市場調査レポート
商品コード
1119884
企業向けマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場の将来予測 (2022年~2026年):嵐雲が立ち込める中、投資流行の波が再下降Worldwide Enterprise Marketing Campaign Management Software Forecast, 2022-2026: The Pandemic Investment Tide Recedes as Storm Clouds Gather on the Horizon |
企業向けマーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場の将来予測 (2022年~2026年):嵐雲が立ち込める中、投資流行の波が再下降 |
出版日: 2022年08月26日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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当レポートでは、世界の企業向けマーケティングキャンペーン管理ソフトウェア市場の動向見通し (今後5年間分) について予測しております。
This IDC study provides a five-year forecast for the enterprise marketing campaign management software market."Large enterprises must invest in resiliency across the front office," said Gerry Murray, research director of IDC's Marketing and Sales Technology research. "Increasingly that means every front-office technology solution must operate as part of a system of systems that enables rapid responses to potentially cataclysmic changes in market conditions, disruptive innovation, supply chain issues, and buyer behavior. IDC believes enterprise martech vendors that connect front-office solutions through scalable services for data and AI/analytics will capture increasing market share."