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市場調査レポート
商品コード
1207363
LAMEAブロックチェーンゲームの市場規模、シェア、産業動向分析レポート:プラットフォーム別(ETH、BNBチェーン、ポリゴン、その他)、ゲームタイプ別(ロールプレイ、オープンワールド、コレクティブ)、国別、成長予測、2022年~2028年LAMEA Blockchain Gaming Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Platform (ETH, BNB Chain, Polygon and Others), By Game Type (Role Playing, Open World and Collectible), By Country and Growth Forecast, 2022 - 2028 |
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LAMEAブロックチェーンゲームの市場規模、シェア、産業動向分析レポート:プラットフォーム別(ETH、BNBチェーン、ポリゴン、その他)、ゲームタイプ別(ロールプレイ、オープンワールド、コレクティブ)、国別、成長予測、2022年~2028年 |
出版日: 2022年12月30日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 63 Pages
納期: 即納可能
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ラテンアメリカ、中東・アフリカのブロックチェーンゲーム市場は、予測期間(2022-2028)中にCAGR 73.1%の市場成長を示すことになります。
NFTは所有権の証拠でサポートされているので、1つはスキンを交換することができます。ゲーマーは長い間、ゲームを通じてお金を稼ぐことができましたが、NFTはより安全でありながら、より汎用的です。これにより、中古ゲームソフトやデジタルグッズのオンライン市場が形成される可能性があります。NFTはゲームライブラリーを増やすことで、プレイヤーの価値を高める役割を担っています。NFTは、長期的な価値を持つビンテージ製品を所有することを好むゲーマーにとって素晴らしい選択肢です。
中東のオンラインゲーマーは、NFTやゲーミングトークンに慣れ親しみ始めています。その結果、成熟したゲーム市場の中で、世界なゲーム事業者にとってますます魅力的な選択肢となりつつあります。また、同地域のビデオゲームやesportsに対する政府の支援も、予測される増加に大きく貢献すると思われます。中東・北アフリカの政府はビデオゲーム産業を強力に支援しており、サウジアラビアとUAEは、地元のゲーム開発、新しいスタジオ、国際的なゲーム会社のオフィスを促進する政策を導入し、また重要なesports大会を開催してセクターの成長を促しています。
2021年のLAMEAブロックチェーンゲーミング国別市場では、ブラジル市場が優位に立ち、それにより2028年までに18億米ドルの市場価値を達成しました。アルゼンチン市場は、(2022年~2028年)においてCAGR74.1%を記録しています。また、UAE市場は(2022年~2028年)において72.7%のCAGRを示すと予想されます。
プラットフォームに基づいて、市場はETH、BNB Chain、Polygon、その他に区分されます。ゲームタイプに基づき、市場はロールプレイング、オープンワールド、コレクティブルに区分されます。国別に見ると、市場はブラジル、アルゼンチン、UAE、サウジアラビア、南アフリカ、ナイジェリア、その他のLAMEAに区分されます。
List of Figures
The Latin America, Middle East and Africa Blockchain Gaming Market would witness market growth of 73.1% CAGR during the forecast period (2022-2028).
NFTs are different from micro transactions in that they have a value that gives users ownership. With blockchain technology, gamers may sell NFTs anytime they wish and even make money from the resale of their items. The immutable record records that are a component of the blockchain network that was utilized to produce it show how inadequate are the NFT purchases. This demonstrates each NFT's individuality, which is valued by players who value authenticity and rarity.
A blockchain-based asset called Interoperable Nature NFT may be traded across games that use the same blockchain. They can move assets from one game to another since the skins the user bought now belong to them and not to a gaming company. This might be advantageous, especially if a company discontinues the game entirely. For example, the game can become a collectible item.
One may exchange the skin since NFTs are supported by evidence of ownership. Gamers have been able to make money via gaming for a long, but NFTs provide more security while also being more versatile. This may lead to an online market for used video games and digital goods. NFTs play a role in enhancing players' value by expanding their gaming library. NFTs are a terrific option for gamers who like to possess vintage products with long-term worth.
Online gamers in the Middle East are beginning to get acquainted with NFTs and gaming tokens. As a result, this is becoming an increasingly alluring prospect for global gaming businesses in a mature gaming market. Government assistance for video games and esports in the area is also likely to contribute significantly to the predicted increase. Governments in the Middle East and North Africa strongly support the video game industry, with Saudi Arabia and the UAE introducing policies to promote local game development, new studios, and offices for international game companies, as well as hosting significant esports competitions to encourage sector growth.
The Brazil market dominated the LAMEA Blockchain Gaming Market by Country in 2021; thereby, achieving a market value of $1.8 Billion by 2028. The Argentina market is experiencing a CAGR of 74.1% during (2022 - 2028). Additionally, The UAE market would exhibit a CAGR of 72.7% during (2022 - 2028).
Based on Platform, the market is segmented into ETH, BNB Chain, Polygon and Others. Based on Game Type, the market is segmented into Role Playing, Open World and Collectible. Based on countries, the market is segmented into Brazil, Argentina, UAE, Saudi Arabia, South Africa, Nigeria, and Rest of LAMEA.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include Sky Mavis Pte. Ltd., Splinterlands, Animoca Brands Corporation Ltd., Wemade Co., Ltd., Dacoco GmbH, Dapper Labs, Inc., Immutable Pty. Ltd., Alwaysgeeky games, Mythical, Inc.
Market Segments covered in the Report:
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By Game Type
By Country
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