市場調査レポート
商品コード
1151857
SMB(中小企業)マーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場シェア(2021年):SMBセグメントの幕開けWorldwide SMB Marketing Campaign Management Software Market Shares, 2021: Dawn of the SMB Segment |
SMB(中小企業)マーケティングキャンペーン管理ソフトウェアの世界市場シェア(2021年):SMBセグメントの幕開け |
出版日: 2022年11月12日
発行: IDC
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即納可能
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IDC成長企業向けマーケティングアプリケーション調査ディレクターのBeharry Lall氏は、「SMB (中小企業)マーケティング担当者は成熟し、強力かつ導入が容易なツールに対する独自の要件を持っています。SMBのニーズに応えて新種のMarTechベンダーが進化しており、この機会を理解できない既存ベンダーは駆逐される危険性があります。」と述べています。
当レポートでは、世界のSMB(中小企業)マーケティングキャンペーン管理ソフトウェア市場について調査し、市場シェア分析や市場動向などを提供しています。
This IDC study provides 2021 market share analysis of the worldwide SMB marketing campaign management software market."SMB marketers have matured and have their own distinct requirements for powerful, yet easy-to-implement tools," said Beharry Lall, research director, IDC Marketing Applications for Growth Companies. "A new breed of martech vendor is evolving in response to SMB needs, and incumbents that fail to understand this opportunity risk being displaced."