市場調査レポート
商品コード
1298704
ウォーターエンハンサー市場:世界の産業動向、シェア、市場規模、成長機会、2023-2028年予測Water Enhancer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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ウォーターエンハンサー市場:世界の産業動向、シェア、市場規模、成長機会、2023-2028年予測 |
出版日: 2023年06月14日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のウォーターエンハンサー市場規模は2022年に26億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2023年から2028年の間に10.7%の成長率(CAGR)を示し、市場は2028年までに49億米ドルに達すると予測しています。
ウォーターエンハンサーは、普通の飲料水や水道水と混ぜて、その物理的特性を変えるように設計されています。一般に、クエン酸、カフェイン、ビタミン、ミネラル、香料、電解質、人工甘味料や色素で構成され、炭酸を含まない水に栄養補助食品としての効果を加えます。また、水の口当たりを改善するため、ウォーターエンハンサーは、炭酸飲料の代わりに使用することで、十分な水を飲まない人の水分補給レベルを高め、カロリー摂取量を減らすことができます。
現在、個人の健康意識の高まりを背景に、世界中で非炭酸飲料の需要が増加しています。これは市場の成長を後押しする重要な要因の一つです。さらに、ウォーターエンハンサーパックやボトルは携帯に便利です。彼らはまた、他の製品のための棚のスペースを節約するために小売業者を支援します。これに加えて、ウォーターエンハンサーは消費者の個人的な好みや嗜好に応じてカスタマイズすることができ、全体的な売上にプラスの影響を与えています。さらに、栄養素や機能性成分が強化されているため、ウォーターエンハンサーの消費量は世界中で増加しています。これとは別に、大手企業は既存の消費者層を広げるため、新しく革新的なフレーバーを導入しています。また、収益性を高めるために積極的な販促活動にも力を入れています。これに加え、オンラインとオフラインの流通チャネルが世界的に急速に拡大していることが、市場を牽引しています。その他にも、飲食品(F&B)やスポーツ産業の盛況、外出先での飲料の人気の高まり、製品パッケージングの技術進歩などが、今後数年間の市場の成長を促進すると予測されています。
The global water enhancer market size reached US$ 2.6 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.9 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 10.7% during 2023-2028.
A water enhancer is designed to be mixed with plain packaged or tap water to alter its physical characteristics. It generally comprises citric acid, caffeine, vitamins, minerals, flavorings, electrolytes, and artificial sweeteners and dyes to add supplementary dietary benefits to water without carbonation. As it also improves the palatability of water, a water enhancer can enhance the hydration levels among individuals who do not drink adequate water and reduce their calorie intake by replacing carbonated beverages.
At present, there is an increase in the demand for non-carbonated drinks across the globe on account of the rising health consciousness among individuals. This represents one of the key factors bolstering the growth of the market. Moreover, water enhancer packs or bottles are portable and convenient to carry. They also assist retailers in saving shelf space for other products. Besides this, water enhancers can be customized according to the personal preferences and tastes of consumers, which is positively influencing their overall sales. Additionally, as they are fortified with nutrients and functional ingredients, the consumption of water enhancers is rising around the world. Apart from this, leading players are introducing new and innovative flavors to widen their existing consumer base. They are also focusing on aggressive promotional activities to increase their profitability. This, coupled with the rapid expansion of online and offline distribution channels worldwide, is driving the market. Some of the other factors, including the thriving food and beverage (F&B) and sports industries, the growing popularity of on-the-go drinks, and technological advancements in product packaging, are projected to fuel the growth of the market in the upcoming years.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global water enhancer market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on type, form, application and distribution channel.
Fruit Flavored
Coffee Flavored
Tea Flavored
Others
Powder
Liquid Concentrate
Flavouring
Energy Stimulant
Functional
Supermarkets and Hypermarkets
Pharmacy and Health Stores
Convenience Stores
Online Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 4c Foods Corp., Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.), BareOrganics, Dyla LLC, Heartland Food Products Group, Jel Sert Company, Nestle S.A., SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands), The Coca-Cola Company, The Kraft Heinz Company, Twinings North America Inc. and Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation).