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市場調査レポート
商品コード
1645056
北米のガーメントスチーマー:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)North America Garment Steamers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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北米のガーメントスチーマー:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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北米のガーメントスチーマー市場は、予測期間中にCAGR 5.67%を記録する見込みです。
アイロンの代わりにガーメントスチーマーを使用する主要利点は、使いやすく、軽量で柔軟性があり、ほぼすべてタイプの生地からシワを取り除くことです。さらに、ポータブルでハンドヘルドのスチーマーは旅行中でも使用でき、アイロンと一緒にアイロン台も不要になります。ガーメントスチーマーの採用により、従来のアイロンの場合に起こりうる、あらゆる布地への火傷や損傷の可能性が排除されます。この要因が北米全域でガーメントスチーマー市場の成長を促進しています。
COVID-19の初期段階では、サプライチェーンの混乱により、市場は製造と流通サービスの停止による損失を経験しました。その後、戸締まりや在宅勤務の文化により、衣類スチーマーシステムの需要が高まった。パンデミック後、市場は季節的な需要変動に従って徐々に成長しています。徐々に、徐々に、製造設備が稼動し、様々な産業が回復しており、衣類スチーマー市場にプラスの影響を与えると考えられます。
ガーメントスチーマーに対する需要の高まりは、北米のガーメントスチーマー市場において、ガーメントスチーマーメーカーに有利な機会を作り出しています。主要メーカーによる継続的な革新が市場で確認されています。例えば、SALAV USAは、最高220°Fの高温を利用して99.9%の細菌、バクテリア、ウイルス、カビ、アレルゲン、トコジラミやダニなどの虫を殺すガーメントスチーマーを提供しています。ほとんどの衣類に安全に使用できます。継続的な革新と先端技術の統合、継続的な研究開発が北米の衣類スチーマー市場の成長を後押ししています。
米国では、民生用電子機器の売上が長年にわたって継続的に増加しており、ガーメントスチーマー市場を牽引するとともに、ガーメントスチーマーにとってプラスの外部性を生み出しています。米国におけるアイロンなどの衣類ケア民生用電子機器のオンライン販売シェアは約60%に増加し続けており、その結果、米国ではeコマースや直接販売サイトを通じて衣類やアパレルのケアを提供するメーカーが増加しています。同国のアパレル市場の主要シェアは女性用アパレルであるため、女性用セグメントはガーメントスチーマーを必要とする主要セグメントとして台頭しており、顧客獲得プログラムにおいてガーメントスチーマーを検討するメーカーが増えています。このような動向により、米国はガーメントスチーマーの主要市場として浮上しています。
北米における小型民生用電子機器のオンライン販売は増加の一途をたどっています。その主要理由は、AmazonやeBayなどのeコマースプラットフォームの台頭です。現代では労働者階級の割合が高くなり、ライフスタイルが向上しました。その結果、オンラインショッピングはオフライン・ショッピングに比べて時間と労力を節約できるため、レスキュー・オプションとなっています。特筆すべきは、eコマースプラットフォームがEMIや割引といった魅力的なオプションを用意したことで、オンラインショッピングは幅広い層の顧客にとってさらに魅力的なものとなりました。また、オンラインプラットフォームは、オフラインのショッピング体験に比べ、妥協することなく多種多様な商品を提供しています。これらすべての要因が、今後数年間で市場をさらに押し上げると予想されます。
北米のガーメントスチーマー市場は細分化された市場です。北米の衣類スチーマー市場は技術革新の増加によって成長しています。市場の参入企業は、現在のポートフォリオと地域リーチをさらに拡大するために、提携や協力に非常に注力しています。北米のガーメントスチーマー市場の既存参入企業には、Haier Smart Home、Koninklijke Philips N.V.、Groupe SEB、Midea Group、Panasonic Holdings Corporationなどがあります。
The North America Garment Steamers Market is expected to register a CAGR of 5.67% during the forecast period.
The major benefits of using garment steamers in place of iron are that they are easy to use, lightweight, flexible, and remove wrinkles from almost any type of fabric. In addition, a portable, handheld steamer can be used while traveling, and it eliminates the need for an ironing board to go along with an iron. The adoption of garment steamers eliminates the chances of causing any burns or damage to any fabrics, which may happen in the case of traditional irons. This factor is driving the growth of the garment steamers market across North America.
During the initial stage of COVID-19, due to supply chain disruptions, the market experienced losses due to stoppage in manufacturing and distribution services. Later, due to lockdowns and work-from-home culture, the demand for garment steamers systems has risen. Post-pandemic, the market is experiencing gradual growth according to seasonal demand fluctuations. Slowly and gradually, manufacturing units are being operationalized, and various industries are recovering, which will positively impact the garment steamers market.
The rising demand for garment steamers is creating lucrative opportunities for garment steamer manufacturers in the garment steamers market in North America. Continuous innovations by the major manufacturers are witnessed in the market. For instance, SALAV USA provides garment steamers that utilize high temperatures up to 220°F to kill 99.9% of germs, bacteria, viruses, mold, mildew, allergens, and bugs, such as bed bugs and dust mites. It is safe to use on most garments. The continuous innovations and integration of advanced technologies, along with ongoing research and development, bolster the growth of the garment steamers market in North America.
Sales of household appliances in the United States have observed a continuous increase over the years, driving the market for garment steamers as well as creating a positive externality for them. Online revenue share of cloth-caring appliances such as irons in the United States had observed a continuous increase to around 60%, resulting in an increasing number of manufacturers offering their clothing and apparel care through e-commerce and direct websites in the United States. The major share of the apparel market in the country is for women's apparel, leading to the women's segment emerging as a major segment for demanding garment steamer with an increasing number of manufacturers considering them during their customer acquisition program. These trends are leading to the United States emerging as a major market for garment steamers.
There has been a constant increase in the online sales of small home appliances in North America. The major reason for this is the rise of e-commerce platforms like Amazon, eBay, etc. The higher proportion of the working class in the contemporary years has led to improved lifestyles. As a result, online shopping has become a rescue option as it saves time and effort compared to offline shopping. Notably, the e-commerce platforms have come up with attractive options like EMI and discounts, which made online shopping even more appealing to a wide range of customers. The online platforms also offer a wide variety of products without compromise, compared to the offline shopping experience. All these factors are expected to further push the market in the coming years.
The North America Garment Steamers Market is a fragmented market. The North America Garment Steamers Market is growing by increasing innovation subsequently. The players in the market are highly focused on partnerships and collaborations to further expand their current portfolio and regional reach. Some of the existing players in the North America Garment Steamers Market are Haier Smart Home Co., Ltd, Koninklijke Philips N.V., Groupe SEB, Midea Group Co., Ltd., and Panasonic Holdings Corporation.