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市場調査レポート
商品コード
1692491
米国のPOS端末:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025年~2030年)United States (US) Point of Sale (POS) Terminals - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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適宜更新あり
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米国のPOS端末:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025年~2030年) |
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 127 Pages
納期: 2~3営業日
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米国のPOS端末市場規模は2025年に291億1,000万米ドルと推定され、予測期間(2025年~2030年)のCAGRは8.92%で、2030年には446億3,000万米ドルに達すると予測されます。
POS端末システムは、トランザクション指向の端末やデバイスから、企業のCRMやその他の金融ソリューションと相互作用するシステムへと変化しています。この技術革新の支援により、エンドユーザーは収益の流れや在庫をより適切に管理できるようになりました。
個人消費の増加は、簡単な支払いオプションとしてのPOS端末の需要に直接影響を与えました。eコマースの成長、実店舗とオンライン小売の絡み合いも、POS端末の今後の開発に影響を与えると予想されます。この地域の主要なeコマース・プラットフォームが提供するペイメント・オン・デリバリー・オプションにより、ポータブルPOS端末の採用が急激に増加しています。
POSシステムに最新技術を導入することが、調査された市場を牽引すると予想されます。例えば、クラウド・コンピューティング・プロバイダーはPOSシステム向けにウェブベースの金融サービスを提供しており、データは遠隔地のベンダー・サーバーで適切に管理されています。このソリューションは現在クラウドPOS市場シェアの大半を占めており、長期的にはそうなると予想されます。クラウド技術のあらゆる必須分野への展開に対するエンドユーザーの支持の高まりが、POS市場の大きな成長要因になると予想されます。
POS端末の急成長にはいくつかの要因があるが、最も重要な要因の1つは、現金の負担から企業を解放することです。世界がキャッシュレス社会に向かう中、POSシステムを採用する企業は、顧客が期待する迅速で便利かつ安全なチェックアウト体験を提供し、先行していることに気づきます。現在進行中のテクノロジーの波に合わせて、米国のPOS端末は急速に進化しています。あらゆる業種に対応した先進的な端末の導入が進んでいます。
デジタル決済の普及とeコマースの拡大により、米国のPOS端末市場は近年著しい成長を遂げています。しかし、このような拡大とともに、サイバー攻撃やデータ漏洩に関するセキュリティ上の懸念がいくつか生じています。これらの問題は市場にとって大きな障壁に成長し、消費者の信頼だけでなく市場全般の安定をも危うくしています。
COVID-19の発生後も、非接触型決済の人気は衰えませんでした。マスターカードの調査によると、約79%の消費者が非接触型決済を利用しています。米国の多くの企業は、この支払い方法を受け入れるために、近代化されたPOS端末システムに投資しています。例えば、以前は従来のカードスワイプを優先していた企業が、非接触決済を可能にするためにNFC対応端末に切り替えています。
米国のPOS端末市場は半固定的です。同市場は、NEC Corporation、Ingenico Inc.(Apollo Asset Management)、BBPOS Limited(STRIPE)、Castles Technology、NEC Corporationなどの主要企業で構成されています。
パートナーシップやアライアンスへの投資は、同市場で事業を展開するベンダーの戦略的焦点の一部となることが予想されます。加えて、同市場のベンダーは新規顧客獲得のためのプレゼンス拡大にも注力しています。企業集中率は高く、すべての主要企業がより良いシェアの獲得を目指しており、競争企業間の敵対関係を高めています。製品の流通が容易になれば、競争はさらに激化します。全体として、競争企業間の敵対関係は緩やかに成長し、ベンダー間で拡大すると予想されます。
2023年6月、Verifoneはその先見的な決済ソリューションを強調するため、新しいロゴ、世界ウェブサイト、ブランドアイデンティティを導入し、更新されたビジョンに沿ったリブランディングを行いました。Verifoneは現在、「世界中のすべてのビジネスのための決済アーキテクトおよびコマースエキスパートパートナー」となっています。Verifoneの強力な製品・サービスポートフォリオは、デジタル決済ソリューション、クラウドホスト型ペイメント・アズ・ア・サービス、セキュアな決済デバイス、加盟店獲得、データサイエンスによる高度なビジネス洞察、マネージドサービスの実践、POS(販売時点情報管理)技術など多岐にわたり、この約束を実現しています。
2023年4月、デジタル決済とソフトウェア・サービスを提供するカンタロープ社は、北米の非接触型休憩室、マーケット、自動販売機、パントリー・サービス・プロバイダーである世界コネクト社と拡大パートナーシップを締結しました。この提携により、米国を拠点とする世界コネクト社の系列ネットワークは、Bistro to Goと呼ばれるユニークなマイクロマーケット・キオスク・プログラムを利用できるようになる!を提供します。
The United States Point of Sale Terminals Market size is estimated at USD 29.11 billion in 2025, and is expected to reach USD 44.63 billion by 2030, at a CAGR of 8.92% during the forecast period (2025-2030).
POS terminal systems have changed from transaction-oriented terminals and devices to systems that interact with the company's CRM and other financial solutions. With the assistance of this innovation, end users can better manage their revenue streams and inventory.
The rise in consumer spending directly impacted the demand for POS terminals as an easy payment option. The growth in e-commerce and the entangling of brick-and-mortar and online retail practices are also expected to affect the future development of POS terminals. With the payment-on-delivery option provided by significant e-commerce platforms in the region, a sudden rise in the adoption of portable POS terminals has been noted.
Implementing the latest technology in POS systems is expected to drive the market studied. For example, cloud computing providers deliver web-based financial services for POS systems, where data is appropriately maintained on remote vendor servers. The solution currently controls most of the cloud POS market share and is anticipated to do so in the long run. Increased end-user support for the deployment of cloud technology across all the essential areas is expected to be a significant growth factor for the POS market.
The rapid growth of POS terminals is attributed to several factors, but one of the most important is that they free businesses from the burden of cash. As the world moves toward a cashless society, businesses that embrace POS systems find themselves ahead, offering their customers the fast, convenient, and safe checkout experience they expect. In line with the ongoing technological wave, POS terminals in the United States have been quickly evolving. The availability and introduction of technologically advanced terminals for all business types are significantly being adopted.
Due to the growing popularity of digital payment methods and the expansion of e-commerce, the point-of-sale (POS) terminal market in the United States has seen tremendous growth in recent years. However, along with this expansion have come several security concerns related to cyber-attacks and data breaches. These issues have grown into significant barriers for the market, endangering not only consumer confidence but also the market's general stability.
After the outbreak of COVID-19, contactless payments remained popular. According to a Mastercard survey, about 79% of consumers use contactless payments. Many US businesses are investing in modernized POS terminal systems to accept this payment method. For instance, companies that previously prioritized conventional card swipes are switching to NFC-enabled terminals to allow contactless payments.
The United States POS terminals market is semi-consolidated. The market consists of major players, such as NEC Corporation, Ingenico Inc. (Apollo Asset Management), BBPOS Limited (STRIPE), Castles Technology, and NEC Corporation.
Investments in partnerships and alliances are expected to be some of the strategic focus of vendors operating in the market. In addition, the vendors in the market are focusing on expanding their presence to gain new customers. The firm concentration ratio is high, and all major players are working toward achieving a better share, increasing the competitive rivalry. With the easy distribution of products, the rivalry further increases. Overall, competitive rivalry is expected to grow moderately and grow among the vendors.
In June 2023, Verifone rebranded to underline its visionary payment solutions by introducing a new logo, global website, and brand identity to align with an updated vision. Verifone is now the 'Payments Architect and Commerce Expert partner for all businesses everywhere. Verifone's strong product and services portfolio delivers on that promise as it spans digital payment solutions, cloud-hosted payments as a service, secure payment devices, merchant acquiring, advanced business insights through data science, managed services practices, point of sale technology (POS), and more.
In April 2023, Cantaloupe Inc., a digital payments and software services company, signed an expanded partnership with GlobalConnect, North America's contactless break rooms, markets, vending, and pantry services provider. This partnership provides GlobalConnect's affiliate network of United States-based operators with a unique micro market kiosk program called Bistro to Go! By Cantaloupe.