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市場調査レポート
商品コード
1718489
印刷ベンダーは、変革を容易にするために、より強力なチャネル・プログラム・サポートを開発する必要性Print Vendors Must Develop Stronger Channel Program Support to Ease Transformation |
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印刷ベンダーは、変革を容易にするために、より強力なチャネル・プログラム・サポートを開発する必要性 |
出版日: 2025年04月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、変革する市場に対応するサポートを提供する印刷ベンダーの能力について、チャネルパートナーからのフィードバックを調査しています。変革は、IDCの「2024年西欧印刷ベンダーチャネルサポートプログラムアセスメント」の一環として、チャネルパートナーにベンダーパートナーの評価を求めた8つの基準の1つです。「この調査では、欧州チャネルパートナーから、彼らが提携する印刷ベンダーがコアビジネスツールとして提供するチャネルサポートプログラムに関する意見について、豊富な洞察が得られました。印刷ベンダーは、より広範なデジタルビジネスサポートを求める顧客の需要に応えるため、チャネル関係を活用しようと努めているが、ベンダーは、チャネルサポートプログラムが収益を促進し、有能なパートナーシップを維持するのに有効であることを確認するために十分な注意を払っていません。」と、IDC、欧州印刷ベンダートランスフォーメーション戦略担当アソシエートリサーチディレクター、ジャッキー・ヘンドリクス(Jacqui Hendriks)氏は述べています。
This IDC Market Perspective explores feedback from channel partners on the ability of print vendors to provide support for a transforming market. Transformation was just one of eight criteria on which channel partners were asked to rate their vendor partners as part of IDC's 2024 Western European Print Vendor Channel Support Program Assessment."This study provided rich insights from European channel partners on their opinions of the channel support programs provided as a core business tool by the print vendors they choose to engage with. Print vendors endeavor to leverage their channel relationships in response to customer demand for broader digital business support; however, vendors are not paying sufficient attention to ensure their channel support programs are effective in helping to drive revenues and retain talented partnerships." - Jacqui Hendriks, associate research director, European print vendor transformation strategies, IDC