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市場調査レポート
商品コード
1565395
カスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界予測、2024-2028年:2028年に338億米ドル達成が目標Worldwide Customer Service Applications Software Forecast, 2024-2028: On Target to Achieve $33.8 Billion in 2028 |
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| カスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界予測、2024-2028年:2028年に338億米ドル達成が目標 |
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出版日: 2024年09月30日
発行: IDC
ページ情報: 英文 20 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
この調査レポートは、世界のカスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェア市場の2024年から2028年までの最新市場予測を提供しています。「カスタマーサービス アプリケーション市場は、AI 機能導入に支えられ、安定した成長段階に入りました。これはサプライヤーにとって良いことですが、エンド ユーザー組織はこれら取り組みに関連する新たなコストに対処しています」と、IDC カスタマーサービスおよびコンタクトセンターアプリケーション担当プログラム VP Mary Wardley 氏は言います。「IDC 調査調査データによると、組織はAIモデル構築とソフトウェアコストを予算に組み込むことに懸念を抱いています。」ことが、明らかになりました。
IDC市場予測図
エグゼクティブサマリー
テクノロジーサプライヤーへのアドバイス
市場予測
- 展開タイプ
- 地域
市場の状況
- 促進要因と阻害要因
- 促進要因
- AIエンドユーザーイニシアチブ探索
- 地域的成長と柔軟性
- WFHエージェント
- 抑制要因
- インフレーション
- 戦争:ロシアとウクライナ、イスラエルとハマス
- 促進要因
- 重要な市場動向
- 前回予測からの変更
市場の定義
調査手法
- 過去および予測の市場価値と為替レート
関連調査
This IDC study provides an updated market forecast for the worldwide customer service applications software market from 2024 to 2028."The customer service applications market has entered into a steady state of growth being helped by the incorporation of AI capabilities. While this is good for suppliers, end-user organizations are working through the new associated costs related to these initiatives," says Mary Wardley, program VP, Customer Service and Contact Center Applications at IDC. "IDC survey research data reveals that organizations are concerned about incorporating the cost of AI model building and software in their budgets."
IDC Market Forecast Figure
Executive Summary
Advice for Technology Suppliers
Market Forecast
- Deployment Type
- Geography
Market Context
- Drivers and Inhibitors
- Drivers
- AI End-User Initiatives Exploratory
- Growth of Geography and Flexibility
- WFH Agents
- Inhibitors
- Inflation
- Wars: Russia-Ukraine and Israel-Hamas
- Drivers
- Significant Market Developments
- Changes from Prior Forecast
Market Definition
Methodology
- Historical and Forecast Market Values and Exchange Rates


