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市場調査レポート
商品コード
1477554
XOアプリケーションの提供におけるコネクティビティの重要性The Critical Importance of Connectivity in Delivering Experience-Orchestrated Applications |
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| XOアプリケーションの提供におけるコネクティビティの重要性 |
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出版日: 2024年05月09日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
このIDC Perspectiveでは、体験型ビジネス(XOビジネス)の推進におけるコネクティビティの重要性について概説しています。組織がサイロ化されたデジタルトランスフォーメーションから全体的で完全に接続されたエクスペリエンスマネージメントへと進化し、次世代コネクティビティなどのテクノロジーを活用して重要なデータを動かし続ける必要性を強調しています。これは、GenAIが企業内外のデータの作成、量、移動に大きな影響を与えると予想されるためです。さらに、XOビジネスの4つの主要な柱の1つとしてのコネクティビティの重要性と、エクスペリエンスエコシステムのすべての関係者にとって価値ベースの成果に貢献する上でのコネクティビティの重要性について詳しく説明します。IDCのFuture of Connectedness、リサーチディレクターであるPaul Hughes氏は、次のように述べています。「『AI everywhere』の世界では、将来のエクスペリエンスはデータの効果的な移動に依存するため、XOビジネスモデルを採用するエコシステム全体のネットワークとコネクティビティの重要性が高まっていることが浮き彫りになっています。AIと自動化から最大限の価値を引き出したい企業は、データとコネクティビティのサイロに直ちに対処し、企業ネットワークがクラウドスケールを確保し、クラウド主導の将来ビジョン、ロードマップ、実装戦略を確保できる適切なサプライヤーと協力して、インテリジェントな体験型を実現し、将来性を証明する必要があります」
エグゼクティブスナップショット
状況概要
- CXとEXにおけるコネクティビティの将来的な需要
- コネクティビティ - エクスペリエンスを統合したビジネスに「方法」を組み込む
- XOビジネスの今後の展望とコネクティビティの変革・計画への影響
テクノロジーバイヤーへのアドバイス
参考資料
- 関連調査
- 要約
This IDC Perspective provides an overview of the importance of connectivity in powering an effective experience-orchestrated (X-O) business. It emphasizes the need for organizations to evolve from siloed digital transformations to holistic and fully connected experience management, leveraging technologies like next-generation connectivity to keep critical data in motion. This comes as GenAI is expected to have significant impacts on data creation, volume, and movement across and outside the enterprise. It further elaborates on the importance of connectivity as one of the four key pillars of an X-O business and how it plays an essential role in contributing to value-based outcomes for all stakeholders in the experience ecosystem."In an 'AI everywhere' world, future experiences are dependent on the effective movement of data, highlighting the increased importance of networks and connectivity across the whole ecosystem as they embrace an experience-orchestrated business model," said Paul Hughes, research director, Future of Connectedness at IDC. "Enterprises that want to derive maximum value from AI and automation must address data and connectivity silos immediately, ensure corporate networks have cloud scale, and work with the right suppliers that can ensure a cloud-driven future vision, road map, and implementation strategy that enable and future proof intelligent experience orchestration."
Executive Snapshot
Situation Overview
- The Future Demands for Connectivity in CX and EX
- Connectivity - Embedding the "How" in the Experience-Orchestrated Business
- The X-O Business Road Ahead and the Impact on Connectivity Transformation and Planning
Advice for the Technology Buyer
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- Related Research
- Synopsis


