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市場調査レポート
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1628738

北米のパッケージ検査:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)

North America Package Testing - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
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適宜更新あり
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北米のパッケージ検査:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

北米のパッケージ検査市場は予測期間中にCAGR 10%を記録する見込み

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主なハイライト

  • 消耗品のパッケージングは、過去数十年の間に劇的な変化を遂げ、破損品に関連するコストを削減するために保存可能期間を延ばすことに重点が置かれるようになった。このような重点的な取り組みにより、パッケージ検査市場では効果的なパッケージ検査の需要が高まっています。
  • 一部の製品では、食品、医薬品、医療機器などに関する規制によってパッケージ検査が義務付けられています。これには、設計の適格性確認、定期的な再検査、包装工程の管理などが含まれます。工程は、HACCP、統計的工程管理、バリデーションプロトコル、ISO9000など、様々な品質管理システムによって管理されるかもしれないです。
  • 持続可能な包装に対する認識と需要の高まり、包装された製品に対する需要の増加を伴う小売セクターの成長、新技術の出現といった要因が成長を促進しています。製品の賞味期限を長くしたいという要求が、パッケージ検査産業の成長を後押ししています。
  • パッケージサイズが不適切に大きくなる顕著な理由の一つは、採用されるラボ試験の種類です。著しく過酷なラボ試験(サプライチェーン内で見られる実際の危険性を正確に反映していないもの)は過剰包装を引き起こし、その結果、物流・包装コストを増大させる。試験が特定の点で過度に厳しく、流通で一般的に見られる特定の損傷インプットを完全に見逃している場合、高い損傷率と過剰包装を招き、その結果コストが高くなります。

北米のパッケージ検査市場動向

徐々に成長するガラスセグメント

  • 包装に使用されるガラスは、容量やヘッドスペース、コーティング評価、耐衝撃性、耐外圧性、耐熱衝撃性、耐垂直荷重性など、さまざまな性能試験を受けなければならないため、包装業界では、製品との反応性が低い、再利用可能、リサイクル可能など、さまざまな理由でガラスの用途が拡大し、パッケージ検査ベンダーの増加につながっています。
  • これらの試験は、関連する国際規格、国家規格、工業規格、社内規格や仕様に対する製品の適合性を判定します。これらの試験には、衝撃、熱衝撃、内圧、垂直荷重、電子レンジ、食器洗浄機、およびその他の要件に対する試験が含まれます。
  • 製品のライフサイクルを通じたパッケージ検査のメリットの増大も、この地域のガラスパッケージ検査市場を牽引しています。
  • ブランドは長い間、製品の棚陳列性を高める方法を模索してきたが、ガラスが特に適している分野であり、消費者の間でも人気が高まっています。2020年6月、業界で最もカーボンフットプリントを小さくすることに重点を置いた感覚外ホームケアブランドのSupernaturalは、ガラス瓶入りのハンドサニタイザーを発売しました。ガラスはプラスチックと異なり、熱にさらされても製品を毒性から保護し、また従来の手指消毒剤に起因する使い捨てプラスチック廃棄物を排除します。

市場成長の重要な要因の一つである食品

  • ジャム、マヨネーズ、ピクルスなどの包装食品は通常、様々な種類の気密性プラスチック栓で保護されたボトルで保存されます。労働人口の増加に伴い、調理が簡単な包装食品の需要が大幅に増加しています。Global Organic Trade Guideによると、この地域の有機包装食品消費額は2026年までに213億9,000万米ドルに達すると予想されています。これは、予測期間中のプラスチック製キャップクロージャー市場の成長を促進すると予想されます。
  • COVID-19の発生により、多くの社会人やその他の人々が安全目的のために包装食品に依存しています。International Food Information Councilによると、COVID-19の大流行により、2020年には約36%のアメリカ人がCOVID-19の大流行時に以前と同じかそれ以上の量の包装食品を購入したと主張しています。
  • eコマース業界は、この地域におけるオンライン食品配達の動向を主導し、オンライン食品配達プラットフォームの数の増加による急増を経験し、業界企業がそうしたプラットフォームに登録することによって、より重要な足掛かりを得ることを可能にしました。このため、食品の効果的な包装のためにキャップやクロージャーの使用が増加しています。
  • コンビニエンスフード製造におけるナノテクノロジーの追加は、保存手順、包装方法、完成品の加工を含む重要な機能を改善する上で重要な役割を果たしています。この技術は、近い将来、包装食品用の容器の使用を増やす上で重要な役割を果たすと予想されます。

北米のパッケージ検査産業の概要

北米のパッケージ検査市場は適度に統合されており、TDDL Inc.、Intertek、SGS、CSZ Testing Services Laboratories、CRYOPAK、Advance Packaging、Nefabといった主要企業が数社あります。各社はより高い市場シェアを獲得するため、戦略的パートナーシップや製品開発に継続的に投資しています。最近の市場開発の動向には次のようなものがある:

  • 2021年10月、Nefab Group ABはサプライチェーンにおける省資源への取り組みをさらに強化するため、持続可能な熱成形緩衝材の世界主要企業であるReflex Packaging Groupを買収しました。ネファブグループの中で、リフレックスパッケージングは別個の企業として機能し続ける。
  • 2021年7月、総合品質保証サービスを提供する著名な企業の一つであるIntertek Group PLCは、JLA Brasil Laboratorio de Analises de Alimentos SAの買収を報告しました。ブラジルに設立されたJLAブラジルは、食品、農業、環境試験ソリューションの大手独立系プロバイダーの1つです。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 産業バリューチェーン分析
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 技術スナップショット
    • パッケージ完全性試験
    • 包装強度試験
    • パッケージ賞味期限試験
    • パッケージバリデーション
  • パッケージ検査のニーズ

第5章 市場力学

  • 市場促進要因
    • 厳格な管理規制と管理・資格要求
    • さまざまな条件下での製品の長期保存に対する要求
  • 市場の課題
    • パッケージ検査に伴う高コスト
  • COVID-19の市場への影響

第6章 業界政策

  • ASTM規格
  • ISO規格
  • ISTA規格

第7章 市場セグメンテーション

  • 主要材料別
    • ガラス
    • プラスチック
    • 金属
  • 試験タイプ別
    • 物理的性能試験
    • 化学試験
    • 環境試験
  • エンドユーザー産業別
    • 飲食品
    • ヘルスケア
    • 産業製品
    • 個人・家庭用品
    • その他エンドユーザー産業
  • 国別
    • 米国
    • カナダ

第8章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • DDL Inc.
    • Intertek
    • SGS
    • CSZ Testing Services Laboratories
    • CRYOPAK
    • Advance Packaging
    • Nefab
    • National Technical Systems
    • Turner Packaging
    • Caskadetek

第9章 投資分析

第10章 市場の将来

目次
Product Code: 52607

The North America Package Testing Market is expected to register a CAGR of 10% during the forecast period.

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Key Highlights

  • The packaging of consumable products has witnessed a drastic transformation over the past few decades, with a higher focus on enhancing the shelf life to reduce the costs associated with damaged goods. This emphasis has created robust demand for effective package testing in the package testing market.
  • For some products, package testing is mandated by regulations about food, pharmaceuticals, medical devices, etc. This might cover the design qualification, periodic retesting, and control of packaging processes. Processes might be controlled by various quality management systems, such as HACCP, statistical process control, validation protocols, ISO 9000, etc.
  • Factors such as growing awareness and demand for sustainable packaging, growth of the retail sector with increasing demand for packed products, and the emergence of new technologies are driving growth. The requirement for a longer shelf-life of products helps drive the growth of the package testing industry.
  • One of the prominent reasons for inappropriately large package size is the type of laboratory tests employed. Significantly harsh laboratory tests (ones that don't accurately reflect the actual hazards found within the supply chain) can cause excessive packaging, thus increasing the logistics and packaging costs. If tests are overly harsh in certain respects and completely miss specific damaging inputs commonly found in distribution, it would result in high damage rates and excessive packaging, thus, resulting in higher costs.

North America Package Testing Market Trends

Glass Segment Observing Gradual Growth

  • With increasing applications of glass in the packaging industry due to various reasons such as low reactivity with the product, reusability and recyclability are growing and leading to an increase in packaging testing vendors as the glass used for packaging has to undergo various performance tests, such as capacity and headspace, coating assessment, impact resistance, external pressure resistance, thermal shock resistance, and vertical load resistance.
  • These tests determine the product's suitability against relevant international, national, industrial, or in-house standards and specifications. They include tests for impact, thermal shock, internal pressure, vertical load, microwave, dishwasher, and other requirements.
  • The increasing benefits of package testing throughout the product lifecycle are also driving the region's glass packaging testing market.
  • Brands have long sought ways to enhance their products' shelf appeal, an area where glass is particularly well suited and is also experiencing popularity among consumers. In June 2020, Supernatural, the extrasensory home care brand focused on having the smallest carbon footprint in the industry, launched hand sanitizer in a glass bottle. The glass protects the product from toxicity when exposed to heat, unlike plastic, and also eliminates the single-use plastic waste caused by traditional hand sanitizers.

Food Among the Significant Factors for Market Growth

  • Packaged food products, such as jams, mayonnaise, pickles, etc., are usually stored in bottles that are protected using various kinds of airtight plastic closures. With an increase in the working population, there has been a substantial increase in the demand for easy-to-cook and packaged food. According to Global Organic Trade Guide, organic packaged food consumption value in the region is expected to reach USD 21.39 billion by 2026. This is expected to fuel the growth of the plastic caps and closures market over the forecast period.
  • With the outbreak of COVID-19, many working professionals and others have been depending on packaged food for safety purposes. According to International Food Information Council, due to the COVID-19 pandemic, in 2020, around 36% of Americans claimed to have purchased the same or higher amount of packaged foods during the COVID-19 pandemic than before.
  • The e-commerce industry led to the trend of online food delivery in the region, experiencing an upsurge due to the rising number of online food delivery platforms, enabling industry players to gain a more significant foothold by registering on such platforms. This has led to the increased usage of caps and closure for the effective packaging of food.
  • The addition of nanotechnology in convenience food manufacturing has been playing a crucial role in improving critical functions, including preservation procedures, packaging methods, and finished goods processing. This technology is anticipated to play a significant role in increasing the use of containers for packaged food products in the near future.

North America Package Testing Industry Overview

The North American package testing market is moderately consolidated, with a few major companies like TDDL Inc., Intertek, SGS, CSZ Testing Services Laboratories, CRYOPAK, Advance Packaging, and Nefab. The companies are continuously investing in strategic partnerships and product developments to gain a higher market share. Some of the recent developments in the market include:

  • In October 2021, to further enhance its commitment to saving resources in supply chains, Nefab Group AB acquired Reflex Packaging Group, the world's leading company for sustainable thermoformed cushioning. Within the Nefab Group, Reflex Packaging will continue to function as a distinct entity.
  • In July 2021, Intertek Group PLC, one of the prominent providers of Total Quality Assurance services, reported the acquisition of JLA Brasil Laboratorio de Analises de Alimentos SA. JLA Brazil, established in Brazil, is one of the leading independent providers of food, agricultural, and environmental testing solutions.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Value Chain Analysis
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.4 Technology Snapshot
    • 4.4.1 Package Integrity Testing
    • 4.4.2 Package Strength Testing
    • 4.4.3 Package Shelf Life Studies
    • 4.4.4 Package Validation
  • 4.5 Package Testing Needs

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Rigorous Control Regulations and Administration and Qualification Demands
    • 5.1.2 Demand for Longer Shelf Life of Products Under Varying Conditions
  • 5.2 Market Challenges
    • 5.2.1 High Costs Associated with Package Testing
  • 5.3 Impact of COVID-19 on the Market

6 INDUSTRY POLICIES

  • 6.1 ASTM Standards
  • 6.2 ISO Standards
  • 6.3 ISTA Standards

7 MARKET SEGMENTATION

  • 7.1 By Primary Material
    • 7.1.1 Glass
    • 7.1.2 Paper
    • 7.1.3 Plastic
    • 7.1.4 Metal
  • 7.2 By Type of Testing
    • 7.2.1 Physical Performance Testing
    • 7.2.2 Chemical Testing
    • 7.2.3 Environmental Testing
  • 7.3 By End-user Industry
    • 7.3.1 Food and Beverage
    • 7.3.2 Healthcare
    • 7.3.3 Industrial
    • 7.3.4 Personal and Household Products
    • 7.3.5 Other End-user Industries
  • 7.4 By Country
    • 7.4.1 United States
    • 7.4.2 Canada

8 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Company Profiles
    • 8.1.1 DDL Inc.
    • 8.1.2 Intertek
    • 8.1.3 SGS
    • 8.1.4 CSZ Testing Services Laboratories
    • 8.1.5 CRYOPAK
    • 8.1.6 Advance Packaging
    • 8.1.7 Nefab
    • 8.1.8 National Technical Systems
    • 8.1.9 Turner Packaging
    • 8.1.10 Caskadetek

9 INVESTMENT ANALYSIS

10 FUTURE OF THE MARKET