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市場調査レポート
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1439736

エロティックランジェリー:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029年)

Erotic Lingerie - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 165 Pages | 納期: 2~3営業日

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エロティックランジェリー:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 165 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

エロティックランジェリー市場規模は2024年に219億4,000万米ドルと推定され、2029年までに303億9,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に6.73%のCAGRで成長します。

エロティックランジェリー- マーケット

ここ数年、エロティックランジェリー業界は力強い成長を遂げており、今後もその傾向が続くと予想されています。消費者、主に女性は、自分の服装や快適さをより重視しています。エロティックランジェリー市場は、可処分所得の増加、都市化の進行、西洋文化への露出によって推進されています。女性消費者は主に商業広告、映画、エンターテイメントチャンネル、その他のメディアモードの影響を受けており、これらが市場の成長を促進しています。さらに、消費者の購買行動は近年大きく変化しており、これは主に可処分所得の増加と自己啓発のための製品への支出の増加に起因すると考えられます。その結果、世界中で一人当たりのランジェリーへの支出が大幅に増加しました。

世界中の消費者の間でエロティックなブラに対する需要が高まり、オフショルダースタイル、ホルターブラ、バンドゥブラなど、親密な着用に適した快適で伸縮性がありながらスタイリッシュな素材のイントロダクションが、調査対象市場の成長を促進しています。さらに、より柔らかく肌に優しい素材の革新が進み、スタイリッシュな外観とともに快適さを保証することで、世界中の女性消費者から肯定的な反応を集めています。そうした要因が世界的にエロティックランジェリーの売り上げを押し上げています。

エロティックランジェリー市場動向

高まる支持とソーシャルメディアマーケティングの影響力

多様性の時代において、エロティックランジェリー業界はここ数年で大きな変化を経験しました。 Z世代が認めるDTC(Direct-to-Consumer)ブランドは、この分野を破壊し、従来のプレーヤーと市場シェアを争っています。さらに、近年のエロティックランジェリーのスタイルは、90年代に流行したバストを強調したスタイルから脱却し、現代の消費者の快適性と機能性への要求を反映し、快適性を核にシルエットが進化しています。インターネットの世界の普及に伴い、買い物客の購買過程におけるソーシャルメディアの重要性が大幅に高まっています。企業は、テレビ、ソーシャルメディア、雑誌、その他の印刷メディアを消費者の注目を集める媒体として使用し、専門店やオンライン小売店など、さまざまな流通チャネルにわたって広告、マーケティング、支持活動を進化させ、強化しています。

著名人が自社製品を保証したり宣伝したりすることで、ブランドは、購入意思決定プロセスにおける重要な変数である認知度、信頼性、親しみやすさを高めることができます。消費者は、自分が尊敬する、または共感する有名人によって製品が宣伝されている場合、そのブランドに対してより同情的になります。これは、消費者が、自分が尊敬する有名人が販売する製品を購入すると、その有名人が望む属性を再現したり、自分と同じ興味を持つ人々を惹きつけたりすると潜在的に感じるという、単純な心理効果にすぎません。

アジア太平洋はエロティックランジェリー市場で最も急成長している地域

可処分所得の増加、都市化の進行、西洋文化への露出により、アジア太平洋地域のエロティックランジェリー市場は急速に成長しています。市場で活動する企業は、成長する市場を獲得するために、この地域のマーケティングおよび販売インフラへの投資を増やしており、その成果が現れ始めています。 Amazon、Walmart、Oysho、Marks &Spencer's、H&M、Damiko、Elfなどのeコマースは大幅な成長を遂げました。ブティック、ハニー&ディア、ジュジュメロ。その結果、予測期間中にこの地域のエロティックランジェリー市場が刺激されます。したがって、オンラインショッピングに対する消費者の関心が高まるにつれ、小売業者はeコマースプラットフォームでの存在感を拡大しています。

エロティックランジェリー業界の概要

エロティックランジェリー市場は、幅広いエロティックランジェリー製品を提供し、調査対象市場でのリーダー的地位を維持しようとしている複数の地域企業や多国籍企業が存在するため、非常に競争が激しいです。市場の主要企業には、Victoria's Secret &Co.、Triumph International、Zivame、Lise Charmel、Groupe Chantelleが含まれており、それぞれが調査対象市場で大きなシェアを占めています。これらのプレーヤーは、製品の革新、パートナーシップ、オンラインおよびオフラインのマーケティングに対する支配力の強化、および自社の認知度や製品ポートフォリオを拡大するための合併と買収などのビジネス戦略に取り組んできており、これにより市場の成長を促進しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • ブラジャー
    • ブリーフ
    • ボディスーツ
    • その他の製品タイプ
  • 流通チャネル別
    • オンライン販売チャネル
    • オフライン販売チャネル
      • 専門小売店
      • その他の流通チャネル
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米のその他の地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • スペイン
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Victoria's Secret &Co.
    • Zivame
    • Triumph International
    • Lise Charmel
    • Groupe Chantelle
    • Ann Summers
    • LA Perla Fashion Holding NV
    • Wacoal Holdings Corp.
    • PLBY Group Inc.
    • Calida Holding AG

第7章 市場機会と将来の動向

第8章 免責事項

目次
Product Code: 67756

The Erotic Lingerie Market size is estimated at USD 21.94 billion in 2024, and is expected to reach USD 30.39 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.73% during the forecast period (2024-2029).

Erotic Lingerie - Market

Over the past few years, the erotic lingerie industry has been witnessing robust growth, which is expected to continue in the future. Consumers, primarily women, are more concerned about their dress and comfort. The erotic lingerie market is driven by increasing disposable incomes, increased urbanization, and exposure to western culture. Female consumers are mainly influenced by commercial advertisements, movies, entertainment channels, and other modes of media, which have helped augment market growth. Moreover, consumer buying behavior has transformed substantially in recent years, which can be primarily attributed to an increase in disposable income and increased spending on products for self-enhancement. As a result, the per capita spending on lingerie globally has substantially increased.

Growing demand for erotic bras and the introduction of comfortable and stretchable yet stylish materials for intimate wear, such as off-the-shoulder styles, halter bras, and bandeau bras, among consumers worldwide are boosting the growth of the market studied. Additionally, the advancement in the innovation of softer and skin-friendly materials to ensure comfort along with a stylish look has been attracting a positive response from female consumers worldwide. Such factors are boosting the sales of erotic lingerie globally.

Erotic Lingerie Market Trends

Growing Influence of Endorsements and Social Media Marketing

In an age of diversity, the erotic lingerie industry has seen a significant shift over the past few years. Generation-Z-approved direct-to-consumer (DTC) brands have disrupted the space, vying for market share from legacy players. Moreover, in recent years, erotic lingerie styles have pivoted away from the bust-emphasizing styles popularized in the '90s to reflect modern consumers' demand for comfort and functionality, wherein the silhouettes have evolved with comfort at their core. With the growing internet penetration globally, there has been a significant increase in the importance of social media in a shopper's purchase journey. Companies are evolving and stepping up their advertising, marketing, and endorsement game across different channels of distribution, including specialty stores and online retail stores, among others, using television, social media, magazines, and other print media as a medium for garnering consumer attention.

With celebrities vouching for or promoting their products, brands can increase awareness, trust, and familiarity, which are important variables in the purchase decision-making process. Consumers feel more sympathetic toward a brand if its products are promoted by a celebrity they admire or relate to. It is just a straightforward psychological effect whereby the consumers subconsciously feel that buying a product marketed by a celebrity they admire will replicate the celebrity's desired attributes or attract people who share their interests.

Asia-Pacific is the Fastest Growing Region for the Erotic Lingerie Market

Increasing disposable incomes, increased urbanization, and exposure to western culture have led to the rapid growth of the erotic lingerie market in the Asia-Pacific region. Companies operating in the market are increasingly investing in marketing and sales infrastructure in the region to capture the growing market, which has started yielding results. Online lingerie shopping witnessed significant growth as a growing number of Asian consumers have taken to purchasing bras, panties, underwear, babydolls, and other lingerie items using e-commerce platforms like Amazon, Walmart, Oysho, Marks & Spencer's, H&M, Damiko, Elf Boutique, Honey & Dear, and Jujumello. As a result, it fuels the market for erotic lingerie in the region over the forecast period. Therefore, with increasing consumer interest in online shopping, retailers are expanding their presence on e-commerce platforms.

Erotic Lingerie Industry Overview

The erotic lingerie market is highly competitive owing to the presence of multiple regional and multinational companies offering a wide range of erotic lingerie products and trying to maintain their leadership position in the market studied. Major players in the market include Victoria's Secret & Co., Triumph International, Zivame, Lise Charmel, and Groupe Chantelle, each of which holds a significant share of the market studied. These players have been undertaking business strategies, including product innovations, partnerships, strengthening their hold over online and offline marketing, and mergers and acquisitions to expand their visibility and portfolio of offerings, thus, augmenting the growth of the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Bras
    • 5.1.2 Breifs
    • 5.1.3 Bodysuits
    • 5.1.4 Other Product Types
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Online Sales Channel
    • 5.2.2 Offline Sales Channel
      • 5.2.2.1 Specialty Retailers
      • 5.2.2.2 Other Distribution Channels
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 Spain
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 Saudi Arabia
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Victoria's Secret & Co.
    • 6.3.2 Zivame
    • 6.3.3 Triumph International
    • 6.3.4 Lise Charmel
    • 6.3.5 Groupe Chantelle
    • 6.3.6 Ann Summers
    • 6.3.7 LA Perla Fashion Holding NV
    • 6.3.8 Wacoal Holdings Corp.
    • 6.3.9 PLBY Group Inc.
    • 6.3.10 Calida Holding AG

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER