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市場調査レポート
商品コード
1697442

パーソナルケア用ワイプ市場:2025年~2030年の予測

Personal Care Wipes Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 142 Pages
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即日から翌営業日
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パーソナルケア用ワイプ市場:2025年~2030年の予測
出版日: 2025年02月14日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

パーソナルケア用ワイプ市場は予測期間中にCAGR 5.2%で力強い成長を遂げ、2025年の87億7,100万米ドルから2030年には113億200万米ドルに達すると予測されます。

パーソナルケア用ワイプ市場は、新興経済諸国における人々の多忙なライフスタイルによる需要の高まりにより、便利な製品へのニーズが高まっているため、成長すると予測されます。これらの使い捨てワイプは環境への影響が少ないため、特にミレニアル世代の女性や母親の間で、赤ちゃんの適切なケアのために採用が進んでいます。

世界の人口増加、急速な都市化、可処分所得の増加は、さらに人々の生活水準の変化をもたらしました。パーソナルケアと衛生に関する意識がさらに高まり、ワイプの使用が増加しています。

市場動向:

  • 植物由来素材への注目が市場成長を牽引:パーソナルケア用ワイプ市場に成長機会をもたらすと期待される主な要因は、大手企業が植物由来素材を使用した製品の市場開拓にシフトしていることです。企業は、プラスチック包装の削減など、環境に配慮した取り組みを優先するようになっています。例えば、Clariant 社は、化粧品や個人衛生用ウェットティッシュの保存性を高め、長持ちさせるために、持続可能で効果的なソリューションを提供しています。
  • 再生可能な代替品に注視:パーソナルケア用ワイプ市場では、環境の持続可能性がより重視されるようになり、再生可能な代替品への需要が高まっています。例えば、米国農務省(USDA)は、使い捨てプラスチックの埋め立て処分を減らすための持続可能な解決策として、天然素材の洗える抗菌ウェットティッシュを開発しました。この再利用可能なワイプは、環境意識の高い消費者に特に人気があります。
  • 北米の市場拡大:北米のパーソナルケア用ワイプ市場は、健康志向の消費者の増加により成長しており、衛生用品の需要を押し上げています。
  • アジア太平洋地域の大きな成長の可能性:アジア太平洋地域は、衛生関連製品に対する消費支出の増加により、予測期間中にパーソナルケア用ワイプ市場の大幅な成長が見込まれています。

本レポートで取り上げている主要企業には、Albaad、Diamond Wipes International Inc.、Johnson &Johnson Services, Inc.、Kimberly Clark、The Honest Company, Inc.、Procter &Gamble、PDI LTD、Unicharm Corporation、Suominen Corporation、Rockline Industriesなどがあります。

本レポートの主な利点

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者嗜好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域および新興地域を網羅する詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用する戦略的作戦を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場開拓をどのように形成していくかを探ります。
  • 行動可能な提言:ダイナミックな環境において、新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的意思決定に洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果の高い要因。

どのような用途で利用されていますか?

業界および市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2024年までの過去データおよび2025年から2030年までの予測データ
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制の枠組み、および動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、および市場シェア分析
  • 収益の成長および予測分析(セグメントおよび各国を含む地域)
  • 企業プロファイリング(特に財務情報、主な開発動向)

パーソナルケア用ワイプ市場は以下のセグメントに分析されます:

製品タイプ別

  • フェイシャルワイプ
  • ベビーワイプ
  • 抗菌ワイプ
  • ボディワイプ
  • その他

流通チャネル別

  • オンライン
  • オフライン

地域別

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • 南米
  • 中東・アフリカ

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場概要
  • 主な動向と洞察
  • 市場規模と予測

第2章 イントロダクション

  • 定義と範囲
  • 都市化の進展
  • 持続可能性の重要性

第3章 市場力学

  • 市場成長の原動力
  • 課題と障壁
  • 新興市場における機会
  • 規制と環境要因

第4章 セグメンテーション分析

  • 製品タイプ別
    • フェイシャルワイプ
    • ベビーワイプ
    • 抗菌ワイプ
    • ボディワイプ
    • その他
  • 流通チャネル別
    • オンライン
    • オフライン
  • 地域別
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • 南米
    • 中東・アフリカ

第5章 競合情勢

  • 主要な市場プレーヤー
  • 企業プロファイルと戦略
  • 市場シェア分析

第6章 市場動向とイノベーション

  • スマートスキンケアの人気が高まる
  • 利便性の向上

第7章 市場の見通しと予測

  • 市場規模と成長予測
  • 地域市場見通し

第8章 規制枠組み

  • 化粧品の安全性と表示-FDA
  • 臨床試験

第9章 ケーススタディと業界アプリケーション

  • 皮膚科への応用
  • 持続可能なパッケージングソリューション

第10章 結論と勧告

  • 重要なポイント
  • 利害関係者への戦略的提言

第11章 付録

  • 調査手法
  • データソースと参照
  • 用語集
目次
Product Code: KSI061613738

The Personal Care Wipes market is set to witness robust growth at a CAGR of 5.2% during the forecast period, reaching US$11.302 billion in 2030 from US$8.771 billion in 2025.

The market for personal care wipes is projected to grow due to rising demand in developing economies due to the hectic lifestyle of the people, which is increasing the need for convenience products. These disposable wipes have a minimal impact on the environment, encouraging their adoption, particularly among millennial women and mothers, for the proper care of their babies.

The global growth in population, rapid urbanization, and an increase in disposable income further led to a change in people's living standards. Further awareness regarding personal care and hygiene is increasing the use of wipes.

Market Trends:

  • Focus on plant-based materials driving market growth: A key factor expected to create growth opportunities in the personal care wipes market is the shift by major players toward developing products made from plant-based materials. Companies are increasingly prioritizing environmentally friendly practices, including reducing plastic packaging. For example, Clariant provides sustainable and effective solutions to enhance the preservation and longevity of cosmetic and personal hygiene wipes.
  • Renewable alternatives gaining traction: The personal care wipes market is seeing a rise in demand for renewable alternatives as environmental sustainability becomes a greater focus. For instance, the USDA has developed natural washable antimicrobial wipes as a sustainable solution to reduce the disposal of single-use plastics in landfills. These reusable wipes are particularly popular among eco-conscious consumers. Additionally, innovation in the industry is being driven by legislative and regulatory efforts, such as the proposed ban on plastic-containing wet wipes in the UK.
  • North America's market expansion: The personal care wipes market in North America is growing due to the increasing number of health-conscious consumers, which is boosting demand for hygiene products.
  • Asia Pacific's significant growth potential: The Asia Pacific region is expected to experience substantial growth in the personal care wipes market during the forecast period, driven by rising consumer spending on hygiene-related products.

Some of the major players covered in this report include Albaad , Diamond Wipes International Inc., Johnson & Johnson Services, Inc., Kimberly Clark, The Honest Company, Inc, Procter & Gamble, PDI LTD, Unicharm Corporation, Suominen Corporation, Rockline Industries, among others.

Key Benefits of this Report:

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, and other sub-segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decisions to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data from 2022 to 2024 & forecast data from 2025 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

Personal Care Wipes Market is analyzed into the following segments:

By Product Type

  • Facial Wipes
  • Baby Wipes
  • Antibacterial Wipes
  • Body Wipes
  • Others

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Region

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • South America
  • Middle East & Africa

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

  • Market Overview
  • Key Trends and Insights
  • Market Size and Forecast

2. INTRODUCTION

  • Definition and Scope
  • Growing urbanization
  • Importance of sustainability

3. MARKET DYNAMICS

  • Drivers of Market Growth
  • Challenges and Barriers
  • Opportunities in Emerging Markets
  • Regulatory and Environmental Factors

4. SEGMENTATION ANALYSIS

  • By Product Type
    • Facial Wipes
    • Baby Wipes
    • Antibacterial Wipes
    • Body Wipes
    • Others
  • By Distribution Channel
    • Online
    • Offline
  • By Region
    • North America
    • Europe
    • Asia Pacific
    • South America
    • Middle East & Africa

5. COMPETITIVE LANDSCAPE

  • Key Market Players
  • Company Profiles and Strategies
  • Market Share Analysis

6. MARKET TRENDS AND INNOVATIONS

  • Increasing Popularity of Smart Skincare
  • Growing Convenience

7. MARKET OUTLOOK AND FORECAST

  • Market Size and Growth Projections
  • Regional Market Outlook

8. REGULATORY FRAMEWORK

  • Cosmetic Products Safety and Labelling - FDA
  • Clinical Testing

9. CASE STUDIES AND INDUSTRY APPLICATIONS

  • Dermatological Applications
  • Sustainable Packaging Solutions

10. CONCLUSION AND RECOMMENDATIONS

  • Key Takeaways
  • Strategic Recommendations for Stakeholders

11. APPENDICES

  • Research Methodology
  • Data Sources and References
  • Glossary of Terms