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市場調査レポート
商品コード
1521612
ディープフライヤー:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)Deep Fryers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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ディープフライヤー:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年) |
出版日: 2024年07月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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ディープフライヤー市場規模は2024年に12億米ドルと推計され、2029年には13億4,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)のCAGRは2.23%で成長する見込みです。
飲食品産業の成長は、ディープフライヤー市場の成長を高めるプラス要因です。ディープフライヤーは製品需要を増加させるため、カフェ、ホテル、その他の飲食店で様々な食品を調理するために使用されることが増えています。人口の増加、消費者の嗜好の変化、アラーム付き自動バリエーション、タイマー、セルフカットオフシステムのような技術的進歩の出現といった要因がユーザーの利便性を高め、市場の成長に寄与しています。
ファーストフードの需要が増加しているため、世界中でファーストフードレストランの需要が増加しています。ファストフード・レストランは、そのシンプルな外観と雰囲気で人気があります。ファストフード業界は、こうした層にさまざまな選択肢を提供し、製品業界にプラスの影響を与えています。
メーカー各社は、オンライン・プラットフォームを通じて製品を販売し始めています。製品を最大限に浸透させるため、メーカーは世界中の多くの流通業者と提携し、製品の拡大と顧客基盤の拡大に貢献しています。インターネットやソーシャルメディアの普及が進み、フードブロガーやプロのシェフが定期的に動画をアップロードし、ディープフライヤーの需要を喚起することで、市場の成長に貢献しています。
HORECA(ホテル、レストラン、カフェ)とクイックサービス産業の拡大がディープフライヤー市場の成長につながった。可処分所得の増加と健全なペースでの拡大も市場の成長を支えています。食欲の増加や高い利便性に対して競争力のある手頃な価格設定のため、クイックサービスレストラン(QSR)は大成功を収めており、現在ではインド、アフリカ、中南米諸国などの新興経済諸国で絶大な人気を博しています。QSRが提供する商品の中には、フライドポテト、ハンバーガー、チーズボールなどがあり、世界中の消費者の間で高い支持を得ています。したがって、HORECAとQSR業界を拡大することで、ディープフライヤー市場がその足跡を作るための機会を提供しています。
揚げ物製品に対する需要の増加は、北米におけるディープフライヤーの需要拡大につながった。そのスピードと利便性により、消費者は調理にディープフライヤーを好みます。北米のメーカーは、消費者の要求を満たすために革新的な製品を開発し、ディープフライヤーの効率性と安全性を高めています。
北米のメーカーは、自動制御、デジタル表示、あらかじめプログラムされた揚げ物モードを備えたディープフライヤーの製造に力を入れています。北米では環境に優しくエネルギー効率の高い製品に対する需要が高まっており、ディープフライヤー市場の拡大に拍車がかかると思われます。
ディープフライヤー市場は断片化されています。活動を拡大しようとする大手ファーストフード企業の取り組みが、市場の成長にプラスの影響を与えています。相当数の企業が、製品ラインナップを増やすために、製品発売、提携、買収などの戦略に注力しています。Ali Group Srl、Breville Group、AB Electrolux、Fagor Industrial、Groupe SEBが主要企業です。
The Deep Fryers Market size is estimated at USD 1.20 billion in 2024, and is expected to reach USD 1.34 billion by 2029, growing at a CAGR of 2.23% during the forecast period (2024-2029).
The growth of the food and beverages industry is a positive factor that is increasing the growth of the deep fryer market. Since deep fryers increase product demand, deep fryers are increasingly used in cafes, hotels, and other eateries to prepare various food products. Factors like increasing population, changing consumer preferences, and the emergence of technological advancements like automatic variants with alarms, timers, and self-cut-off systems enhance user convenience, contributing to market growth.
There is an increased demand for fast-food restaurants across the globe because of the increasing demand for fast food. Fast-food restaurants are popular due to their simple look and feel. The fast-food industry provides various options for this demographic, positively influencing the product industry.
The manufacturers have started selling the products through online platforms. To ensure maximum product penetration, manufacturers have tied up with many distributors across the globe, which helps in product expansion and customer base. The increased Internet and social media penetration contributed to the market growth through the influence of food bloggers and professional chefs from their regular video uploads, triggering the demand for deep fryers.
The expansion of HORECA (Hotels, Restaurants, and Cafes) and the quick service industry led to the growth of the deep fryers market. Increasing disposable income and expansion at a healthy pace also support market growth. Due to the competitive and affordable pricing against increased appetite and high convenience, Quick Service Restaurants (QSRs) have been massively successful, and they are now gaining immense popularity in developing economies like India, Africa, and Latin American countries. QSR's some of the product offerings are fries, burgers, cheeseballs which has a high acceptance among consumers across the globe. Therefore, expanding the HORECA and QSR industry provides opportunities for the deep fryer market to make its footprint.
The increasing demand for fried food products led to the growing demand for deep fryers in North America. Due to their speed and convenience, consumers prefer deep fryers for cooking. Manufacturers in North America are developing innovative products to meet consumers' requirements and boost deep fryers' efficiency and safety features.
Manufacturers in North America are focusing on making deep fryers with automatic controls, digital displays, and pre-programmed frying modes. An increased demand for eco-friendly and energy-efficient products in North America will fuel the expansion of the deep fryer market.
The deep fryers market is fragmented. The initiative of significant fast-food companies to expand their activities is positively impacting the market's growth. Considerable companies focus on strategies like product launches, partnerships, and acquisitions to gain product range. Ali Group Srl, Breville Group, AB Electrolux, Fagor Industrial, and Groupe SEB are the major players.