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市場調査レポート
商品コード
1115272
ウォーターエンハンサーの世界市場規模、シェア、産業動向分析レポート:製品タイプ別、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、形態別(液体、粉末)、地域別展望・予測、2022年~2028年Global Water Enhancer Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Product Type, By Distribution Channel (Offline and Online), By Form (Liquid and Powder), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
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ウォーターエンハンサーの世界市場規模、シェア、産業動向分析レポート:製品タイプ別、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、形態別(液体、粉末)、地域別展望・予測、2022年~2028年 |
出版日: 2022年07月29日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 165 Pages
納期: 即納可能
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ウォーターエンハンサーの世界市場規模は、2028年には45億米ドルに達し、予測期間中に9.3%のCAGRで市場成長率が上昇すると予測されています。
ウォーターエンハンサーのパックやボトルは、保管や輸送をより簡単に、より便利にします。ウォーターエンハンサーの市場は、新しいパッケージング技術や小売流通の拡大により、拡大しています。市場が拡大しているのは、栄養価の高い飲料や健康的な水分補給を求める傾向があるためです。炭酸飲料や砂糖入り清涼飲料水が健康に与える悪影響に関する知識の増加により、健康に良い栄養価の高い飲料への欲求が高まっています。
ウォーターエンハンサーは持ち運びが容易なため、安価で栄養補給が可能です。個人向け飲料の需要が高まっているため、この業界は拡大しています。植物由来の天然物を摂取する傾向が強まっているため、ウォーターエンハンサー分野の主な企業は新商品を開発しています。例えば、Weight Watchersは2017年10月に外出の多い顧客向けに全天候型ウォーターエンハンサーを導入し、ビタミンCを強化しました。
COVID-19インパクト分析
製造・生産業務が停止したことでビジネスが停滞し、不活発な貿易や輸送によってサプライチェーンが完全に崩壊しています。その結果、企業はすぐに大きな損失を被る可能性があります。社会的、経済的混乱がもたらした結果、企業は存亡の危機に直面しています。また、人手不足、輸送問題、供給問題、市場の変動など、さまざまな困難に直面しています。ウォーターエンハンサーの市場は、スーパーマーケットや小売店などの流通経路が閉鎖されたことにより、売上と収益が減少しています。貿易制限や生産制限により、サプライチェーンが寸断されました。
市場の成長要因
より健康的な炭酸飲料の代替品に対する需要の高まりが成長を促進
今日、炭酸飲料や清涼飲料水がいかに不健康なものであるかは明らかです。炭酸飲料は体重増加やその他の健康問題の主な原因であるため、全米バイオテクノロジー情報センター(National Center for Biotechnology Information)は、その研究において消費量の削減を勧告しています。近年、清涼飲料水が好ましくない評価を得ていることから、ウォーターエンハンサーの市場が拡大しています。さらに、飲料に含まれる機能性添加物を摂取する傾向が強まることで、ウォーターエンハンサーの需要が高まると予想されます。水分補給や健康、リフレッシュを目的とした飲料への要望の高まりは、世界の強化水市場の主要な動向の1つとなっています。
健康志向の高まり
健康志向の高まりにより、国際的に新たな動向が生まれています。人々は健康問題や汚れた水を飲むことに関連するリスクについて、より強く意識するようになってきています。インターネットは、水や純水を飲むことの重要性に対する意識を高める上で、非常に重要な役割を担っています。さらに、世界中の政府が、きれいな水に対する意識を高めるために努力しています。人の健康状態は、きれいな水を使うかどうかに直結しているのは常識です。その結果、世界中の人々が自分たちが消費する水についてより意識するようになってきています。
市場抑制要因
発展途上国・未開発国での低い意識
世界中の未開発国や新興国において、強化された水に関する理解はほとんどありません。このことが、強化水市場の今後の成長を阻害すると予想されます。また、従来の水よりも高価なため、購入に二の足を踏んでいる顧客も少なくありません。また、発展途上国では可処分所得が少ないため、このような高級品・特殊品の購入に二の足を踏んでしまう。また、加工度が高いため、栄養価に欠ける面もあります。
製品タイプ別の展望
製品タイプ別に見ると、強化水市場は非栄養型と栄養型に分類されます。非栄養セグメントは、2021年にウォーターエンハンサー市場で最高の収益シェアを獲得しました。人工着色料飲料は、時に非栄養として知られ、カロリーや栄養素をほとんど提供しません。これらは、ハーブ、植物、あるいは砂糖そのものに由来する場合があります。砂糖よりも甘い風味を持つため、食事や飲料の風味付けには少量が必要とされます。非栄養素飲料の中には、代謝が行われず、実質的に無傷で消化器官を通過するものもあります。
形態の展望
ウォーターエンハンサー市場は、形態によって液体と粉末に分類されます。液体セグメントは、2021年に水のエンハンサー市場で最大の収益シェアを調達しました。液体形態のアイテムの広範な受け入れとアクセシビリティは、このセグメントが最大の比率を占める主な要因の1つです。液体の水エンハンサーは、使用するために、よりポータブルです。Kraft Heinz Company、Jel Sertなどを含む主要サプライヤーの大半が、自社製品の液体形態を提供しています。
流通経路の展望
販売チャネル別では、ウォーターエンハンサー市場はオフラインとオンラインに区分されます。2021年の水エンハンサー市場では、オンラインセグメントが大きな収益シェアを記録しました。オンラインショッピングのためのウェブサイトやアプリケーションと組み合わせた大幅なインターネット利用の結果として、スマートフォンの使用が増加しているためです。さらに、AmazonやJD.comを含むいくつかのeコマース事業者は、オンラインチャネルを通じて食料品を提供するために、水の増強物品の小売業者やメーカーと協力しています。
地域別の展望
地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAでウォーターエンハンサー市場を分析しています。北米地域は、2021年に水エンハンサー市場でかなりの収益シェアを獲得しました。健康上の利点から機能性飲料の人気が高まっているため、北米では大幅な成長が見込まれています。迅速な水分補給と栄養素を提供する商品へのニーズは、顧客の忙しい現代のライフスタイルによって推進されています。主要な生産者は、この地域の拡大する健康的な水分補給の動向から利益を得ることができるよう、新製品の創出に注力しています。
List of Figures
The Global Water Enhancer Market size is expected to reach $4.5 billion by 2028, rising at a market growth of 9.3% CAGR during the forecast period.
Water enhancers are flavor-rich concentrated formulations with added nutrients and additives that have various functions. A few drops at a time should be added to plain water when using these. These mixers give the water sweetness, flavor, and nourishment. In the upcoming years, it is projected that increased consumer awareness of the harmful health impacts of drinking carbonated and sugary beverages would increase the demand for water enhancers.
Because they are being used more frequently in a variety of market areas, including sports drinks, flavored seltzer, and energy drinks, water enhancers are becoming a more widespread trend in retail. Modern customers are becoming more interested in water enhancers as the desire for portable, handy drinks rises. When compared to other beverage mixes like powdered drinks and frozen concentrates, enhancers require much less preparation.
Packs or bottles for water enhancers make storage and transportation easier and more convenient. The market for water enhancers is rising as a result of new packaging technologies and expanding retail distribution. The market is expanding mostly because of the trend toward nutritarian drinking and healthy hydration. The desire for nutritious drinks that offer health advantages is being fueled by the increased knowledge of the harmful health impacts of carbonated beverages and sugary soft drinks.
Water enhancers offer portable, cheap nutrition since they are easy to transport. The industry is expanding because of the rising demand for personalized drinks. Key players in the water enhancer area are developing new goods as a result of the growing trend toward ingesting natural products derived from plants. For instance, Weight Watchers introduced all-natural water enhancers for clients who are on the go in October 2017 and fortified them with vitamin C.
COVID-19 Impact Analysis
Manufacturing and production operations have stopped, which has caused a slowdown in business, and inactive trade and transportation have entirely disrupted the supply chain. As a result, businesses can soon incur sizable losses. Businesses are at risk of facing existential challenges as a result of the social and economic turmoil that has been brought about. Other difficulties they now face include labor shortages, transportation problems, supply problems, and market volatility. The market for water enhancers has seen a decline in sales and revenue due to the closure of distribution channels like supermarkets and retail outlets. Trade restrictions and restricted production have caused the supply chain to be disrupted.
Market Growth Factors
Growing Demand For Healthier Carbonated Drink Alternatives To Fuel Growth
Today, it is pretty clear how unhealthy carbonated or soft drinks are. Because they are the primary contributor to increasing body weight and other health problems, the National Center for Biotechnology Information has advised reducing consumption in its study. The market for water enhancers has grown as a result of the unfavorable reputation that soft drinks have gained in recent years. Additionally, it is anticipated that the growing trend of ingesting functional additives in beverages would increase the demand for water enhancers. The growing desire for hydrating, healthful, and refreshing drinks is one of the key trends in the worldwide enhanced water market.
Rising Health Consciousness
New trends have emerged internationally as a result of health-conscious consumers. People are becoming more aware of health issues and the risks associated with drinking dirty water. The Internet has been very important in raising awareness of water and the importance of drinking pure water. Additionally, governments from all around the world have been working hard to raise awareness of clean water. It is common knowledge that a person's well-being is directly correlated with their use of clean water. As a result, people all across the world are becoming more conscious of the water they consume.
Market Restraining Factors
Low Awareness In Developing And Underdeveloped Nations
In undeveloped & emerging nations all across the world, there is virtually little understanding about enhanced water. This factor is anticipated to impede the enhanced water market's future growth. Additionally, because enhanced water is more expensive than conventional water, many customers are hesitant to buy this novel product. The bulk of individuals in developing nations have fewer disposable cash, which deters them from selecting such upscale and distinctive goods. Furthermore, because it has undergone extensive processing, enhanced water lacks some nutritional value.
Product Type Outlook
Based on the Product Type, the Water Enhancer Market is segmented into Non-Nutritional and Nutritional. The non-nutritional segment acquired the highest revenue share in the water enhancer market in 2021. Artificial color drinks, sometimes known as non-nutritional, provide little to no calories or nutrients. They might come from herbs, plants, or even sugar itself. Smaller amounts are required for flavoring meals and beverages because they have a sweeter flavor than sugar. Some non-nutritional drinks do not undergo metabolization, which means they virtually pass through the digestive system undamaged.
Form Outlook
Based on Form, the Water Enhancer Market is divided into Liquid and Powder. The liquid segment procured the largest revenue share in the water enhancer market in 2021. The widespread acceptance and accessibility of items in the liquid form are one of the main factors causing this segment to account for the biggest proportion. Liquid water enhancer is more portable to use. The majority of the major suppliers, including the Kraft Heinz Company, Jel Sert, and others, offer liquid forms of their products.
Distribution Channel Outlook
By distribution channel, the Water Enhancer Market is segmented into Offline and Online. The online segment registered a significant revenue share in the water enhancer market in 2021. Due to the growing use of smartphones as a result of significant internet usage combined with websites and applications for online shopping. Additionally, several e-commerce businesses, including Amazon and JD.com, are collaborating with retailers and makers of water enhancer goods to offer groceries through their online channels.
Regional Outlook
Region wise, the Water Enhancer Market is analyzed across North America, Europe, Asia Pacific, and LAMEA. The North America region acquired a substantial revenue share in the water enhancer market in 2021. The increased popularity of functional beverages due to their health benefits is expected to result in significant growth in North America. The need for goods that deliver quick hydration and nutrients is being driven by customers' busy modern lifestyles. The major producers are concentrating on creating new products that will allow them to profit from the region's expanding healthy hydration trend.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include PepsiCo, Inc., Nestle S.A., The Coca Cola Company, The Kraft Heinz Company, Keurig Dr Pepper, Inc., AriZona Beverages Company LLC, Mondelez International, Inc., 4C Foods Corp., and The Jel Sert Company.
Market Segments covered in the Report:
By Product Type
By Distribution Channel
By Form
Powder
By Geography
Companies Profiled
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