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市場調査レポート
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1553426

米国のキャンディ市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、流通チャネル別、セグメント別予測、2024~2030年

U.S. Candy Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Chocolate, Non-chocolate), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Online Channels), And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
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2~10営業日
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米国のキャンディ市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、流通チャネル別、セグメント別予測、2024~2030年
出版日: 2024年08月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

米国のキャンディ市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のキャンディの市場規模は2024年から2030年にかけてCAGR 4.9%を記録し、2030年には229億米ドルに達すると予測されています。

消費者の支出や可処分所得の増加、都市化の進展が米国のキャンディ市場の成長を促進しています。キャンディの莫大な売上は、主にハロウィーンやイースターのような祝祭日の消費によるもので、約35億米ドルの売上を占めています。

現在、北米の人口の約82%は都市部に住んでおり、中・大都市に集中しています。都市化が進むにつれて、新商品に対する意識が高まり、簡単に入手できるようになった。これは、都市部では巨大プレイヤーがキャンディ市場を大きく握っているという事実によるものです。

甘いものに目がない子供たちは、製品の需要を促進する大きな要因です。したがって、この人口層は市場の収益創出に大きく貢献しています。さらに、主要企業は子供や若年層をターゲットにした魅力的な広告を作成し、衝動買いへと誘引しています。ティーンエイジャーもまた、キャンディ、特にチョコレート・キャンディの重要なターゲットです。

製品革新と新製品開拓の増加が市場の高成長につながった。主要企業が製造する砂糖不使用のキャンディは、糖尿病人口向けの市場需要をさらに押し上げると予想されます。また、企業は新製品の発売にも取り組んでおり、キャンディの需要をさらに押し上げています。例えば、2017年3月、Hershey's Reese'sブランドはReese's Crunchy Cookie Cupを発売しました。2016年5月には、DeMet's Candy Companyが新製品「TURTLES Double Chocolate」を発売しました。

米国のキャンディ市場レポートハイライト:

  • この分野ではチョコレートキャンディが圧倒的なシェアを占め、2023年の売上シェアは54.7%。
  • 非チョコレートキャンディは、その多様な種類により予測期間中に大幅な成長が見込まれます。非チョコレートキャンディには、ハードキャンディ、チューインガム、ロリポップ、グミ、キャラメル、ゼリーキャンディなどの形態の様々なフレーバーが含まれます。
  • 流通チャネル別では、スーパーマーケットとハイパーマーケットが35.8%と大きな市場シェアを占めています。
  • オンライン流通チャネルは多くのキャンディの選択肢を提供し、新商品に対する消費者の認識を高めています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のキャンディ市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 米国のキャンディ市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 米国のキャンディ市場:タイプ別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のキャンディ市場:タイプ分析、2023年と2030年
  • チョコレートキャンディ
  • チョコレート以外のキャンディ

第5章 米国のキャンディ市場:流通チャネル別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のキャンディ市場:流通チャネル変動分析、2023年および2030年
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンラインストア
  • その他

第6章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • The Hershey Company
    • Ferrara Candy Co.
    • Mars Incorporated
    • Mondelez International Inc.
    • DeMet's Candy Co.
    • Nestle SA
    • Compartes
    • Vosges Haut-Chocolat
    • Fortnum &Mason
    • John Kelly Chocolates
目次
Product Code: GVR-2-68038-076-7

U.S. Candy Market Growth & Trends:

The U.S. candy market size is expected to reach USD 22.9 billion by 2030, registering a CAGR of 4.9% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Growing consumer expenditure and disposable income and increasing urbanization are driving the growth of the candy market in the U.S. Candies and chocolates are generating a huge amount of sales in the U.S. targeting the sweet tooth among the people. Huge revenue generation of candies is primarily due to their consumption during holidays like Halloween and Easter accounting for around USD 3.5 billion sales.

Currently, around 82% of the population in North America are living in urban areas with a high concentration in mid and large-sized cities. Rising urbanization has led to a growing awareness of new products and their easy availability. This is due to the fact that giant players have a significant hold of the candy market in urban areas.

Children with an inclination towards a sweet tooth is a major factor driving the demand of the products. Hence, this group of population is a huge contributor towards revenue generation of the market. Moreover, key players are creating appealing advertisements targeting the children and young population, thus, attracting them towards impulse purchase. Teenagers are also a significant target population for candies, especially chocolate candies due to the high preference for the chocolate flavor.

An increase in product innovation and new product development has led to the high growth of the market. Sugar-free candies manufactured by the key players is further expected to boost the market demand for the diabetic population. Companies are also engaged in new product launch, which is further boosting the demand for candies. For instance, in March 2017, Hershey's Reese's brand launched Reese's Crunchy Cookie Cup. In May 2016, DeMet's Candy Company launched a new product, TURTLES Double Chocolate.

U.S. Candy Market Report Highlights:

  • Chocolate candies held the dominant share in this segment, with a revenue share of 54.7% in 2023.
  • Non-chocolate candies are expected to grow substantially during the forecast period due to their diverse types. Non-chocolate candies include a variety of flavors in the form of hard candies, chewing gums, lollipops, gummies, caramel, jelly candies, and more.
  • Based on the distribution channel segment, Supermarkets and hypermarkets held a significant market share of 35.8% owing to their expansive storage capacity and diverse product offerings
  • Online distribution channels offer many candy options, enhancing consumer awareness of new products.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Candy Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Billion)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. U.S. Candy Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. U.S. Candy Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. U.S. Candy Market: Type Analysis, 2023 & 2030 (USD Billion)
  • 4.3. Chocolate Candy
    • 4.3.1. Chocolate Candy Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.4. Non-Chocolate Candy
    • 4.4.1. Non-Chocolate Candy Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 5. U.S. Candy Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. Candy Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Billion)
  • 5.3. Supermarkets & Hypermarkets
    • 5.3.1. Supermarkets & Hypermarkets Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.4. Convenience Stores
    • 5.4.1. Convenience Stores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.5. Online Stores
    • 5.5.1. Online Stores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. Competitive Landscape

  • 6.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 6.2. Company Categorization
  • 6.3. Company Heat Map Analysis
  • 6.4. Company Profiles
    • 6.4.1. The Hershey Company
      • 6.4.1.1. Participant's Overview
      • 6.4.1.2. Financial Performance
      • 6.4.1.3. Product Benchmarking
      • 6.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.2. Ferrara Candy Co.
      • 6.4.2.1. Participant's Overview
      • 6.4.2.2. Financial Performance
      • 6.4.2.3. Product Benchmarking
      • 6.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.3. Mars Incorporated
      • 6.4.3.1. Participant's Overview
      • 6.4.3.2. Financial Performance
      • 6.4.3.3. Product Benchmarking
      • 6.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.4. Mondelez International Inc.
      • 6.4.4.1. Participant's Overview
      • 6.4.4.2. Financial Performance
      • 6.4.4.3. Product Benchmarking
      • 6.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.5. DeMet's Candy Co.
      • 6.4.5.1. Participant's Overview
      • 6.4.5.2. Financial Performance
      • 6.4.5.3. Product Benchmarking
      • 6.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.6. Nestle S.A.
      • 6.4.6.1. Participant's Overview
      • 6.4.6.2. Financial Performance
      • 6.4.6.3. Product Benchmarking
      • 6.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.7. Compartes
      • 6.4.7.1. Participant's Overview
      • 6.4.7.2. Financial Performance
      • 6.4.7.3. Product Benchmarking
      • 6.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.8. Vosges Haut-Chocolat
      • 6.4.8.1. Participant's Overview
      • 6.4.8.2. Financial Performance
      • 6.4.8.3. Product Benchmarking
      • 6.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.9. Fortnum & Mason
      • 6.4.9.1. Participant's Overview
      • 6.4.9.2. Financial Performance
      • 6.4.9.3. Product Benchmarking
      • 6.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 6.4.10. John Kelly Chocolates
      • 6.4.10.1. Participant's Overview
      • 6.4.10.2. Financial Performance
      • 6.4.10.3. Product Benchmarking
      • 6.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives