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市場調査レポート
商品コード
1521612

ディープフライヤー:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Deep Fryers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
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ディープフライヤー:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年07月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

ディープフライヤー市場規模は2024年に12億米ドルと推計され、2029年には13億4,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)のCAGRは2.23%で成長する見込みです。

Deep Fryers-Market

飲食品産業の成長は、ディープフライヤー市場の成長を高めるプラス要因です。ディープフライヤーは製品需要を増加させるため、カフェ、ホテル、その他の飲食店で様々な食品を調理するために使用されることが増えています。人口の増加、消費者の嗜好の変化、アラーム付き自動バリエーション、タイマー、セルフカットオフシステムのような技術的進歩の出現といった要因がユーザーの利便性を高め、市場の成長に寄与しています。

ファーストフードの需要が増加しているため、世界中でファーストフードレストランの需要が増加しています。ファストフード・レストランは、そのシンプルな外観と雰囲気で人気があります。ファストフード業界は、こうした層にさまざまな選択肢を提供し、製品業界にプラスの影響を与えています。

メーカー各社は、オンライン・プラットフォームを通じて製品を販売し始めています。製品を最大限に浸透させるため、メーカーは世界中の多くの流通業者と提携し、製品の拡大と顧客基盤の拡大に貢献しています。インターネットやソーシャルメディアの普及が進み、フードブロガーやプロのシェフが定期的に動画をアップロードし、ディープフライヤーの需要を喚起することで、市場の成長に貢献しています。

ディープフライヤーの市場動向

HORECAの拡大が市場を牽引

HORECA(ホテル、レストラン、カフェ)とクイックサービス産業の拡大がディープフライヤー市場の成長につながった。可処分所得の増加と健全なペースでの拡大も市場の成長を支えています。食欲の増加や高い利便性に対して競争力のある手頃な価格設定のため、クイックサービスレストラン(QSR)は大成功を収めており、現在ではインド、アフリカ、中南米諸国などの新興経済諸国で絶大な人気を博しています。QSRが提供する商品の中には、フライドポテト、ハンバーガー、チーズボールなどがあり、世界中の消費者の間で高い支持を得ています。したがって、HORECAとQSR業界を拡大することで、ディープフライヤー市場がその足跡を作るための機会を提供しています。

北米が市場を独占する

揚げ物製品に対する需要の増加は、北米におけるディープフライヤーの需要拡大につながった。そのスピードと利便性により、消費者は調理にディープフライヤーを好みます。北米のメーカーは、消費者の要求を満たすために革新的な製品を開発し、ディープフライヤーの効率性と安全性を高めています。

北米のメーカーは、自動制御、デジタル表示、あらかじめプログラムされた揚げ物モードを備えたディープフライヤーの製造に力を入れています。北米では環境に優しくエネルギー効率の高い製品に対する需要が高まっており、ディープフライヤー市場の拡大に拍車がかかると思われます。

ディープフライヤー産業の概要

ディープフライヤー市場は断片化されています。活動を拡大しようとする大手ファーストフード企業の取り組みが、市場の成長にプラスの影響を与えています。相当数の企業が、製品ラインナップを増やすために、製品発売、提携、買収などの戦略に注力しています。Ali Group Srl、Breville Group、AB Electrolux、Fagor Industrial、Groupe SEBが主要企業です。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学と洞察

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 低調理時間が市場の需要を牽引
    • 従来の調理法に比べて調理時間が短いことが市場の需要を牽引
  • 市場抑制要因
    • 操作上の不具合が市場成長を阻害
    • 揚げ物による健康問題が市場成長の阻害要因に
  • 市場機会
    • ディープフライヤーの技術進歩
  • 産業バリューチェーン分析
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 業界の技術的進歩に関する洞察
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • 電気式ディープフライヤー
    • ガスフライヤー
  • 容量別
    • 2L
    • 2L-5L
    • 5L-8L
    • 8L-14L
    • 14L以上
    • エンドユーザー別
      • 一般家庭
      • クイックサービス
      • フルサービスレストラン
  • 流通チャネル別
    • オフライン
    • オンライン
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米地域
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • イタリア
      • その他欧州
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場集中の概要
  • 企業プロファイル
    • Ali Group Srl
    • Breville Group
    • AB Electrolux
    • Fagor Industrial
    • Groupe SEB
    • Hamilton Beach Brands Holding Company
    • Henny Penny, National Presto Industries Inc. and Welbilt Inc.
    • National Presto Industries Inc.
    • Welbilt Inc.
    • TTK Prestige Ltd*

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 50002063

The Deep Fryers Market size is estimated at USD 1.20 billion in 2024, and is expected to reach USD 1.34 billion by 2029, growing at a CAGR of 2.23% during the forecast period (2024-2029).

Deep Fryers - Market

The growth of the food and beverages industry is a positive factor that is increasing the growth of the deep fryer market. Since deep fryers increase product demand, deep fryers are increasingly used in cafes, hotels, and other eateries to prepare various food products. Factors like increasing population, changing consumer preferences, and the emergence of technological advancements like automatic variants with alarms, timers, and self-cut-off systems enhance user convenience, contributing to market growth.

There is an increased demand for fast-food restaurants across the globe because of the increasing demand for fast food. Fast-food restaurants are popular due to their simple look and feel. The fast-food industry provides various options for this demographic, positively influencing the product industry.

The manufacturers have started selling the products through online platforms. To ensure maximum product penetration, manufacturers have tied up with many distributors across the globe, which helps in product expansion and customer base. The increased Internet and social media penetration contributed to the market growth through the influence of food bloggers and professional chefs from their regular video uploads, triggering the demand for deep fryers.

Deep Fryers Market Trends

Expansion of HORECA Drives the Market

The expansion of HORECA (Hotels, Restaurants, and Cafes) and the quick service industry led to the growth of the deep fryers market. Increasing disposable income and expansion at a healthy pace also support market growth. Due to the competitive and affordable pricing against increased appetite and high convenience, Quick Service Restaurants (QSRs) have been massively successful, and they are now gaining immense popularity in developing economies like India, Africa, and Latin American countries. QSR's some of the product offerings are fries, burgers, cheeseballs which has a high acceptance among consumers across the globe. Therefore, expanding the HORECA and QSR industry provides opportunities for the deep fryer market to make its footprint.

North America Dominates the Market

The increasing demand for fried food products led to the growing demand for deep fryers in North America. Due to their speed and convenience, consumers prefer deep fryers for cooking. Manufacturers in North America are developing innovative products to meet consumers' requirements and boost deep fryers' efficiency and safety features.

Manufacturers in North America are focusing on making deep fryers with automatic controls, digital displays, and pre-programmed frying modes. An increased demand for eco-friendly and energy-efficient products in North America will fuel the expansion of the deep fryer market.

Deep Fryers Industry Overview

The deep fryers market is fragmented. The initiative of significant fast-food companies to expand their activities is positively impacting the market's growth. Considerable companies focus on strategies like product launches, partnerships, and acquisitions to gain product range. Ali Group Srl, Breville Group, AB Electrolux, Fagor Industrial, and Groupe SEB are the major players.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Low Cook Time Drives Market Demand
    • 4.2.2 Faster Cooking Time Compared to Traditional Methods Drives Market Demand
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Operational Malfunctions Impedes Market Growth
    • 4.3.2 Health Issues Driven By Deep Fried Foods Acts As Impediments to Market Growth
  • 4.4 Market Opportunities
    • 4.4.1 Technological Advancement in Deep Fryers
  • 4.5 Industry Value Chain Analysis
  • 4.6 Industry Attractiveness - Porters' Five Forces Analysis
    • 4.6.1 Threat of New Entrants
    • 4.6.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.6.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.6.4 Threat of Substitutes
    • 4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.7 Insights into Technological Advancements in the Industry
  • 4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Electric Deep Fryers
    • 5.1.2 Gas Deep Fryers
  • 5.2 By Capacity
    • 5.2.1 2L
    • 5.2.2 2L-5L
    • 5.2.3 5L-8L
    • 5.2.4 8L-14L
    • 5.2.5 Over 14L
    • 5.2.6 By End User
      • 5.2.6.1 Households
      • 5.2.6.2 Quick Service
      • 5.2.6.3 Full-Service Restaurants
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Offline
    • 5.3.2 Online
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Asia-Pacific Region
      • 5.4.2.1 India
      • 5.4.2.2 China
      • 5.4.2.3 Japan
      • 5.4.2.4 Australia
      • 5.4.2.5 Rest of Asia Pacific Region
    • 5.4.3 South America
      • 5.4.3.1 Brazil
      • 5.4.3.2 Argentina
      • 5.4.3.3 Rest of South America
    • 5.4.4 Europe
      • 5.4.4.1 United Kingdom
      • 5.4.4.2 Germany
      • 5.4.4.3 Italy
      • 5.4.4.4 Rest of Europe
    • 5.4.5 Middle East and Africa
      • 5.4.5.1 South Africa
      • 5.4.5.2 United Arab Emirates
      • 5.4.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concetration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Ali Group Srl
    • 6.2.2 Breville Group
    • 6.2.3 AB Electrolux
    • 6.2.4 Fagor Industrial
    • 6.2.5 Groupe SEB
    • 6.2.6 Hamilton Beach Brands Holding Company
    • 6.2.7 Henny Penny, National Presto Industries Inc. and Welbilt Inc.
    • 6.2.8 National Presto Industries Inc.
    • 6.2.9 Welbilt Inc.
    • 6.2.10 TTK Prestige Ltd*

7 MARKET OPPORTUNTIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US