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市場調査レポート
商品コード
1637788

米国の家庭用電化製品:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)

US Home Appliances - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
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適宜更新あり
価格
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米国の家庭用電化製品:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

米国の民生用電子機器市場は、予測期間中に3%を超えるCAGRで推移すると予想されます。

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米国の民生用電子機器市場は飽和状態にあり、民生用電子機器製品のほとんどの製品カテゴリーが高い普及率を示しています。メーカーは破壊的イノベーションのために研究開発に多額の投資を行い、製品のサイズを革新し、製品の付加価値サービスの数をさらに増やしています。民生用電子機器製品の販売台数の伸びは、過去数年よりもはるかに高く、民生用電子機器市場の今後数年間に期待される成長を示しています。中国製品の現地市場への侵入は激しい競争を招き、競合による価格競争は国内の市場シナリオを非常に活発なものにしています。

技術革新は世界中の人々の生活水準を向上させてきました。人々の可処分所得の増加や、世界のさまざまな地域に追いつく急速な都市化の動向により、物事のあり方に天文学的な変化が見られます。

COVID-19の急速な普及は、サプライチェーンの混乱という形で、米国の民生用電子機器製品を含む製造製品のサプライヤーのほとんどに深刻な課題をもたらしました。部品の入手可能性の制限、労働力の供給の制限、その他のサプライチェーン関連のコストは、産業が確認した主要な課題の一部です。コビッド以降、市場は着実な収益成長を遂げ、製品イノベーションの下でサステイナブルソリューションが市場に投入されるようになりました。

米国の民生用電子機器市場動向

住宅セクターの成長が市場を牽引

米国の住宅セクターは、同国における民生用電子機器製品に対する需要の増加を生み出し、市場の将来的な成長展望を押し上げる可能性が高いです。住宅部門が成長すれば、民生用電子機器製品に対する需要も高まり、市場は成長を続けると考えられます。住宅市場の業績は、民生用電子機器製品の製造に直接的な影響を与えます。生活水準の向上と住宅セグメントの開拓が市場の成長を促進します。住宅活動は常に存在しており、こうした民生用電子機器製品は生活をより快適なものにしているため、需要が高まっています。

eコマースが市場を牽引

eコマースセグメントは、インターネットやスマートフォンの高い普及率、技術の進歩、デジタル化による買い物行動の変化、幅広い商品の入手可能性、オンラインショッピングサイトでの幅広い割引やオファーなどにより、予測期間中に急成長が見込まれます。加えて、アフターサービスの向上も民生用電子機器市場の成長に弾みをつけています。メーカー各社は、オンライン販売後のタイムリーな配送と設置を確保するため、他の複数の企業と連携しています。

米国の民生用電子機器産業概要

本レポートでは、米国の民生用電子機器市場で事業を展開する主要国際企業を取り上げています。市場シェアの面では、Whirlpool Corporation、LG Electronics、Electrolux、Samsung、Panasonic、Haier Electronics Groupといった大手企業が現在市場を独占しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅から中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓によって市場での存在感を高めています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • バリューチェーン分析
  • 消費者行動分析に関する洞察
  • 産業の技術革新に関する洞察
  • 産業の魅力ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • COVID-19が市場に与える影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品
    • 主要民生用電子機器製品
      • 冷蔵庫
      • 冷凍庫
      • 食器洗い機
      • 洗濯機
      • 調理器とオーブン
    • 小型民生用電子機器
      • 掃除機
      • 小型キッチン民生用電子機器
      • バリカン
      • アイロン
      • トースター
      • ドライヤー
      • その他小型民生用電子機器
  • 流通チャネル
    • マルチブランド店
    • 専売店
    • オンライン
    • その他

第6章 競合情勢

  • 市場集中度概要
  • 企業プロファイル
    • Samsung Electronics
    • LG Electronics
    • Electrolux AB
    • Whirlpool Corporation
    • Panasonic Corporation
    • Haier Electronics Group Co. Ltd
    • Koninklijke Philips NV
    • Conair Corporation
    • Toshiba Corporation
    • Robert Bosch GMBH*

第7章 市場機会と市場の将来

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 47107

The US Home Appliances Market is expected to register a CAGR of greater than 3% during the forecast period.

US Home Appliances - Market - IMG1

The market for home appliances in the United States is highly saturated, with most of the product categories in home appliances exhibiting a high rate of penetration. Manufacturers are investing heavily in R&D for disruptive innovation, innovating on the size of products, further increasing the number of value-added services of the products. The volume growth of appliances sold was much higher than in the previous several years, indicating the kind of growth to be expected in the next few years in the home appliances market. The invasion of Chinese products in the local market has led to fierce competition and competitive pricing has led to a very active market scenario in the country.

Technological innovation has improved the standard of living of people across the world. An astronomical change in the way things can be observed due to the increased disposable incomes of people and the rapid urbanization trends catching up to the different parts of the world.

The rapid spread of COVID-19 led to serious challenges for most suppliers of manufactured products, including home appliances in the United States, in the form of supply chain disruptions. limited availability of components, restricted labor supply, and other supply chain-related costs are some of the major challenges that the industry witnessed. Post Covid the market has witnessed steady growth in revenue, and sustainable solutions were brought into the market under product innovations.

US Home Appliances Market Trends

The Growth of the Housing Sector is Driving the Market

The housing sector in the United States is likely to generate increased demand for home appliances in the country, thus boosting the future growth prospects of the market. When there is growth in the housing sector, there will be demand for home appliances and the market will continue to grow. The performance of the housing market has a direct impact on the manufacturing of home appliances. Improvement in living standards and the development of the housing sector fosters the growth of the market. Housing activities have always been there, and appliances like these are making life easier hence increasing the demand for these products.

E-Commerce is Driving the Market

The E-commerce segment is expected to witness rapid growth during the forecast period owing to the high penetration of the Internet and smartphones, along with technological advancements, changes in shopping behavior due to digitalization, availability of a wide range of products, and wide range of discounts and offers on online shopping sites. In addition, improvements in after-sales services have provided an impetus to the home appliances market growth. Manufacturers are working with several other companies to ensure timely delivery and installation after the online sales of the product.

US Home Appliances Industry Overview

The report covers major international players operating in the United States Home Appliances Market. In terms of market share, some of the major players currently dominate the market like Whirlpool Corporation, LG Electronics, Electrolux, Samsung, Panasonic, and Haier Electronics Group Co. Ltd. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping new markets.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Market Opportunities
  • 4.5 Industry Value Chain Analysis
  • 4.6 Insights On Consumer Behavior Analysis
  • 4.7 Insights on Technology Innovations in the Industry
  • 4.8 Industry Attractiveness: Porter's Five Forces Analysis
    • 4.8.1 Threat of New Entrants
    • 4.8.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.8.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.8.4 Threat of Substitute Products
    • 4.8.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.9 Impact of COVID 19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product
    • 5.1.1 Major Appliances
      • 5.1.1.1 Refrigerators
      • 5.1.1.2 Freezers
      • 5.1.1.3 Dishwashing Machines
      • 5.1.1.4 Washing Machines
      • 5.1.1.5 Cookers and Ovens
    • 5.1.2 Small Appliances
      • 5.1.2.1 Vacuum Cleaners
      • 5.1.2.2 Small Kitchen Appliances
      • 5.1.2.3 Hair Clippers
      • 5.1.2.4 Irons
      • 5.1.2.5 Toasters
      • 5.1.2.6 Hair Dryers
      • 5.1.2.7 Other Small Appliances
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Multibrand Stores
    • 5.2.2 Exclusive Stores
    • 5.2.3 Online
    • 5.2.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Samsung Electronics
    • 6.2.2 LG Electronics
    • 6.2.3 Electrolux AB
    • 6.2.4 Whirlpool Corporation
    • 6.2.5 Panasonic Corporation
    • 6.2.6 Haier Electronics Group Co. Ltd
    • 6.2.7 Koninklijke Philips NV
    • 6.2.8 Conair Corporation
    • 6.2.9 Toshiba Corporation
    • 6.2.10 Robert Bosch GMBH*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER AND ABOUT US