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市場調査レポート
商品コード
1151857

SMB(中小企業)マーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場シェア(2021年):SMBセグメントの幕開け

Worldwide SMB Marketing Campaign Management Software Market Shares, 2021: Dawn of the SMB Segment

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 14 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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SMB(中小企業)マーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場シェア(2021年):SMBセグメントの幕開け
出版日: 2022年11月12日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

IDC成長企業向けマーケティングアプリケーション調査ディレクターのBeharry Lall氏は、「SMB (中小企業)マーケティング担当者は成熟し、強力かつ導入が容易なツールに対する独自の要件を持っています。SMBのニーズに応えて新種のMarTechベンダーが進化しており、この機会を理解できない既存ベンダーは駆逐される危険性があります。」と述べています。

当レポートでは、世界のSMB(中小企業)マーケティングキャンペーン管理ソフトウェア市場について調査し、市場シェア分析や市場動向などを提供しています。

IDC市場シェア図

エグゼクティブサマリー

技術サプライヤーへのアドバイス

  • 価値の最適化と提示
  • データの活用と分析の可用性
  • 「Dear <名前>」以外のパーソナライゼーション
  • 自動化と簡素化
  • MarTechスタック内(およびそれを超えて)の機能拡張
  • 多対多の統合エコシステム

市場シェア

主要企業

市場の状況

  • カテゴリーの進化:新しいセグメントの夜明け
    • セグメント内のセグメント
  • より広い顧客体験の背景
  • 重要な市場の発展
  • 地域集中

調査手法

市場の定義

関連調査

目次
Product Code: US49393822

This IDC study provides 2021 market share analysis of the worldwide SMB marketing campaign management software market."SMB marketers have matured and have their own distinct requirements for powerful, yet easy-to-implement tools," said Beharry Lall, research director, IDC Marketing Applications for Growth Companies. "A new breed of martech vendor is evolving in response to SMB needs, and incumbents that fail to understand this opportunity risk being displaced."

IDC Market Share Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

  • Value Optimization and Presentation
  • Data Utilization and Analytics Availability
  • Personalization Beyond "Dear <Name>"
  • Automation and Simplification
  • Functional Expansion Within (and Beyond) the Martech Stack
  • Many-to-Many Integrated Ecosystems

Market Share

Who Shaped the Year

Market Context

  • Category Evolution - Dawn of a New Segment
    • A Segment Within a Segment
  • Broader Customer Experience Context
  • Significant Market Developments
  • Regional Concentration

Methodology

Market Definition

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