市場調査レポート
商品コード
1266636
ヘッドウェアの世界市場規模調査&予測、タイプ別(帽子・キャップ、ビーニー、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年Global Headwear Market Size study & Forecast, by Type (Hats & Caps, Beanies, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ヘッドウェアの世界市場規模調査&予測、タイプ別(帽子・キャップ、ビーニー、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月24日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のヘッドウェア市場は、2021年に約248億7,920万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ファッション分野の拡大により、世界中の一般消費者の間でファッションの魅力が高まっていることが、ヘッドウェア市場の成長を促進する主な要因となっています。しかし、先進国でビーニーや帽子、冬用ヘッドウェアアイテムなどの冬物衣料やアクセサリーの人気が高まっているのは、地球温暖化がもたらす気象パターンの変化が大きな要因となっています。また、eコマース産業の成長も、予測期間中のヘッドウェア市場の売上を押し上げています。さらに、主要な市場関係者によるイニシアティブの高まりは、2022-2029年の予測期間において、ヘッドウェアの世界市場に有利な成長機会をもたらしています。
Statistaによると、Facebookユーザーの約3分の1が2022年に同サービスを通じて購入すると予想しており、ソーシャルコマースの売上は2025年までに3倍になると予測されています。これに伴い、H&M、Burberry、Forever 21は、Instagramを利用して商品を販売し、倫理的で持続可能な製造に対する意識を高めることで、ソーシャルeコマースを先導している主流のファッションブランドです。このように、eコマースの広範な利用が市場を牽引しています。また、スタートアップ企業がECサイトでのブランド構築に向けた取り組みを行っています。例えば、インドのプネー出身のシャブナ・サラムとシャイバ・サラムの姉妹は、2019年にファッションとレジャーのECプラットフォーム「Maneraa」を立ち上げました。このスタートアップは、ブランド力のない、知名度の低いファッション・レジャーショップに注目させたいと考えています。しかし、ファッションスタイルの変化は、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害します。
世界のヘッドウェア市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界のその他の地域です。北米は、アディダス、プーマなどの大手企業が存在し、各企業が北米地域のヘッドウェア世界市場の成長を促進する取り組みを行っているため、予測期間中、主要地域となっています。アジア太平洋市場は、中国、インド、日本などの国々で様々な冬用帽子の需要が増加し、人口も多いことから、大幅かつ安定的に成長すると予想されます。さらに、オーストラリア、ニュージーランドなどの南アジア諸国では天候が変わりやすいため、特にZ世代やミレニアル世代の間では、ファッションステートメントとしてヘッドギア製品が頻繁に使用され、好んで着用されているようです。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Headwear Market is valued at approximately USD 24879.20 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.5% over the forecast period 2022-2029. The expansion of the fashion sector, which has led to an increase in the appeal of fashion among the general public worldwide, is the main factor driving the growth of the headwear market. However, the increasing popularity of winter clothing and accessories like beanies, hats, and winter headwear items in developed nations can be attributed in large part to the altering weather patterns brought on by global warming. Along with this, rising e-commerce industry is also driving the sales of headwear market over the forecast period. Moreover, rising initiatives by the key market players is creating lucrative growth opportunity for the Global Headwear Market over the forecast period 2022-2029.
With almost a third of Facebook users anticipating to make purchases through the service in 2022, social commerce sales are predicted to triple by 2025, according to Statista. Along with this, H&M, Burberry, and Forever 21 are mainstream fashion labels that are leading the way for social e-commerce by using Instagram to market their goods and raise awareness of ethical and sustainable manufacturing. Thus, the market is been driven by the extensive use of e-commerce. In addition, start-ups are taking initiatives to build brand on e-commerce sites. For instance, Shabna and Shaiba Salam, sisters from Pune, India, started the fashion and leisure e-commerce platform Maneraa in 2019. The startup wants to draw attention to unbranded, small-known fashion and leisure stores. However, the changing fashion style stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Headwear Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America, is the leading region over the forecast period due to presence of leading companies in the region such as Adidas, Puma, etc, and the companies are taking initiatives which are driving the growth of Global Headwear Market in North American region. The Asia Pacific market is anticipated to grow significantly and steadily due to an increase in demand for a variety of winter hats in nations such as China, India, and Japan as well as a sizable population. Furthermore, headgear products are frequently used and preferred to be worn as a fashion statement, especially among the Gen Z and millennials, due to the variable weather in Southern Asian nations like Australia, New Zealand, and others.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.