市場調査レポート
商品コード
1125314
ウォーターエンハンサーの世界市場規模調査、製品別(非栄養素、栄養)、形態別(液体、粉末)、流通業者別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028Global Water Enhancer Market Size study, By Product (Non-nutritional, Nutritional), Form (Liquid, Powder), By Distributer (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ウォーターエンハンサーの世界市場規模調査、製品別(非栄養素、栄養)、形態別(液体、粉末)、流通業者別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年08月30日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ウォーターエンハンサーの世界市場は、2021年に約25億2000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
プレーンパッケージまたは水道水の物理的特性を変更するために、ウォーターエンハンサーはそれと一緒に追加されることを意図しています。炭酸を含まない水にさらなる栄養上の利点を与えるために、通常、クエン酸、カフェイン、ビタミン、ミネラル、香料、電解質、および人工甘味料と色素が含まれています。また、水をより美味しく飲むことができるため、炭酸飲料の代わりに水を飲むことで、水分補給量を増やすことができ、カロリー摂取量も減らすことができます。無炭酸飲料の需要の高まりと個人の健康志向の高まりが、世界市場の需要を加速している要因です。また、ヘルシーウォーターやフレーバーウォーターの消費の伸び、新製品の発売の増加は、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予測されます。例えば、2019年、Nutralife Biosincesは、フィトカンナビノイドリッチウォーター強化ドロップの発売を発表しました。この製品のイントロダクションは、CBD入りの水の人気上昇を利用することを目的としています。同様に、2018年、米国地域のペプシコは、カスタマイズ可能なポッドを備えたフレーバーウォーター増強剤であるDrinkfinityの発売を発表した.しかし、フレーバーウォーターエンハンサーにおける様々な有害な化学添加物の利用可能性は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。
世界のウォーターエンハンサー市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれています。欧州はの成長傾向に起因する市場シェアの面で世界をリードする地域です製品消費は、英国、ドイツ、フランス、ベルギーなどの先進国で急増しています。また、素晴らしい味と健康上の利点を持っている飲料水への好みの増加は、先進国におけるエネルギーウォーターエンハンサーの需要の顕著な増加に寄与しています。最大の収益シェアはまた、この地域の巨大なフレーバーウォーターの輸入によって後押しされました。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて著しい成長率を示すと予想されています。この地域の拡大は、主に中国やインドなどの国々が、水やその他の栄養素の頻繁な消費を含む健康的なライフスタイルを送ることの重要性をより強く意識していることに起因しています。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
非栄養素
栄養剤
形態別
液体
粉体
販売者別
オンライン
オフライン
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
過去年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021年
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界の水強化剤市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Water Enhancer Market is valued approximately USD 2.52 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.5% over the forecast period 2022-2028.
To change the physical properties of plain packaged or tap water, a water enhancer is intended to be added with it. To provide additional nutritional advantages to water without carbonation, it typically contains citric acid, caffeine, vitamins, minerals, flavorings, electrolytes, and artificial sweeteners and dyes. A water enhancer can increase hydration levels in people who don't drink enough water and lower their calorie intake by substituting fizzy drinks because it also makes water more palatable. The rising demand for noncarbonated drinks and rising health consciousness among the individuals are factors that are accelerating the global market demand. Also, growth in the consumption of healthy and flavoured water and rising new product launch are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. For instance, In year 2019, Nutralife Biosinces announced the launch of phytocannabiniod rich water enhancing drop . The product introduction aims to take advantage of the CBD-infused water's rising popularity. Similarly, in year 2018, Pepsico in the US region announced the launch of Drinkfinity, which is a flavored water enhancer with the customizable pods. . However, the availability of various harmful chemical additives in the flavored water enhancer impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Water Enhancer Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing trend of Product consumption has surged in developed nations like the U.K., Germany, France, Belgium, and others. Additionally, the growing preference for drinking water that tastes wonderful and has health advantages has contributed to the notable increase in demand for energy water enhancers in industrialized nations. The greatest revenue share was also boosted by the region's huge flavored water imports. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. The region's expansion is primarily attributable to nations like China and India being more conscious of the importance of leading healthy lifestyles that include frequent consumption of water and other nutrients.
Major market players included in this report are:
PepsiCo Inc.
Nestle S.A.
The Coca-Cola Company
The Kraft Heinz Company
Jel Sert
SweetLeaf Stevia
Nuun
Dyla LLC (Stur)
4C Foods
Arizona Beverages USA
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Non-nutritional
Nutritional
By Form
Liquid
Powder
By Distributer
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Water Enhancer Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors