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市場調査レポート
商品コード
1755761

アンチファティーグ化粧品市場の成長・規模・動向分析:製品・流通チャネル・エンドユーザー - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)

Anti-Fatigue Cosmetics Market Growth, Size, Trends Analysis - By Product, By Distribution Channel, By End User - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034


出版日
ページ情報
英文 244 Pages
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即日から翌営業日
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アンチファティーグ化粧品市場の成長・規模・動向分析:製品・流通チャネル・エンドユーザー - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)
出版日: 2025年05月19日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 244 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界のアンチファティーグ化粧品の市場規模は、2034年にかけてCAGR 4.85%で推移し、2,980万に達すると予測されています。

アンチファティーグ化粧品とは、クマ、むくみ、くすみ、肌の色ムラなどの疲労の兆候に対処することを目的とした化粧品やスキンケア製品です。これらの製品は、血行を促進し、酸化ストレスを軽減し、保湿を強化することで、疲れた肌をよみがえらせ、ツヤを取り戻し、リフレッシュした印象を与えるように設計されています。カフェイン、ヒアルロン酸、ビタミンC、ナイアシンアミド、植物エキスなどが代表的な成分で、肌を活性化させ、ストレスによる目に見えるダメージを軽減する効果が期待されています。

制約:疲れやストレスを受けた肌向けのスキンケア製品への需要は高まっていますが、アンチファティーグ化粧品市場にはいくつかの課題が残っています。まず、大手美容ブランドと新興企業との激しい競争が差別化を難しくする大きな要因となっています。さらに、消費者は即効性や目に見える効果を期待する傾向が強いため、製品の効果に対する懐疑的な見方も課題のひとつです。

当レポートでは、世界のアンチファティーグ化粧品の市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、制約要因、機会要因、課題の分析

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界のアンチファティーグ化粧品市場:製品別

  • クリーム
  • オイル
  • ローション
  • セラム
  • ゲル

第8章 世界のアンチファティーグ化粧品市場:流通チャネル別

  • オフライン
  • オンライン

第9章 世界のアンチファティーグ化粧品市場:エンドユーザー別

  • 女性
  • 男性

第10章 世界のアンチファティーグ化粧品市場

  • 世界の市場規模・市場シェア

第11章 世界のアンチファティーグ化粧品市場:地域別

  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • カタール
    • 南アフリカ
    • エジプト
    • モロッコ
    • ナイジェリア
    • その他
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他

第12章 企業プロファイル

  • Bio Veda Action Research Co. (Biotique)
  • Christian Dior SE
  • DECIEM Beauty Group Inc.
  • Groupe Clarins
  • L'OrA(C)al S.A.
  • Nuxe
  • Shiseido Company, Limited
  • The Estee Lauder Companies Inc
  • Unilever
  • Zymo
  • その他

第13章 結論

第14章 略語一覧

第15章 参考リンク

目次
Product Code: FMCG2591

Anti-Fatigue Cosmetics Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Global Anti-Fatigue Cosmetics Market Size- By Product, By Distribution Channel, By End User - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is predicted to reach 29.8 million by 2034 with a CAGR of 4.85%.

Anti-fatigue cosmetics are cosmetics and skincare products that aim to fight symptoms of fatigue like dark circles, puffiness, dullness, and uneven skin tone. These products work by increasing circulation, reducing oxidative stress, and improving hydration to revive tired skin, restore radiance, and give a refreshed appearance. Caffeine, hyaluronic acid, vitamin C, niacin amide, and plant extracts are typical elements included in anti-fatigue cosmetics that provide to revitalize the skin and reduce the visible damage caused by stress.

Restraints: The demand for skincare products that target stressed and fatigued skin is rising, but the anti-fatigue cosmetics market still confronts a number of obstacles. The fierce rivalry between well-known beauty companies and up-and-coming entrepreneurs is a major obstacle that makes differentiation challenging. Additionally, because consumers frequently anticipate rapid and apparent benefits, consumer skepticism regarding product performance presents a challenge.

Scope of the report:

Report Metric Details

Market size available for years 2021-2034

Base year considered 2024

Forecast period 2025-2034

Segments covered By Product, By Distribution Channel, By End User

Regions covered

North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa

Companies Covered

L'OrA(C)al S.A., Unilever, Shiseido Company, Limited, The EstA(C)e Lauder Companies Inc., Bio Veda Action Research Co. (Biotique), Christian Dior SE, Nuxe, Groupe Clarins, DECIEM Beauty Group Inc., Zymo.

Global Anti-Fatigue Cosmetics Market Segmentation:

By Product: Based on the Product, Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is segmented as; Cream, Oil, Lotion, Serum, Gel.

By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is segmented as; Offline, Online.

By End User: Based on the End User, Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is segmented as; Women, Men.

By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe and Middle East & Africa.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Anti-Fatigue Cosmetics Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Anti-Fatigue Cosmetics Market

7. Global Anti-Fatigue Cosmetics Market, By Product 2021-2034 (USD Million)

  • 7.1. Cream
  • 7.2. Oil
  • 7.3. Lotion
  • 7.4. Serum
  • 7.5. Gel

8. Global Anti-Fatigue Cosmetics Market, By Distribution Channel 2021-2034 (USD Million)

  • 8.1. Offline
  • 8.2. Online

9. Global Anti-Fatigue Cosmetics Market, By End User 2021-2034 (USD Million)

  • 9.1. Women
  • 9.2. Men

10. Global Anti-Fatigue Cosmetics Market, 2021-2034 (USD Million)

  • 10.1. Global Anti-Fatigue Cosmetics Market Size and Market Share

11. Global Anti-Fatigue Cosmetics Market, By Region, 2021-2034 (USD Million)

  • 11.1. Asia-Pacific
    • 11.1.1. Australia
    • 11.1.2. China
    • 11.1.3. India
    • 11.1.4. Japan
    • 11.1.5. South Korea
    • 11.1.6. Rest of Asia-Pacific
  • 11.2. Europe
    • 11.2.1. France
    • 11.2.2. Germany
    • 11.2.3. Italy
    • 11.2.4. Spain
    • 11.2.5. United Kingdom
    • 11.2.6. Rest of Europe
  • 11.3. Middle East and Africa
    • 11.3.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.3.2. United Arab Emirates
    • 11.3.3. Qatar
    • 11.3.4. South Africa
    • 11.3.5. Egypt
    • 11.3.6. Morocco
    • 11.3.7. Nigeria
    • 11.3.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 11.4. North America
    • 11.4.1. Canada
    • 11.4.2. Mexico
    • 11.4.3. United States
  • 11.5. Latin America
    • 11.5.1. Argentina
    • 11.5.2. Brazil
    • 11.5.3. Rest of Latin America

12. Company Profile

  • 12.1. Bio Veda Action Research Co. (Biotique)
    • 12.1.1. Company details
    • 12.1.2. Financial outlook
    • 12.1.3. Product summary
    • 12.1.4. Recent developments
  • 12.2. Christian Dior SE
    • 12.2.1. Company details
    • 12.2.2. Financial outlook
    • 12.2.3. Product summary
    • 12.2.4. Recent developments
  • 12.3. DECIEM Beauty Group Inc.
    • 12.3.1. Company details
    • 12.3.2. Financial outlook
    • 12.3.3. Product summary
    • 12.3.4. Recent developments
  • 12.4. Groupe Clarins
    • 12.4.1. Company details
    • 12.4.2. Financial outlook
    • 12.4.3. Product summary
    • 12.4.4. Recent developments
  • 12.5. L'OrA(C)al S.A.
    • 12.5.1. Company details
    • 12.5.2. Financial outlook
    • 12.5.3. Product summary
    • 12.5.4. Recent developments
  • 12.6. Nuxe
    • 12.6.1. Company details
    • 12.6.2. Financial outlook
    • 12.6.3. Product summary
    • 12.6.4. Recent developments
  • 12.7. Shiseido Company, Limited
    • 12.7.1. Company details
    • 12.7.2. Financial outlook
    • 12.7.3. Product summary
    • 12.7.4. Recent developments
  • 12.8. The Estee Lauder Companies Inc
    • 12.8.1. Company details
    • 12.8.2. Financial outlook
    • 12.8.3. Product summary
    • 12.8.4. Recent developments
  • 12.9. Unilever
    • 12.9.1. Company details
    • 12.9.2. Financial outlook
    • 12.9.3. Product summary
    • 12.9.4. Recent developments
  • 12.10. Zymo
    • 12.10.1. Company details
    • 12.10.2. Financial outlook
    • 12.10.3. Product summary
    • 12.10.4. Recent developments
  • 12.11. Others

13. Conclusion

14. List of Abbreviations

15. Reference Links