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市場調査レポート
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1190938

フットボール用品市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)

Football Equipment Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 110 Pages | 納期: 2~3営業日

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フットボール用品市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年01月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

フットボール用品市場は、予測期間(2022~2027年)にCAGR3.5%を記録すると予測されています。

フットボール用品市場は大きな影響を受けており、COVID-19のパンデミックの発生により、ナショナルフットボールリーグ(NFL)の収益が悪化しました。パンデミックに伴うロックダウンや渡航制限により、市場の回復には長い時間がかかるとみられています。2020年、The National Football League(NFL)は、世界的にCOVID-19に関連したロックダウン制限により、2019年と比較して40億米ドルの収益を失いました。スポーツビジネスジャーナルのレポートによると、2020年に16試合行われるNFLのプレーオフは、パンデミックの影響でファンの来場が制限されたり、ゼロになったりしました。

健康やウェルネスの動向に起因するスポーツ活動の隆盛、ソーシャルメディアの影響力の増大、有名人の推薦、国際的なスポーツイベントの増加などが、消費者のその他の種類のスポーツ活動への参入を促しています。

フットボールなどのアウトドアスポーツへの関心と参加率の高まりは、フットボールへの参加を奨励する政府のイニシアチブを増加させています。学校、大学、クラブにおけるグラスルーツ・プログラムの増加も、フットボール用品の世界の売上を押し上げる主な要因となっています。

主な市場動向

スポーツ参加率の上昇と健康志向の高まり

アスレジャーの流行に伴い、フットウェア、グローブ、ガードなどのスポーツ用品を求める消費者が増えています。また、よりアクティブなライフスタイルへの移行が進み、世界的にランニングやサイクリングなどのレジャー需要が高まっています。スポーツの重要性、特に健康上の理由、有名人の推薦、国際的なスポーツイベントなどが、消費者の様々なスポーツ活動への参加を促しています。また、スポーツへの参加率を向上させることを目的とした各国政府の取り組みが増加していることも、ここ数年の市場の牽引役として重要な役割を担っています。例えば、オーストラリア政府は今後5年間で、スポーツや身体活動に関する取り組みに2億3,000万米ドルを投資する予定となっています。

アジア太平洋地域におけるフットボール用品の需要拡大

アジア太平洋地域は、世界のフットボール用品市場において最も成長率の高い地域です。中国、日本、オーストラリア、インド、韓国は、この地域で最も貢献している国の一部です。さらに、これらの国々は、多くの国際レベルのフットボールトーナメントを開催し始めており、サッカー用品の人気と需要を増加させると思われます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • フットボールシューズ
    • サッカーボール
    • 保護具・アクセサリー
  • 流通チャネル別
    • オフライン小売店
    • オンラインショップ
  • 地域別内訳
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • 韓国
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米地域
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ地域
      • 南アフリカ共和国
      • アラブ首長国連邦
      • その他中東・アフリカ地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Adidas AG
    • Nike Inc.
    • Under Armour Inc.
    • MIZUNO Corporation
    • Lotto SpA
    • New Balance Inc.
    • ASICS Corporation
    • Hummel
    • BasicNet
    • PUMA SE

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 65213

The football equipment market is projected to register a CAGR of 3.5% during the forecast period (2022-2027).

The football equipment market is largely impacted, and revenues in the National Football League (NFL) took a downturn with the onset of the COVID-19 pandemic. The market is expected to take a long time to recover from the impact of the pandemic due to the lockdowns and travel restrictions associated with it. In 2020, The National Football League (NFL) lost USD 4 billion in revenues compared to 2019 due to the COVID-19 related lockdown restrictions worldwide. According to the Sports Business Journal report, the playoffs of the 16-game NFL in 2020 had limited or no fan attendance due to the pandemic.

The prominence of sports activities, owing to the health and wellness trends, the increasing influence of social media, celebrity endorsement, and the rise in the number of international sports events, are encouraging consumers to enter into some of the other sorts of sports activities.

Rising interest and participation rate in outdoor sports, like football, are increasing government initiatives to encourage participation in football. The rise in the number of grassroots programs in schools, colleges, and clubs are some of the major factors driving the sales of football equipment globally.

Key Market Trends

Rising Sports Participation Rate and Inclination Toward Healthy Lifestyle

In line with the athleisure trend, consumers are increasingly seeking sports equipment that includes footwear, gloves, guards, etc. Additionally, the continued shift toward more active lifestyles is driving the demand for leisure activities, such as running and cycling across the world. The importance of sports activities, foremost for health reasons, the increasing influence of celebrity endorsement, and international sports events are encouraging the involvement of consumers in various sports activities. Additionally, the increase in government initiatives in various countries meant to improve sports participation has played a key role in driving the market in the last few years. For instance, the Government of Australia is planning to invest USD 230 million in sports and physical activity initiatives over the next five years.

Increasing Demand for Football Equipment from Asia-Pacific

Asia-Pacific is the fastest-growing region in the global football equipment market. China, Japan, Australia, India, and South Korea are some of the top contributing countries in the region. Moreover, these countries have started hosting many international-level football tournaments, which, in turn, will increase the popularity and demand for football equipment. For instance, India hosted the FIFA World Cup 2018 for under- 17 category. In addition, there is a rise in women's participation rate and government initiatives that are likely to boost the demand for the football equipment market in the region. Different governing football associations are offering multi-faceted support to increase women's participation rate. Thus, the growing adoption of football equipment by women indicates a positive effect on the market's growth.

Competitive Landscape

The football equipment market is highly competitive. The market is dominated by players like Adidas Group, Nike Inc., Under Armour, PUMA SE, and New Balance. Companies are adopting competitive strategies by investing more to develop new generation technologies for the production of football equipment. Manufacturers are focusing on creating wider distribution channels in order to cope with the rising competition and increasing consumer demand for sports and leisure equipment globally.

In addition, key players are focussing on online distribution channels for their online marketing and branding of their products in order to expand their geographic reach and increase their customer base. Moreover, leading manufacturers in the market are focusing on leveraging opportunities posed by the emerging markets of Asia-Pacific, like Thailand and India, in order to expand their revenue base.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Football Shoes
    • 5.1.2 Footballs
    • 5.1.3 Proctective Gear and Accessories
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Offline Retail Stores
    • 5.2.2 Online Retail Stores
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 South Korea
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Adidas AG
    • 6.4.2 Nike Inc.
    • 6.4.3 Under Armour Inc.
    • 6.4.4 MIZUNO Corporation
    • 6.4.5 Lotto SpA
    • 6.4.6 New Balance Inc.
    • 6.4.7 ASICS Corporation
    • 6.4.8 Hummel
    • 6.4.9 BasicNet
    • 6.4.10 PUMA SE

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET