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市場調査レポート
商品コード
1541725
アルコール原料市場レポート:原料タイプ、飲料タイプ、地域別、2024~2032年Alcohol Ingredients Market Report by Ingredient Type (Flavors and Salts, Colorants, Yeast, Enzymes, and Others), Beverage Type (Beer, Wine, Whiskey, Spirits, and Others), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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アルコール原料市場レポート:原料タイプ、飲料タイプ、地域別、2024~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のアルコール原料市場規模は2023年に20億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに33億米ドルに達し、2024~2032年の間に5.6%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
アルコール原料とは、アルコール飲料を製造するために添加される様々な着色料、香料、塩、食用製品を指します。アルコール飲料は、主にエタノール、エチルアルコール、メタノール、イソプロパノールを使用して製造されます。エタノールは、果物、穀物、野菜に含まれる糖分とバクテリアまたは酵母の発酵によって生成されます。ワインやシードルは発酵した果実をベースにして作られ、ビールやスピリッツを作るにはホップ、発酵した大麦やライ麦が使われます。苦味料や安定剤、酵素、化学薬品など、その他のさまざまな原料も、これらの飲料の風味を改善・保持するために添加されます。
アルコール飲料の世界の消費の大幅な増加は、市場の成長を促進する主要要因のひとつです。さらに、消費者の間で適度なアルコール摂取の利点に関する認識が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。アルコール飲料は若返りやレクリエーション飲料として広く消費されており、節度ある消費は心臓や血圧に関連する合併症のリスクを最小限に抑えるために有益であると考えられています。これに伴い、プレミアムとスーパープレミアムアルコール飲料への需要が高まっており、高品質の原料への需要が高まっています。アルコール・メーカーは、有害な肥料や農薬、無機化学品を使用しない天然材料や有機材料の使用を重視しています。このことが、市場の成長にプラスの影響を与えています。その他にも、サステイナブル調達とアルコール製造方法を重視する地ビールの出現や、幅広い選択肢から簡単に製品を選択できるオンライン小売セクターの普及などが、市場をさらに牽引すると予想されます。
The global alcohol ingredients market size reached US$ 2.0 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 3.3 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.6% during 2024-2032.
Alcohol ingredients refer to various colorants, flavors, salts and edible products added to manufacture alcoholic beverages. Alcoholic beverages are primarily manufactured using ethanol, or ethyl alcohol, methanol and isopropanol, which are produced by the fermentation of bacteria or yeast with the sugar present in fruits, grains and vegetables. Wines and ciders are made using a fermented fruit base, while hops, fermented barley and rye are used to make beers and spirits. Various other ingredients, such as bittering and stabilizing agents, enzymes and chemicals, are also added to improve and retain the flavor of these beverages.
A significant increase in the global consumption of alcoholic beverages is one of the key factors driving the growth of the market. Furthermore, rising awareness regarding the benefits of consuming alcohol in moderation among the consumers is providing a thrust to the market growth. Alcoholic beverages are widely consumed as a rejuvenating and recreational drink and controlled consumption is considered beneficial for minimizing the risks of heart and blood pressure-related complications. In line with this, there is a growing demand for premium and super-premium alcoholic drinks, which is increasing the demand for high-quality ingredients. Alcohol manufacturers are emphasizing on using natural and organic ingredients that are free from harmful fertilizers, pesticides and inorganic chemicals. This, in turn, is creating a positive impact on the market growth. Other factors, including the advent of microbreweries that emphasize on sustainable sourcing and alcohol manufacturing practices, along with the proliferation of the online retail sector, which offer easy product availability with a wide range of options to choose from, are anticipated to drive the market further.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global alcohol ingredients market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on ingredient type and beverage type.
Flavors and Salts
Colorants
Yeast
Enzymes
Others
Beer
Wine
Whiskey
Spirits
Vodka
Gin
Rum
Tequila
Brandy
Others
Others
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Archer Daniels Midland Company, Ashland Inc., Cargill Incorporated, Chr. Hansen Holding A/S., D.D. Williamson & Co., Inc., Doehler, Kerry Group PLC, Koninklijke DSM N.V. and Sensient Technologies Corporation.