市場調査レポート
商品コード
1390773
トニックウォーター市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023年~2028年予測Tonic Water Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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トニックウォーター市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023年~2028年予測 |
出版日: 2023年11月24日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 146 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のトニックウォーター市場規模は2022年に8億50万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2028年までに11億8,720万米ドルに達し、2022年から2028年の間に6.79%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
インドのトニックウォーターとしても知られるトニックウォーターは、もともとマラリアの予防飲料として飲まれていた炭酸飲料です。キナノキの樹皮に由来し、口当たりを良くするためにキニーネを少量含んでいます。ジンやさまざまなカクテルと一緒に飲まれたり、蛍光色にするために多くのゼリー・ショットのレシピに含まれています。若年人口の増加と社交的な傾向の高まりに伴い、アルコール飲料を提供するバー、パブ、醸造所が増加しています。これが、世界中でトニックウォーターの需要を牽引しています。
カクテルのトレンドの復活は、世界のトニックウォーターの利用にプラスの影響を与えている主な要因の1つです。これに加え、消費者はプレミアムスピリッツを好むようになり、その結果、独特の個性を提供する革新的な製品に出費を惜しまないようになっています。そのため、いくつかの市場プレーヤーは、フレーバーを加えたユニークな製品バリエーションのイントロダクション注力しています。また、健康志向の消費者の味覚や嗜好に合わせて、糖分を抑えたダイエット・トニック・ウォーターも発売しています。これとは別に、コロナウイルス感染症(COVID-19)の発生を理由に、多くの国で閉鎖措置が実施され、社会的距離を置く措置が採用されたため、トニックウォーターのオンライン販売が増加しています。また、インターネットの普及やスマートフォンの売れ行きが伸びていることから、eコマース分野で事業を拡大するハイパーマーケットやスーパーマーケット、コンビニエンスストア大手が増えていることも背景にあります。さらに、所得水準の上昇、中間層人口の増加、急速な都市化といった社会経済的要因も、市場の成長を強化しています。
The global tonic water market size reached US$ 800.5 Million in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,187.2 Million by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.79% during 2022-2028.
Tonic water, also known as Indian tonic water, is a carbonated beverage originally consumed as a prophylactic drink against malaria. It is derived from the bark of the cinchona tree and contains low amounts of quinine to increase its palatability. It is served with gin and different cocktails and included in numerous jello shot recipes to make the shot fluorescent. With the rising young population and the growing socializing trend, there is a rise in bars, pubs and breweries that serve alcoholic beverages. This is driving the demand for tonic water across the globe.
The resurgence of the cocktail trend represents one of the key factors positively influencing the utilization of tonic water worldwide. In addition to this, consumers have developed a taste for premium spirits and are consequently willing to spend on innovative products that offer a distinct character. Therefore, several market players are focusing on the introduction of unique product variants with added flavors. They are also launching diet tonic water with less sugar content to suit the taste and preferences of health-conscious consumers. Apart from this, there is a rise in the sales of tonic water online on account of the implementation of lockdown in numerous countries and the adoption of social distancing measures on account of the outbreak of coronavirus disease (COVID-19). It can also be accredited to the increasing number of hypermarkets, supermarkets, and convenience stores giants that have expanded their business in the e-commerce sector due to the increasing penetration of the internet and boosting sales of smartphones. Furthermore, socioeconomic factors like inflating income levels, rising middle-class population and rapid urbanization are also strengthening the growth of the market.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global tonic water market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on flavor, packaging form and distribution channel.
Plain Tonic Water
Flavored Tonic Water
Bottles
Cans
Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Online Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bradley's Tonic Co., East Imperial Beverage Corporation, El Guapo Bitters, Fentimans Ltd, Fevertree Drinks plc, Franklin & Sons Ltd, Keurig Dr Pepper Inc., Q Tonic LLC, The Coca-Cola Company, The London Essence Company, White Rock Products Corporation and Zevia.