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市場調査レポート
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1552891

アンチファティーグ化粧品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Anti-Fatigue Cosmetics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Cream, Oil, Lotion, Serum, Gel, Others), By End Use (Women, Men), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
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2~10営業日
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アンチファティーグ化粧品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年08月08日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

アンチファティーグ化粧品市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のアンチファティーグ化粧品市場規模は2030年までに2,430万米ドルに達し、2024年から2030年までのCAGRは4.6%を記録すると予測されています。

世界中の人々のストレスの増加、多忙なライフスタイル、不健康な食生活が肌に悪影響を及ぼしており、それがアンチファティーグ化粧品の需要を促進しています。また、大手化粧品ブランドによるスキンケア啓発キャンペーンの増加も、様々なアンチファティーグ化粧品の範囲を拡大する可能性が高いです。

クリームは2023年に37.3%以上の最大の売上シェアを占め、オーバーナイトモイスチャライザー、アンダーアイクリーム、アンダーアイプライマーがこのカテゴリーで最も人気のある製品として浮上しています。これらの製品は肌に潤いを与え、くすみ、腫れ、クマ、毛穴を目立たなくします。数多くの企業が、競争に勝ち残るため、革新的な成分を配合した効果的なアンチファティーグ化粧品を発売しています。例えば、Glamglowは2019年、目元全体に活力を与え、よく休んだように見せることを目的とした「Brighteyes Illuminating Anti-Fatigue Eye Cream」を発売しました。吸収の速いこのクリームは、リンゴ、スイカ、スイセンエキス、カフェイン、リノール酸、ペプチドなどの成分で、疲れて見える目の下に栄養を与えます。

オンライン流通チャネルは、eコマース業界の繁栄と化粧品やパーソナルケア製品のオンライン購入に対する消費者の嗜好の高まりにより、予測期間中最も速いCAGR 5.4%で拡大すると予測されます。Sephora、Amazon、Ulta Beauty, Inc.、Feelunique、Strawberrynetなどは、アンチファティーグ化粧品やその他の化粧品を扱う主要な電子小売業者です。アジア太平洋地域は、2024年から2030年にかけて5.2%の安定したCAGRが見込まれます。中国、日本、韓国、インドなどの消費者は、パーソナルケアに高い関心を示しています。このような意識は購買力の増加と相まって、アンチファティーグ化粧品の需要に影響を与えると思われます。

この市場における主な競合企業には、L'Oreal S.A.、ユニリーバ、資生堂、The Estee Lauder Companies Inc.、Bio Veda Action Research Co.(Biotique)、Christian Dior SE、Nuxe, Inc.、Mesoestetic、Groupe Clarins SA、The Ordinaryなどがあります。各社は、生産能力の拡張やM&A活動を通じて事業を拡大してきました。例えば、2016年6月、Bio Veda Action Research Co.(Biotique)は、製造能力拡張に2,790万米ドルを投資する計画を発表しました。同様に、2016年11月、エスティローダー・カンパニーズはBECCA化粧品を買収しました。この買収は、より多くの顔色と色の製品を提供することに重点を置き、同社の化粧品ポートフォリオを拡大するのに役立った。

アンチファティーグ化粧品市場レポートハイライト

  • 2023年にはクリームが37.3%以上の最大の売上シェアを占め、オーバーナイトモイスチャライザー、アンダーアイクリーム、アンダーアイプライマーがこのカテゴリーで最も人気のある製品として浮上しています。
  • アジア太平洋のアンチファティーグ化粧品市場は大幅な成長が見込まれます。
  • 北米は2023年にアンチファティーグ化粧品市場を独占し、世界売上シェアの36.5%を占めました。これは、米国とカナダの消費者の間で皮膚疲労の有病率が増加していることに起因しています。
  • オンライン流通チャネルは、eコマース業界の繁栄と化粧品やパーソナルケア製品をオンラインで購入する消費者の嗜好の高まりにより、予測期間中に最速のCAGR 5.4%で拡大すると予測されています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 アンチファティーグ化粧品市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • アンチファティーグ化粧品市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 アンチファティーグ化粧品市場:製品別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • アンチファティーグ化粧品市場:製品変動分析、2023年および2030年
  • クリーム
  • オイル
  • ローション
  • セラム
  • ゲル
  • その他

第5章 アンチファティーグ化粧品市場:最終用途別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • アンチファティーグ化粧品市場:最終用途変動分析、2023年および2030年
  • 女性
  • 男性

第6章 アンチファティーグ化粧品市場:流通チャネル別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • アンチファティーグ化粧品市場:流通チャネル変動分析、2023年および2030年
  • オフライン
  • オンライン

第7章 アンチファティーグ化粧品市場:地域別推定・動向分析

  • アンチファティーグ化粧品の市場シェア、地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
  • 中東およびアフリカ
    • アラブ首長国連邦

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • L'Oreal SA
    • Unilever
    • Shiseido Company, Limited
    • The Estee Lauder Companies Inc
    • Bio Veda Action Research Co.(Biotique)
    • Christian Dior SE
    • Nuxe
    • Groupe Clarins
    • DECIEM Beauty Group Inc.
目次
Product Code: GVR-3-68038-867-1

Anti-Fatigue Cosmetics Market Growth & Trends:

The global anti-fatigue cosmetics market size is expected to reach USD 24.3 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., registering a CAGR of 4.6% from 2024 to 2030. Growing stress, hectic lifestyle, and unhealthy diet of people around the world have been having a negative impact on their skin, thereby driving the demand for anti-fatigue cosmetics. An increasing number of skincare awareness campaigns by leading cosmetics brands is also likely to expand the scope of various anti-fatigue cosmetics.

Creams held the largest revenue share of over 37.3% in 2023, with overnight moisturizers, under-eye creams, and under-eye primers emerging as the most popular products in this category. These products hydrate the skin and reduce dullness, puffiness, dark circles, and pores. Numerous companies have been introducing effective anti-fatigue cosmetics with innovative ingredients to stay ahead of the competition. For instance, Glamglow launched its Brighteyes Illuminating Anti-Fatigue Eye Cream in 2019, aimed at energizing the entire eye area and making it appear well-rested. The fast-absorbing cream nourishes tired-looking under eyes with ingredients such as apple, watermelon, and narcissus extracts, caffeine, linoleic acid, and peptides.

The online distribution channel is projected to expand at the fastest CAGR of 5.4% over the forecast period owing to the thriving e-commerce industry and growing consumer preference for purchasing cosmetics and personal care products online. Sephora, Amazon, Ulta Beauty, Inc., Feelunique, and Strawberrynet are some of the key e-retailers of anti-fatigue and other cosmetics. Asia Pacific is expected to witness a steady CAGR of 5.2% from 2024 to 2030. Consumers in countries like China, Japan, South Korea, and India have shown a high interest in personal care. This awareness, coupled with increasing purchasing power, will impact the demand for anti-fatigue cosmetics.

Key competitors in this market include L'Oreal S.A.; Unilever; Shiseido Company, Limited; The Estee Lauder Companies Inc.; Bio Veda Action Research Co. (Biotique); Christian Dior SE; Nuxe, Inc.; Mesoestetic; Groupe Clarins SA; and The Ordinary. Companies have been expanding their business by extending production capacity or through merger and acquisition activities. For instance, in June 2016, Bio Veda Action Research Co. (Biotique) announced its plan to invest USD 27.9 million in manufacturing capacity expansion. Similarly, in November 2016, The Estee Lauder Companies Inc. acquired BECCA Cosmetics. This acquisition helped the former expand its makeup portfolio, with a focus on offering more complexion and color products.

Anti-Fatigue Cosmetics Market Report Highlights:

  • Creams held the largest revenue share of over 37.3% in 2023, with overnight moisturizers, under-eye creams, and under-eye primers emerging as the most popular products in this category
  • The Asia Pacific anti-fatigue cosmetics market is anticipated to witness significant growth
  • North America dominated the anti-fatigue cosmetics market in 2023, accounting for 36.5% of the global revenue share. This can be attributed to the increased prevalence of skin fatigue among consumers in the U.S. and Canada
  • The online distribution channel is projected to expand at the fastest CAGR of 5.4% over the forecast period owing to the thriving e-commerce industry and growing consumer preference for purchasing cosmetics and personal care products online

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Anti-Fatigue Cosmetics Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. Anti-Fatigue Cosmetics Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 4.3. Cream
    • 4.3.1. Cream Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Oil
    • 4.4.1. Oil Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.5. Lotion
    • 4.5.1. Lotion Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.6. Serum
    • 4.6.1. Serum Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.7. Gel
    • 4.7.1. Gel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.8. Others
    • 4.8.1. Other Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. Anti-Fatigue Cosmetics Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Anti-Fatigue Cosmetics Market: End Use Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Women
    • 5.3.1. Women Users Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Men
    • 5.4.1. Men Users Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. Offline
    • 6.3.1. Offline Distribution Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Online
    • 6.4.1. Online Distribution Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Anti-Fatigue Cosmetics Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Canada
      • 7.2.3.1. Canada Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. Mexico
      • 7.2.4.1. Mexico Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. Italy
      • 7.3.5.1. Italy Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. Spain
      • 7.3.6.1. Spain Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. China
      • 7.4.2.1. China Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Japan
      • 7.4.3.1. Japan Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. India Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. South Korea
      • 7.4.5.1. South Korea Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.6. Australia
      • 7.4.6.1. Australia Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Middle East and Africa Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. UAE
      • 7.6.2.1. UAE Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. L'Oreal S.A.
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. Unilever
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. Shiseido Company, Limited
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. The Estee Lauder Companies Inc
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. Bio Veda Action Research Co. (Biotique)
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. Christian Dior SE
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Nuxe
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Groupe Clarins
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. DECIEM Beauty Group Inc.
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives