市場調査レポート
商品コード
1151864
SMBマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場 (2022-2026年):成長部門の幕開けWorldwide SMB Marketing Campaign Management Software Forecast, 2022-2026: Dawn of the Growth Segment |
SMBマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場 (2022-2026年):成長部門の幕開け |
出版日: 2022年11月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 17 Pages
納期: 即納可能
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中小企業特有のニーズをサポートするマーケティングアプリケーションに対する需要は引き続き伸びています。
当レポートでは、世界の中小企業向けマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの市場を調査し、市場の定義と概要、市場成長への各種影響因子の分析、市場における主な展開、5カ年市場予測、技術サプライヤーへの提言などをまとめています。
This IDC study presents a worldwide five-year forecast and shows continued growth in demand for marketing applications that support the unique needs of SMB organizations."Today, SMB organizations have complex and mature marketing needs. To be successful, providers must deliver powerful, enterprise-grade platforms in formats that are easy to deploy, integrate, and optimize," said Roger Beharry Lall, research director, IDC Marketing Applications for Growth Companies.