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市場調査レポート
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1438494

コールドプレスジュース:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)

Cold-Pressed Juice - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 156 Pages | 納期: 2~3営業日

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コールドプレスジュース:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 156 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

コールドプレスジュース市場規模は、2024年に15億6,000万米ドルと推定され、2029年までに21億3,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に6.52%のCAGRで成長します。

コールドプレスジュース-マーケット

コールドプレスジュース市場は、その栄養上の利点と消費者の習慣の変化により成長しています。油圧プレスは果物や野菜からコールドプレスジュースを抽出します。砂糖や添加物が入っていないため、多くの栄養士がそれを推奨しています。コールドプレスジュースは、減量、心臓の健康の促進、糖尿病のリスクの軽減、およびより高い栄養素の吸収に役立ちます。これらの利点により、消費者はコールドプレスの果物や野菜のジュースを消費するようになってきています。市場関係者は、コールドプレスで作られたさまざまなスーパー野菜ジュースを発売しています。たとえば、2021年9月にBetter Plant Sciences Inc.はJujuの下で新しいコールドプレスジュースを発売しました。ジュースはスーパーグリーン野菜、フルーツベースのグリーンジュース、根菜ジュースで作られています。

コールドプレスジュースの需要は、増加する中流階級の健康意識の高まりにより、世界中で人気が高まっています。健康やウェルネスの動向と同様に、デトックスの動向も消費者に追随されています。果物や野菜のジュースは、体を浄化し、減量を促進する上で重要な役割を果たします。これが、人々が添加物やその他の栄養素を含む飲料よりもコールドプレスジュースを好む理由です。 2022年 2月、コールドプレスジュースの大手サプライヤーであるPure Greenは、ドラゴンフルーツ、ブドウ、レモン、ヒマラヤ塩、プロバイオティクスの微生物叢で作られた新しいピンクグレープコールドプレスジュースを発売しました。

コールドプレスジュース市場動向

オーガニックジュースの需要の高まり

合成農薬、香料、保存料を含まない自然飲料は、消費者の需要を高めています。健康意識の高まり、肥満の管理、製品構成に対する顧客の意識の高まりが、オーガニック飲料が市場に浸透する主な要因です。オーガニック飲料が健康とウェルネス市場に占める割合は依然として小さいです。それでも、自然飲料の消費に関する消費者の優先順位の進化に基づいた、大きな成長機会が含まれています。オーガニック食品への嗜好の高まりにより、小売チェーンでは有機乳製品、オーガニック飲料、オーガニックジュース、オーガニックシリアル、オーガニック肉などのオーガニック製品を販売するケースが増えており、今後も成長が見込まれています。現在、市場の大手企業は、より栄養価の高い混合タイプのオーガニックジュースを提供することに注力しており、メーカーはさまざまな種類の果物、野菜などをブレンドして提供できるようになっています。たとえば、2021年4月、アイルランドに本拠を置く会社ジャストジュースは、コールドプレスジュースショットの製品ラインであるウィートグラスジュースと、4日経過した発芽ブロッコリージュースから作られたブロッコリーショットと、健康とウェルネスに特化した2種類のショットを発売しました。ブロッコリーを加えたビーツショット。

北米は最大の市場

北米は最大の市場であり、この地域の消費者はより健康的なライフスタイルを維持するために健康的な食事を好むからです。さらに、この地域での健康意識の高まりにより、消費者がより健康的なライフスタイルを好むようになりました。消費者のコールドプレスジュースへの関心を高めている要因としては、朝食を抜く人が増え、栄養上の利点が得られる外出先での代替品を探していることが挙げられます。肥満人口の増加による砂糖消費に対する懸念の高まりも市場を牽引しています。免疫力の向上、腸の健康、肌の輝きなどの健康上の利点を備えたコールドプレスジュースクレンズのメーカーも、この地域でのニーズの高まりが魅力的であると認識しています。天然原料やクリーンラベル原料に対する需要の高まりも、この地域のコールドプレスジュース市場を押し上げています。 2022年6月、ミシガン州に本拠を置くブレイク・ファームズは、ミシガン州アルマダの農場で生産されたフルーツジュースのシリーズであるブレイクズ・コールドプレスジュースの発売を開始し、その提供内容を拡大しました。

コールドプレスジュース業界の概要

世界のコールドプレスジュース市場は細分化されており、国際的なプレーヤーが地元および地域のプレーヤーやプライベートブランドと激しく競争しています。この市場には、世界の飲料業界の巨人であるペプシコ社、コカ・コーラ社、スターバックスが子会社を通じて大きな存在感を示しています。市場におけるその他の重要なプレーヤーとしては、The Hain Celestial Group, Inc.とRakyan Beverages Private Limited(Raw Pressery)があります。コールドプレスジュース市場の大手メーカーは、収益基盤を拡大するために新しい地域への参入に注力しています。主要ブランドは、それぞれ統合を達成し、提供内容を最適化するための重要な戦略として、合併と買収と新製品開発に着手しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ
    • フルーツジュース
    • 野菜ジュース
    • ブレンド
  • 流通チャネル
    • オントレード
    • オフトレード
      • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
      • コンビニエンスストア
      • オンラインストア
      • その他のオフトレードチャネル
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米のその他の地域
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • スペイン
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • 残りの中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Naked Juice Company(PepsiCo., Inc.)
    • Odwalla, Inc.(The Coca-Cola Company)
    • The Hain Celestial Group, Inc.
    • Evolution Fresh, Inc.(Starbucks Corporation)
    • Rakyan Beverages Private Limited(Raw Pressery)
    • Florida Bottling, Inc.
    • Suja Life, LLC.
    • Pressed Juicery, Inc.
    • Organic Avenue
    • Just Pressed
    • Wonder Lemon(Kayco Beyond)

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 67365

The Cold-Pressed Juice Market size is estimated at USD 1.56 billion in 2024, and is expected to reach USD 2.13 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.52% during the forecast period (2024-2029).

Cold-Pressed Juice - Market

The cold-pressed juice market is growing because of its nutritional benefits and changing habits of consumers. A hydraulic press extracts cold-pressed juice from fruits and vegetables. Many dietitians recommend it because it does not have added sugar or additives. Cold-press juice helps in weight loss, promotes heart health, reduces diabetes risk, and helps in higher nutrient absorption. Because of these benefits, consumers are shifting towards consuming cold-pressed fruit and vegetable juices. The market players have been launching various super vegetable juices made by cold-press. For instance, in September 2021, Better Plant Sciences Inc. launched new cold-pressed juices under Juju. The juices are made of super-green vegetables, fruit-based green, and root juices.

The demand for cold-pressed juices is gaining popularity worldwide due to the increasing health consciousness of the growing middle-class population. Like the health and wellness trends, the trend of detoxification is also followed by consumers. Fruit and vegetable juices play a vital role in cleansing the body and promoting weight loss. It is the reason why people are preferring cold-pressed juices over beverages with additives and other nutrients. In February 2022, Pure Green, a leading cold-pressed juice supplier, launched the new Pink Grape Cold-Pressed Juice made with dragon fruit, grape, lemon, Himalayan salt, and microflora of probiotics.

Cold Pressed Juice Market Trends

Rising Demand for Organic Juices

Natural beverages free of synthetic pesticides, flavoring agents, or preservatives have increased consumer demand. Increased health consciousness, obesity control, and increased customer awareness about product composition are the major factors behind the penetration of organic beverages in the market. Organic beverage still represents a small part of the health and wellness market. Still, it includes significant growth opportunities based on consumers' priority evolution regarding consuming natural beverages. Due to the increasing preference for organic food products, retail chains are increasingly distributing organic products such as organic dairy products, organic drinks, organic juices, organic cereals, organic meat, and others, which are expected to grow. Currently, major players in the market are more focused on offering organic juices in mixed types as they include higher nutritional content and enable the manufacturers to provide a blend of different varieties of fruits, vegetables, and others. For instance, in April 2021, Just Juice, an Ireland-based company launched its line of cold-pressed juice shots, Wheatgrass Juice and two specialized health and wellness shots, a Broccoli Shot made from 4-day-old Sprouted Broccoli Juice and a Beetroot Shot with added Broccoli.

North America is the Largest Market

North America is the largest market, as consumers in this region prefer a healthy diet to maintain a healthier lifestyle. Moreover, consumers' preference for a healthier lifestyle is due to the increased health consciousness in this region. The factors fueling consumers' interest in cold-pressed juice include the rising number of people skipping breakfast and looking for an on-the-go alternative that gives them nutritional benefits. The growing concern regarding sugar consumption owing to the increasing obese population is also driving the market. Manufacturers of cold-pressed juice cleanse with health benefits such as improved immunity, gut health, and skin glow are also finding a growing need in the region attractive. The increasing demand for natural and clean-label ingredients is also boosting the market for cold-pressed juices in the area. In June 2022, Michigan-based Blake Farms expanded its offerings with the launch of Blake's Cold-Pressed juices, a line of fruit juices produced at its farm in Armada, Michigan.

Cold Pressed Juice Industry Overview

The global cold-pressed juice market is fragmented, and the international players compete intensely with local and regional players and private labels. The market includes a significant presence of global beverage industry giants: PepsiCo, Inc., The Coca-Cola Company, and Starbucks, through their subsidiaries. Other vital players in the market are The Hain Celestial Group, Inc. and Rakyan Beverages Private Limited (Raw Pressery). Leading manufacturers in the cold-pressed juice market focus on entering new regions to expand their revenue base. The key brands are embarking on mergers and acquisitions and new product development as key strategies to achieve consolidation and optimize their offerings, respectively.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Type
    • 5.1.1 Fruit Juice
    • 5.1.2 Vegetable Juice
    • 5.1.3 Blends
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 On-Trade
    • 5.2.2 Off-Trade
      • 5.2.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
      • 5.2.2.2 Convenience Stores
      • 5.2.2.3 Online Stores
      • 5.2.2.4 Other Off-Trade Channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Spain
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 India
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Naked Juice Company (PepsiCo., Inc.)
    • 6.3.2 Odwalla, Inc. (The Coca-Cola Company )
    • 6.3.3 The Hain Celestial Group, Inc.
    • 6.3.4 Evolution Fresh, Inc. (Starbucks Corporation)
    • 6.3.5 Rakyan Beverages Private Limited (Raw Pressery)
    • 6.3.6 Florida Bottling, Inc.
    • 6.3.7 Suja Life, LLC.
    • 6.3.8 Pressed Juicery, Inc.
    • 6.3.9 Organic Avenue
    • 6.3.10 Just Pressed
    • 6.3.11 Wonder Lemon (Kayco Beyond)

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS