country
    • 18.5.2. By Product Type
    • 18.5.3. By Source
    • 18.5.4. By Packaging
    • 18.5.5. By Distribution Channel
  • 18.6. Market Trends
  • 18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. South Asia and Pacific Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 19.1. Introduction
  • 19.2. Pricing Analysis
  • 19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 19.4.1. By Country
      • 19.4.1.1. India
      • 19.4.1.2. ASEAN
      • 19.4.1.3. Oceania (Australia & New Zealand)
      • 19.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
    • 19.4.2. By Product Type
    • 19.4.3. By Source
    • 19.4.4. By Packaging
    • 19.4.5. By Distribution Channel
  • 19.5. Market Attractiveness Analysis
    • 19.5.1. By Country
    • 19.5.2. By Product Type
    • 19.5.3. By Source
    • 19.5.4. By Packaging
    • 19.5.5. By Distribution Channel
  • 19.6. Market Trends
  • 19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. East Asia Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 20.1. Introduction
  • 20.2. Pricing Analysis
  • 20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 20.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 20.4.1. By Country
      • 20.4.1.1. China
      • 20.4.1.2. Japan
      • 20.4.1.3. South Korea
    • 20.4.2. By Product Type
    • 20.4.3. By Source
    • 20.4.4. By Packaging
    • 20.4.5. By Distribution Channel
  • 20.5. Market Attractiveness Analysis
    • 20.5.1. By Country
    • 20.5.2. By Product Type
    • 20.5.3. By Source
    • 20.5.4. By Packaging
    • 20.5.5. By Distribution Channel
  • 20.6. Market Trends
  • 20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

21. Middle East and Africa Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 21.1. Introduction
  • 21.2. Pricing Analysis
  • 21.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 21.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 21.4.1. By Country
      • 21.4.1.1. GCC Countries
      • 21.4.1.2. Turkey
      • 21.4.1.3. Northern Africa
      • 21.4.1.4. South Africa
      • 21.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
    • 21.4.2. By Product Type
    • 21.4.3. By Source
    • 21.4.4. By Packaging
    • 21.4.5. By Distribution Channel
  • 21.5. Market Attractiveness Analysis
    • 21.5.1. By Country
    • 21.5.2. By Product Type
    • 21.5.3. By Source
    • 21.5.4. By Packaging
    • 21.5.5. By Distribution Channel
  • 21.6. Market Trends
  • 21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

22. Country Wise Non-Alcoholic Beverages Market Analysis, 2024

  • 22.1. Introduction
    • 22.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 22.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 22.2. U.S. Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.2.1. By Product Type
    • 22.2.2. By Source
    • 22.2.3. By Packaging
    • 22.2.4. By Distribution Channel
  • 22.3. Canada Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.3.1. By Product Type
    • 22.3.2. By Source
    • 22.3.3. By Packaging
    • 22.3.4. By Distribution Channel
  • 22.4. Mexico Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.4.1. By Product Type
    • 22.4.2. By Source
    • 22.4.3. By Packaging
    • 22.4.4. By Distribution Channel
  • 22.5. Brazil Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.5.1. By Product Type
    • 22.5.2. By Source
    • 22.5.3. By Packaging
    • 22.5.4. By Distribution Channel
  • 22.6. Argentina Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.6.1. By Product Type
    • 22.6.2. By Source
    • 22.6.3. By Packaging
    • 22.6.4. By Distribution Channel
  • 22.7. Germany Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.7.1. By Product Type
    • 22.7.2. By Source
    • 22.7.3. By Packaging
    • 22.7.4. By Distribution Channel
  • 22.8. Italy Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.8.1. By Product Type
    • 22.8.2. By Source
    • 22.8.3. By Packaging
    • 22.8.4. By Distribution Channel
  • 22.9. France Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.9.1. By Product Type
    • 22.9.2. By Source
    • 22.9.3. By Packaging
    • 22.9.4. By Distribution Channel
  • 22.10. U.K. Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.10.1. By Product Type
    • 22.10.2. By Source
    • 22.10.3. By Packaging
    • 22.10.4. By Distribution Channel
  • 22.11. Spain Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.11.1. By Product Type
    • 22.11.2. By Source
    • 22.11.3. By Packaging
    • 22.11.4. By Distribution Channel
  • 22.12. Russia Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.12.1. By Product Type
    • 22.12.2. By Source
    • 22.12.3. By Packaging
    • 22.12.4. By Distribution Channel
  • 22.13. China Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.13.1. By Product Type
    • 22.13.2. By Source
    • 22.13.3. By Packaging
    • 22.13.4. By Distribution Channel
  • 22.14. Japan Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.14.1. By Product Type
    • 22.14.2. By Source
    • 22.14.3. By Packaging
    • 22.14.4. By Distribution Channel
  • 22.15. S. Korea Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.15.1. By Product Type
    • 22.15.2. By Source
    • 22.15.3. By Packaging
    • 22.15.4. By Distribution Channel
  • 22.16. India Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.16.1. By Product Type
    • 22.16.2. By Source
    • 22.16.3. By Packaging
    • 22.16.4. By Distribution Channel
  • 22.17. ASEAN Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.17.1. By Product Type
    • 22.17.2. By Source
    • 22.17.3. By Packaging
    • 22.17.4. By Distribution Channel
  • 22.18. Oceania (Australia and New Zealand) Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.18.1. By Product Type
    • 22.18.2. By Source
    • 22.18.3. By Packaging
    • 22.18.4. By Distribution Channel
  • 22.19. Turkey Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.19.1. By Product Type
    • 22.19.2. By Source
    • 22.19.3. By Packaging
    • 22.19.4. By Distribution Channel
  • 22.20. South Africa Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
    • 22.20.1. By Product Type
    • 22.20.2. By Source
    • 22.20.3. By Packaging
    • 22.20.4. By Distribution Channel

23. Market Structure Analysis

  • 23.1. Market Analysis by Tier of Companies (Non-Alcoholic Beverages)
  • 23.2. Market Share Analysis of Top Players
  • 23.3. Market Presence Analysis

24. Competition Analysis

  • 24.1. Competition Dashboard
  • 24.2. Competition Benchmarking
  • 24.3. Competition Deep Dive
    • 24.3.1. Organizacion Cutiba SAB de CV
      • 24.3.1.1. Overview
      • 24.3.1.2. Product Portfolio
      • 24.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.1.4. Sales Footprint
      • 24.3.1.5. Strategy Overview
    • 24.3.2. PepsiCo Inc
      • 24.3.2.1. Overview
      • 24.3.2.2. Product Portfolio
      • 24.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.2.4. Sales Footprint
      • 24.3.2.5. Strategy Overview
    • 24.3.3. The Coca-Cola Co
      • 24.3.3.1. Overview
      • 24.3.3.2. Product Portfolio
      • 24.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.3.4. Sales Footprint
      • 24.3.3.5. Strategy Overview
    • 24.3.4. Suntory Beverage & Food Ltd
      • 24.3.4.1. Overview
      • 24.3.4.2. Product Portfolio
      • 24.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.4.4. Sales Footprint
      • 24.3.4.5. Strategy Overview
    • 24.3.5. Dr Pepper Snapple Group Inc
      • 24.3.5.1. Overview
      • 24.3.5.2. Product Portfolio
      • 24.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.5.4. Sales Footprint
      • 24.3.5.5. Strategy Overview
    • 24.3.6. Arca Continental SAB de CV
      • 24.3.6.1. Overview
      • 24.3.6.2. Product Portfolio
      • 24.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.6.4. Sales Footprint
      • 24.3.6.5. Strategy Overview
    • 24.3.7. ITO EN Ltd
      • 24.3.7.1. Overview
      • 24.3.7.2. Product Portfolio
      • 24.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.7.4. Sales Footprint
      • 24.3.7.5. Strategy Overview
    • 24.3.8. Uni-President China Holdings Ltd
      • 24.3.8.1. Overview
      • 24.3.8.2. Product Portfolio
      • 24.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.8.4. Sales Footprint
      • 24.3.8.5. Strategy Overview
    • 24.3.9. Monster Beverage Corp
      • 24.3.9.1. Overview
      • 24.3.9.2. Product Portfolio
      • 24.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.9.4. Sales Footprint
      • 24.3.9.5. Strategy Overview
    • 24.3.10. Embotelladora Andina SA
      • 24.3.10.1. Overview
      • 24.3.10.2. Product Portfolio
      • 24.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.10.4. Sales Footprint
      • 24.3.10.5. Strategy Overview
    • 24.3.11. Refresco Group NV
      • 24.3.11.1. Overview
      • 24.3.11.2. Product Portfolio
      • 24.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.11.4. Sales Footprint
      • 24.3.11.5. Strategy Overview
    • 24.3.12. Britvic Plc
      • 24.3.12.1. Overview
      • 24.3.12.2. Product Portfolio
      • 24.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.12.4. Sales Footprint
      • 24.3.12.5. Strategy Overview
    • 24.3.13. Lotte Chilsung Beverage Co. Ltd
      • 24.3.13.1. Overview
      • 24.3.13.2. Product Portfolio
      • 24.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.13.4. Sales Footprint
      • 24.3.13.5. Strategy Overview
    • 24.3.14. Kagome Co. Ltd
      • 24.3.14.1. Overview
      • 24.3.14.2. Product Portfolio
      • 24.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.14.4. Sales Footprint
      • 24.3.14.5. Strategy Overview
    • 24.3.15. DyDO Group Holdings Inc
      • 24.3.15.1. Overview
      • 24.3.15.2. Product Portfolio
      • 24.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.15.4. Sales Footprint
      • 24.3.15.5. Strategy Overview
    • 24.3.16. Lassonde Industries Inc
      • 24.3.16.1. Overview
      • 24.3.16.2. Product Portfolio
      • 24.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.16.4. Sales Footprint
      • 24.3.16.5. Strategy Overview
    • 24.3.17. Tata Global Beverages Ltd
      • 24.3.17.1. Overview
      • 24.3.17.2. Product Portfolio
      • 24.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.17.4. Sales Footprint
      • 24.3.17.5. Strategy Overview
    • 24.3.18. Massimo Zanetti Beverage Group SpA
      • 24.3.18.1. Overview
      • 24.3.18.2. Product Portfolio
      • 24.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.18.4. Sales Footprint
      • 24.3.18.5. Strategy Overview
    • 24.3.19. Fomento Economico Mexicano Sab de CV
      • 24.3.19.1. Overview
      • 24.3.19.2. Product Portfolio
      • 24.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.19.4. Sales Footprint
      • 24.3.19.5. Strategy Overview
    • 24.3.20. Fraser & Neave Holdings Bhd.
      • 24.3.20.1. Overview
      • 24.3.20.2. Product Portfolio
      • 24.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 24.3.20.4. Sales Footprint
      • 24.3.20.5. Strategy Overview

25. Assumptions and Acronyms Used

26. Research Methodology