市場調査レポート
商品コード
1282830

栄養補助食品市場-2023年から2028年までの予測

Dietary Supplements Market - Forecasts from 2023 to 2028

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 155 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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栄養補助食品市場-2023年から2028年までの予測
出版日: 2023年05月30日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 155 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

栄養補助食品市場は、2021年に775億4,500万米ドルとなり、予測期間中にCAGR 2.78 %で拡大し、2028年には939億5,300万米ドルに達すると予測されます。

本調査では、栄養補助食品市場を年齢層、用途、タイプ、販売チャネル、地域という様々なセグメントに基づいて調査しています。まず、市場の概要では、主要な促進要因と課題について詳述しています。次に、ポーターの5つの力モデルで栄養補助食品市場を包括的に分析します。続いて、さまざまなプロセスの一部であり、さまざまな分野に貢献している企業を決定する産業バリューチェーン分析が行われます。

また、栄養補助食品市場に影響を与える市場開拓、動向、業界の政策と政策に関する詳細な情報を提供しています。さらに、この調査研究は、栄養補助食品市場の全体的な規制の枠組みを分析し、市場環境全体に影響を与える主要な要因について、利害関係者に理解を深めてもらうものです。

栄養補助食品市場-2023年から2028年までの予測」は、包括的な最新レポートです。経営者や関心のある利害関係者に重要な市場情報を提供し、重要な市場情報の入手を可能にします。また、競合情勢や主要市場プレイヤーの詳細な戦略を分析し、リーダー、フォロワー、チャレンジャー、ニッチという4つの象限で、当社のベンダーマトリクスにプロットしています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • 前提条件

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査ハイライト

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 栄養補助食品市場:年齢層別

  • イントロダクション
  • 0~5歳
  • 6~20歳
  • 20~50年

第6章 栄養補助食品市場:用途別

  • イントロダクション
  • 予防
  • 先回り

第7章 栄養補助食品市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • ボタニカル
  • ビタミン
  • ミネラル
  • 脂肪酸
  • その他

第8章 栄養補助食品市場:販売チャネル別

  • イントロダクション
  • ハイパーマーケット
  • 専門店
  • 薬局
  • 独立小売業者
  • 直接販売者
  • オンライン

第9章 栄養補助食品市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • その他
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • 韓国
    • インドネシア
    • タイ
    • その他

第10章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 新興企業と市場収益性
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • ベンダー競争力マトリックス

第11章 企業プロファイル

  • Procter & Gamble
  • Amway
  • BASF
  • Arm and Hammer(Parent Company:Church & Dwight)
  • Abbott Laboratories
  • CVS Pharmacy(Parent Company:CVS Health Corporation)
  • Herbalife International of America, Inc.
  • Nestle
  • Otsuka Holding Co., ltd
  • H&H Group
目次
Product Code: KSI061610428

The dietary supplements market was valued at US$77.545 billion in 2021 and is projected to expand at a CAGR of 2.78 % over the forecast period to reach US$93.953 billion by 2028.

This research study examines the dietary supplements market based on various segments: age group, usage, type, sales channel and geography. First, a brief overview of the market details key driving factors and challenges. Next, Porter's five forces model analyzes the dietary supplements market comprehensively. This is followed by industry value chain analysis which determines the companies which are part of the different processes and contributing to various sectors.

The study also presents in-depth information concerning the development, trends, and industry policies and regulations affecting the dietary supplements market. Moreover, the research study analyzes the overall regulatory framework of the dietary supplements market, offering stakeholders a better understanding of the key factors influencing the overall market environment.

Dietary supplements market - Forecasts from 2023 to 2028 is a comprehensive and latest report. It provides vital market information to executives and interested stakeholders to enable them to get vital market information. The report also analyzes the competitive landscape and details strategies of key market players and also plots them on our vendor matrix in four quadrants: leader, follower, challenger, and niche.

The scope and coverage of the dietary supplements market report is as below:

  • Dietary supplements market data tables and charts
  • Market outlook with sections on drivers, restraints, Porter's and industry value chain analysis
  • Market assessment by age group into 0-5 years, 6-20 years, and 20-50 years
  • Detailed market trends, analysis and graphical representation by usage into preventive, and proactive
  • In-depth analysis of the dietary supplements market by type into botanicals, vitamins, minerals, fatty acids, and others
  • Exhaustive coverage of the sales channel into hypermarkets, specialty stores, pharmacies, independent retailers, direct sellers, and online
  • A 360° view of the demand for dietary supplements market solutions/services across different geographies (North America, South America, Europe, Middle East and Africa, and Asia Pacific) with further breakdown for key countries within those regions.

Different segments covered under the dietary supplements market report are as below:

By Age Group

  • 0-5 Years
  • 6-20 Years
  • 20-50 Years

By Usage

  • Preventive
  • Proactive

By Type

  • Botanicals
  • Vitamins
  • Minerals
  • Fatty Acids
  • Others

By Sales Channel

  • Hypermarkets
  • Specialty Stores
  • Pharmacies
  • Independent Retailers
  • Direct Sellers
  • Online

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Assumptions

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Research Highlights

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. DIETARY SUPPLEMENTS MARKET, BY AGE GROUP

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. 0-5 Years
  • 5.3. 6-20 Years
  • 5.4. 20-50 Years

6. DIETARY SUPPLEMENTS MARKET, BY USAGE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Preventive
  • 6.3. Proactive

7. DIETARY SUPPLEMENTS MARKET, BY TYPE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Botanicals
  • 7.3. Vitamins
  • 7.4. Minerals
  • 7.5. Fatty Acids
  • 7.6. Others

8. DIETARY SUPPLEMENTS MARKET, BY SALES CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Hypermarkets
  • 8.3. Specialty Stores
  • 8.4. Pharmacies
  • 8.5. Independent Retailers
  • 8.6. Direct Sellers
  • 8.7. Online

9. DIETARY SUPPLEMENTS MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. United States
    • 9.2.2. Canada
    • 9.2.3. Mexico
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. Brazil
    • 9.3.2. Argentina
    • 9.3.3. Others
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. United Kingdom
    • 9.4.2. Germany
    • 9.4.3. France
    • 9.4.4. Spain
    • 9.4.5. Others
  • 9.5. The Middle East and Africa
    • 9.5.1. Saudi Arabia
    • 9.5.2. UAE
    • 9.5.3. Israel
    • 9.5.4. Others
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. Japan
    • 9.6.2. China
    • 9.6.3. India
    • 9.6.4. South Korea
    • 9.6.5. Indonesia
    • 9.6.6. Thailand
    • 9.6.7. Others

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Vendor Competitiveness Matrix

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Procter & Gamble
  • 11.2. Amway
  • 11.3. BASF
  • 11.4. Arm and Hammer (Parent Company: Church & Dwight)
  • 11.5. Abbott Laboratories
  • 11.6. CVS Pharmacy (Parent Company: CVS Health Corporation)
  • 11.7. Herbalife International of America, Inc.
  • 11.8. Nestle
  • 11.9. Otsuka Holding Co., ltd
  • 11.10. H&H Group