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市場調査レポート
商品コード
1444262

ナッツ・ナッツミール:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029年)

Nuts and Nutmeals - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 153 Pages | 納期: 2~3営業日

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ナッツ・ナッツミール:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 153 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ナッツ・ナッツミールの市場規模は、2024年に570億1,000万米ドルと推定され、2029年までに759億3,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5.90%のCAGRで成長します。

この市場は主に、ナッツが繊維、タンパク質、ビタミン、抗酸化物質、その他の必須ミネラルの豊富な供給源であるため、ナッツの健康上の利点に対する意識の高まりによって動かされています。それらはパレオダイエットでもますます人気が高まっています。また、タンパク質、カルシウム、ビタミンB12のニーズを満たすための魚や卵の良い代替品として広く考えられているため、市場は世界中で増加しているヴィーガン人口によっても大きく動かされています。ここ数十年で、アーモンドは、比較的低脂肪で健康的なオメガ 3脂肪を含むなど、糖尿病に優しい特性により、健康ナッツとして高い評価を得てきました。市場関係者は、複数の味とフレーバーを備えたさまざまなフレーバーナッツを導入してきました。たとえば、2022年 11月に、ブルーダイヤモンドアーモンドは、新しい限定版スニッカードゥードルフレーバーアーモンドとブルーダイヤモンドペパーミントココアフレーバーアーモンドを発売しました。

健康的な間食の動向により、消費者は持ち歩き用のスナックを選ぶようになりました。フレーバーナッツ・ナッツミールは、健康上の利点があるため、最良の食事代替品です。ナッツは飽和脂肪の優れた供給源であり、健康な心臓と脳のサポートに役立ちます。最近、消費者はヴィーガン食品や植物ベースの食品を選択しています。このため、ナッツ・ナッツミールの需要が増加しています。市場関係者は、全乳牛乳の代替品として、アーモンドミルクなどのナッツミルクも導入しています。イノベーションと健康的なインスタント食品への要求が市場を牽引しています。 2022年 5月、インド有数の農場からフォークまで完全に統合されたナッツおよびドライフルーツ会社であるVKC Nutsは、自社ブランド Nutrajの下で一連の低温殺菌ナッツとドライフルーツを発売しました。

ナッツ・ナッツミール市場動向

健康意識の高まりが健康的な間食パターンにつながった

消費者の健康意識の高まりと地域全体での可処分所得の増加が、人々が高品質のナッツ・ナッツミール製品を選ぶようになった要因です。健康的な間食、利便性と味により、ナッツ・ナッツミール製品に対する消費者の需要が高まっています。健康的な間食とは別に、植物ベースの食事とその後の菜食主義の継続的な傾向が市場の成長を積極的に支援しており、予測期間中もその成長は続くでしょう。たとえば、2021年 11月に、ブルーダイヤモンドアーモンドは、全乳牛乳の植物ベースの代替品として、アーモンドブリーズエクストラクリーミーアーモンドミルクを発売しました。この製品には、カリフォルニア産の高品質のブルーダイヤモンドアーモンドから作られたアーモンドオイルが使用されており、製品にさらにクリーミーな質感を与えています。また、クリーンラベルの動向と、オーガニック、体に良いなどのクリーンラベルを謳ったナッツミックスや味付けナッツの入手可能性が、調査対象市場の成長をさらに加速させています。

北米が卓越したシェアを保持

アメリカの消費者の間でより健康的な間食や食習慣の人気が高まっているため、ナッツ、木の実、落花生の消費が引き続き奨励されています。心血管疾患との闘い、より良い健康と幸福への欲求、そしてナッツ摂取の利点を強調する科学的研究の発表により、これらの製品の需要は今後も高まる可能性があります。ナッツ・ナッツミールは、アメリカの消費者の間で栄養のダイナマイトとして広く認識されています。ロースト、コーティング、塩漬けなどのスナック用ナッツは、中期的には高い普及率を示すでしょう。 2022年の農務省のデータによると、米国はアーモンドとピスタチオの最大の生産国であり、クルミの生産国は第2位です。このため、市場関係者は、持ち運びが簡単なスナック用の新しいナッツミールやフレーバーナッツを開発しています。たとえば、2022年6月、デイリークランチは、シナモンジャワ発芽ナッツメドレーとナッシュビルホットスプラウテッドアーモンドという2つの新しいフレーバーアーモンド製品を発売しました。

ナッツ・ナッツミール業界の概要

世界のナッツ・ナッツミールには、Bob's Red Mill, Inc、Blue Diamond Almonds、Royal Nut Company、Sun Organic Farm、Kluth GmbH & Co. KG、Tierra Farms、Mandelin Inc.などの大手企業が含まれます。この市場におけるこれらの主要企業は、拡大、合併・買収、提携、合弁事業、契約を通じて存在感を高めることに重点を置いています。これらの企業は、北米、アジア太平洋、欧州で強い存在感を持っています。また、これらの地域全体に製造施設と強力な流通ネットワークも備えています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • カテゴリー
    • オーガニック
    • 従来型
  • タイプ
    • アーモンド
    • ピーナッツ
    • ヘーゼルナッツ
    • クルミ
    • カシュー
    • ピスタチオ
    • その他
  • 流通チャネル
    • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
    • オンライン小売店
    • コンビニエンスストア
    • その他
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • スペイン
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • 南アフリカ
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Bob's Red Mill
    • Blue Diamond Almonds
    • Royal Nut Company
    • Sun Organic Farm
    • HBS Natural Choice
    • Ludlow Nut Co. Ltd
    • Tierra Farm
    • Kraft-Heinz Company
    • NOW Health Group Inc.
    • Kluth(GmbH &Co. KG)
    • Archer Danials Midland Company

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 55016

The Nuts and Nutmeals Market size is estimated at USD 57.01 billion in 2024, and is expected to reach USD 75.93 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.90% during the forecast period (2024-2029).

Nuts and Nutmeals - Market

The market is mainly driven by the growing awareness of the nuts health benefits as they are rich sources of fiber, protein, vitamins, antioxidants, and other essential minerals. They are also increasingly getting their popularity in the paleo diet. The market is also heavily driven by the growing vegan population worldwide as they are broadly considered a good alternative for fish and eggs for fulfilling protein, calcium, and vitamin B12 needs. In recent decades, almonds gained an excellent reputation for being a health nut, with their diabetic-friendly attributes, such as their comparatively low-fat content and healthy omega-3 fats. Market players have been introducing various flavored nuts with multiple tastes and flavors. For instance, in November 2022, Blue Diamond Almonds launched new limited-edition Snickerdoodle Flavored Almonds and Blue Diamond Peppermint Cocoa Flavored Almonds.

Due to the trend of healthy snacking, consumers are opting for on-the-go snacks. Flavored nuts and nutmeals are the best meal alternatives because of their health benefits. Nuts are a good source of saturated fats and help support a healthy heart and brain. Consumers are opting for vegan and plant-based food these days. Due to this, the demand for nuts and nut meals is increasing. Market players are also introducing nut milk, like almond milk, as an alternative to whole dairy milk. Innovation and the requirement for healthy convenience food are driving the market. In May 2022, VKC Nuts, India's leading fully integrated farm-to-fork Nuts & Dried Fruits company, launched a range of pasteurized nuts and dried fruits under its brand Nutraj.

Nuts & Nutmeals Market Trends

Rising Health Awareness Led to Healthy Snacking Patterns

The increasing consumers' health awareness and the rising disposable income across regions are the factors that have encouraged people to opt for high-quality nut and nutmeal products. Healthy snacking and convenience and taste are raising consumers' demand for nut and nutmeal ranges. Apart from healthy snacking, the plant-based diet followed by the ongoing trend of veganism is actively supporting the market's growth and will continue to do so during the forecast period. For instance, in November 2021, Blue Diamond Almonds launched Almond Breez Extra Creamy Almon Milk as a plant-based alternative to whole dairy milk. The product uses almond oil made from quality California-grown Blue Diamond almonds to give the product an extra creamy texture. Also, the clean-label trend and availability of nut mixes and seasoned nuts with clean-label claims such as organic, better-for-you, and others are further accelerating the growth of the market studied.

North America Holds a Prominent Share

The growing popularity of healthier snacking and eating habits among American consumers continue to encourage nuts consumption, tree nuts, and groundnuts. The fight against cardiovascular diseases, the desire for better health and well-being, and the publication of scientific studies highlighting the benefits of nut consumption are likely to continue fueling demand for these products. Nuts and nutmeals are widely regarded as nutritional dynamite among American consumers. Nuts for snacking, like roasted, coated, and salted, will have a high penetration rate over the medium term. According to USDA data from 2022, the United States is the highest producer of Almonds and Pistachios and 2nd largest producer of Walnuts. Due to this, the market players are innovating new nut meals and flavored nuts for easy on-the-go snacking. For instance, in June 2022, Daily crunch launched two new flavored almond products, Cinnamon Java Sprouted Nut Medley and Nashville Hot Sprouted Almonds.

Nuts & Nutmeals Industry Overview

Global nuts and nutmeals include leading players such as Bob's Red Mill, Inc, Blue Diamond Almonds, Royal Nut Company, Sun Organic Farm, Kluth GmbH & Co. KG, Tierra Farms, and Mandelin Inc., among others. These major players in this market focus on increasing their presence through expansions, mergers & acquisitions, partnerships, joint ventures, and agreements. These companies have a strong presence in North America, Asia-Pacific, and Europe. They also have manufacturing facilities and strong distribution networks across these regions.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Category
    • 5.1.1 Organic
    • 5.1.2 Conventional
  • 5.2 Type
    • 5.2.1 Almonds
    • 5.2.2 Peanuts
    • 5.2.3 Hazelnuts
    • 5.2.4 Walnuts
    • 5.2.5 Cashew
    • 5.2.6 Pistachios
    • 5.2.7 Other Types
  • 5.3 Distribution Channel
    • 5.3.1 Hypermarkets/Supermarkets
    • 5.3.2 Online Retail Stores
    • 5.3.3 Convenience Stores
    • 5.3.4 Other Distribution Channels
  • 5.4 Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 United Kingdom
      • 5.4.2.2 Germany
      • 5.4.2.3 Spain
      • 5.4.2.4 France
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle-East and Africa
      • 5.4.5.1 United Arab Emirates
      • 5.4.5.2 South Africa
      • 5.4.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Bob's Red Mill
    • 6.3.2 Blue Diamond Almonds
    • 6.3.3 Royal Nut Company
    • 6.3.4 Sun Organic Farm
    • 6.3.5 HBS Natural Choice
    • 6.3.6 Ludlow Nut Co. Ltd
    • 6.3.7 Tierra Farm
    • 6.3.8 Kraft-Heinz Company
    • 6.3.9 NOW Health Group Inc.
    • 6.3.10 Kluth (GmbH & Co. KG)
    • 6.3.11 Archer Danials Midland Company

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS