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市場調査レポート
商品コード
1125314

ウォーターエンハンサーの世界市場規模調査、製品別(非栄養素、栄養)、形態別(液体、粉末)、流通業者別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028

Global Water Enhancer Market Size study, By Product (Non-nutritional, Nutritional), Form (Liquid, Powder), By Distributer (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2028

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ウォーターエンハンサーの世界市場規模調査、製品別(非栄養素、栄養)、形態別(液体、粉末)、流通業者別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028
出版日: 2022年08月30日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ウォーターエンハンサーの世界市場は、2021年に約25億2000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

プレーンパッケージまたは水道水の物理的特性を変更するために、ウォーターエンハンサーはそれと一緒に追加されることを意図しています。炭酸を含まない水にさらなる栄養上の利点を与えるために、通常、クエン酸、カフェイン、ビタミン、ミネラル、香料、電解質、および人工甘味料と色素が含まれています。また、水をより美味しく飲むことができるため、炭酸飲料の代わりに水を飲むことで、水分補給量を増やすことができ、カロリー摂取量も減らすことができます。無炭酸飲料の需要の高まりと個人の健康志向の高まりが、世界市場の需要を加速している要因です。また、ヘルシーウォーターやフレーバーウォーターの消費の伸び、新製品の発売の増加は、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予測されます。例えば、2019年、Nutralife Biosincesは、フィトカンナビノイドリッチウォーター強化ドロップの発売を発表しました。この製品のイントロダクションは、CBD入りの水の人気上昇を利用することを目的としています。同様に、2018年、米国地域のペプシコは、カスタマイズ可能なポッドを備えたフレーバーウォーター増強剤であるDrinkfinityの発売を発表した.しかし、フレーバーウォーターエンハンサーにおける様々な有害な化学添加物の利用可能性は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

世界のウォーターエンハンサー市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれています。欧州はの成長傾向に起因する市場シェアの面で世界をリードする地域です製品消費は、英国、ドイツ、フランス、ベルギーなどの先進国で急増しています。また、素晴らしい味と健康上の利点を持っている飲料水への好みの増加は、先進国におけるエネルギーウォーターエンハンサーの需要の顕著な増加に寄与しています。最大の収益シェアはまた、この地域の巨大なフレーバーウォーターの輸入によって後押しされました。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて著しい成長率を示すと予想されています。この地域の拡大は、主に中国やインドなどの国々が、水やその他の栄養素の頻繁な消費を含む健康的なライフスタイルを送ることの重要性をより強く意識していることに起因しています。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。

  • PepsiCo Inc.
  • Nestle S.A.
  • The Coca-Cola Company
  • The Kraft Heinz Company
  • Jel Sert
  • SweetLeaf Stevia
  • Nuun
  • Dyla LLC(Stur)
  • 4C Foods
  • Arizona Beverages USA

本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

製品別

非栄養素

栄養剤

形態別

液体

粉体

販売者別

オンライン

オフライン

地域別

北米

米国

カナダ

欧州

英国

ドイツ

フランス

スペイン

イタリア

その他欧州

アジア太平洋地域

中国

インド

日本

オーストラリア

韓国

その他アジア太平洋

ラテンアメリカ

ブラジル

メキシコ

世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

過去年-2018年、2019年、2020年

基準年-2021年

予測期間-2022年~2028年

当レポート、世界の水強化剤市場の対象読者。

主要なコンサルティング会社・アドバイザー

大企業、中堅企業、中小企業

ベンチャーキャピタル

付加価値再販業者(VAR)

サードパーティナレッジプロバイダー

投資銀行家

投資家

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメンテーションの推定・予測、2020-2028年
    • ウォーターエンハンサーの世界市場:地域別、2020-2028年
    • ウォーターエンハンサーの世界市場:製品別、2020-2028年
    • ウォーターエンハンサーの世界市場:形態別、2020-2028年
    • ウォーターエンハンサーの世界市場:流通チャネル別、2020-2028年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 ウォーターエンハンサーの世界市場の定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 ウォーターエンハンサーの世界市場力学

  • ウォーターエンハンサー市場のインパクト分析(2020-2028年)
    • 市場促進要因
      • 無炭酸飲料の需要増加
      • 個人の健康志向の高まり
    • 市場の課題
      • フレーバーウォーターに含まれる様々な有害化学添加物の利用可能性
    • 市場機会
      • 新製品投入別市場の活性化
      • 健康的で風味豊かな水の消費量の増加

第4章 世界のウォーターエンハンサー市場の産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2018-2028年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 勝利のためのトップ戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

    • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
    • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 ウォーターエンハンサーの世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • ウォーターエンハンサーの世界市場:製品別、性能別、ポテンシャル分析
  • ウォーターエンハンサーの世界市場、製品別推定・予測2018-2028
  • ウォーターエンハンサー市場、サブセグメント分析
    • 非栄養素
    • 栄養剤(Nutritional

第7章:ウォーターエンハンサーの世界市場:形態別

  • 市場スナップショット
  • ウォーターエンハンサーの世界市場:形態別、性能別、ポテンシャル分析
  • ウォーターエンハンサーの世界市場、形態別推定・予測2018-2028
  • ウォーターエンハンサー市場、サブセグメント分析
    • 液体
    • 粉体

第8章 ウォーターエンハンサーの世界市場:流通チャネル別

  • 市場スナップショット
  • ウォーターエンハンサーの世界市場:流通チャネル別、実績・ポテンシャル分析
  • ウォーターエンハンサーの世界市場、流通チャネル別推定・予測2018-2028年
  • ウォーターエンハンサー市場、サブセグメント分析
    • オフライン
    • オンライン

第9章 ウォーターエンハンサーの世界市場:地域別分析

  • ウォーターエンハンサー市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品推定・予測、2018年~2028年
      • フォームの推定・予測、2018年~2028年
      • 流通チャネルの推定・予測、2018年~2028年
    • カナダ
  • 欧州のウォーターエンハンサー市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のウォーターエンハンサー市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのウォーターエンハンサー市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • PepsiCo Inc.
      • 主な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合)
      • 製品概要
      • 最近の開発状況
    • Nestle S.A.
    • The Coca-Cola Company
    • The Kraft Heinz Company
    • Jel Sert
    • SweetLeaf Stevia
    • Nuun
    • Dyla LLC(Stur)
    • 4C Foods
    • Arizona Beverages USA

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Water Enhancer Market, report scope
  • TABLE 2. Global Water Enhancer Market estimates & forecasts by Region 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Water Enhancer Market estimates & forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Water Enhancer Market estimates & forecasts by Form 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Water Enhancer Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Water Enhancer Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Water Enhancer Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Water Enhancer Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Water Enhancer Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Water Enhancer Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Water Enhancer Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Water Enhancer Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Water Enhancer Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Water Enhancer Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Water Enhancer Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 28. RoE Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 29. RoE Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 30. RoE Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 31. China Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 32. China Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 33. China Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 34. India Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 35. India Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 36. India Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 37. Japan Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 38. Japan Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 39. Japan Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 40. RoAPAC Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 41. RoAPAC Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 42. RoAPAC Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 43. Brazil Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 44. Brazil Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 45. Brazil Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 46. Mexico Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 47. Mexico Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 48. Mexico Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 49. RoLA Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 50. RoLA Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 51. RoLA Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 52. Row Water Enhancer Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 53. Row Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 54. Row Water Enhancer Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 55. List of secondary sources, used in the study of global Water Enhancer Market
  • TABLE 56. List of primary sources, used in the study of global Water Enhancer Market
  • TABLE 57. Years considered for the study
  • TABLE 58. Exchange rates considered

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Water Enhancer Market, research methodology
  • FIG 2. Global Water Enhancer Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Water Enhancer Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Water Enhancer Market, growth prospects 2022-2028
  • FIG 6. Global Water Enhancer Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Water Enhancer Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Water Enhancer Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Water Enhancer Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Water Enhancer Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Water Enhancer Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Water Enhancer Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Water Enhancer Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Water Enhancer Market, regional snapshot 2018 & 2028
  • FIG 15. North America Water Enhancer Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Water Enhancer Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Water Enhancer Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Water Enhancer Market, company Market share analysis (2021)
目次

Global Water Enhancer Market is valued approximately USD 2.52 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.5% over the forecast period 2022-2028.

To change the physical properties of plain packaged or tap water, a water enhancer is intended to be added with it. To provide additional nutritional advantages to water without carbonation, it typically contains citric acid, caffeine, vitamins, minerals, flavorings, electrolytes, and artificial sweeteners and dyes. A water enhancer can increase hydration levels in people who don't drink enough water and lower their calorie intake by substituting fizzy drinks because it also makes water more palatable. The rising demand for noncarbonated drinks and rising health consciousness among the individuals are factors that are accelerating the global market demand. Also, growth in the consumption of healthy and flavoured water and rising new product launch are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. For instance, In year 2019, Nutralife Biosinces announced the launch of phytocannabiniod rich water enhancing drop . The product introduction aims to take advantage of the CBD-infused water's rising popularity. Similarly, in year 2018, Pepsico in the US region announced the launch of Drinkfinity, which is a flavored water enhancer with the customizable pods. . However, the availability of various harmful chemical additives in the flavored water enhancer impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Water Enhancer Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing trend of Product consumption has surged in developed nations like the U.K., Germany, France, Belgium, and others. Additionally, the growing preference for drinking water that tastes wonderful and has health advantages has contributed to the notable increase in demand for energy water enhancers in industrialized nations. The greatest revenue share was also boosted by the region's huge flavored water imports. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. The region's expansion is primarily attributable to nations like China and India being more conscious of the importance of leading healthy lifestyles that include frequent consumption of water and other nutrients.

Major market players included in this report are:

PepsiCo Inc.

Nestle S.A.

The Coca-Cola Company

The Kraft Heinz Company

Jel Sert

SweetLeaf Stevia

Nuun

Dyla LLC (Stur)

4C Foods

Arizona Beverages USA

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product

Non-nutritional

Nutritional

By Form

Liquid

Powder

By Distributer

Online

Offline

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year - 2018, 2019, 2020

Base year - 2021

Forecast period - 2022 to 2028

Target Audience of the Global Water Enhancer Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.1. Global Water Enhancer Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.2. Global Water Enhancer Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.3. Global Water Enhancer Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.4. Global Water Enhancer Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Water Enhancer Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Water Enhancer Market Dynamics

  • 3.1. Water Enhancer Market Impact Analysis (2020-2028)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increase in the demand for non-carbonated drinks
      • 3.1.1.2. Rising health consciousness among individuals
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. The availability of various harmful chemical additives in the flavored water enhancer
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. New product launches to flourish the market
      • 3.1.3.2. Growth in the consumption of healthy and flavoured water

Chapter 4. Global Water Enhancer Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2018-2028)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.5. Top investment opportunity
  • 4.6. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

    • 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
    • 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Water Enhancer Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Water Enhancer Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Water Enhancer Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • 6.4. Water Enhancer Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Non-Nutritional
    • 6.4.2. Nutritional

Chapter 7. Global Water Enhancer Market, by Form

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Water Enhancer Market by Form, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Water Enhancer Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2028 (USD Billion)
  • 7.4. Water Enhancer Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Liquid
    • 7.4.2. Powder

Chapter 8. Global Water Enhancer Market, by Distribution Channel

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Water Enhancer Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Water Enhancer Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
  • 8.4. Water Enhancer Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Offline
    • 8.4.2. Online

Chapter 9. Global Water Enhancer Market, Regional Analysis

  • 9.1. Water Enhancer Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Water Enhancer Market
    • 9.2.1. U.S. Water Enhancer Market
      • 9.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
      • 9.2.1.2. Form estimates & forecasts, 2018-2028
      • 9.2.1.3. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
    • 9.2.2. Canada Water Enhancer Market
  • 9.3. Europe Water Enhancer Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Water Enhancer Market
    • 9.3.2. Germany Water Enhancer Market
    • 9.3.3. France Water Enhancer Market
    • 9.3.4. Spain Water Enhancer Market
    • 9.3.5. Italy Water Enhancer Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Water Enhancer Market
  • 9.4. Asia-Pacific Water Enhancer Market Snapshot
    • 9.4.1. China Water Enhancer Market
    • 9.4.2. India Water Enhancer Market
    • 9.4.3. Japan Water Enhancer Market
    • 9.4.4. Australia Water Enhancer Market
    • 9.4.5. South Korea Water Enhancer Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Water Enhancer Market
  • 9.5. Latin America Water Enhancer Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Water Enhancer Market
    • 9.5.2. Mexico Water Enhancer Market
  • 9.6. Rest of The World Water Enhancer Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. PepsiCo Inc.
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. Nestle S.A.
    • 10.2.3. The Coca-Cola Company
    • 10.2.4. The Kraft Heinz Company
    • 10.2.5. Jel Sert
    • 10.2.6. SweetLeaf Stevia
    • 10.2.7. Nuun
    • 10.2.8. Dyla LLC (Stur)
    • 10.2.9. 4C Foods
    • 10.2.10. Arizona Beverages USA

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption