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市場調査レポート
商品コード
1502735
マーケティング担当者はX-Oアプリケーションの次の時代をどのように活用できるか?How Can Marketers Leverage the Next Era of X-O Applications |
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| マーケティング担当者はX-Oアプリケーションの次の時代をどのように活用できるか? |
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出版日: 2024年06月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 8 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
当レポートは、エクスペリエンスオーケストレーションビジネス(X-OB)とは何か、マーケティング担当者にとっての価値提案は何か、競合差別化要因としてX-Oアプリケーションをどのように活用できるかについて掘り下げています。「マーケティング担当者は、GenAIを活用したインテリジェントエクスペリエンスオーケストレーションの時代をリードするチャンスをつかむべきです。彼らはGenAIの使用事例からどのように価値を最大化し、このX-OBモデルを活用できるか、そしてその前にどのような柱を強化する必要があるかを戦略的に評価すべきです。」とIDC Asia/Pacificのシニアリサーチアナリスト、CX、Martech、Value StreamsのLavanya Jindal氏は言います。
エグゼクティブスナップショット
状況概要
- エクスペリエンスオーケストレーションビジネスとは何か?
- マーケティング担当者はエクスペリエンスを統合したビジネスモデルをどのように活用できるのか?
テクノロジー購入者へのアドバイス
参考資料
- 関連調査
- 要約
This IDC Perspective delves into what is an experience-orchestrated business (X-OB), what is the value proposition for marketers, and how they can leverage X-O applications as a competitive differentiator."Marketers should seize the opportunity to lead in the era of intelligent experience orchestration powered by GenAI. They should strategically evaluate how they can maximize value from GenAI use cases, leverage this X-OB model, and what pillars they need to strengthen before that," says Lavanya Jindal, senior research analyst, CX, Martech, and Value Streams at IDC Asia/Pacific.
Executive Snapshot
Situation Overview
- What Is an Experience-Orchestrated Business?
- How Can Marketers Take Advantage of Experience-Orchestrated Business Models?
Advice for the Technology Buyer
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- Synopsis


