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市場調査レポート
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1588336

米国のオフィス家具市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、セグメント別予測、2025~2030年

U.S. Office Furniture Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Seating, Modular Systems, Desk & Tables), By Distribution Channel (Offline, Online), And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 110 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
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米国のオフィス家具市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、セグメント別予測、2025~2030年
出版日: 2024年10月30日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国のオフィス家具市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のオフィス家具市場規模は2030年までに222億4,000万米ドルに達し、予測期間中のCAGRは5.0%を記録すると予測されています。

可処分所得の増加、不動産業界の成長、企業の成長、高級・プレミアム家具に対する消費者の需要など、様々な要因が市場成長を促進しています。さらに、ハイブリッド労働文化の高まりや、Ed-Techプラットフォームの拡大が、業界の成長を後押ししています。社会的距離を置く規範により、COVID-19の世界的大流行が何百万人ものアメリカ人を在宅勤務に追い込んでいます。在宅勤務(WFH)は標準となり、当分の間続くと予想され、快適なオフィス家具を備えていない社会人にとってストレスとなっています。

COVID-19が大流行した際、自宅で仕事や勉強をしたいという需要が高まり、オフィス家具の購入が急増しました。例えば、ミネアポリスに本社を置くHOMファニチャーは、自宅待機命令が実施されて以来、このカテゴリーが盛り上がっていることに気づいた。ノートパソコンとタブレット端末の両方に対応できる小型のワークステーションは、最も人気のある種類の一つです。持続可能な生活の重要性に対する消費者の意識が高まり、環境に優しい家具の需要が高まっているため、多くのメーカーが持続可能な製造方法を導入しています。これは、燃料使用量の削減や廃木材の再利用を含みます。たとえば、ハーマンミラーは、廃棄物ゼロ、地域の自然エネルギー50%増(50,000 MWh)、100%環境配慮設計認定商品、毎年12万5,000トンの製品返却を公約に掲げています。

さらに、レンタルスペースや在庫の必要性を減らすため、インターネットを利用した家具ビジネスも増えています。米国で最も人気のあるオフィス家具のeコマースサイトには、Amazon.comやWayfairなどがあります。オンラインチャネルを通じたオフィス家具販売の可能性が高まったことで、オンライン小売業者はセキュリティと信頼性の面で購入プロセスを強化せざるを得なくなり、製品需要が高まっています。安全な取引、代金引換、迅速な返品対応、統合され一元化されたカスタマーサービスなどは、消費者をオンラインショッピングに惹きつけるポリシーのほんの一部に過ぎないです。

米国のオフィス家具市場レポート・ハイライト

  • シーティング製品分野は2024年に最大のシェアを占め、予測期間中のCAGRは5.3%でさらなる成長が見込まれます。
  • リモートワークの増加によるホームオフィスの増加が、この地域の製品需要を押し上げています。
  • 1日8~10時間以上を職場で過ごす個人にとって、適切な座席はますます重要になっており、それゆえ米国ではエルゴノミクスチェアの需要が増加しています。
  • 2025年から2030年までのCAGRが最も高いのはオンライン流通チャネルです。家具のeコマースは、パンデミックの結果として加速しています。
  • 利便性から、ミレニアル世代などの若い消費者は、事前に商品を見たり触ったりすることができなくても、オンラインで商品を購入することに積極的です。Yardbird、BenchMade Modern、Burrow、Article、Joybirdは、新しい消費者直販家具ブランドの一部です。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のオフィス家具市場の変数と動向

  • 市場イントロダクション
  • 浸透と成長の見通しマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 米国のオフィス家具市場:消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者向けサービスの採用
  • 観察と推奨事項

第5章 米国のオフィス家具市場:製品の推定・動向分析

  • 米国のオフィス家具市場、製品別:主なポイント
  • 製品変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 製品別、2018年-2030年
    • 座席
    • モジュラーシステム
    • デスクとテーブル
    • その他

第6章 米国のオフィス家具市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 米国のオフィス家具市場、流通チャネル別:主なポイント
  • 流通チャネル変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 流通チャネル別、2018年-2030年
    • オフライン
    • オンライン

第7章 米国のオフィス家具市場:競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品ベンチマーク
  • 企業市場シェア分析、2024年(%)
  • 企業ヒートマップ分析、2024年
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Herman Miller Inc.
    • HNI Corporation
    • Steelcase Inc.
    • Haworth Inc.
    • 9to5 Seating LLC
    • Ashley Furniture Industries, LLC
    • Global Furniture Group
    • Teknion
    • OKAMURA CORPORATION
    • Interior Systems, Inc.
図表

List of Tables

  • Table 1. U.S. office furniture market: Key market driver analysis
  • Table 2. U.S. office furniture market: Key market restraint analysis
  • Table 3. U.S. office furniture market estimates & forecast, 2018 - 2030, by product (USD Billion)
  • Table 4. U.S. seating office furniture market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 5. U.S. office modular systems market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 6. U.S. office desks and tables market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 7. Other U.S. office furniture market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 8. U.S. office furniture market estimates & forecast, 2018 - 2030, by distribution channel (USD Billion)
  • Table 9. U.S. office furniture market estimates and forecast through offline channels, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 10. U.S. office furniture market estimates and forecast through online channels, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 11. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 12. Company market share, 2024 (%)
  • Table 13. Company heat map analysis, 2024
  • Table 14. Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig. 1 U.S. office furniture market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Regional snapshot
  • Fig. 9 Competitive landscape Snapshot
  • Fig. 10 Parent industry and U.S. office furniture market size, 2024 (USD Billion)
  • Fig. 11 U.S. office furniture market: Value chain analysis
  • Fig. 12 U.S. office furniture market: Dynamics
  • Fig. 13 U.S. office furniture market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 14 U.S. office furniture market, by product: Key takeaways
  • Fig. 15 U.S. office furniture market: Product movement analysis, 2024 & 2030 (%)
  • Fig. 16 U.S. seating office furniture market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 17 U.S. office modular systems market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 18 U.S. office desks and tables market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 19 Other U.S. office furniture market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 20 U.S. office furniture market, by distribution channel: Key takeaways
  • Fig. 21 U.S. office furniture market: Distribution channel movement analysis, 2024 & 2030 (%)
  • Fig. 22 U.S. office furniture market, through offline channel estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 23 U.S. office furniture market, through online channel estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig. 24 Key company categorization
  • Fig. 25 Company market share analysis, 2024
  • Fig. 26 Strategic framework of U.S. office furniture market
目次
Product Code: GVR-2-68038-149-8

U.S. Office Furniture Market Growth & Trends:

The U.S. office furniture market size is anticipated to reach USD 22.24 billion by 2030, registering a CAGR of 5.0% over the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. Various factors, such as rising disposable incomes, the real estate industry's growth, the growth of businesses, and consumer demand for luxury & premium furnishings, are driving the market growth. Furthermore, the growing hybrid working culture and the expansion of ed-tech platforms are driving industry growth. Due to social distancing norms, the COVID-19 global pandemic has pushed millions of Americans to work from home. Work-from-home (WFH) has become the norm and is expected to continue for the foreseeable future, making it stressful for working professionals who are not equipped with comfortable office furniture.

During the COVID-19 pandemic, the demand to work and study at home resulted in a surge in office furniture purchases. For example, HOM Furniture, based in Minneapolis, noticed a boost in the category since the stay-at-home orders were implemented. Smaller-scale workstations that can accommodate both laptops and tablets are one of the most popular varieties. Many manufacturers are implementing sustainable manufacturing practices due to rising consumer awareness about the importance of sustainable living, which is driving up demand for eco-friendly furniture. This involves reducing fuel usage and repurposing wood waste. Herman Miller, for example, has pledged to zero waste, 50 percent more local renewables (50,000 MWh), 100% Design for the Environment-approved items, and 125,000 tons of product returned each year.

Furthermore, internet furniture businesses are on the rise to reduce the requirement for rental space and inventory. Some of the most popular e-commerce websites in the U.S. for office furniture include Amazon.com and Wayfair. The increased possibilities for office furniture sales through online channels forced online retailers to strengthen their purchase processes in terms of security and reliability, boosting product demand. Secure transactions, cash-on-delivery alternatives, quick return policies, and integrated & centralized customer service are just a few of the policies that attract consumers to shop online.

U.S. Office Furniture Market Report Highlights:

  • The seating product segment accounted for the largest share in 2024 and is expected to grow further at a CAGR of 5.3% over the forecast period
  • The recent rise in home offices as a result of an increase in remote work has boosted product demand in the region
  • With individuals spending more than 8-10 hours a day at work, adequate seating has become increasingly important, hence the rise in ergonomic chair demand recorded in the U.S.
  • The online distribution channel segment is expected to have the highest CAGR of 9.6% from 2025 to 2030. Furniture e-commerce has accelerated as a result of the pandemic
  • Due to convenience, younger consumers, such as millennials, are more willing to buy products online, even if they can't see and feel the products beforehand. Yardbird, BenchMade Modern, Burrow, Article, and Joybird are a few of the new direct-to-consumer furniture brands

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Materials & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Office Furniture Market Variables and Trends

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Market Opportunities
    • 3.4.4. Market Challenges
  • 3.5. Industry Analysis Tools
    • 3.5.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.6. Market Entry Strategies

Chapter 4. U.S. Office Furniture Market: Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Service Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Office Furniture Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Office Furniture Market, By Product: Key Takeaways
  • 5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.1. Seating
      • 5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.2. Modular Systems
      • 5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.3. Desks & Tables
      • 5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.4. Others
      • 5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. U.S. Office Furniture Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. U.S. Office Furniture Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
  • 6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.1. Offline
      • 6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.3.2. Online
      • 6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 7. U.S. Office Furniture Market: Competitive Analysis

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Participant's Overview
  • 7.4. Financial Performance
  • 7.5. Product Benchmarking
  • 7.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
  • 7.7. Company Heat Map Analysis, 2024
  • 7.8. Strategy Mapping
  • 7.9. Company Profiles
    • 7.9.1. Herman Miller Inc.
      • 7.9.1.1. Company Overview
      • 7.9.1.2. Financial Performance
      • 7.9.1.3. Product Portfolios
      • 7.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.2. HNI Corporation
      • 7.9.2.1. Company Overview
      • 7.9.2.2. Financial Performance
      • 7.9.2.3. Product Portfolios
      • 7.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.3. Steelcase Inc.
      • 7.9.3.1. Company Overview
      • 7.9.3.2. Financial Performance
      • 7.9.3.3. Product Portfolios
      • 7.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.4. Haworth Inc.
      • 7.9.4.1. Company Overview
      • 7.9.4.2. Financial Performance
      • 7.9.4.3. Product Portfolios
      • 7.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.5. 9to5 Seating LLC
      • 7.9.5.1. Company Overview
      • 7.9.5.2. Financial Performance
      • 7.9.5.3. Product Portfolios
      • 7.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.6. Ashley Furniture Industries, LLC
      • 7.9.6.1. Company Overview
      • 7.9.6.2. Financial Performance
      • 7.9.6.3. Product Portfolios
      • 7.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.7. Global Furniture Group
      • 7.9.7.1. Company Overview
      • 7.9.7.2. Financial Performance
      • 7.9.7.3. Product Portfolios
      • 7.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.8. Teknion
      • 7.9.8.1. Company Overview
      • 7.9.8.2. Financial Performance
      • 7.9.8.3. Product Portfolios
      • 7.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.9. OKAMURA CORPORATION
      • 7.9.9.1. Company Overview
      • 7.9.9.2. Financial Performance
      • 7.9.9.3. Product Portfolios
      • 7.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.10. Interior Systems, Inc.
      • 7.9.10.1. Company Overview
      • 7.9.10.2. Financial Performance
      • 7.9.10.3. Product Portfolios
      • 7.9.10.4. Strategic Initiatives