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市場調査レポート
商品コード
1755761
アンチファティーグ化粧品市場の成長・規模・動向分析:製品・流通チャネル・エンドユーザー - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)Anti-Fatigue Cosmetics Market Growth, Size, Trends Analysis - By Product, By Distribution Channel, By End User - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034 |
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アンチファティーグ化粧品市場の成長・規模・動向分析:製品・流通チャネル・エンドユーザー - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年) |
出版日: 2025年05月19日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 244 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のアンチファティーグ化粧品の市場規模は、2034年にかけてCAGR 4.85%で推移し、2,980万に達すると予測されています。
アンチファティーグ化粧品とは、クマ、むくみ、くすみ、肌の色ムラなどの疲労の兆候に対処することを目的とした化粧品やスキンケア製品です。これらの製品は、血行を促進し、酸化ストレスを軽減し、保湿を強化することで、疲れた肌をよみがえらせ、ツヤを取り戻し、リフレッシュした印象を与えるように設計されています。カフェイン、ヒアルロン酸、ビタミンC、ナイアシンアミド、植物エキスなどが代表的な成分で、肌を活性化させ、ストレスによる目に見えるダメージを軽減する効果が期待されています。
制約:疲れやストレスを受けた肌向けのスキンケア製品への需要は高まっていますが、アンチファティーグ化粧品市場にはいくつかの課題が残っています。まず、大手美容ブランドと新興企業との激しい競争が差別化を難しくする大きな要因となっています。さらに、消費者は即効性や目に見える効果を期待する傾向が強いため、製品の効果に対する懐疑的な見方も課題のひとつです。
当レポートでは、世界のアンチファティーグ化粧品の市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。
Anti-Fatigue Cosmetics Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Anti-Fatigue Cosmetics Market Size- By Product, By Distribution Channel, By End User - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is predicted to reach 29.8 million by 2034 with a CAGR of 4.85%.
Anti-fatigue cosmetics are cosmetics and skincare products that aim to fight symptoms of fatigue like dark circles, puffiness, dullness, and uneven skin tone. These products work by increasing circulation, reducing oxidative stress, and improving hydration to revive tired skin, restore radiance, and give a refreshed appearance. Caffeine, hyaluronic acid, vitamin C, niacin amide, and plant extracts are typical elements included in anti-fatigue cosmetics that provide to revitalize the skin and reduce the visible damage caused by stress.
Restraints: The demand for skincare products that target stressed and fatigued skin is rising, but the anti-fatigue cosmetics market still confronts a number of obstacles. The fierce rivalry between well-known beauty companies and up-and-coming entrepreneurs is a major obstacle that makes differentiation challenging. Additionally, because consumers frequently anticipate rapid and apparent benefits, consumer skepticism regarding product performance presents a challenge.
Scope of the report:
Report Metric Details
Market size available for years 2021-2034
Base year considered 2024
Forecast period 2025-2034
Segments covered By Product, By Distribution Channel, By End User
Regions covered
North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa
Companies Covered
L'OrA(C)al S.A., Unilever, Shiseido Company, Limited, The EstA(C)e Lauder Companies Inc., Bio Veda Action Research Co. (Biotique), Christian Dior SE, Nuxe, Groupe Clarins, DECIEM Beauty Group Inc., Zymo.
Global Anti-Fatigue Cosmetics Market Segmentation:
By Product: Based on the Product, Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is segmented as; Cream, Oil, Lotion, Serum, Gel.
By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is segmented as; Offline, Online.
By End User: Based on the End User, Global Anti-Fatigue Cosmetics Market is segmented as; Women, Men.
By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe and Middle East & Africa.