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市場調査レポート
商品コード
1691061
GenAI時代のマネージド・セキュリティSPとSIの収益成長には4つのEsが必要Revenue Growth for Managed Security SPs and SIs in the GenAI Era Require Four Es |
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GenAI時代のマネージド・セキュリティSPとSIの収益成長には4つのEsが必要 |
出版日: 2025年03月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、セキュリティサービスプロバイダの収益拡大の鍵について論じています。進化するサイバーセキュリティ情勢において、サービスプロバイダは4つのEs(教育、有効性、効率性、進化)に焦点を当てることで、顧客の獲得と維持を強化することができます。このアプローチには、GenAIに関する顧客の教育、セキュリティ成果の改善、リソース活用の最大化、プラットフォーム中心モデルの採用が含まれます。これらの戦略を実施することで、プロバイダーは顧客のニーズをよりよく満たし、成長を促進し、効果的なセキュリティプログラムを確保することができます。「教育、有効性、効率性、進化という4つのEを取り入れることで、サイバーセキュリティサービスに革命を起こし、成長を促進し、GenAI時代の顧客維持を強化することができます。」と、セキュリティと信頼調査担当副社長、クレイグ・ロビンソン氏は述べました。
This IDC Market Perspective discusses keys to revenue growth for security service providers. In the evolving cybersecurity landscape, service providers can enhance customer acquisition and retention by focusing on the four Es: education, efficacy, efficiency, and evolution. This approach involves educating customers on GenAI, improving security outcomes, maximizing resource utilization, and embracing platform-centric models. By implementing these strategies, providers can better meet customer needs, drive growth, and ensure effective security programs."Embrace the four Es - education, efficacy, efficiency, and evolution - to revolutionize cybersecurity services, drive growth, and enhance customer retention in the GenAI era," said Craig Robinson, research VP, Security and Trust.