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市場調査レポート
商品コード
1469271

パンミックスの世界市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年)

Bread Mixes Market by Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032


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英文 350 Pages
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2~5営業日
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パンミックスの世界市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年)
出版日: 2024年04月16日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 350 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社は、世界のパンミックス市場を詳細に分析し、市場ダイナミクス、成長促進要因、課題、新興動向に関する包括的な洞察を提供しています。本レポートは、2024年から2032年までの市場情勢をナビゲートする詳細なデータと統計を提供し、利害関係者にとって貴重な資料となります。

CAGR2%で拡大する世界のパンミックス市場は、2024年の52億米ドル近い評価額から、2032年末には61億8,000万米ドルに増加すると予測されます。

主な洞察

  • 推定市場価値(2024年):52億米ドル
  • 予測市場価値(2032年):61億8,000万米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2032年):2%

パンミックス市場:調査範囲

自家製パンの人気の高まりと、すぐに使えるパンミックスの利便性が、パンミックスの需要を世界的に牽引しています。ブレッドミックスは消費者に、最小限の労力と専門知識で焼きたてのパンを自宅で焼ける柔軟性を提供します。多忙なライフスタイル、健康志向、職人品質のパンへの憧れといった要因が、ブレッドミックスの採用拡大に寄与しています。さらに、COVID-19の流行がホームベーカリー活動の急増につながり、パンミックスの売上をさらに押し上げています。

市場成長の促進要因:

パンミックス市場の成長は、ホームベーカリー志向の高まり、健康的な食生活に対する消費者の意識の高まり、多様なフレーバーや配合のパンミックスの入手可能性など、いくつかの要因によって促進されています。パンミックスは、味や品質に妥協することなく、家庭でパンを焼くための便利なソリューションを求める消費者にアピールします。さらに、職人技を駆使したパンや特殊素材への関心の高まりから、目の肥えた消費者向けのプレミアムブレッドミックスのイントロダクションも登場しています。

市場の抑制要因:

ブレッドミックスの需要は拡大しているもの、市場は伝統的なベーカリー製品との競合や代替製パンソリューションの利用可能性に関する課題に直面しています。ブレッドミックスは利便性を提供する一方で、一部の消費者は職人の手による本格的なベーカリーパンの新鮮さを好みます。さらに、特定の消費者層は価格に敏感であり、パンミックスの栄養成分に対する懸念が市場成長の課題となっています。さらに、原材料価格の変動やサプライチェーンの混乱は、ブレッドミックスの生産と流通に影響を与える可能性があります。

市場機会:

パンミックス市場は、製品のイノベーションと市場拡大のための大きな機会を提供しています。メーカーは、オーガニック、グルテンフリー、強化パンミックスなどの選択肢を導入することで、健康的で機能的な原材料を求める消費者の嗜好を活用することができます。さらに、健康志向の個人、多忙な家族、アマチュア・パン職人といった特定の消費者層をターゲットにすることで、売上と市場浸透を促進することができます。さらに、オンライン小売プラットフォームやスーパーマーケットや専門店との戦略的パートナーシップを通じて流通チャネルを拡大することで、市場へのリーチと認知度をさらに高めることができます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/ 分類
  • 市場の定義/ 範囲/ 制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
  • 製品イノベーション/開発動向

第4章 重要成功要因

  • 製品の採用/使用状況分析
  • 主要な市場戦略

第5章 世界のパンミックス市場の需要分析および予測

  • 過去の市場分析(数量)、2019~2023年
  • 現在および今後の市場予測(数量)、2024~2032年

第6章 世界のパンミックス市場- 価格分析

  • 地域別価格分析
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第7章 世界のパンミックス市場の需要分析および予測(金額および規模)

  • 過去の市場分析(金額)、2019~2023年
  • 現在および将来の市場予測(金額)、2024~2032年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対的利益の機会分析

第8章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • COVID-19による食品・飲料市場への影響
  • COVID-19リスク評価/影響
  • 世界の食品・飲料産業の展望
  • 世界の加工飲食品産業の展望
  • 食の未来
  • 業界価値とサプライチェーン分析
  • 主な認証/主張
  • 主な規制
  • 市場力学
  • 予測要因- 関連性の影響

第9章 世界のパンミックス市場分析および予測、タイプ別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模・数量分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模・数量分析および予測、2024~2032年
    • パン&ロールミックス
    • サワードウブレッドミックス
    • ピザミックス
    • ライ麦パンミックス
  • タイプ別市場魅力度分析

第10章 世界のパンミックス市場分析および予測、流通チャネル別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模・数量分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模・数量分析および予測、2024~2032年
    • 伝統的な貿易
    • 近代的な取引
    • 産業
    • 食品サービス
  • 流通チャネル別市場魅力度分析

第11章 世界のパンミックス市場分析および予測、地域別

  • イントロダクション
  • 市場規模(金額)・数量分析、2019~2023年
  • 現在の市場規模(金額)・数量分析および予測、2024~2032年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 南アジアおよび太平洋
    • 東アジア
    • 中東およびアフリカ(MEA)
  • 地域別市場魅力度分析

第12章 北米のパンミックス市場分析および予測

第13章 ラテンアメリカのパンミックス市場分析および予測

第14章 欧州のパンミックス市場分析および予測

第15章 南アジアおよび太平洋地域のパンミックス市場分析および予測

第16章 東アジアのパンミックス市場分析および予測

第17章 中東およびアフリカのパンミックス市場分析および予測

第18章 パンミックス市場分析、2021年:国別

  • イントロダクション
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • ドイツ
  • イタリア
  • フランス
  • 英国
  • スペイン
  • ロシア
  • ポーランド
  • 中国
  • 日本
  • 韓国
  • インド
  • オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
  • トルコ
  • 南アフリカ

第19章 市場構造分析

  • 企業階層別市場分析
  • 市場集中
  • 市場プレゼンス分析

第20章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合の詳細
    • Allied Pinnacle
    • General Mills
    • Ardent Mills
    • Puratos
    • Bakels
    • The Langlois Company
    • Associated British Foods Plc
    • Ingredion
    • Krusteaz
    • Josef Marc
    • Angel Yeast Co., Ltd.
    • Corbion
    • Cargill Incorporated
    • IFFCO
    • Keliff's
    • Lesaffre
    • IRCA SPA
    • Bunge Limited
    • Glanbia PLC
    • Orkla Food Ingredients
    • Others

第21章 前提条件と使用される頭字語

第22章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP33056

Persistence Market Research has conducted an in-depth analysis of the global Bread Mixes Market, providing comprehensive insights into market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. This report serves as a valuable resource for stakeholders, offering detailed data and statistics to navigate the market landscape from 2024 to 2032.

Expanding at a CAGR of 2%, the global bread mixes market is projected to increase from a valuation of close to US$ 5.2 Bn in 2024 to US$ 6.18 Bn by the end of 2032.

Key Insights:

  • Estimated Market Value (2024): US$ 5.2 Bn
  • Projected Market Value (2032): US$ 6.18 Bn
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 2%

Bread Mixes Market - Report Scope:

The growing popularity of homemade bread and the convenience of ready-to-use bread mixes are driving the demand for bread mixes globally. Bread mixes offer consumers the flexibility to bake fresh bread at home with minimal effort and expertise. Factors such as busy lifestyles, health consciousness, and the desire for artisanal-quality bread contribute to the increasing adoption of bread mixes. Additionally, the COVID-19 pandemic has led to a surge in home baking activities, further boosting the sales of bread mixes.

Market Growth Drivers:

The growth of the bread mixes market is fueled by several factors, including the rising trend of home baking, increased consumer awareness about healthy eating habits, and the availability of a wide variety of bread mix flavors and formulations. Bread mixes appeal to consumers seeking convenient solutions for baking bread at home, without compromising on taste or quality. Moreover, the growing interest in artisanal bread and specialty ingredients has led to the introduction of premium bread mix offerings, catering to discerning consumers.

Market Restraints:

Despite the growing demand for bread mixes, the market faces challenges related to competition from traditional bakery products and the availability of alternative baking solutions. While bread mixes offer convenience, some consumers prefer the authenticity and freshness of artisanal bakery bread. Additionally, price sensitivity among certain consumer segments and concerns about the nutritional content of bread mixes pose challenges for market growth. Furthermore, fluctuations in raw material prices and supply chain disruptions can impact the production and distribution of bread mixes.

Market Opportunities:

The bread mixes market presents significant opportunities for product innovation and market expansion. Manufacturers can capitalize on consumer preferences for healthy and functional ingredients by introducing organic, gluten-free, and fortified bread mix options. Additionally, targeting specific consumer segments such as health-conscious individuals, busy families, and amateur bakers can help drive sales and market penetration. Moreover, expanding distribution channels through online retail platforms and strategic partnerships with supermarkets and specialty stores can further enhance market reach and visibility.

Key Questions Addressed in the Report:

  • What is the Expected Value CAGR of the Bread Mixes Market?
  • What are the Key Factors Driving the Growth of the Bread Mixes Market?
  • Which Region Holds the Largest Market Share in the Bread Mixes Market?
  • Who are the Key Players in the Global Bread Mixes Market?
  • What Strategies are Adopted by Leading Companies to Sustain Growth in the Bread Mixes Market?

Competitive Landscape and Business Strategies:

Leading players in the bread mixes market include King Arthur Baking Company, Bob's Red Mill, and Fleischmann's Yeast. These companies focus on product innovation, marketing, and distribution to maintain their competitive edge. Strategies such as expanding product portfolios, launching new flavors and formulations, and investing in brand building and promotional activities are commonly employed to drive growth. Additionally, addressing consumer concerns about ingredient transparency, sustainability, and ethical sourcing can help build trust and loyalty among consumers.

Key Companies Profiled:

  • King Arthur Baking Company
  • Bob's Red Mill
  • Fleischmann's Yeast
  • Krusteaz
  • Pillsbury
  • Betty Crocker
  • Hodgson Mill
  • Arrowhead Mills
  • Pamela's Products
  • Simple Mills

Bread Mixes Market Segmentation:

By Type:

  • Bread & Roll Mixes
  • Sourdough Bread Mixes
  • Pizza Mixes
  • Rye Bread Mixes

By Distribution Channel:

  • Traditional Trade
  • Modern Trade
  • Industrial
  • Foodservice

By Region:

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Latin America
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

  • 4.1. Product Adoption / Usage Analysis
  • 4.2. Key Market Strategies

5. Global Bread Mixes Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032

  • 5.1. Historical Market Volume (MT) Analysis, 2019-2023
  • 5.2. Current and Future Market Volume (MT) Projections, 2024-2032

6. Global Bread Mixes Market - Pricing Analysis

  • 6.1. Regional Pricing Analysis
  • 6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Bread Mixes Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032

  • 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
    • 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Background

  • 8.1. Macro-Economic Factors
    • 8.1.1. Global GDP Growth Outlook
    • 8.1.2. Global Industry Value Added
    • 8.1.3. Global Urbanization Growth Outlook
    • 8.1.4. Global Food Security Index Outlook
    • 8.1.5. Global Rank - Ease of Doing Business
    • 8.1.6. Global Rank - Trading Across Borders
  • 8.2. Impact of COVID-19 on Food and Beverage Market
    • 8.2.1. Manufacturer/Processors
    • 8.2.2. Supply Chain and Logistics
    • 8.2.3. Wholesalers/Traders
    • 8.2.4. Retailers
  • 8.3. COVID-19 Risk Assessment/Impact
  • 8.4. Global Food and Beverage Industry Outlook
  • 8.5. Global Processed Food & Beverage Industry Outlook
  • 8.6. The Future of Food
  • 8.7. Industry Value and Supply Chain Analysis
  • 8.8. Key Certifications/Claims
  • 8.9. Key Regulations
  • 8.10. Market Dynamics
    • 8.10.1. Drivers
    • 8.10.2. Restraints
    • 8.10.3. Opportunity Analysis
  • 8.11. Forecast Factors - Relevance Impact

9. Global Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Type

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2024-2032
    • 9.3.1. Bread & Roll Mixes
    • 9.3.2. Sourdough Bread Mix
    • 9.3.3. Pizza Mixes
    • 9.3.4. Rye Bread Mixes
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Type

10. Global Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
    • 10.3.1. Traditional Trade
    • 10.3.2. Modern Trade
    • 10.3.3. Industrial
    • 10.3.4. Foodservice
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

11. Global Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region

  • 11.1. Introduction
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
  • 11.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
    • 11.3.1. North America
    • 11.3.2. Latin America
    • 11.3.3. Europe
    • 11.3.4. South Asia and Pacific
    • 11.3.5. East Asia
    • 11.3.6. Middle East and Africa (MEA)
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Pricing Analysis
  • 12.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 12.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 12.4.1. By Country
      • 12.4.1.1. U.S.
      • 12.4.1.2. Canada
    • 12.4.2. By Type
    • 12.4.3. By Distribution Channel
  • 12.5. Market Attractiveness Analysis
    • 12.5.1. By Country
    • 12.5.2. By Type
    • 12.5.3. By Distribution Channel
  • 12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13. Latin America Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Pricing Analysis
  • 13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 13.4.1. By Country
      • 13.4.1.1. Brazil
      • 13.4.1.2. Mexico
      • 13.4.1.3. Argentina
      • 13.4.1.4. Rest of Latin America
    • 13.4.2. By Type
    • 13.4.3. By Distribution Channel
  • 13.5. Market Attractiveness Analysis
    • 13.5.1. By Country
    • 13.5.2. By Type
    • 13.5.3. By Distribution Channel
  • 13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. Europe Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. Germany
      • 14.4.1.2. France
      • 14.4.1.3. Italy
      • 14.4.1.4. U.K.
      • 14.4.1.5. Spain
      • 14.4.1.6. BENELUX
      • 14.4.1.7. Russia
      • 14.4.1.8. Poland
      • 14.4.1.9. Rest of Europe
    • 14.4.2. By Type
    • 14.4.3. By Distribution Channel
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Type
    • 14.5.3. By Distribution Channel
  • 14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. South Asia and Pacific Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. India
      • 15.4.1.2. ASEAN
      • 15.4.1.3. Oceania (Australia & New Zealand)
      • 15.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
    • 15.4.2. By Type
    • 15.4.3. By Distribution Channel
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Type
    • 15.5.3. By Distribution Channel
  • 15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. East Asia Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 16.3.1. By Country
      • 16.3.1.1. China
      • 16.3.1.2. Japan
      • 16.3.1.3. South Korea
    • 16.3.2. By Type
    • 16.3.3. By Distribution Channel
  • 16.4. Market Attractiveness Analysis
    • 16.4.1. By Country
    • 16.4.2. By Type
    • 16.4.3. By Distribution Channel
  • 16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. Middle East and Africa Bread Mixes Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 17.3.1. By Country
      • 17.3.1.1. GCC Countries
      • 17.3.1.2. Turkey
      • 17.3.1.3. South Africa
      • 17.3.1.4. Rest of Middle East & Africa
    • 17.3.2. By Type
    • 17.3.3. By Distribution Channel
  • 17.4. Market Attractiveness Analysis
    • 17.4.1. By Country
    • 17.4.2. By Type
    • 17.4.3. By Distribution Channel
  • 17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Country Wise Bread Mixes Market Analysis 2021

  • 18.1. Introduction
    • 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 18.2. U.S. Bread Mixes Market Analysis
    • 18.2.1. By Type
    • 18.2.2. By Distribution Channel
  • 18.3. Canada Bread Mixes Market Analysis
    • 18.3.1. By Type
    • 18.3.2. By Distribution Channel
  • 18.4. Mexico Bread Mixes Market Analysis
    • 18.4.1. By Type
    • 18.4.2. By Distribution Channel
  • 18.5. Brazil Bread Mixes Market Analysis
    • 18.5.1. By Type
    • 18.5.2. By Distribution Channel
  • 18.6. Argentina Bread Mixes Market Analysis
    • 18.6.1. By Type
    • 18.6.2. By Distribution Channel
  • 18.7. Germany Bread Mixes Market Analysis
    • 18.7.1. By Type
    • 18.7.2. By Distribution Channel
  • 18.8. Italy Bread Mixes Market Analysis
    • 18.8.1. By Type
    • 18.8.2. By Distribution Channel
  • 18.9. France Bread Mixes Market Analysis
    • 18.9.1. By Type
    • 18.9.2. By Distribution Channel
  • 18.10. U.K. Bread Mixes Market Analysis
    • 18.10.1. By Type
    • 18.10.2. By Distribution Channel
  • 18.11. Spain Bread Mixes Market Analysis
    • 18.11.1. By Type
    • 18.11.2. By Distribution Channel
  • 18.12. Russia Bread Mixes Market Analysis
    • 18.12.1. By Type
    • 18.12.2. By Distribution Channel
  • 18.13. Poland Bread Mixes Market Analysis
    • 18.13.1. By Type
    • 18.13.2. By Distribution Channel
  • 18.14. China Bread Mixes Market Analysis
    • 18.14.1. By Type
    • 18.14.2. By Distribution Channel
  • 18.15. Japan Bread Mixes Market Analysis
    • 18.15.1. By Type
    • 18.15.2. By Distribution Channel
  • 18.16. South Korea Bread Mixes Market Analysis
    • 18.16.1. By Type
    • 18.16.2. By Distribution Channel
  • 18.17. India Bread Mixes Market Analysis
    • 18.17.1. By Type
    • 18.17.2. By Distribution Channel
  • 18.18. Oceania (Australia and New Zealand) Bread Mixes Market Analysis
    • 18.18.1. By Type
    • 18.18.2. By Distribution Channel
  • 18.19. Turkey Bread Mixes Market Analysis
    • 18.19.1. By Type
    • 18.19.2. By Distribution Channel
  • 18.20. South Africa Bread Mixes Market Analysis
    • 18.20.1. By Type
    • 18.20.2. By Distribution Channel

19. Market Structure Analysis

  • 19.1. Market Analysis By Tier of Companies
  • 19.2. Market Concentration
  • 19.3. Market Presence Analysis

20. Competition Analysis

  • 20.1. Competition Dashboard
  • 20.2. Competition Deep Dive
    • 20.2.1. Allied Pinnacle
      • 20.2.1.1. Overview
      • 20.2.1.2. Product Portfolio
      • 20.2.1.3. Production Footprint
      • 20.2.1.4. Sales Footprint
      • 20.2.1.5. Channel Footprint
      • 20.2.1.6. Strategy Overview
    • 20.2.2. General Mills
      • 20.2.2.1. Overview
      • 20.2.2.2. Product Portfolio
      • 20.2.2.3. Production Footprint
      • 20.2.2.4. Sales Footprint
      • 20.2.2.5. Channel Footprint
      • 20.2.2.6. Strategy Overview
    • 20.2.3. Ardent Mills
      • 20.2.3.1. Overview
      • 20.2.3.2. Product Portfolio
      • 20.2.3.3. Production Footprint
      • 20.2.3.4. Sales Footprint
      • 20.2.3.5. Channel Footprint
      • 20.2.3.6. Strategy Overview
    • 20.2.4. Puratos
      • 20.2.4.1. Overview
      • 20.2.4.2. Product Portfolio
      • 20.2.4.3. Production Footprint
      • 20.2.4.4. Sales Footprint
      • 20.2.4.5. Channel Footprint
      • 20.2.4.6. Strategy Overview
    • 20.2.5. Bakels
      • 20.2.5.1. Overview
      • 20.2.5.2. Product Portfolio
      • 20.2.5.3. Production Footprint
      • 20.2.5.4. Sales Footprint
      • 20.2.5.5. Channel Footprint
      • 20.2.5.6. Strategy Overview
    • 20.2.6. The Langlois Company
      • 20.2.6.1. Overview
      • 20.2.6.2. Product Portfolio
      • 20.2.6.3. Production Footprint
      • 20.2.6.4. Sales Footprint
      • 20.2.6.5. Channel Footprint
      • 20.2.6.6. Strategy Overview
    • 20.2.7. Associated British Foods Plc
      • 20.2.7.1. Overview
      • 20.2.7.2. Product Portfolio
      • 20.2.7.3. Production Footprint
      • 20.2.7.4. Sales Footprint
      • 20.2.7.5. Channel Footprint
      • 20.2.7.6. Strategy Overview
    • 20.2.8. Ingredion
      • 20.2.8.1. Overview
      • 20.2.8.2. Product Portfolio
      • 20.2.8.3. Production Footprint
      • 20.2.8.4. Sales Footprint
      • 20.2.8.5. Channel Footprint
      • 20.2.8.6. Strategy Overview
    • 20.2.9. Krusteaz
      • 20.2.9.1. Overview
      • 20.2.9.2. Product Portfolio
      • 20.2.9.3. Production Footprint
      • 20.2.9.4. Sales Footprint
      • 20.2.9.5. Channel Footprint
      • 20.2.9.6. Strategy Overview
    • 20.2.10. Josef Marc
      • 20.2.10.1. Overview
      • 20.2.10.2. Product Portfolio
      • 20.2.10.3. Production Footprint
      • 20.2.10.4. Sales Footprint
      • 20.2.10.5. Channel Footprint
      • 20.2.10.6. Strategy Overview
    • 20.2.11. Angel Yeast Co., Ltd.
      • 20.2.11.1. Overview
      • 20.2.11.2. Product Portfolio
      • 20.2.11.3. Production Footprint
      • 20.2.11.4. Sales Footprint
      • 20.2.11.5. Channel Footprint
      • 20.2.11.6. Strategy Overview
    • 20.2.12. Corbion
      • 20.2.12.1. Overview
      • 20.2.12.2. Product Portfolio
      • 20.2.12.3. Production Footprint
      • 20.2.12.4. Sales Footprint
      • 20.2.12.5. Channel Footprint
      • 20.2.12.6. Strategy Overview
    • 20.2.13. Cargill Incorporated
      • 20.2.13.1. Overview
      • 20.2.13.2. Product Portfolio
      • 20.2.13.3. Production Footprint
      • 20.2.13.4. Sales Footprint
      • 20.2.13.5. Channel Footprint
      • 20.2.13.6. Strategy Overview
    • 20.2.14. IFFCO
      • 20.2.14.1. Overview
      • 20.2.14.2. Product Portfolio
      • 20.2.14.3. Production Footprint
      • 20.2.14.4. Sales Footprint
      • 20.2.14.5. Channel Footprint
      • 20.2.14.6. Strategy Overview
    • 20.2.15. Keliff's
      • 20.2.15.1. Overview
      • 20.2.15.2. Product Portfolio
      • 20.2.15.3. Production Footprint
      • 20.2.15.4. Sales Footprint
      • 20.2.15.5. Channel Footprint
      • 20.2.15.6. Strategy Overview
    • 20.2.16. Lesaffre
      • 20.2.16.1. Overview
      • 20.2.16.2. Product Portfolio
      • 20.2.16.3. Production Footprint
      • 20.2.16.4. Sales Footprint
      • 20.2.16.5. Channel Footprint
      • 20.2.16.6. Strategy Overview
    • 20.2.17. IRCA S.P.A.
      • 20.2.17.1. Overview
      • 20.2.17.2. Product Portfolio
      • 20.2.17.3. Production Footprint
      • 20.2.17.4. Sales Footprint
      • 20.2.17.5. Channel Footprint
      • 20.2.17.6. Strategy Overview
    • 20.2.18. Bunge Limited
      • 20.2.18.1. Overview
      • 20.2.18.2. Product Portfolio
      • 20.2.18.3. Production Footprint
      • 20.2.18.4. Sales Footprint
      • 20.2.18.5. Channel Footprint
      • 20.2.18.6. Strategy Overview
    • 20.2.19. Glanbia PLC
      • 20.2.19.1. Overview
      • 20.2.19.2. Product Portfolio
      • 20.2.19.3. Production Footprint
      • 20.2.19.4. Sales Footprint
      • 20.2.19.5. Channel Footprint
      • 20.2.19.6. Strategy Overview
    • 20.2.20. Orkla Food Ingredients
      • 20.2.20.1. Overview
      • 20.2.20.2. Product Portfolio
      • 20.2.20.3. Production Footprint
      • 20.2.20.4. Sales Footprint
      • 20.2.20.5. Channel Footprint
      • 20.2.20.6. Strategy Overview
    • 20.2.21. Others
      • 20.2.21.1. Overview
      • 20.2.21.2. Product Portfolio
      • 20.2.21.3. Production Footprint
      • 20.2.21.4. Sales Footprint
      • 20.2.21.5. Channel Footprint
      • 20.2.21.6. Strategy Overview

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology