市場調査レポート
商品コード
1450994
オンライン美容・パーソナルケア製品市場レポート:製品、成分、エンドユーザー、価格、地域別、2024-2032Online Beauty and Personal Care Products Market Report by Product (Personal Care Products, Cosmetics/Makeup Products), Ingredient (Synthetic, Natural and Organic), End-User (Male, Female), Pricing (Mass Products, Premium Products), and Region 2024-2032 |
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オンライン美容・パーソナルケア製品市場レポート:製品、成分、エンドユーザー、価格、地域別、2024-2032 |
出版日: 2024年03月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 141 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のオンライン美容・パーソナルケア製品市場規模は、2023年に593億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、同市場が2032年までに1,327億米ドルに達し、2024年から2032年にかけて9.1%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
美容・パーソナルケア製品は、外見を美しくし、健康と衛生を維持し、個人の自尊心を高めるのに役立ちます。一般的に使用されている美容・パーソナルケア製品には、保湿剤、石鹸、洗顔料、歯磨き粉、染毛剤、香水、ティッシュペーパー、口紅、女性用衛生用品などがあります。現在、急速な都市化とインターネットの普及が、幅広いブランドを取り揃え、迅速で効率的な配送と返品ポリシーを提供するオンライン流通チャネルを通じて、これらの製品の販売を後押ししています。
個人の多忙なライフスタイルは、便利で手間のかからないショッピング体験の需要にプラスの影響を与えています。これは、オンライン美容・パーソナルケア製品市場の成長を促進する重要な要因のひとつです。さらに、所得水準の上昇や生活水準の向上とともに、垂直市場の動向も高まっており、プレミアム製品の需要が高まっています。業界別市場では一般的に、エキゾチックなブランド、シグネチャー・コレクション、既存ブランドの便利なカテゴリー横断ショッピングが提供されています。このほか、ソーシャルメディアの影響力の高まりや、消費者がさまざまなブランドを試そうとする意欲が、いくつかの企業が積極的な販促キャンペーンに取り組むことを後押ししています。これらの企業はまた、オーガニック製品やケミカルフリー製品を導入するため、製品のパッケージングや研究開発(R&D)活動にも投資しています。これに加えて、顧客の嗜好や肌や髪のタイプに応じたパーソナルケアのニーズに応える成分を使用した製品の発売にも注力しています。これに加えて、いくつかの著名な電子小売業者は、既存の消費者層を拡大するために、即日または1日配達サービス、オンライン決済のためのより良いセキュリティ機能、簡単に操作できるダッシュボードなどのその他の特典を提供しています。
The global online beauty and personal care products market size reached US$ 59.3 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 132.7 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 9.1% during 2024-2032.
Beauty and personal care products assist in enhancing the physical appearance, maintaining health and hygiene, and boosting the overall self-esteem of individuals. Some of the commonly used beauty and personal care products are moisturizers, soaps, cleansers, toothpaste, hair dyes, perfumes, facial tissues, lipsticks and feminine hygiene products. At present, rapid urbanization and increasing internet penetration are boosting the sales of these products through online distribution channels, which offer a wide selection of brands, as well as quick and efficient shipping and return policies.
Hectic lifestyles of individuals are positively influencing the demand for a convenient and hassle-free shopping experience. This represents one of the significant factors driving online beauty and personal care products market growth. Furthermore, the growing trend of vertical markets, along with the inflating income levels and improving standards of living, are escalating the demand for premium product variants. Vertical markets generally offer exotic brands, signature collections and convenient cross-category shopping in established brands. Other than this, the rising influence of social media and the willingness of consumers to try out different brands is encouraging several players to engage in aggressive promotional campaigns. These players are also investing in product packaging and research and development (R&D) activities to introduce organic and chemical-free products. Besides this, they are focusing on the launch of products using ingredients that cater to the personal care needs of different customers based on their preferences and skin and hair type. In addition to this, several prominent e-retailers are offering additional benefits, such as same-day or one-day delivery services, better security features for online payments, and easy-to-navigate dashboard, to expand their existing consumer base.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global online beauty and personal care products market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product, ingredient, end-user and pricing.
Personal Care Products
Hair Care Products
Skin Care Products
Bath and Shower Products
Oral Care Products
Men's Grooming Products
Deodorants and Antiperspirants
Others
Cosmetics/Makeup Products
Facial Cosmetics
Eye Cosmetics
Lip and Nail Makeup Products
Hair Styling and Coloring Products
Others
Synthetic
Natural and Organic
Male
Female
Mass Products
Premium Products
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key player being Avon Products Inc., Beiersdorf, Kao Corporation, L'occitane International S.A., L'Oreal, Procter & Gamble, Shiseido Company Ltd., Unilever, Revlon Inc. (MacAndrews & Forbes Incorporated), Johnson & Johnson, Oriflame Cosmetics, Chanel (CHANEL International B.V.), The Estee Lauder Companies Inc., etc.