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市場調査レポート
商品コード
1334535

つけまつげ市場規模・シェア分析- 成長動向と予測(2023年~2028年)

False Eyelashes Market Size & Share Analysis - Growth Trends & Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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つけまつげ市場規模・シェア分析- 成長動向と予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年08月08日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

つけまつげ市場規模は、2023年の13億4,000万米ドルから2028年には18億5,000万米ドルに成長し、予測期間中(2023-2028年)のCAGRは6.70%と予測されます。

主なハイライト

  • つけまつげの世界需要は、ファッショニスタがまつげを太く健康的にするためにつけまつげを使用することによって牽引されています。成長するファッション業界では、よりカスタマイズ可能なオプションが求められており、より魅力的でユニークなルックスへの需要が市場の需要に影響を与えています。消費者はグルーミング製品に大きな出費をしており、美を高めるために世界中の消費者の間でDIY(Do It Yourself)アイラッシュの人気が高まっていることが、製品需要を加速させています。
  • さらに、ファッション動向の進化に伴い、ブランドはファッションセレブリティとコラボレートしてプレミアム製品を市場に投入しています。ソーシャルメディアの影響力は、つけまつげの需要を世界的に拡大させた主な要因の一つです。さらに、美容師やメイクアップアーティストによる専門的な手助けを必要としないつけまつげのつけ方の簡単さも、つけまつげの人気を高めています。
  • さらに、ストリップのつけまつげは、あらかじめスタイリングされており、さまざまな場面で使用できるように、さまざまなデザインが用意されています。したがって、このようなすべての要因は、予測期間中につけまつげの市場需要をサポートすると予測されています。

つけまつげ市場の動向

つけまつげの人気上昇と消費者へのアピールが需要を支える

  • 長年にわたり、つけまつげの人気は高まっており、特別な日の装飾品から日常的なアクセサリーへと変化しています。このような人気に伴い、このセグメントを運営するメーカーは消費者のニーズに適応することができるようになっています。消費者のファッションの選択肢は世界的に進化しており、まつげエクステンションも女性の間では例外ではないです。
  • 新興市場のメーカーは、簡単に手に入る価格の製品を開発し、消費者が素早く簡単に装着できるように様々な製品をデザインしています。ほとんどのつけまつげは接着する必要があるため、マグネット式まつげの登場は製品の人気をさらに高めています。
  • さらに、セレブリティの支持やセレブリティのファッションの選択も、つけまつげの人気を高める顕著な要因となっています。現代のコンビニエンスストアは、多様なカテゴリーに対応する総合的な場所に変貌しています。したがって、消費者にとってより便利で、衝動的な購買決定を促すため、ブランドはこのようなチャネルを通じて市場に浸透する可能性が高いです。

高い成長を遂げるアジア太平洋地域

  • アジア太平洋は世界市場を独占しており、美容製品への消費支出の増加により、より高い成長が見込まれます。著名なブランドの存在と、革新的で安価な新製品の開発が、製品の消費に拍車をかけています。つけまつげは、市場の動向に敏感な若い世代の間で人気が高まっています。
  • さらに、ソーシャルメディアへの働きかけが消費者の購買決定に影響を与えています。このように、ファッション業界はこのような拠点を通じてより利益を上げています。ファッション業界全体において、ソーシャルメディア・プラットフォームは事実上、消費者がブロガーと交流し、オンライン上で存在感を示すことを可能にする指定された場所として機能しています。
  • さらに、さまざまなソーシャルメディア・プラットフォームにおけるインフルエンサーやファッション・ブロガーの存在は、彼らが定期的にこれらの製品を支持し、消費者が簡単に手に取って試せるようなチュートリアルを投稿するため、ブランドが製品を販売する上で利益をもたらしています。したがって、このようなすべての要因は、地域全体のつけまつげの需要を支えています。
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つけまつげ産業の概要

世界のつけまつげ市場は競争が激しく、ほとんどの企業が有名人や著名人の支持を通じて地域市場の可能性を引き出すことで成長に注力しています。この産業の人気が急速に高まっていることから、中国などの国々がつけまつげを大量に生産するようになり、国際的なブランドの成長を阻害する要因となっています。市場に参入している著名な企業には、Ardell Professional、Esqido、Huda Beauty、House of Lashes、Royal Korindahなどがあります。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果と前提条件
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • ストリップラッシュ
    • フレアラッシュ
    • シングルラッシュ
  • 原料別
    • 合成毛
    • 人毛
    • 獣毛・ファー
  • 流通経路別
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン小売店
    • その他の流通チャネル
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米以外
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • スペイン
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 韓国
      • インド
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東・アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • 南アフリカ
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Ardell Professional
    • Esquido
    • Huda Beauty
    • House of Lashes
    • Royal Korindah
    • Tsingtao Lashest Limited
    • Dior Lashes
    • Qingdao Elour Beauty

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 出版社について

目次
Product Code: 71865

The False Eyelashes Market size is expected to grow from USD 1.34 billion in 2023 to USD 1.85 billion by 2028, at a CAGR of 6.70% during the forecast period (2023-2028).

Key Highlights

  • The global demand for false eyelashes is being driven by the use of fake eyelashes by fashionistas to make lashes thicker and healthier. The growing fashion industry is looking for more customizable options, which places demand for more appealing and unique looks, influencing market demand. Consumers are greatly spending on grooming products, and the rising popularity of do-it-yourself (DIY) eyelashes among consumers worldwide to enhance beauty is accelerating product demand.
  • Furthermore, with evolving fashion trends, brands are collaborating with fashion celebrities to launch premium products in the market. Social media influence is one of the main factors that has led to the demand for false eyelashes globally. An added benefit that magnifies their popularity is their ease of application which does not require professional help from beauticians and makeup artists.
  • Furthermore, strip false eyelashes are pre-styled and are readily available in different designs for different occasions. Thus, all such factors are projected to support market demand for false eyelashes during the forecast period.

False Eyelashes Market Trends

Rising Popularity of False Eyelashes to Consumer Appeal Supporting Demand

  • Over the years, the popularity of false eyelashes has increased and has gone from special-occasion adornments to everyday accessories. With such popularity, manufacturers operating in this segment have been able to adapt to consumer needs. Fashion choices among consumers have evolved globally, and eyelash extensions are no exception among women.
  • Manufacturers in the market are developing products that are easily affordable and are designing a variety of products that enable consumers to assist in quick and easy applications. As most false eyelashes need the facility of gluing in, the arrival of magnetic lashes has further increased the product's popularity.
  • Furthermore, celebrity endorsements and celebrity fashion choices are prominent factors leading to the greater popularity of false eyelashes. The presence of modern-day convenience stores has transformed them into comprehensive destinations, catering to a diverse range of categories. Hence, brands are more likely to penetrate the market through such channels, as they are more convenient for consumers and encourage impulse purchasing decisions.

Asia-Pacific witnessing Higher Growth

  • Asia-Pacific dominates the global market and is projected to witness higher growth due to rising consumer spending on beauty products. The presence of prominent brands and the development of new, innovative, and cheap products are adding to product consumption. False eyelashes are becoming popular among the young generation, which wants to keep up with the market trends.
  • In addition, social media outreach influences consumers' buying decisions. Thus, the fashion industry has been more profitable through such bases. Across the fashion industry, social media platforms virtually act as designated places that enable consumers to interact with bloggers and build an online presence.
  • Furthermore, the presence of influencers and fashion bloggers on different social media platforms has been profitable for brands to sell their products, as they regularly endorse these products and post tutorials that make it easy for consumers to try their hands on. Thus, all such factors support the demand for false eyelashes across the region.
False Eyelashes Market - IMG2

False Eyelashes Industry Overview

The global false eyelashes market is competitive, with most of the companies focusing on their growth by tapping the potential in the regional market through celebrity and public figure endorsements. The rapidly growing popularity of this industry has led countries, such as China, to produce false eyelashes in massive volume, which may act as a disruptor for the growth of international brands. Some of the prominent players operating in the market are Ardell Professional, Esqido, Huda Beauty, House of Lashes, and Royal Korindah, among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Strip Lashes
    • 5.1.2 Individual Flare Lashes
    • 5.1.3 Individual Single Lashes
  • 5.2 By Raw Material
    • 5.2.1 Synthetic Hair
    • 5.2.2 Human Hair
    • 5.2.3 Animal Hair & Fur
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.3.2 Speciality Stores
    • 5.3.3 Online Retail Stores
    • 5.3.4 Other Distribution Channels
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 United Kingdom
      • 5.4.2.2 Germany
      • 5.4.2.3 Spain
      • 5.4.2.4 France
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 South Korea
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Japan
      • 5.4.3.5 Australia
      • 5.4.3.6 Rest of Asia Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle East & Africa
      • 5.4.5.1 United Arab Emirates
      • 5.4.5.2 South Africa
      • 5.4.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Ardell Professional
    • 6.3.2 Esquido
    • 6.3.3 Huda Beauty
    • 6.3.4 House of Lashes
    • 6.3.5 Royal Korindah
    • 6.3.6 Tsingtao Lashest Limited
    • 6.3.7 Dior Lashes
    • 6.3.8 Qingdao Elour Beauty

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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