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市場調査レポート
商品コード
1470846

モバイルエッジコンピューティング市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2031年予測

Mobile Edge Computing Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

出版日: | 発行: Persistence Market Research | ページ情報: 英文 312 Pages | 納期: 2~5営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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モバイルエッジコンピューティング市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2031年予測
出版日: 2024年04月22日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 312 Pages
納期: 2~5営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

"Persistence Market Research社は、モバイルエッジコンピューティング市場の徹底的な分析を実施し、その世界の状況を詳述した包括的なレポートを提供しています。この詳細な出版物は、市場力学、動向、機会、課題に関する貴重な洞察を提供し、その構造の包括的な概要を提供します。独自のデータと統計に裏打ちされた本調査では、2024年から2031年までのモバイルエッジコンピューティング市場の予想成長軌道を予測しています。

モバイルエッジコンピューティング市場は、2024年から2031年までのCAGRが49.7%と有望で、世界の舞台でその地位を確固たるものにする準備が整っています。

2024年に22億4,000万米ドルの評価額でスタートした市場は、2031年には584億米ドルに急増すると予想されています。

主な洞察

  • モバイルエッジコンピューティング市場のCAGR(2024年~2031年):49.7%
  • モバイルエッジコンピューティング市場価値(2024年):22億4,000万米ドル
  • モバイルエッジコンピューティング市場価値(2031年):584億米ドル

モバイルエッジコンピューティング市場- 調査範囲

世界のモバイルエッジコンピューティング市場は、モバイルデバイス向けにネットワークのエッジで強化されたコンピューティング機能を提供する、多様な技術とサービスを包含しています。主要コンポーネントには、エッジサーバー、ソフトウェアプラットフォーム、エッジコンピューティングアプリケーションが含まれます。市場成長の促進要因としては、低遅延アプリケーションに対する需要の増加、IoTデバイスの普及、5G技術の進歩などが挙げられます。新たな動向としては、エッジAIとリアルタイム分析が挙げられます。全体として、モバイル環境における効率的なデータ処理とユーザー体験の向上に対するニーズが市場を牽引しています。

市場成長の促進要因

モバイルエッジコンピューティング産業の成長は、低遅延サービスに対する需要の高まりや接続デバイスの急激な増加など、さまざまな要因によって後押しされています。アプリケーションにはより高速なレスポンスタイムが求められるため、エッジコンピューティングはソースに近い場所でデータを処理し、待ち時間を短縮して全体的なパフォーマンスを向上させることでソリューションを提供します。さらに、5Gネットワークの展開により、高速接続と広帯域幅が可能になり、拡張現実(AR)や自律走行車などのリアルタイムアプリケーションへのエッジコンピューティングの採用が促進されます。IoTデバイスの採用が増加しているため、ネットワークエッジでデータ処理や分析を処理するエッジコンピューティングのニーズがさらに高まっています。

市場抑制要因

モバイルエッジコンピューティング市場が直面する課題には、インフラの制限、相互運用性の問題、セキュリティ上の懸念などがあります。エッジコンピューティング・インフラの構築と維持は、特に接続性が限られた遠隔地やサービスが行き届いていない地域では、コストがかかり複雑なものとなる可能性があります。また、異なるエッジ・コンピューティング・プラットフォームとレガシー・システム間の相互運用性も、シームレスな統合と展開の障害となる可能性があります。さらに、ネットワーク・エッジにおけるセキュリティの脆弱性は、データ・プライバシーやサイバー脅威に対する懸念を引き起こし、強固なセキュリティ対策と規制基準の遵守が必要となります。

機会

モバイルエッジコンピューティング分野の市場成長機会には、垂直的拡大、パートナーシップ、エッジネイティブ・アプリケーションの開拓などがあります。ヘルスケア、製造、スマートシティなどの業界への業種別拡大は、特定の使用事例やビジネス要件に合わせてエッジコンピューティング・ソリューションをカスタマイズする機会を提供します。通信事業者、クラウドプロバイダー、エッジコンピューティングベンダーのパートナーシップは、エコシステムのコラボレーションとイノベーションを可能にし、統合ソリューションとサービスの開発を促進します。さらに、エッジAIとリアルタイム分析を活用したエッジネイティブ・アプリケーションの出現は、差別化された製品を開発し、新たな市場セグメントを獲得する機会を開発者にもたらします。

レポートが回答する主な質問

  • モバイルエッジコンピューティング市場の成長に寄与する主な促進要因は何か?
  • エッジAIやリアルタイム分析などの新たな動向は、モバイルエッジコンピューティング業界の進化にどのような影響を与えるのか?
  • モバイルエッジコンピューティング市場の拡大を阻む主な課題と、それに対処するための戦略とは?
  • 垂直展開やパートナーシップなど、市場参入企業がモバイルエッジコンピューティング分野で活用できる機会には何があるか?
  • インフラストラクチャの制限とセキュリティの懸念は、モバイルエッジコンピューティングソリューションの採用と展開にどのような影響を与えるか?

目次

第1章 序文

第2章 前提条件と調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー:モバイルエッジコンピューティング市場

第4章 市場概要

  • イントロダクション
    • 製品定義
    • 業界の進化/発展
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • 主な動向
  • ポーターのファイブフォース分析- モバイルエッジコンピューティング市場
  • バリューチェーン分析
  • 市場概要
  • 市場見通し

第5章 世界のモバイルエッジコンピューティング市場分析と予測、コンポーネントタイプ別

  • イントロダクション
  • 主な調査結果
  • 市場規模予測、コンポーネントタイプ別、2016-2032年(金額)
    • ハードウェア
    • ソフトウェア
      • ビデオ分析
      • 位置情報サービス
      • モノのインターネット(IoT)
      • データキャッシュ
      • コネクテッドビークル
      • その他
    • サービス
      • コンサルティング
      • システム統合
      • メンテナンス
  • コンポーネントタイプ比較マトリックス
  • コンポーネントタイプ別の市場の魅力

第6章 世界のモバイルエッジコンピューティング市場分析と予測、業界別

  • イントロダクション
  • 主な調査結果
  • 市場規模予測、業界別、2016-2032年(金額)
    • メディアとエンターテイメント
    • 小売り
    • ITと通信
    • ヘルスケア
    • 英国
    • その他(製造・教育)
  • 業界別比較マトリックス
  • 業界別市場の魅力

第7章 世界のモバイルエッジコンピューティング市場分析と予測、技術別

  • イントロダクション
  • 主な調査結果
  • 市場規模予測、技術別、2016-2032年(金額)
    • 4G
    • 5G
    • Wi-Max
  • 技術別比較マトリックス
  • 技術別の市場の魅力

第8章 世界のモバイルエッジコンピューティング市場分析と予測、地域別

  • イントロダクション
  • 主な調査結果
  • 市場規模予測、地域別、2016-2032年(金額)
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • 中東・アフリカ(MEA)
    • 南米
  • 地域別の市場の魅力

第9章 北米のモバイルエッジコンピューティング市場の分析と予測

第10章 欧州のモバイルエッジコンピューティング市場の分析と予測

第11章 アジア太平洋地域のモバイルエッジコンピューティング市場の分析と予測

第12章 中東・アフリカのモバイルエッジコンピューティング市場の分析と予測

第13章 南米のモバイルエッジコンピューティング市場の分析と予測

第14章 競合情勢

  • 市場プレーヤー-競合マトリックス(企業階層と規模別)
  • 企業別世界市場ポジショニング分析(2023年)
  • 企業プロファイル(詳細- 概要、財務、最近の動向、戦略)
    • ADLINK Technology, Inc.
    • Huawei Technologies Co., Ltd.
    • IBM Corporation
    • Renesas Electronics Corporation
    • Intel Corporation
    • Juniper Networks, Inc.
    • Nokia Corporation
    • Saguna Networks Ltd.
    • ZTE Corporation

第15章 要点

目次
Product Code: PMRREP33067

"Persistence Market Research has conducted a thorough analysis of the Mobile Edge Computing Market, providing a comprehensive report detailing its global landscape. This in-depth publication offers valuable insights into the market's dynamics, trends, opportunities, and challenges, providing a comprehensive overview of its structure. Backed by exclusive data and statistics, the research predicts the anticipated growth trajectory of the Mobile Edge Computing Market spanning from 2024 to 2031.

The mobile edge computing market is poised to solidify its position in the global arena with a promising compound annual growth rate (CAGR) of 49.7% from 2024 to 2031.

Starting at a valuation of US$ US$ 2.24 Bn in 2024, the market is expected to soar to US$ 58.4 Bn by 2031.

Key Insights:

  • Mobile Edge Computing Market CAGR (2024-2031): 49.7%
  • Mobile Edge Computing Market Value (2024): US$ 2.24 Bn
  • Mobile Edge Computing Market Value (2031): US$ 58.4 Bn

Mobile Edge Computing Market - Report Scope

The global mobile edge computing market encompasses a diverse range of technologies and services, providing enhanced computing capabilities at the edge of the network for mobile devices. Key components include edge servers, software platforms, and edge computing applications. Drivers of market growth include increasing demand for low-latency applications, the proliferation of IoT devices, and advancements in 5G technology. Emerging trends focus on edge AI and real-time analytics. overall, the market is propelled by the need for efficient data processing and improved user experiences in mobile environments.

Market Growth Drivers

The growth of the mobile edge computing industry is fueled by various factors, including the rising demand for low-latency services and the exponential growth of connected devices. As applications require faster response times, edge computing provides a solution by processing data closer to the source, reducing latency and improving overall performance. Additionally, the deployment of 5G networks enables high-speed connectivity and greater bandwidth, driving adoption of edge computing for real-time applications such as augmented reality (AR) and autonomous vehicles. The increasing adoption of IoT devices further amplifies the need for edge computing to handle data processing and analytics at the network edge.

Market Restraints

Challenges facing the mobile edge computing market include infrastructure limitations, interoperability issues, and security concerns. Building and maintaining edge computing infrastructure can be costly and complex, particularly in remote or underserved areas with limited connectivity. Interoperability between different edge computing platforms and legacy systems may also present obstacles to seamless integration and deployment. Moreover, security vulnerabilities at the network edge raise concerns about data privacy and cyber threats, necessitating robust security measures and compliance with regulatory standards.

opportunities

opportunities for market growth in the mobile edge computing segment include vertical expansion, partnerships, and the development of edge-native applications. Vertical expansion into industries such as healthcare, manufacturing, and smart cities offers opportunities to tailor edge computing solutions to specific use cases and business requirements. Partnerships between telecom operators, cloud providers, and edge computing vendors enable ecosystem collaboration and innovation, driving the development of integrated solutions and services. Furthermore, the emergence of edge-native applications, leveraging edge AI and real-time analytics, presents opportunities for developers to create differentiated offerings and capture new market segments.

Key Questions Answered in Report::

  • What are the primary drivers contributing to the growth of the Mobile Edge Computing market?
  • How do emerging trends, such as edge AI and real-time analytics, influence the evolution of the Mobile Edge Computing industry?
  • What are the main challenges hindering the expansion of the Mobile Edge Computing market, and what strategies can be implemented to address them?
  • What opportunities exist for market players to capitalize on within the Mobile Edge Computing segment, including vertical expansion and partnerships?
  • How do infrastructure limitations and security concerns impact the adoption and deployment of Mobile Edge Computing solutions?

Competitive Intelligence and Business Strategy

In the mobile edge computing industry, key players include telecom operators, cloud providers, and edge computing vendors, each vying for market share and differentiation. Telecom operators leverage their infrastructure and network assets to offer edge computing services, targeting enterprises and application developers with low-latency solutions. Cloud providers expand their service portfolios to include edge computing capabilities, providing seamless integration with existing cloud services and developer tools. Edge computing vendors focus on innovation and agility, developing specialized hardware and software solutions for edge deployment scenarios. Collaborations and alliances between industry players enable ecosystem growth and enablement, driving market competitiveness and customer value.

Companies Covered in This Report -

  • ADLINK Technology, Inc.
  • Huawei Technologies Co ., Ltd.
  • IBM Corporation
  • Renesas Electronics Corporation
  • Intel Corporation
  • Juniper Networks, Inc.
  • Nokia Corporation
  • Saguna Networks Ltd.
  • ZTE Corporation

Key Segments:

Components

  • Hardware
  • Software
  • Services

Application

  • Smart Cities
  • Industrial Internet of Things (IIo T)
  • Remote Monitoring
  • Content Delivery
  • Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR)
  • others (autonomous vehicles, drones, and gaming)

organization Size

  • Large Enterprises
  • SMEs

Verticals

  • Manufacturing
  • Energy and Utilities
  • Government and Defense
  • Telecommunications
  • Media and Entertainment
  • Retail and Consumer Goods
  • Transportation and Logistics
  • Healthcare and Life Sciences
  • others (BFSI and Education)

Region

  • North America

US

Canada

  • Europe

UK

Germany

France

Rest of Europe

  • APAC

China

Japan

Australia

Rest of APAC

  • Middle East

UAE

Saudi Arabia

South Africa

Rest of MEA

  • Latin America

Brazil

Mexico

Rest of Latin America"

Table of Contents

1. Preface

2. Assumptions and Research Methodology

3. Executive Summary : Mobile Edge Computing Market

4. Market Overview

  • 4.1. Introduction
    • 4.1.1. Product Definition
    • 4.1.2. Industry Evolution / Developments
  • 4.2. Market Dynamics
    • 4.2.1. Drivers
    • 4.2.2. Restraints
    • 4.2.3. Opportunity
  • 4.3. Key Trends
  • 4.4. Porter's Five Forces Analysis - Mobile Edge Computing Market
  • 4.5. Value Chain Analysis
  • 4.6. Market Overview
  • 4.7. Market Outlook

5. Global Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast, By Component Type

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Key findings
  • 5.3. Market Size Forecast, By Component Type, 2016-2032(US$ Mn)
    • 5.3.1. Hardware
    • 5.3.2. Software
      • 5.3.2.1. Video Analytics
      • 5.3.2.2. Location Services
      • 5.3.2.3. Internet of Things (IoT)
      • 5.3.2.4. Data Caching
      • 5.3.2.5. Connected Vehicles
      • 5.3.2.6. Others
    • 5.3.3. Service
      • 5.3.3.1. Consulting
      • 5.3.3.2. System Integration
      • 5.3.3.3. Maintenance
  • 5.4. Component Type Comparison Matrix
  • 5.5. Market Attractiveness By Component Type

6. Global Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast, By Industry Vertical

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Key findings
  • 6.3. Market Size Forecast, By Industry vertical, 2016-2032 (US$ Mn)
    • 6.3.1. Media & Entertainment
    • 6.3.2. Retail
    • 6.3.3. It & Telecom
    • 6.3.4. Healthcare
    • 6.3.5. BFSI
    • 6.3.6. Others (Manufacturing & Education)
  • 6.4. Industry vertical Comparison Matrix
  • 6.5. Market Attractiveness By Industry vertical

7. Global Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast, By Technology

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Key findings
  • 7.3. Market Size Forecast, By Technology, 2016-2032(US$ Mn)
    • 7.3.1. 4G
    • 7.3.2. 5G
    • 7.3.3. Wi-Max
  • 7.4. Technology Comparison Matrix
  • 7.5. Market Attractiveness By Technology

8. Global Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast, By Region

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Key findings
  • 8.3. Market Size Forecast, By Region, 2016-2032(US$ Mn)
    • 8.3.1. North America
    • 8.3.2. Europe
    • 8.3.3. Asia Pacific
    • 8.3.4. Middle East & Africa (MEA)
    • 8.3.5. South America
  • 8.4. Market Attractiveness By Region

9. North America Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast

  • 9.1. Key Findings
  • 9.2. Market Size Forecast, By Component Type, 2024-2031(US$ Mn)
    • 9.2.1. Hardware
    • 9.2.2. Software
      • 9.2.2.1. Video Analytics
      • 9.2.2.2. Location Services
      • 9.2.2.3. Internet of Things (IoT)
      • 9.2.2.4. Data Caching
      • 9.2.2.5. Connected Vehicles
      • 9.2.2.6. Others
    • 9.2.3. Service
      • 9.2.3.1. Consulting
      • 9.2.3.2. System Integration
      • 9.2.3.3. Maintenance
  • 9.3. Market Size Forecast, By Industry vertical, 2024-2031(US$ Mn)
    • 9.3.1. Media & Entertainment
    • 9.3.2. Retail
    • 9.3.3. It & Telecom
    • 9.3.4. Healthcare
    • 9.3.5. BFSI
    • 9.3.6. Others (Manufacturing & Education)
  • 9.4. Market Size Forecast, By Technology, 2024-2031(US$ Mn)
    • 9.4.1. 4G
    • 9.4.2. 5G
    • 9.4.3. Wi-Max
  • 9.5. Market Size Forecast, By Country, 2024-2031(US$ Mn)
    • 9.5.1. The US
    • 9.5.2. Canada
    • 9.5.3. Rest of North America
  • 9.6. Market Attractiveness Analysis
    • 9.6.1. By Component
    • 9.6.2. By Industry Vertical
    • 9.6.3. By Technology
    • 9.6.4. By Country

10. Europe Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast

  • 10.1. Key Findings
  • 10.2. Market Size Forecast, By Component Type, 2024-2031(US$ Mn)
    • 10.2.1. Hardware
    • 10.2.2. Software
      • 10.2.2.1. Video Analytics
      • 10.2.2.2. Location Services
      • 10.2.2.3. Internet of Things (IoT)
      • 10.2.2.4. Data Caching
      • 10.2.2.5. Connected Vehicles
      • 10.2.2.6. Others
    • 10.2.3. Service
      • 10.2.3.1. Consulting
      • 10.2.3.2. System Integration
      • 10.2.3.3. Maintenance
  • 10.3. Market Size Forecast, By Industry vertical, 2024-2031(US$ Mn)
    • 10.3.1. Media & Entertainment
    • 10.3.2. Retail
    • 10.3.3. It & Telecom
    • 10.3.4. Healthcare
    • 10.3.5. BFSI
    • 10.3.6. Others (Manufacturing & Education)
  • 10.4. Market Size Forecast, By Technology, 2024-2031(US$ Mn)
    • 10.4.1. 4G
    • 10.4.2. 5G
    • 10.4.3. Wi-Max
  • 10.5. Market Size Forecast, By Country, 2024-2031(US$ Mn)
    • 10.5.1. The UK
    • 10.5.2. Germany
    • 10.5.3. France
    • 10.5.4. Rest of Europe
  • 10.6. Market Attractiveness Analysis
    • 10.6.1. By Component
    • 10.6.2. By Industry Vertical
    • 10.6.3. By Technology
    • 10.6.4. By Country

11. Asia Pacific Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast

  • 11.1. Key Findings
  • 11.2. Market Size Forecast, By Component Type, 2024-2031(US$ Mn)
    • 11.2.1. Hardware
    • 11.2.2. Software
      • 11.2.2.1. Video Analytics
      • 11.2.2.2. Location Services
      • 11.2.2.3. Internet of Things (IoT)
      • 11.2.2.4. Data Caching
      • 11.2.2.5. Connected Vehicles
      • 11.2.2.6. Others
    • 11.2.3. Service
      • 11.2.3.1. Consulting
      • 11.2.3.2. System Integration
      • 11.2.3.3. Maintenance
  • 11.3. Market Size Forecast, By Industry vertical, 2024-2031(US$ Mn)
    • 11.3.1. Media & Entertainment
    • 11.3.2. Retail
    • 11.3.3. It & Telecom
    • 11.3.4. Healthcare
    • 11.3.5. BFSI
    • 11.3.6. Others (Manufacturing & Education)
  • 11.4. Market Size Forecast, By Technology, 2024-2031(US$ Mn)
    • 11.4.1. 4G
    • 11.4.2. 5G
    • 11.4.3. Wi-Max
  • 11.5. Market Size Forecast, By Country, 2024-2031(US$ Mn)
    • 11.5.1. China
    • 11.5.2. Japan
    • 11.5.3. South Korea
    • 11.5.4. Rest of Asia Pacific
  • 11.6. Market Attractiveness Analysis
    • 11.6.1. By Component
    • 11.6.2. By Industry Vertical
    • 11.6.3. By Technology
    • 11.6.4. By Country

12. MEA Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast

  • 12.1. Key Findings
  • 12.2. Market Size Forecast, By Component Type, 2024-2031(US$ Mn)
    • 12.2.1. Hardware
    • 12.2.2. Software
      • 12.2.2.1. Video Analytics
      • 12.2.2.2. Location Services
      • 12.2.2.3. Internet of Things (IoT)
      • 12.2.2.4. Data Caching
      • 12.2.2.5. Connected Vehicles
      • 12.2.2.6. Others
    • 12.2.3. Service
      • 12.2.3.1. Consulting
      • 12.2.3.2. System Integration
      • 12.2.3.3. Maintenance
  • 12.3. Market Size Forecast, By Industry vertical, 2024-2031(US$ Mn)
    • 12.3.1. Media & Entertainment
    • 12.3.2. Retail
    • 12.3.3. It & Telecom
    • 12.3.4. Healthcare
    • 12.3.5. BFSI
    • 12.3.6. Others (Manufacturing & Education)
  • 12.4. Market Size Forecast, By Technology, 2024-2031(US$ Mn)
    • 12.4.1. 4G
    • 12.4.2. 5G
    • 12.4.3. Wi-Max
  • 12.5. Market Size Forecast, By Country, 2024-2031(US$ Mn)
    • 12.5.1. GCC
    • 12.5.2. South Africa
    • 12.5.3. Rest of Middle East & Africa
  • 12.6. Market Attractiveness Analysis
    • 12.6.1. By Component
    • 12.6.2. By Industry Vertical
    • 12.6.3. By Technology
    • 12.6.4. By Country

13. South America Mobile Edge Computing Market Analysis and Forecast

  • 13.1. Key Findings
  • 13.2. Market Size Forecast, By Component Type, 2024-2031(US$ Mn)
    • 13.2.1. Hardware
    • 13.2.2. Software
      • 13.2.2.1. Video Analytics
      • 13.2.2.2. Location Services
      • 13.2.2.3. Internet of Things (IoT)
      • 13.2.2.4. Data Caching
      • 13.2.2.5. Connected Vehicles
      • 13.2.2.6. Others
    • 13.2.3. Service
      • 13.2.3.1. Consulting
      • 13.2.3.2. System Integration
      • 13.2.3.3. Maintenance
  • 13.3. Market Size Forecast, By Industry vertical, 2024-2031(US$ Mn)
    • 13.3.1. Media & Entertainment
    • 13.3.2. Retail
    • 13.3.3. It & Telecom
    • 13.3.4. Healthcare
    • 13.3.5. BFSI
    • 13.3.6. Others (Manufacturing & Education)
  • 13.4. Market Size Forecast, By Technology, 2024-2031(US$ Mn)
    • 13.4.1. 4G
    • 13.4.2. 5G
    • 13.4.3. Wi-Max
  • 13.5. Market Size Forecast, By Country, 2024-2031(US$ Mn)
    • 13.5.1. Brazil
    • 13.5.2. Rest of South America
  • 13.6. Market Attractiveness Analysis
    • 13.6.1. By Component
    • 13.6.2. By Industry Vertical
    • 13.6.3. By Technology
    • 13.6.4. By Country

14. Competition Landscape

  • 14.1. Market Player - Competition Matrix (By Tier and Size of companies)
  • 14.2. Global Market Positioning Analysis, by Company (2023)
  • 14.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Recent Developments, Strategy)
    • 14.3.1. ADLINK Technology, Inc.
      • 14.3.1.1. Company Overview
      • 14.3.1.2. Company Description
      • 14.3.1.3. Financial Overview
      • 14.3.1.4. SWOT Analysis
      • 14.3.1.5. Strategy Overview
    • 14.3.2. Huawei Technologies Co., Ltd.
      • 14.3.2.1. Company Overview
      • 14.3.2.2. Company Description
      • 14.3.2.3. Financial Overview
      • 14.3.2.4. SWOT Analysis
      • 14.3.2.5. Strategy Overview
    • 14.3.3. IBM Corporation
      • 14.3.3.1. Company Overview
      • 14.3.3.2. Company Description
      • 14.3.3.3. Financial Overview
      • 14.3.3.4. SWOT Analysis
      • 14.3.3.5. Strategy Overview
    • 14.3.4. Renesas Electronics Corporation
      • 14.3.4.1. Company Overview
      • 14.3.4.2. Company Description
      • 14.3.4.3. Financial Overview
      • 14.3.4.4. SWOT Analysis
      • 14.3.4.5. Strategy Overview
    • 14.3.5. Intel Corporation
      • 14.3.5.1. Company Overview
      • 14.3.5.2. Company Description
      • 14.3.5.3. Financial Overview
      • 14.3.5.4. SWOT Analysis
      • 14.3.5.5. Strategy Overview
    • 14.3.6. Juniper Networks, Inc.
      • 14.3.6.1. Company Overview
      • 14.3.6.2. Company Description
      • 14.3.6.3. Financial Overview
      • 14.3.6.4. SWOT Analysis
      • 14.3.6.5. Strategy Overview
    • 14.3.7. Nokia Corporation
      • 14.3.7.1. Company Overview
      • 14.3.7.2. Company Description
      • 14.3.7.3. Financial Overview
      • 14.3.7.4. SWOT Analysis
      • 14.3.7.5. Strategy Overview
    • 14.3.8. Saguna Networks Ltd.
      • 14.3.8.1. Company Overview
      • 14.3.8.2. Company Description
      • 14.3.8.3. Financial Overview
      • 14.3.8.4. SWOT Analysis
      • 14.3.8.5. Strategy Overview
    • 14.3.9. ZTE Corporation
      • 14.3.9.1. Company Overview
      • 14.3.9.2. Company Description
      • 14.3.9.3. Financial Overview
      • 14.3.9.4. SWOT Analysis
      • 14.3.9.5. Strategy Overview

15. Key Take Away