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市場調査レポート
商品コード
1555103
カスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界市場シェア、2023年:継続的に成長する市場Worldwide Customer Service Applications Software Market Shares, 2023: A Market with Consistent Growth |
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| カスタマーサービス・アプリケーション・ソフトウェアの世界市場シェア、2023年:継続的に成長する市場 |
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出版日: 2024年09月13日
発行: IDC
ページ情報: 英文 13 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
当レポートは、2021年~2023年のカスタマーサービスアプリケーション市場を調査しています。主要ベンダーの2023年の収益と市場シェアを掲載しています。「顧客サービスアプリケーション市場は安定したリズムに落ち着いています。14.6%の成長は、これらのアプリケーションに対する継続的な要件と関連する更新サイクルを反映しており、市場の年齢を考慮すると比較的高い成長率です。「IDCは、GenAIを含む隣接するテクノロジー市場が進化し、このセグメントにさらなる機能を提供するにつれて、同様の継続的なパフォーマンスを期待しています。
IDC市場シェア数値
エグゼクティブサマリー
テクノロジーサプライヤーへのアドバイス
市場シェア
今年を形作ったのは誰か
市場の状況
- 地域
- パブリッククラウドサービス
- 重要な市場動向
調査手法
市場の定義
関連調査
This IDC study examines the customer service applications market for 2021-2023. Revenue and market share of the leading vendors are provided for 2023. "The customer service applications market has settled into a stable rhythm. A growth of 14.6% is relatively high when the age of the market is considered reflecting the ongoing requirement for these applications and the associated refresh cycles," said Mary Wardley, VP, Customer Service and Contact Center at IDC. "IDC expects similar ongoing performance as the adjacent technology markets, including GenAI, evolve and contribute additional capabilities to this segment."
IDC Market Share Figure
Executive Summary
Advice for Technology Suppliers
Market Share
Who Shaped the Year
Market Context
- Geography
- Public Cloud Services
- Significant Market Developments


