![]() |
市場調査レポート
商品コード
1555094
欧州のユニファイド・コミュニケーションとコラボレーションの予測、2023-2028年European Unified Communications and Collaboration Forecast, 2023-2028 |
||||||
|
欧州のユニファイド・コミュニケーションとコラボレーションの予測、2023-2028年 |
出版日: 2024年09月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即納可能
![]() |
IDCの市場予測では、欧州のUC&C市場を調査し、この市場を構成する様々な技術やサービスの内訳を明らかにしている:UCアプリケーションとIPテレフォニー機器、ビデオ会議とテレプレゼンス機器、チームコラボレーションアプリケーション、その他のコラボレーションアプリケーション、サービスとしてのUC(UCaaS)などです。また、ビジネス規模別、主要地域別に市場を分類しています。UC&Cは、従業員をイノベーションの中核に据えるべきです。これらのソリューションは、従業員が最適なレベルで業務を遂行できるよう、ユーザーエクスペリエンスを向上させ、従業員に力を与えるべきです。これにより、組織の生産性、効率性、その他のビジネス上の成果が促進されます」と、IDCの欧州ユニファイド・コミュニケーション&コラボレーション調査ディレクターのOru Mohiuddin氏は述べました。
The IDC Market Forecast examines the European UC&C market, with breakdowns for the various technologies and services that constitute this market: UC applications and IP telephony equipment, videoconferencing and telepresence equipment, team collaborative applications, other collaborative applications, and UC as a service (UCaaS). It also breaks down the market by business size and key geography. The study outlines major market trends and provides recommendations for market players."UC&C should have employees at the core of their innovations. These solutions should offer enhanced user experience and empower employees so that they can operate at their optimal levels. This in turn will help to drive productivity, efficiency, and other positive business outcomes for organizations," said Oru Mohiuddin, research director, IDC's European Unified Communications and Collaboration.