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市場調査レポート
商品コード
1470675

マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2031年予測

Multi-Touch Marketing Attribution Software Market by Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031


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ページ情報
英文 309 Pages
納期
2~5営業日
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マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2031年予測
出版日: 2024年04月22日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 309 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社は、世界のマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場を詳細に分析し、市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関する洞察を提供しています。本レポートは、利害関係者の包括的なガイドとして、2024年から2031年までの戦略的意思決定と市場ナビゲーションのための詳細なデータと統計を提供します。

マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェアの世界市場は、2024年から2031年までの予測期間中にCAGR 13.1%と予測され、大きな成長が見込まれています。市場は2024年の推定値18億米ドルから、2031年末には42億米ドルに拡大すると予測されます。

主な洞察

  • 推定市場価値(2024年):18億米ドル
  • 予測市場価格(2031年):42億米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2031年):13.1%

マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場- レポート範囲:

デジタルマーケティングチャネルの増加と消費者ジャーニーの複雑化により、高度なアトリビューションモデルが必要とされています。マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェアは、マーケティング担当者がカスタマージャーニーに沿ったさまざまなタッチポイントの価値を正確に分析し、帰属させることを可能にします。クロスチャネル追跡、機械学習アルゴリズム、リアルタイム分析などの機能により、このソフトウェアはキャンペーンの効果とROIの最適化に関する貴重な洞察を提供します。

市場成長の促進要因:

マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場の成長は、デジタルチャネルの普及、データ主導型マーケティングへのシフト、顧客行動に対するきめ細かな洞察の必要性など、いくつかの要因によってもたらされます。マーケティング予算を効果的に配分し、顧客エンゲージメント戦略を最適化し、全体的なマーケティングパフォーマンスを向上させるために、マーケティング担当者はアトリビューション・ソリューションへの投資を増やしています。さらに、個人情報保護法の施行やサードパーティCookieの制限といった規制の変化により、ファーストパーティデータとアトリビューションモデリングの重要性が強調され、市場の需要がさらに高まっています。

市場の抑制要因:

成長の見込みはあるもの、マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場は、データ統合、プライバシーへの懸念、組織の縦割りに関連する課題に直面しています。多くの組織にとって、異なるソースやプラットフォームからのデータ統合は依然として複雑で時間のかかるプロセスであり、アトリビューション・ソリューションの採用を妨げています。さらに、GDPRやCCPAなどのプライバシー規制は、データの収集と使用に制限を課しており、マーケティング担当者にとってコンプライアンス上の課題となっています。さらに、企業内の組織の縦割りやデータの所有権の分断が、部門を超えたコラボレーションを妨げ、アトリビューション戦略の全体的な実施を妨げています。

市場機会:

マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場には、イノベーションと差別化のための大きな機会があります。ベンダーは、予測モデリング、AI主導のインサイト、リアルタイムのアトリビューションなど、高度な分析機能に対する需要の高まりを活用することができます。さらに、既存のマーケティング・テクノロジー・スタックとのシームレスな統合を提供し、マーケティング担当者が複数のプラットフォームやチャネルでアトリビューション・データを活用できるようにするソリューションが求められています。さらに、オムニチャネル・マーケティングの重要性が高まり続ける中、オンラインとオフラインのタッチポイントを横断して価値を追跡・帰属させ、カスタマージャーニーの包括的なビューを提供できるアトリビューション・ソリューションに対する需要が高まっています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場カバレッジ
  • 市場の定義

第3章 市場リスクと動向の評価

  • リスクアセスメント
    • COVID-19危機とマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェアへの影響
    • 過去の危機と比較したCOVID-19の影響ベンチマーク
    • 市場金額への影響(金額)
    • 主要国による評価
    • 主要市場セグメント別の評価
    • サプライヤーへのアクションポイントと推奨事項
  • 市場に影響を与える主な動向
  • 処方と製品開発の動向

第4章 市場背景

  • マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場(主要国別)
  • マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場機会評価(金額)
  • 市場シナリオ予測
  • 投資実現可能性分析
  • 予測要因- 関連性と影響
  • 市場力学

第5章 成功の鍵となる要素

  • メーカーは普及率が低く成長率の高い市場に注力
  • セグメントの高い増分機会に賭ける
  • ピアベンチマーク

第6章 世界マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場の需要分析と予測

  • 過去の市場分析、2015-2023年
  • 現在および将来の市場予測、2024~2031年
  • 前年比成長動向分析

第7章 世界マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測(金額)

  • 過去の市場分析(金額)、2015-2023年
  • 現在および将来の市場予測(金額)、2024~2031年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対的収益機会分析

第8章 世界マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測、コンポーネント別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)分析、2015-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)分析と予測、2024-2031年
    • ソリューション
    • サービス
      • 統合および実装サービス
      • アドバイザリーサービス
      • サポートおよびメンテナンスサービス
  • コンポーネント別市場魅力度分析

第9章 世界マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測、業界別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)分析、2015-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)分析と予測、2024-2031年
    • 小売り
    • FMCGおよび消費財
    • コンピューティング製品および家電製品
    • 通信・IT
    • 英国
    • メディアとエンターテイメント
    • ヘルスケア
    • 旅行とホスピタリティ
    • その他(教育と政府)
  • 業界別市場魅力度分析

第10章 世界マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測、展開タイプ別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)分析、2015-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)分析と予測、2024-2031年
    • クラウド
    • オンプレミス
  • 展開タイプ別の市場魅力度分析

第11章 世界マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測、組織規模別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)分析、2015-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)分析と予測、2024-2031年
    • 中小企業
    • 大企業
  • 組織規模別の市場魅力度分析

第12章 世界マルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析2015-2023および予測2024-2031、地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模(金額)分析、2015-2023年
  • 現在の市場規模(金額)分析と予測、2024-2031年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • 中東およびアフリカ(MEA)
  • 地域別市場魅力度分析

第13章 北米のマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測

第14章 ラテンアメリカのマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測

第15章 欧州のマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測

第16章 アジア太平洋地域のマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測

第17章 中東およびアフリカのマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測

第18章 主要国のマルチタッチアトリビューションマーケティングソフトウェア市場分析と予測

  • イントロダクション
    • 主要国別の市場金額割合分析
    • 世界と国別の成長比較
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • ブラジル
  • ドイツ
  • フランス
  • イタリア
  • ベネルクス
  • 英国
  • 北欧
  • 中国
  • 日本
  • 韓国
  • GCC諸国
  • 南アフリカ
  • トルコ

第19章 市場構造分析

  • 企業階層別市場分析
  • 市場集中
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第20章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細
    • Adobe
    • SAP
    • Oracle
    • Merkle
    • Visual IQ
    • Leandata
    • Neustar
    • Roivenue
    • C3 Metrics
    • Appsflyer
    • Leadsrx
    • Equifax

第21章 使用される前提条件と頭字語

第22章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP33091

Persistence Market Research presents an in-depth analysis of the global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market, offering insights into market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. This report serves as a comprehensive guide for stakeholders, providing detailed data and statistics for strategic decision-making and market navigation from 2024 to 2031.

The global multi-touch marketing attribution software market is poised for significant growth, with a projected CAGR of 13.1% during the forecast period from 2024 to 2031. The market is anticipated to expand from an estimated value of USD 1.8 billion in 2024 to USD 4.2 billion by the end of 2031.

Key Insights:

  • Estimated Market Value (2024): USD 1.8 Billion
  • Projected Market Value (2031): USD 4.2 Billion
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 13.1%

Multi-Touch Marketing Attribution Software Market - Report Scope:

The rise of digital marketing channels and the increasing complexity of consumer journeys have necessitated advanced attribution models. Multi-touch marketing attribution software enables marketers to analyze and attribute value to various touchpoints along the customer journey accurately. With features such as cross-channel tracking, machine learning algorithms, and real-time analytics, this software provides valuable insights into campaign effectiveness and ROI optimization.

Market Growth Drivers:

The growth of the multi-touch marketing attribution software market is driven by several factors, including the proliferation of digital channels, the shift towards data-driven marketing, and the need for granular insights into customer behavior. Marketers are increasingly investing in attribution solutions to allocate marketing budgets effectively, optimize customer engagement strategies, and improve overall marketing performance. Additionally, regulatory changes such as the implementation of privacy laws and restrictions on third-party cookies have underscored the importance of first-party data and attribution modeling, further driving market demand.

Market Restraints:

Despite its growth prospects, the multi-touch marketing attribution software market faces challenges related to data integration, privacy concerns, and organizational silos. Integrating data from disparate sources and platforms remains a complex and time-consuming process for many organizations, hindering the adoption of attribution solutions. Moreover, privacy regulations such as GDPR and CCPA impose restrictions on data collection and usage, posing compliance challenges for marketers. Additionally, organizational silos and fragmented data ownership within companies impede cross-functional collaboration and hinder the holistic implementation of attribution strategies.

Market Opportunities:

The multi-touch marketing attribution software market presents significant opportunities for innovation and differentiation. Vendors can capitalize on the growing demand for advanced analytics capabilities, including predictive modeling, AI-driven insights, and real-time attribution. Furthermore, there is a need for solutions that offer seamless integration with existing marketing technology stacks, enabling marketers to leverage attribution data across multiple platforms and channels. Additionally, as the importance of omnichannel marketing continues to rise, there is a growing demand for attribution solutions that can track and attribute value across online and offline touchpoints, providing a comprehensive view of the customer journey.

Key Questions Addressed in the Report:

  • What is the Expected Value CAGR of the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • What are the Key Factors Driving the Growth of the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • Which Region Holds the Largest Market Share in the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • Who are the Key Players in the Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • What Strategies are Adopted by Leading Companies to Sustain Growth in the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?

Competitive Landscape and Business Strategies:

Leading players in the multi-touch marketing attribution software market include Google LLC, Adobe Inc., and Salesforce.com, Inc. These companies focus on product innovation, strategic partnerships, and customer-centric approaches to maintain their competitive edge. Strategies such as offering comprehensive attribution suites, enhancing data visualization capabilities, and expanding into emerging markets are commonly employed to drive growth. Additionally, investment in customer support, training programs, and professional services is critical for building customer loyalty and ensuring successful implementations.

Key Companies Profiled:

  • Google LLC
  • Adobe Inc.
  • Salesforce.com, Inc.
  • Oracle Corporation
  • SAP SE
  • IBM Corporation
  • Visual IQ, a Nielsen Company
  • Neustar, Inc.
  • LeadsRx, Inc.
  • Wizaly
  • Singular, Ltd.

Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Segmentation:

By Deployment:

  • Cloud-based
  • On-premises

By Organization Size:

  • Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
  • Large Enterprises

By End User:

  • Retail and E-commerce
  • BFSI (Banking, Financial Services, and Insurance)
  • Healthcare
  • Media and Entertainment
  • Travel and Hospitality
  • Others

By Region:

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Latin America
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Summary of Statistics
  • 1.3. Key Market Characteristics & Attributes
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage
  • 2.2. Market Definition

3. Market Risks and Trends Assessment

  • 3.1. Risk Assessment
    • 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Multi-Touch Marketing Attribution Software
    • 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis
    • 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn)
    • 3.1.4. Assessment by Key Countries
    • 3.1.5. Assessment by Key Market Segments
    • 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers
  • 3.2. Key Trends Impacting the Market
  • 3.3. Formulation and Product Development Trends

4. Market Background

  • 4.1. Multi-Touch Marketing Attribution Software Market, by Key Countries
  • 4.2. Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Opportunity Assessment (US$ Mn)
    • 4.2.1. Total Available Market
    • 4.2.2. Serviceable Addressable Market
    • 4.2.3. Serviceable Obtainable Market
  • 4.3. Market Scenario Forecast
    • 4.3.1. Demand in optimistic Scenario
    • 4.3.2. Demand in Likely Scenario
    • 4.3.3. Demand in Conservative Scenario
  • 4.4. Investment Feasibility Analysis
    • 4.4.1. Investment in Established Markets
      • 4.4.1.1. In Short Term
      • 4.4.1.2. In Long Term
    • 4.4.2. Investment in Emerging Markets
      • 4.4.2.1. In Short Term
      • 4.4.2.2. In Long Term
  • 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 4.5.1. Top Companies Historical Growth
    • 4.5.2. Growth in Automation, By Country
    • 4.5.3. Multi-Touch Marketing Attribution Software Adoption Rate, By Country
  • 4.6. Market Dynamics
    • 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment
    • 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment
    • 4.6.3. Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Opportunities
    • 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment

5. Key Success Factors

  • 5.1. Manufacturers' Focus on Low Penetration High Growth Markets
  • 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity
  • 5.3. Peer Benchmarking

6. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Demand Analysis 2015-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2023
  • 6.2. Current and Future Market Projections, 2024-2031
  • 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Value Analysis 2015-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2023
  • 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2031
    • 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Component

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Component , 2015-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component , 2024-2031
    • 8.3.1. Solution
    • 8.3.2. Services
      • 8.3.2.1. Integration and Implementation Services
      • 8.3.2.2. Advisory Services
      • 8.3.2.3. Support and Maintenance Services
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis By Component

9. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Vertical

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Vertical, 2015-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Vertical, 2024-2031
    • 9.3.1. Retail
    • 9.3.2. FMCG and Consumer Packaged Goods
    • 9.3.3. Computing Products and Consumer Electronics
    • 9.3.4. Telecom and IT
    • 9.3.5. BFSI
    • 9.3.6. Media and Entertainment
    • 9.3.7. Healthcare
    • 9.3.8. Travel and Hospitality
    • 9.3.9. Others (Education and Government)
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Vertical

10. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Deployment Type

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment Type , 2015-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment Type , 2024-2031
    • 10.3.1. Cloud
    • 10.3.2. On-premises
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment Type

11. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Organization Size

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Organization Size , 2015-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Organization Size , 2024-2031
    • 11.3.1. SMEs
    • 11.3.2. Large Enterprises
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Organization Size

12. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Region

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2023
  • 12.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2024-2031
    • 12.3.1. North America
    • 12.3.2. Latin America
    • 12.3.3. Europe
    • 12.3.4. Asia Pacific
    • 12.3.5. Middle East and Africa (MEA)
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Pricing Analysis
  • 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2023
  • 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 13.4.1. By Country
      • 13.4.1.1. U.S.
      • 13.4.1.2. Canada
      • 13.4.1.3. Rest of North America
    • 13.4.2. By Component
    • 13.4.3. By Vertical
    • 13.4.4. By Organization Size
    • 13.4.5. By Deployment Type
  • 13.5. Market Attractiveness Analysis
    • 13.5.1. By Country
    • 13.5.2. By Component
    • 13.5.3. By Vertical
    • 13.5.4. By Organization Size
    • 13.5.5. By Deployment Type

14. Latin America Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2023
  • 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. Brazil
      • 14.4.1.2. Mexico
      • 14.4.1.3. Rest of Latin America
    • 14.4.2. By Component
    • 14.4.3. By Vertical
    • 14.4.4. By Organization Size
    • 14.4.5. By Deployment Type
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Component
    • 14.5.3. By Vertical
    • 14.5.4. By Organization Size
    • 14.5.5. By Deployment Type

15. Europe Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2023
  • 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Germany
      • 15.4.1.2. France
      • 15.4.1.3. U.K.
      • 15.4.1.4. Italy
      • 15.4.1.5. Benelux
      • 15.4.1.6. Nordic Countries
      • 15.4.1.7. Rest of Europe
    • 15.4.2. By Component
    • 15.4.3. By Vertical
    • 15.4.4. By Organization Size
    • 15.4.5. By Deployment Type
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Component
    • 15.5.3. By Vertical
    • 15.5.4. By Organization Size
    • 15.5.5. By Deployment Type

16. Asia Pacific Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. China
      • 16.4.1.2. Japan
      • 16.4.1.3. South Korea
      • 16.4.1.4. Rest of Asia Pacific
    • 16.4.2. By Component
    • 16.4.3. By Vertical
    • 16.4.4. By Organization Size
    • 16.4.5. By Deployment Type
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Component
    • 16.5.3. By Vertical
    • 16.5.4. By Organization Size
    • 16.5.5. By Deployment Type

17. Middle East and Africa Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. GCC Countries
      • 17.4.1.2. South Africa
      • 17.4.1.3. Turkey
      • 17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
    • 17.4.2. By Component
    • 17.4.3. By Vertical
    • 17.4.4. By Organization Size
    • 17.4.5. By Deployment Type
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Component
    • 17.5.3. By Vertical
    • 17.5.4. By Organization Size
    • 17.5.5. By Deployment Type

18. Key Countries Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 18.1. Introduction
    • 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 18.2. US Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.2.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.2.2.1. By Component
      • 18.2.2.2. By Vertical
      • 18.2.2.3. By Organization Size
      • 18.2.2.4. By Deployment Type
  • 18.3. Canada Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.3.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.3.2.1. By Component
      • 18.3.2.2. By Vertical
      • 18.3.2.3. By Organization Size
      • 18.3.2.4. By Deployment Type
  • 18.4. Mexico Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.4.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.4.2.1. By Component
      • 18.4.2.2. By Vertical
      • 18.4.2.3. By Organization Size
      • 18.4.2.4. By Deployment Type
  • 18.5. Brazil Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.5.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.5.2.1. By Component
      • 18.5.2.2. By Vertical
      • 18.5.2.3. By Organization Size
      • 18.5.2.4. By Deployment Type
  • 18.6. Germany Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.6.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.6.2.1. By Component
      • 18.6.2.2. By Vertical
      • 18.6.2.3. By Organization Size
      • 18.6.2.4. By Deployment Type
  • 18.7. France Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.7.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.7.2.1. By Component
      • 18.7.2.2. By Vertical
      • 18.7.2.3. By Organization Size
      • 18.7.2.4. By Deployment Type
  • 18.8. Italy Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.8.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.8.2.1. By Component
      • 18.8.2.2. By Vertical
      • 18.8.2.3. By Organization Size
      • 18.8.2.4. By Deployment Type
  • 18.9. BENELUX Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.9.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.9.2.1. By Component
      • 18.9.2.2. By Vertical
      • 18.9.2.3. By Organization Size
      • 18.9.2.4. By Deployment Type
  • 18.10. UK Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.10.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.10.2.1. By Component
      • 18.10.2.2. By Vertical
      • 18.10.2.3. By Organization Size
      • 18.10.2.4. By Deployment Type
  • 18.11. Nordic Countries Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.11.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.11.2.1. By Component
      • 18.11.2.2. By Vertical
      • 18.11.2.3. By Organization Size
      • 18.11.2.4. By Deployment Type
  • 18.12. China Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.12.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.12.2.1. By Component
      • 18.12.2.2. By Vertical
      • 18.12.2.3. By Organization Size
      • 18.12.2.4. By Deployment Type
  • 18.13. Japan Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.13.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.13.2.1. By Component
      • 18.13.2.2. By Vertical
      • 18.13.2.3. By Organization Size
      • 18.13.2.4. By Deployment Type
  • 18.14. South Korea Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.14.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.14.2.1. By Component
      • 18.14.2.2. By Vertical
      • 18.14.2.3. By Organization Size
      • 18.14.2.4. By Deployment Type
  • 18.15. GCC Countries Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.15.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.15.2.1. By Component
      • 18.15.2.2. By Vertical
      • 18.15.2.3. By Organization Size
      • 18.15.2.4. By Deployment Type
  • 18.16. South Africa Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.16.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.16.2.1. By Component
      • 18.16.2.2. By Vertical
      • 18.16.2.3. By Organization Size
      • 18.16.2.4. By Deployment Type
  • 18.17. Turkey Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.17.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.17.2.1. By Component
      • 18.17.2.2. By Vertical
      • 18.17.2.3. By Organization Size
      • 18.17.2.4. By Deployment Type
    • 18.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country

19. Market Structure Analysis

  • 19.1. Market Analysis by Tier of Companies
  • 19.2. Market Concentration
  • 19.3. Market Share Analysis of Top Players
  • 19.4. Market Presence Analysis
    • 19.4.1. By Regional footprint of Players
    • 19.4.2. Product footprint by Players

20. Competition Analysis

  • 20.1. Competition Dashboard
  • 20.2. Competition Benchmarking
  • 20.3. Competition Deep Dive
    • 20.3.1. Adobe
      • 20.3.1.1. Overview
      • 20.3.1.2. Product Portfolio
      • 20.3.1.3. Sales Footprint
      • 20.3.1.4. Strategy Overview
    • 20.3.2. SAP
      • 20.3.2.1. Overview
      • 20.3.2.2. Product Portfolio
      • 20.3.2.3. Sales Footprint
      • 20.3.2.4. Strategy Overview
    • 20.3.3. Oracle
      • 20.3.3.1. Overview
      • 20.3.3.2. Product Portfolio
      • 20.3.3.3. Sales Footprint
      • 20.3.3.4. Strategy Overview
    • 20.3.4. Merkle
      • 20.3.4.1. Overview
      • 20.3.4.2. Product Portfolio
      • 20.3.4.3. Sales Footprint
      • 20.3.4.4. Strategy Overview
    • 20.3.5. Visual IQ
      • 20.3.5.1. Overview
      • 20.3.5.2. Product Portfolio
      • 20.3.5.3. Sales Footprint
      • 20.3.5.4. Strategy Overview
    • 20.3.6. Leandata
      • 20.3.6.1. Overview
      • 20.3.6.2. Product Portfolio
      • 20.3.6.3. Sales Footprint
      • 20.3.6.4. Strategy Overview
    • 20.3.7. Neustar
      • 20.3.7.1. Overview
      • 20.3.7.2. Product Portfolio
      • 20.3.7.3. Sales Footprint
      • 20.3.7.4. Strategy Overview
    • 20.3.8. Roivenue
      • 20.3.8.1. Overview
      • 20.3.8.2. Product Portfolio
      • 20.3.8.3. Sales Footprint
      • 20.3.8.4. Strategy Overview
    • 20.3.9. C3 Metrics
      • 20.3.9.1. Overview
      • 20.3.9.2. Product Portfolio
      • 20.3.9.3. Sales Footprint
      • 20.3.9.4. Strategy Overview
    • 20.3.10. Appsflyer
      • 20.3.10.1. Overview
      • 20.3.10.2. Product Portfolio
      • 20.3.10.3. Sales Footprint
      • 20.3.10.4. Strategy Overview
    • 20.3.11. Leadsrx
      • 20.3.11.1. Overview
      • 20.3.11.2. Product Portfolio
      • 20.3.11.3. Sales Footprint
      • 20.3.11.4. Strategy Overview
    • 20.3.12. Equifax
      • 20.3.12.1. Overview
      • 20.3.12.2. Product Portfolio
      • 20.3.12.3. Sales Footprint
      • 20.3.12.4. Strategy Overview

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology