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市場調査レポート
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1151864

SMBマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場 (2022-2026年):成長部門の幕開け

Worldwide SMB Marketing Campaign Management Software Forecast, 2022-2026: Dawn of the Growth Segment

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 17 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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SMBマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場 (2022-2026年):成長部門の幕開け
出版日: 2022年11月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 17 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

中小企業特有のニーズをサポートするマーケティングアプリケーションに対する需要は引き続き伸びています。

当レポートでは、世界の中小企業向けマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの市場を調査し、市場の定義と概要、市場成長への各種影響因子の分析、市場における主な展開、5カ年市場予測、技術サプライヤーへの提言などをまとめています。

IDC市場予測:図

エグゼクティブサマリー

技術サプライヤーへのアドバイス

  • 価値の実証と透明性
  • データの活用と簡素化
  • プライバシー:機会 vs 制約
  • 「Dear Name」以外のパーソナライゼーション
  • 高度な自動化機能
  • 技術スタック全体での機能の拡張
  • 多対多の統合エコシステム

市場予測

市場の状況

  • CXオーケストレーション:Martechを超えて拡張
    • プラットフォームと市場参入のエコシステム
    • Cookieエコシステムの終わりとファーストパーティデータへの移行
    • カテゴリーの進化:新しい部門の夜明け
    • 部門の中の部門
  • 促進要因・抑制要因
    • 促進要因
      • AI/MLソリューションのアベイラビリティ
      • パーソナライゼーションとプライバシー
    • 抑制要因
      • インフレーション
      • 不況の懸念
      • タレント
  • 市場における主な展開
  • 前回予想からの変更

市場の定義

調査手法

関連調査

目次
Product Code: US49782522

This IDC study presents a worldwide five-year forecast and shows continued growth in demand for marketing applications that support the unique needs of SMB organizations."Today, SMB organizations have complex and mature marketing needs. To be successful, providers must deliver powerful, enterprise-grade platforms in formats that are easy to deploy, integrate, and optimize," said Roger Beharry Lall, research director, IDC Marketing Applications for Growth Companies.

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

  • Value Demonstration and Transparency
  • Data Utilization and Simplification
  • Privacy as Opportunity Versus Constraint
  • Personalization Beyond "Dear <Name>"
  • Advanced Automation Capabilities
  • Functional Expansion Across the Tech Stack
  • Many-to-Many Integrated Ecosystems

Market Forecast

Market Context

  • CX Orchestration - Extending Beyond Martech
    • Platforms and Go-to-Market Ecosystems
    • The End of the Cookie Ecosystem and the Flight to First-Party Data
    • Category Evolution - Dawn of a New Segment
    • A Segment Within a Segment
  • Drivers and Inhibitors
    • Drivers
      • AI/ML Solution Availability
      • Personalization and Privacy
    • Inhibitors
      • Inflation
      • Recessionary Concerns
      • Talent
  • Significant Market Developments
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

  • Historical and Forecast Market Values and Exchange Rates

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