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市場調査レポート
商品コード
1513303
価値のギャップを埋める:持続可能性、プロフェッショナルサービスにおけるクライアントの期待に応えるBridging the Value Gap: Navigating Client Expectations in Sustainability Professional Services |
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価値のギャップを埋める:持続可能性、プロフェッショナルサービスにおけるクライアントの期待に応える |
出版日: 2024年07月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、持続可能性サービス市場について調査し、クライアントの期待と、地域やセクターを超えたプロフェッショナルサービスにおける価値のギャップを理解することの重要性を強調しています。進化するクライアントの要求に応えるためにテクノロジーを活用したり、独自の専門知識の提供など、差別化戦略を紹介しています。価格の満足度や地域のカスタマイズの必要性などの課題も取り上げており、企業は競争優位性を高めるために、認識される価値を高め、地域のニーズに合わせたサービスを提供することに重点を置くべきだと示唆しています。IDCのEnvironmental, Social, and Governance Business Services、リサーチアナリスト、Dan Versace氏は次のように述べています。「持続可能性がもはやオプションではなくなった世界では、プロフェッショナルサービスにおける差別化は、標準的なサービスを超えて、洗練されたクライアントのニーズに共鳴する革新的でインパクトのあるソリューションを提供することにかかっています」
This IDC Market Note explores the sustainability services market, emphasizing the importance of understanding client expectations and the value gap in professional services across regions and sectors. It highlights strategies for differentiation, such as leveraging technology and offering unique expertise, to meet the evolving demands of clients. This IDC Market Note also addresses challenges like price satisfaction and the need for regional customization, suggesting that firms focus on enhancing perceived value and tailoring services to local needs for competitive advantage."In a world where sustainability is no longer optional, differentiation in professional services hinges on transcending standard offerings to deliver innovative, high-impact solutions that resonate with sophisticated client needs." - Dan Versace, research analyst, Environmental, Social, and Governance Business Services at IDC