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表紙
市場調査レポート

アルコール原料の世界市場 - 成長、動向、予測

Alcohol Ingredients Market - Growth, Trends And Forecasts (2020 - 2025)

発行 Mordor Intelligence LLP 商品コード 572723
出版日 ページ情報 英文 110 Pages
納期: 2-3営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.31円で換算しております。
アルコール原料の世界市場 - 成長、動向、予測 Alcohol Ingredients Market - Growth, Trends And Forecasts (2020 - 2025)
出版日: 2020年04月01日 ページ情報: 英文 110 Pages
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
概要

世界のアルコール原料市場は、予測期間を通じて徐々に成長するものと見込まれています。新興国における新たな市場のトレンドや消費者の需要パターンの変化など、多くの要因によって引き起こされると予測されています。アルコールの消費と人気の増加、世界的な可処分所得の増加、1人当たりの消費量の増加の見通しといったその他の要因も、重要な市場の影響要因となっています。

当レポートでは、アルコール原料の世界市場を調査し、市場の概要、原料タイプ・飲料タイプ・流通チャネル・地域別の市場動向、市場規模の推移と予測、市場成長への各種影響要因、競合情勢、主要企業のプロファイルなど、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 主な調査結果
  • 調査の前提条件
  • 市場の定義

第2章 調査手法

  • イントロダクション
  • 調査の概要
  • 調査のタイムライン
  • 調査のフェーズ

第3章 調査の要点

第4章 市場の概要

  • 市場トレンド

第5章 市場のダイナミクス

  • 成長要因
    • アルコール飲料の消費量増加
    • 可処分所得の増加
    • 価格低下による1人当たりの消費量増加の見込み
  • 阻害要因
    • 厳格な政府のガイドラインと規制
    • 原材料コストの上昇
    • 禁酒キャンペーン
  • 市場機会
    • 発展途上市場への参入:未開拓市場
    • 変化する需要パターンに適合する取り組み
    • 創造的な市場:ブランディングまたはより良いラベリング
  • ポーターのファイブフォース分析
    • サプライヤーの交渉力
    • バイヤーの交渉力
    • 新規参入の脅威
    • 代替製品およびサービスの脅威
    • 競争度
    • バリュー&サプライチェーン分析

第6章 市場セグメンテーション

  • 原料タイプ別
    • 酵母
    • 酵素
    • 着色料
    • 香料・塩
    • その他
  • 飲料タイプ別
    • ビール
    • スピリッツ
    • ワイン
    • ウィスキー
    • ブランデー
    • その他
  • 流通チャネル別
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • オンライン小売業者
    • レストラン・カフェ・バー
    • 小規模/大規模ベンダー
    • その他
  • 地域別
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • 南米
    • アフリカ

第7章 競合情勢

  • 最も採用された戦略
  • 最もアクティブな企業
  • 市場シェア分析

第8章 企業プロファイル

  • Treatt PLC
  • Kerry Group PLC
  • Dohler Group
  • DD Williamson & Co., Inc.
  • Ashland Inc.
  • Sensient Technologies Corporation
  • DSM
  • Chr. Hansen
  • Cargill
  • Archer Daniels Midland Company (ADM)
  • Synergy Flavors
  • Suboneyo Chemicals Pharmaceuticals
  • Kothari Fermentation and Biochem ltd.
  • Wild flavors
  • GNT
  • Angel Yeast Co., Ltd
  • Crystal Pharma
  • Biospringer
  • Biorigin

第9章 付録

  • 二次資料
  • 免責事項
目次
Product Code: 46360

Global alcohol ingredients market is projected to grow at a CAGR of 9.6% during the forecast period (2019 - 2024).

  • The consumption of alcohol across the globe has increased a faster pace in the past couple with 235.4 billion liters of alcohol consumed in 2017 (Survey conducted by Banco do Nordeste), which in turn has paved way for the ingredient manufacturers to increase their production facility to meet the burgeoning demand coming for alcoholic beverage industries.
  • Moreover, the consumers are increasingly inclining towards craft beer which has resulted in an increasing number of craft breweries across the globe with the highest number of outlets in the United Kingdom followed by Germany, Italy, and others. This is yet another factor driving the alcohol ingredients market across the globe.

Key Market Trends

Increasing Demand For Craft Beer

Craft beer has gained popularity among a large section of the consumers. The millennial population has been a key factor for the rapid sales of craft beers across the globe. Factors affecting the shift toward craft beer consumption are demand for variety, taste for flavor, and beer quality, among others. Craft brewers are beacons of innovation, revitalization, and collaboration. For instance, The Boston Beer Company expanded its Samuel Adams beer brand with the launch of Sam '76, a union of lager and ale. A base lager and a base ale - each with its own respective yeast strains.

Asia-Pacific Remains the Fastest Growing Region

Asia-Pacific, in particular, holds immense potential for the craft beer market, with robust demand for Westernized craft beer that is blended with local taste and preferences. Shift in consumer preferences from traditional alcohol toward imported alcohol has been one of the driving factors for the growth of the alcoholic beverage market in the region. In countries like China, consumers are inclined toward wines manufactured by famous vineyard regions, such as Bordeaux, owing to renowned heritage and prestige. Whiskies, cognacs, and imported wines are becoming popular across the region as consumers are more inclined toward premium products.

Competitive Landscape

The global alcohol ingredient market is highly fragmented due to the dominance of several local and global players present in the market. Nonetheless, the market exhibits a strong presence of global key players, such as DSM, ADM, Cargill and Dohler Group, alongside other domestic producers. Expansion remained the most adopted strategy among malt ingredient manufacturers, holding a major chunk of total strategies, followed by product innovation, partnership, and merger and acquisition. The major players are expanding their production capacities and strategically planning to supplement their export facilities, in order to stand out among other manufacturers in the market.

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Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Ingredient Type
    • 5.1.1 Yeast
    • 5.1.2 Enzymes
    • 5.1.3 Colorants
    • 5.1.4 Flavors & Salts
  • 5.2 By Bevrage Type
    • 5.2.1 Beer
    • 5.2.2 Spirits
    • 5.2.3 Wine
    • 5.2.4 Whisky
    • 5.2.5 Brandy
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Archer Daniels Midland Company
    • 6.4.2 Cargill
    • 6.4.3 Koninklijke Dsm N.V
    • 6.4.4 Dohler Group
    • 6.4.5 Chr Hansen
    • 6.4.6 Sensient Technologies Corporation
    • 6.4.7 Ashland Inc.
    • 6.4.8 D.D. Williamson & Co., Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS