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市場調査レポート
商品コード
1225364

BGM市場:タイプ別(音楽ストリーミング、AVシステム機器)、用途別(小売店、レストラン、公共団体、娯楽施設、その他)、地域別、2023-2028年

Background Music Market by Type (Music Streaming, AV System Equipment), Application (Retail Stores, Restaurants, Public Organizations, Entertainment Places, and Others), and Region 2023-2028

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 142 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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BGM市場:タイプ別(音楽ストリーミング、AVシステム機器)、用途別(小売店、レストラン、公共団体、娯楽施設、その他)、地域別、2023-2028年
出版日: 2023年02月03日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

市場概要

  • 世界のBGM市場規模は、2022年に16億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2023年から2028年の間に5.8%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに22億米ドルに達すると予測しています。メディア・エンターテインメント分野の大幅な拡大や、若年層における手頃な価格のデジタル定額制音楽サービスへの需要の高まりが、市場を牽引する主な要因の一つとなっています。
  • BGMは、コマーシャル、映画、マーケティングビデオなどの多様な映像コンテンツにおいて、人間の行動や感情反応に影響を与える控えめな伴奏として機能することを目的とした録音音の一種です。通常、誰もいない様々なホールや試着室、仮想空間、MMORPG(Massively Multiple Online Roll-playing Game)などで、複数の話し手が明確にコミュニケーションできるように小さな音量で再生されます。BGMは、ポジティブな気分を誘発し、覚醒、集中、他のタスクに関するパフォーマンスを高め、リラックスした体験を提供することでストレス、緊張、神経質、不安を軽減するのに役立ちます。また、BGMはポジティブな雰囲気を作り出し、ネガティブな気分の発生を抑え、創造性を高め、睡眠の質と認知力を向上させ、モチベーションを高める効果があります。その結果、BGMは様々な娯楽施設や公共機関で広く演奏されています。

BGMの市場動向

  • メディア・エンターテインメント分野の大幅な拡大は、市場の成長を促す重要な要因の1つとなっています。また、若年層における手頃なデジタル定額制音楽サービスへの需要の高まりも、市場成長に寄与しています。また、小売店やショッピングモール、エレベーター、集合住宅など、さまざまな商業分野で、お客様に快適なショッピング環境を提供するためにBGMが広く使用されていることも、大きな成長要因として作用しています。また、レストランや病院では、BGMを流すことで顧客の滞在時間を長くしたり、購買意欲を高めたり、個人の雰囲気を良くするために広く採用されており、市場の成長を後押ししています。また、健康志向の高まりから、エアロビクスやヨガなどの運動を行うためにスポーツジムやフィットネスセンターに通う傾向が続いており、こうしたセンターで個人のモチベーションを高め、励ますためのBGMの需要も高まっています。また、観光客の間で個人的な旅行のためのニーズの高まりは、増幅された楽器のBGMや旅行の歌、コマーシャル、録音、デジタル放送の採用を強化し、その結果、市場の成長をサポートしています。これはさらに、旅行者の意識にプラスの影響を与えるために、ムード、テーマ、人気、キーワードで分類された複数の無料オンラインジャンルを持つビートスイート音楽の出現別影響されています。また、デスクトップやスマートフォン、iPodなど、BGMを流すためのさまざまな電子機器の普及が進んでいることも、市場に明るい兆しをもたらしています。

主な市場セグメンテーション

  • IMARC Groupでは、世界のBGM市場の各セグメントにおける主要動向の分析と、2023年から2028年までの世界、地域、国別レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ別、用途別に分類しています。

タイプ別インサイト

  • 音楽ストリーミング
  • AVシステム機器
  • 当レポートでは、タイプに基づくBGM市場の詳細な区分と分析も行っています。これには、音楽ストリーミングとAVシステム機器が含まれます。このレポート別と、音楽ストリーミングが最大のセグメントを占めました。

用途インサイト

  • 小売店
  • 飲食店
  • 公共機関
  • エンターテイメント施設
  • その他
  • 本レポートでは、BGM市場の用途別の詳細な区分と分析も行っています。これには、小売店、レストラン、公共団体、娯楽施設、その他が含まれます。同レポート別と、レストランが最も大きな市場シェアを占めています。

地域別の洞察

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東およびアフリカ
  • また、北米(米国、カナダ)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、インドネシア、その他)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、ロシア、その他)、中南米(ブラジル、メキシコ、その他)、中東・アフリカの主要地域市場をすべて網羅的に分析しています。それ別と、BGMの市場規模は北米が最も大きいです。北米のBGM市場を牽引する要因としては、エンターテインメント産業の大幅な拡大、ジムやスパでのBGMの広範な利用、手頃な価格のデジタル定額制音楽サービスへの需要増などが挙げられます。

本レポートで回答した主な質問

  • 世界のBGM市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
  • BGMの世界市場における促進要因、市場抑制要因、ビジネスチャンスは何か?
  • 主要な地域市場とは?
  • 最も魅力的なBGM市場はどの国か?
  • 市場のタイプ別区分は?
  • 用途別の市場内訳は?
  • BGMの世界市場における競合構造は?
  • BGMの世界市場における主要プレイヤー/企業は?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要産業動向

第5章 背景音楽の世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 タイプ別市場内訳

  • 音楽ストリーミング
    • 市場動向
    • 市場予測
  • AVシステム機器
    • 市場動向
    • 市場展望

第7章 用途別市場内訳

  • 小売店
    • 市場動向
    • 市場予測
  • レストラン
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 公的機関
    • 市場動向
    • 市場予測
  • エンターテイメント施設
    • 市場動向
    • 市場予測
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第8章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場予測
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場予測

第9章 促進要因・阻害要因・機会

  • 概要
  • 促進要因
  • 抑制要因条件
  • ビジネスチャンス

第10章 バリューチェーン分析

第11章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第12章 価格分析

第13章 競合情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • Auracle Sound Ltd.
    • Imagesound
    • Mood Media LLC
    • Music Concierge
    • NSM Music
    • Open Ear Music
    • Rockbot
    • Sirius XM Radio Inc.
    • TouchTunes Music Corporation

本レポートに記載されている企業名は一部であり、全企業名は本レポートに記載されています。

図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Background Music Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Background Music Market: Sales Value (in Billion US$), 2017-2022
  • Figure 3: Global: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2023-2028
  • Figure 4: Global: Background Music Market: Breakup by Type (in %), 2022
  • Figure 5: Global: Background Music Market: Breakup by Application (in %), 2022
  • Figure 6: Global: Background Music Market: Breakup by Region (in %), 2022
  • Figure 7: Global: Background Music (Music Streaming) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 8: Global: Background Music (Music Streaming) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 9: Global: Background Music (AV System Equipment) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 10: Global: Background Music (AV System Equipment) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 11: Global: Background Music (Retail Stores) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 12: Global: Background Music (Retail Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 13: Global: Background Music (Restaurants) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 14: Global: Background Music (Restaurants) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 15: Global: Background Music (Public Organizations) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 16: Global: Background Music (Public Organizations) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 17: Global: Background Music (Entertainment Places) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 18: Global: Background Music (Entertainment Places) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 19: Global: Background Music (Other Applications) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 20: Global: Background Music (Other Applications) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 21: North America: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 22: North America: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 23: United States: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 24: United States: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 25: Canada: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 26: Canada: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 27: Asia-Pacific: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 28: Asia-Pacific: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 29: China: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 30: China: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 31: Japan: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 32: Japan: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 33: India: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 34: India: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 35: South Korea: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 36: South Korea: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 37: Australia: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 38: Australia: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 39: Indonesia: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 40: Indonesia: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 41: Others: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 42: Others: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 43: Europe: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 44: Europe: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 45: Germany: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 46: Germany: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 47: France: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 48: France: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 49: United Kingdom: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 50: United Kingdom: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 51: Italy: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 52: Italy: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 53: Spain: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 54: Spain: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 55: Russia: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 56: Russia: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 57: Others: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 58: Others: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 59: Latin America: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 60: Latin America: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 61: Brazil: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 62: Brazil: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 63: Mexico: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 64: Mexico: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 65: Others: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 66: Others: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 67: Middle East and Africa: Background Music Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 68: Middle East and Africa: Background Music Market: Breakup by Country (in %), 2022
  • Figure 69: Middle East and Africa: Background Music Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 70: Global: Background Music Industry: Drivers, Restraints, and Opportunities
  • Figure 71: Global: Background Music Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 72: Global: Background Music Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Background Music Market: Key Industry Highlights, 2022 & 2028
  • Table 2: Global: Background Music Market Forecast: Breakup by Type (in Million US$), 2023-2028
  • Table 3: Global: Background Music Market Forecast: Breakup by Application (in Million US$), 2023-2028
  • Table 4: Global: Background Music Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
  • Table 5: Global: Background Music Market: Competitive Structure
  • Table 6: Global: Background Music Market: Key Players
目次
Product Code: SR1423A205_Report

Market Overview:

  • The global background music market size reached US$ 1.6 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.2 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.8% during 2023-2028. The significant expansion in the media and entertainment sector and the increasing demand for affordable digital subscription-based music services amongst younger demographics represent some of the key factors driving the market.
  • Background music is a type of recorded sound that is intended to act as an unobtrusive accompaniment in diverse visual content, including commercials, films, and marketing videos, to affect the behavioral and emotional responses of humans. It is usually played at low volume in various empty halls, fitting rooms, virtual spaces, and massively multiple online role-playing games (MMORPG) to allow multiple speakers to communicate clearly. Background music helps induce a positive mood, enhances arousal, concentration, and performance related to other tasks, and reduces stress, tension, nervousness, and anxiety by providing a relaxing experience. Along with this, background music creates a positive working atmosphere, eliminates the occurrence of negative moods, promotes creativity, improves sleep quality and cognition, and provides motivation. As a result, background music is extensively played in several entertainment places and public organizations.

Background Music Market Trends:

  • The significant expansion in the media and entertainment sector represents one of the key factors driving the market growth. The increasing demand for affordable digital subscription-based music services amongst younger demographics is also contributing to the market growth. Additionally, the extensive usage of background music in various commercial sectors, such as retail stores, malls, elevators, and housing buildings, to provide a soothing shopping environment to customers is acting as another major growth-inducing factor. In line with this, the widespread adoption of background music in restaurants and hospitality sector to play soft tunes to make customers stay longer, influence purchases, and create a better atmosphere for individuals, is driving the market growth. Furthermore, the ongoing trend of joining gyms and fitness centers to perform several physical activities, such as aerobics and yoga, owing to rising health consciousness, has facilitated the demand for background music in such centers to motivate and encourage individuals. Moreover, the escalating need for personalized traveling amongst tourists has intensified the employment of amplified instrumental background music and traveling songs, commercials, recordings, and digital broadcasts, which, in turn, is supporting the market growth. This is further influenced by the emergence of beat suite music with multiple free online genres sorted by mood, themes, popularity, and keywords to positively impact the travelers consciousness. Apart from this, the escalating uptake of various consumer electronic devices, such as desktops, smartphones, and iPods, to stream background music are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the global background music market, along with forecasts at the global, regional, and country levels from 2023-2028. Our report has categorized the market based on type and application.

Type Insights:

  • Music Streaming
  • AV System Equipment
  • The report has also provided a detailed breakup and analysis of the background music market based on the type. This includes music streaming and AV system equipment. According to the report, music streaming represented the largest segment.

Application Insights:

  • Retail Stores
  • Restaurants
  • Public Organizations
  • Entertainment Places
  • Others
  • A detailed breakup and analysis of the background music market based on the application has also been provided in the report. This includes retail stores, restaurants, public organizations, entertainment places, and others. According to the report, restaurants accounted for the largest market share.

Regional Insights:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa
  • The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets that include North America (the United States and Canada); Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, and others); Europe (Germany, France, the United Kingdom, Italy, Spain, Russia, and others); Latin America (Brazil, Mexico, and others); and the Middle East and Africa. According to the report, North America was the largest market for background music. Some of the factors driving the North America background music market included the significant expansion in the entertainment industry, the extensive use of background music in gyms and spas, and the increasing demand for affordable digital subscription-based music services.

Competitive Landscape:

  • The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the global background music market. Detailed profiles of all major companies have also been provided. Some of the companies covered include Auracle Sound Ltd., Imagesound, Mood Media LLC, Music Concierge, NSM Music, Open Ear Music, Rockbot, Sirius XM Radio Inc., TouchTunes Music Corporation, etc. Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global background music market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What are the drivers, restraints, and opportunities in the global background music market?
  • What are the key regional markets?
  • Which countries represent the most attractive background music markets?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What is the competitive structure of the global background music market?
  • Who are the key players/companies in the global background music market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Background Music Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Music Streaming
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 AV System Equipment
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Application

  • 7.1 Retail Stores
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Restaurants
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Public Organizations
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Entertainment Places
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Others
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Region

  • 8.1 North America
    • 8.1.1 United States
      • 8.1.1.1 Market Trends
      • 8.1.1.2 Market Forecast
    • 8.1.2 Canada
      • 8.1.2.1 Market Trends
      • 8.1.2.2 Market Forecast
  • 8.2 Asia-Pacific
    • 8.2.1 China
      • 8.2.1.1 Market Trends
      • 8.2.1.2 Market Forecast
    • 8.2.2 Japan
      • 8.2.2.1 Market Trends
      • 8.2.2.2 Market Forecast
    • 8.2.3 India
      • 8.2.3.1 Market Trends
      • 8.2.3.2 Market Forecast
    • 8.2.4 South Korea
      • 8.2.4.1 Market Trends
      • 8.2.4.2 Market Forecast
    • 8.2.5 Australia
      • 8.2.5.1 Market Trends
      • 8.2.5.2 Market Forecast
    • 8.2.6 Indonesia
      • 8.2.6.1 Market Trends
      • 8.2.6.2 Market Forecast
    • 8.2.7 Others
      • 8.2.7.1 Market Trends
      • 8.2.7.2 Market Forecast
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
      • 8.3.1.1 Market Trends
      • 8.3.1.2 Market Forecast
    • 8.3.2 France
      • 8.3.2.1 Market Trends
      • 8.3.2.2 Market Forecast
    • 8.3.3 United Kingdom
      • 8.3.3.1 Market Trends
      • 8.3.3.2 Market Forecast
    • 8.3.4 Italy
      • 8.3.4.1 Market Trends
      • 8.3.4.2 Market Forecast
    • 8.3.5 Spain
      • 8.3.5.1 Market Trends
      • 8.3.5.2 Market Forecast
    • 8.3.6 Russia
      • 8.3.6.1 Market Trends
      • 8.3.6.2 Market Forecast
    • 8.3.7 Others
      • 8.3.7.1 Market Trends
      • 8.3.7.2 Market Forecast
  • 8.4 Latin America
    • 8.4.1 Brazil
      • 8.4.1.1 Market Trends
      • 8.4.1.2 Market Forecast
    • 8.4.2 Mexico
      • 8.4.2.1 Market Trends
      • 8.4.2.2 Market Forecast
    • 8.4.3 Others
      • 8.4.3.1 Market Trends
      • 8.4.3.2 Market Forecast
  • 8.5 Middle East and Africa
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Breakup by Country
    • 8.5.3 Market Forecast

9 Drivers, Restraints, and Opportunities

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Drivers
  • 9.3 Restraints
  • 9.4 Opportunities

10 Value Chain Analysis

11 Porters Five Forces Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Bargaining Power of Buyers
  • 11.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 11.4 Degree of Competition
  • 11.5 Threat of New Entrants
  • 11.6 Threat of Substitutes

12 Price Analysis

13 Competitive Landscape

  • 13.1 Market Structure
  • 13.2 Key Players
  • 13.3 Profiles of Key Players
    • 13.3.1 Auracle Sound Ltd.
      • 13.3.1.1 Company Overview
      • 13.3.1.2 Product Portfolio
    • 13.3.2 Imagesound
      • 13.3.2.1 Company Overview
      • 13.3.2.2 Product Portfolio
    • 13.3.3 Mood Media LLC
      • 13.3.3.1 Company Overview
      • 13.3.3.2 Product Portfolio
    • 13.3.4 Music Concierge
      • 13.3.4.1 Company Overview
      • 13.3.4.2 Product Portfolio
    • 13.3.5 NSM Music
      • 13.3.5.1 Company Overview
      • 13.3.5.2 Product Portfolio
    • 13.3.6 Open Ear Music
      • 13.3.6.1 Company Overview
      • 13.3.6.2 Product Portfolio
    • 13.3.7 Rockbot
      • 13.3.7.1 Company Overview
      • 13.3.7.2 Product Portfolio
    • 13.3.8 Sirius XM Radio Inc.
      • 13.3.8.1 Company Overview
      • 13.3.8.2 Product Portfolio
    • 13.3.9 TouchTunes Music Corporation
      • 13.3.9.1 Company Overview
      • 13.3.9.2 Product Portfolio

Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.