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市場調査レポート
商品コード
1233058

ヘッドウェアの市場規模、シェア、動向分析レポートタイプ別(帽子・キャップ、ビーニー)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年

Headwear Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Hats & Caps, Beanies), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ヘッドウェアの市場規模、シェア、動向分析レポートタイプ別(帽子・キャップ、ビーニー)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2023年02月20日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ヘッドウェア市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、世界のヘッドウェア市場規模は、2023年から2030年にかけてCAGR6.5%で拡大し、2030年には437億3103万米ドルに達すると推定されました。

環境条件の変化により、冬用アパレル、アクセサリー、毛布のニーズが高まっています。冬用アクセサリーの中でも、ビーニーやスカーフは、暖かくても寒くても頭部を保護することが顧客の優先事項となっているため、人気を集めています。

さらに、ブラジル、インド、オーストラリアなどのトポロジカルな国々では、感染症が蔓延しており、その結果、多くの患者を抱えることになりました。これらの患者に対する頭部や顔面を保護するアクセサリーの需要も、市場の成長に寄与しています。

特に中国、インド、ブラジルなどの新興国では、所得水準の向上と冬用衣料への高い投資が市場を牽引しています。キャップ/ハットと並んでジャケットやスウェットシャツが導入されていることや、マフラー、マフラーなど冬用ハットの代用品があることなどの要因が、市場の成長を制限しています。しかし、COVID-19の大流行による大きな影響から市場は回復基調にあります。

COVID-19の流行は輸出入活動を妨げ、デニムジーンズの生産に使用される原材料の移動を制限しました。しかし、衣料品やその他のライフスタイル製品の売上が増加し、予測期間中にさらなる需要を生み出すことから、市場はパンデミック前の水準に戻ると予想されます。

COVIDのパンデミック時には、熟練労働者の不足と原材料の不足により、ヘッドウェアアクセサリーの生産に支障をきたしました。また、流通経路にも混乱が生じました。また、COVID-19による世界の金融危機は、個人消費や消費の減少など、嗜好や優先順位の転換を招いた。このような一時的な経済的障害にもかかわらず、ヘッドウェア業界は予測期間中に成長すると予想されます。

タイプ別では、帽子・キャップ分野が今後数年間、分野別シェアをリードすると推定されます。キャップは、都会でよく着用されるもので、屋内外での数多くの活動に役立ちます。その重要な実用性から、様々なスタイルのキャップがアスリートやスポーツファンの間で広く受け入れられています。

流通チャネル別では、世界的にTier I、Tier II、Tier III都市の小売店でアパレルやアクセサリーの拡大が進んでいることから、予測期間中、オフライン部門がセグメントシェアをリードすると予想されます。ローカルおよび新興のアパレル小売店の拡大が、世界市場におけるオフラインチャネル販売の大幅な拡大につながっています。

今後数年間は、欧州が最大の市場シェアを占めると予想されます。アパレル・アクセサリー市場における小売販売収入の伸びにより、予測期間中もトップの座を維持するでしょう。ファッション分野の成長とライフスタイルの変化に加え、簡単に入手できることによる快適性という利便性へのニーズの高まりが、欧州の市場を牽引する主要因の一つとなっています。ノルウェー、フィンランド、デンマーク、ロシア、スウェーデンを含むいくつかの国は、極端に寒いとされています。そのため、ビーニー、ウィンターハット、ヘッドスカーフなどのウィンターウェア・アクセサリーが同国では広く好まれています。

ヘッドウェア業界は常に変化し、更新され続けています。市場で優位に立つために、プレーヤーは頻繁に新しい戦略を形成しています。市場関係者は、イベントチケットの購入を容易にするなど、消費者に新しく魅力的なソリューションを提供するために、研究開発への投資を増やすことに注力しています。

ヘッドウェア市場のレポートハイライト

  • 予測期間中、帽子・キャップ分野が収益と予測期間で大きなシェアを占め、ヘッドウェア業界を支配すると予想されます。帽子やキャップは多機能で、日常的なアクセサリーとして着用され、世界のミレニアル世代やZ世代に広く人気を博しています。
  • スポーツウェアの流行に伴い、スポーツキャップ市場は拡大し、ストリートウェアの基本的なアイテムから、スポーツイベントでのファッショナブルな衣装へと変化していきました。
  • 2022年の世界市場は、オフラインセグメントが最も高い収益シェアを占めています。この成長は、店頭での買い物がより好まれるようになったことと、キャップ、ビーニー、ハットなど、個人のユニークな好みに合ったさまざまなヘッドウェア製品を試したいという消費者の意欲別ものです。
  • アジア太平洋地域の市場は、今後数年間で大幅に、そして徐々に拡大すると予想されます。中国、インド、日本などの国々で、さまざまなタイプの冬用帽子が受け入れられるようになったこと、またアジア太平洋諸国の人口基盤が大きいことがその要因となっています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • タイプ Outlook
  • 流通経路の見通し
  • 地域の見通し

第3章 ヘッドウェア市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • 業界バリューチェーン分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターズ
      • サプライヤーの力
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者からの脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者タイプの採用
  • 所見と推奨事項

第5章 ヘッドウェア市場:タイプの推定・動向分析

  • 帽子・キャップ
  • ビーニー
  • その他

第5章 ヘッドウェア市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • オフライン
  • オンライン

第6章 ヘッドウェア市場:地域の推定・動向分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
  • 中南米
    • ブラジル
  • 中東とアフリカ
    • 南アフリカ

第7章 競合分析

  • 主要な世界プレーヤー、最近の開発、業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、マーケットリーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2022年

第8章 企業プロファイル

  • Adidas AG
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Calvin Klein
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Gianni Versace Srl
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Guccio Gucci SpA
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • New Era Cap
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • LACOSTE
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Superdry PLC.
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Nike, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • RALPH LAUREN MEDIA LLC.
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
  • PUMA SE.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • 1. Headwear Market market - Key Market Driver Analysis
  • 2. Headwear Market market - Key Market Restraint Analysis
  • 3. Global Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 4. Global Headwear Market Estimates and Forecast By Hats & Caps, from 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. Global Headwear Market Estimates and Forecast By Beanies, from 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6. Global Headwear Market Estimates and Forecast By Others, from 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7. Global Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8. Global Headwear Market Estimates and Forecast By Offline, from 2017 - 2030 (USD Million)
  • 9. Global Headwear Market Estimates and Forecast By Online, from 2017 - 2030 (USD Million)
  • 10. Global Headwear Market Estimates and Forecast, By Region 2017 - 2030 (USD Million)
  • 11. North America Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 12. North America Headwear Market Estimates and Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 13. North America Headwear Market Estimates and Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 14. U.S. Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 15. U.S. Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. U.S. Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 17. Canada. Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 18. Canada Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. Canada Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 20. Europe Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 21. Europe Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 22. Europe Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 23. Germany Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 24. Germany Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 25. Germany Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 26. U.K. Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 27. U.K. Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 28. U.K. Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 29. France Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 30. France Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 31. France Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 32. Asia Pacific Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 33. Asia Pacific Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 34. Asia Pacific Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 35. China Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 36. China Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 37. China Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 38. India Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 39. India Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 40. India Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 41. Japan Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 42. Japan Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 43. Japan Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 44. Central & South America Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 45. Central & South America Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 46. Brazil Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 47. Brazil Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 48. Brazil Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 49. Middle East & Africa Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 50. Middle East & Africa Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 51. Middle East & Africa Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 52. South Africa Headwear Market Estimates and Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 53. South Africa Headwear Market Estimates and Forecast By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 54. South Africa Headwear Market Estimates and Forecast By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 55. Vendor landscape

List of Figures

  • 1. Headwear Market Market Snapshot
  • 2. Headwear Market Market Segmentation & Scope
  • 3. Headwear Market Market Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 4. Headwear Market Market Value Chain Analysis
  • 5. Headwear Market Market Dynamics
  • 6. Headwear Market Market Porter's Analysis
  • 7. Headwear Market Market: Type Movement Analysis
  • 8. Headwear Market Market: Distribution Channel Movement Analysis
  • 9. Headwear Market Market: Regional Movement Analysis
目次
Product Code: GVR-4-68040-035-4

Headwear Market Growth & Trends:

The global headwear market size was estimated to reach USD 43,731.03 million by 2030, expanding at 6.5% CAGR from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Changing environmental conditions are increasing the need for winter apparel, accessories, and blankets. Among the winter accessories, beanies and scarves are gaining traction as protection of the head remains a priority for customers in both warm and cold weather conditions.

Furthermore, communicable diseases are spreading across topological countries such as Brazil, India, and Australia, which has resulted in a large patient pool. The demand for head and face protection accessories for these patients is also contributing to the growth of the market.

Increased income levels and high investments in winter clothing, particularly in developing countries such as China, India, and Brazil, are driving the market. Factors such as the introduction of jackets and sweatshirts alongside caps/hats, as well as the availability of substitutes for winter hats such as mufflers, muffs, and scarfs, are limiting the market growth. However, the market is on a path to recovery from the substantial impact of the COVID-19 pandemic.

The COVID-19 outbreak hampered export and import activity and restricted the movement of raw materials used in the production of denim jeans. However, the market is expected to return to pre-pandemic levels, since sales of clothing and other lifestyle products have seen an uptick in sales and will generate more demand over the forecast period.

During the COVID pandemic, a lack of skilled labor and a scarcity of raw materials hampered the production of headwear accessories. In addition, there were disruptions in the distribution channels. The global financial crisis caused by COVID-19 also resulted in shifting preferences and priorities, such as decreased consumer spending and consumption. Despite this temporary economic obstacle, the headwear industry is expected to grow over the forecast period.

Based on type, the hats & caps segment is estimated to lead the segmental share over the coming years. A cap is a common form of urban wear and is useful for numerous indoor and outdoor activities. Due to their important utility, caps in various styles are gaining widespread acceptance among athletes and sports fans.

Based on distribution channel, the offline segment is expected to lead the segmental share in the forecast period as there is a greater expansion of apparel and accessories in retail outlets in tier I, II, and III cities globally. The expansion of apparel retail establishments, both local and startup, has led to a major expansion of offline channel sales in the global market.

Europe is expected to have the largest market share in the coming years. It will maintain its leading position during the forecast period due to growth in retail sales revenue in the apparel and accessories market. The growing fashion sector and changing lifestyles, as well as the increasing need for convenience in terms of comfort through easy availability, are some of the key factors driving the market in Europe. Several countries, including Norway, Finland, Denmark, Russia, and Sweden, are considered to be extremely cold. As a result, winter wear accessories such as beanies, winter hats, and headscarves are widely preferred in the country.

The headwear industry is always changing and updating. To stay ahead in the market, players form new strategies frequently. Market players are focusing on increasing investments in R&D to innovate and provide new and attractive solutions for the consumers such as ease of purchasing event tickets.

Headwear Market Report Highlights:

  • The hats & caps segment is expected to dominate the headwear industry, accounting for the major share of revenue over the forecast period. Hats and caps are multifunctional and are worn as an everyday accessories and have gained widespread popularity among the millennial and Gen Z demographic globally
  • With the popularity of sportswear, the sports cap market expanded, going from a basic piece of streetwear to a fashionable outfit for sports events
  • The offline segment dominated the global market with the highest revenue share in 2022. This growth is due to the greater preference for in-store visits and the willingness of consumers to experiment with different headwear products such as caps, beanies, and hats that match the unique individual preferences
  • The market in Asia Pacific is expected to expand significantly and gradually in the coming years. It is being driven by an increase in acceptance of various types of winter hats in countries such as China, India, and Japan, as well as a large population base in Asia Pacific countries

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Type Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Regional Outlook

Chapter 3. Headwear Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Industry Challenges
    • 3.3.4. Industry Opportunities
  • 3.4. Business Environment Analysis
    • 3.4.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.4.1.1. Supplier Power
      • 3.4.1.2. Buyer Power
      • 3.4.1.3. Substitution Threat
      • 3.4.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.4.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Consumer Trends and Preferences
  • 4.2. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.3. Consumer Type Adoption
  • 4.4. Observations & Recommendations

Chapter 5. Headwear Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2022 - 2030
  • 5.2. Hats & Caps
    • 5.2.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Beanies
    • 5.3.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Others
    • 5.4.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. Headwear Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 - 2030
  • 5.2. Offline
    • 5.2.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Online
    • 5.3.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Headwear Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 - 2030
  • 6.2. North America
    • 6.2.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.3. U.S.
      • 6.2.3.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.2.3.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.2.3.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.4. Canada
      • 6.2.4.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.2.4.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.2.4.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.5. Mexico
      • 6.2.5.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.2.5.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.2.5.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Europe
    • 6.3.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.4. Germany
      • 6.3.4.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.4.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.4.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.5. France
      • 6.3.5.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.5.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.5.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.6. U.K.
      • 6.3.6.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.6.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.6.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Asia Pacific
    • 6.4.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.4. China
      • 6.4.4.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.4.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.4.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.5. India
      • 6.4.5.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.5.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.5.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.6. Japan
      • 6.4.6.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.6.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.6.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Central & South America
    • 6.5.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.4. Brazil
      • 6.5.4.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.4.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.4.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Middle East & Africa
    • 6.6.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.6.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.6.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.6.4. South Africa
      • 6.6.4.1. Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.6.4.2. Market Estimates And Forecast, By Type, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.6.4.3. Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Analysis

  • 7.1. Key Global Players, Recent Developments & their Impact on The Industry
  • 7.2. Key Company/Competition Categorization (Key Innovators, Market Leaders, Emerging Players)
  • 7.3. Vendor Landscape
    • 7.3.1. Key Company Market Share Analysis, 2022

Chapter 8. Company Profiles

  • 8.1. Adidas AG
    • 8.1.1. Company Overview
    • 8.1.2. Financial Performance
    • 8.1.3. Product Benchmarking
    • 8.1.4. Strategic Initiatives
  • 8.2. Calvin Klein
    • 8.2.1. Company Overview
    • 8.2.2. Financial Performance
    • 8.2.3. Product Benchmarking
    • 8.2.4. Strategic Initiatives
  • 8.3. Gianni Versace S.r.l.
    • 8.3.1. Company Overview
    • 8.3.2. Financial Performance
    • 8.3.3. Product Benchmarking
    • 8.3.4. Strategic Initiatives
  • 8.4. Guccio Gucci S.p.A
    • 8.4.1. Company Overview
    • 8.4.2. Product Benchmarking
    • 8.4.3. Strategic Initiatives
  • 8.5. New Era Cap
    • 8.5.1. Company Overview
    • 8.5.2. Financial Performance
    • 8.5.3. Product Benchmarking
    • 8.5.4. Strategic Initiatives
  • 8.6. LACOSTE
    • 8.6.1. Company Overview
    • 8.6.2. Product Benchmarking
    • 8.6.3. Strategic Initiatives
  • 8.7. Superdry PLC.
    • 8.7.1. Company Overview
    • 8.7.2. Product Benchmarking
    • 8.7.3. Strategic Initiatives
  • 8.8. Nike, Inc.
    • 8.8.1. Company Overview
    • 8.8.2. Financial Performance
    • 8.8.3. Product Benchmarking
    • 8.8.4. Strategic Initiatives
  • 8.9. RALPH LAUREN MEDIA LLC.
    • 8.9.1. Company Overview
    • 8.9.2. Product Benchmarking
  • 8.10. PUMA SE.
    • 8.10.1. Company Overview
    • 8.10.2. Financial Performance
    • 8.10.3. Product Benchmarking
    • 8.10.4. Strategic Initiatives