表紙:モバイルロボット購入者調査 (2024年):AGV・AMRの購入者・ユーザーのニーズと嗜好に関する洞察
市場調査レポート
商品コード
1528180

モバイルロボット購入者調査 (2024年):AGV・AMRの購入者・ユーザーのニーズと嗜好に関する洞察

Mobile Robot Buyer Survey 2024: Insight into the Needs and Preferences of Purchasers and Users of AGVS and AMRs


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モバイルロボット購入者調査 (2024年):AGV・AMRの購入者・ユーザーのニーズと嗜好に関する洞察
出版日: 2024年08月07日
発行: Interact Analysis
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
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概要

調査概要と特徴

当レポートでは7年以上にわたってモバイルロボット業界を分析し、市場プロジェクトの詳細な評価を提供してきました。既刊のレポートでは、市場規模や予測データを提供することに重点を置いてきましたが、今回のレポートでは、潜在的な購入者の意見をより深く理解することを目的としています。

当レポートの調査内容は以下の通りです:

  • 1. 企業はなぜ自動化を進めるのか?企業の問題点とは何か?
  • 2. どのようなプロセスを自動化しているか?優先順位は?
  • 3. どのような種類の自動化を使用しているか?何を使うかを、どのように決めているのか?
  • 4. どのAMR/AGVブランドを周知しているのか?どのブランドを信頼しているか?
  • 5. AMR/AGVベンダーを選ぶ際、どのような要素が最重視されるのか?
  • 6. クラス最高のモバイルロボットベンダーはどれか?

主な特徴

  • 既存および潜在的なバイヤー・ユーザー・意思決定者 (250人以上) を対象とした調査
  • 北米と欧州にフォーカス
  • 購入前にカスタマイズ可能
目次

Report Overview & Features

Interact Analysis has been analyzing the mobile robot industry for over 7 years, providing a detailed assessment of the project for the market. Whilst previous off-the-shelf reports have focused on providing market sizing and forecast data, this new survey is intended to give more insight into the views of potential buyers.

Topics covered by the survey will include:

  • 1. Why are companies automating? What are their pain points?
  • 2. What processes are companies automating? What are their priorities?
  • 3. What type of automation do they use? How do they decide what to use?
  • 4. Which AMR/AGV brands do they know? Which ones do they trust?
  • 5. What factors are most important to them when selecting an AMR/AGV vendor?
  • 6. Which mobile robot vendors are best in class?

Key Features:

  • A survey of more than 250 existing and potential buyers, users and decision makers
  • A focus on North America and Europe
  • Customizable for pre-purchasers