市場調査レポート
商品コード
1565395
カスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界予測、2024-2028年:2028年に338億米ドル達成が目標Worldwide Customer Service Applications Software Forecast, 2024-2028: On Target to Achieve $33.8 Billion in 2028 |
カスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界予測、2024-2028年:2028年に338億米ドル達成が目標 |
出版日: 2024年09月30日
発行: IDC
ページ情報: 英文 20 Pages
納期: 即納可能
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この調査レポートは、世界のカスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェア市場の2024年から2028年までの最新市場予測を提供しています。「カスタマーサービス アプリケーション市場は、AI 機能導入に支えられ、安定した成長段階に入りました。これはサプライヤーにとって良いことですが、エンド ユーザー組織はこれら取り組みに関連する新たなコストに対処しています」と、IDC カスタマーサービスおよびコンタクトセンターアプリケーション担当プログラム VP Mary Wardley 氏は言います。「IDC 調査調査データによると、組織はAIモデル構築とソフトウェアコストを予算に組み込むことに懸念を抱いています。」ことが、明らかになりました。
This IDC study provides an updated market forecast for the worldwide customer service applications software market from 2024 to 2028."The customer service applications market has entered into a steady state of growth being helped by the incorporation of AI capabilities. While this is good for suppliers, end-user organizations are working through the new associated costs related to these initiatives," says Mary Wardley, program VP, Customer Service and Contact Center Applications at IDC. "IDC survey research data reveals that organizations are concerned about incorporating the cost of AI model building and software in their budgets."