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市場調査レポート
商品コード
1224652

電動モビリティデバイス(グループ2)の米国市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、販売チャネル別、支払いタイプ別、最終用途別、価格帯別、セグメント別予測、2023年~2030年

U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Size, Share, & Trend Analysis Report By Product Type, By Sales Channel, By Payment Type, By End-use, By Price-range, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 110 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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電動モビリティデバイス(グループ2)の米国市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、販売チャネル別、支払いタイプ別、最終用途別、価格帯別、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2023年01月27日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国の電動モビリティデバイス(グループ2)の市場成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のグループ2電動モビリティデバイスの市場規模は2030年までに67億米ドルに達し、予測期間中にCAGR12.0%を記録すると予測されています。従来の保険への依存度が低下していることから、自己負担による販売が最も急成長することが予想されます。しかし、ドライブメディカルなどのメーカーは、メディケアの対象となる車椅子やスクーターの提供を続けています。先進的な製品のイントロダクションや、バッテリー駆動の様々なモビリティデバイスが市販されていることも、自己負担の少ない電動車いすの普及を促進する要因となっています。

COVID-19の大流行により、政府による規制のため電動車いすのサプライチェーンが混乱しました。この大流行により、さまざまな市場参加者のビジネスに、売上高と営業利益の面で悪影響が及んでいます。

複数のメーカーが存在感を示し、老年人口が増加し、新しいデバイスが市場に導入されたことが、同国におけるこれらのデバイスの需要を促進する要因であると推測されます。2022年の製品タイプ別では、電動車いすのセグメントが最大でした。脊髄損傷の増加や、障害を受けやすい高齢化が、このセグメントの成長の要因になると予測されます。メーカーは、改良された製品を提供し、市場での地位を固めるためにパートナーシップを結んでいます。

米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場のレポート概要

2022年の市場規模は26億2670万米ドルで、2023年から2030年までCAGR12.0%で拡大する見込みです。

電動車いす(PWC)は、2022年に最大の製品タイプセグメントとして浮上し、このセグメントは予測期間中に12.1%の最速CAGRを示すことが予想されます。

自己負担額は、保険に対するメーカーの信頼性低下により、予測期間中に12.0%の高いCAGRで上昇すると予想される

eコマース販売チャネルは、同期間においてCAGR12.1%を記録し、有望なセグメントとして台頭してくることが予想される

直販(VAを除く)部門は、予測期間中12.1%の高成長が見込まれます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査手法

  • 国別市場:基本推定
  • 世界市場:CAGR計算
  • 地域別セグメントシェア計算
  • 調査範囲と前提
  • データソースのリスト
    • 情報源別の一次インタビューのデータ
    • 地域別一次面接データ
  • 市場のスナップショット

第3章 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場の変数、動向、および範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場促進要因分析
    • まとめ買いサポート
    • 電動モビリティデバイスの好みの増加
    • 新技術・新製品の市場イントロダクション
  • 市場抑制要因分析
    • オンラインチャネルを通じて購入を決定するための製品知識の欠如
    • グループ 2の受電デバイスに対する厳格な規制の枠組み
    • 払い戻し拒否率が高い
  • 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)-SWOT分析、要因別(政治と法律、経済、技術)
  • 業界分析- ポーターズ
  • COVID-19影響分析

第4章 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:製品タイプの推定・動向分析

  • 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:製品タイプの変動分析
  • 電動車椅子
  • 動力車

第5章 米国グループ2パワードモビリティデバイス市場:支払いタイプの推定・動向分析

  • 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:支払いタイプの変動分析
  • 償還
  • 自腹を切って

第6章 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:販売チャネルの推定・動向分析

  • 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:販売チャネルの変動分析
  • 小売り
  • eコマース
  • 直販(VA除く)
  • 退役軍人

第7章 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:最終用途の推定・動向分析

  • 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:最終用途の変動分析
  • VA
  • 一般人口

第8章 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:価格帯の推定・動向分析

  • 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)市場:価格帯の変動分析
  • 1,000-4,999
  • 5,000-9,000
  • 9,000以上

第9章 競合情勢

  • 主要市場参入企業別:最近の進展・影響分析
  • 企業/競争の分類(主要イノベーター、市場リーダー、新興企業)
    • 参入企業
      • イノベーター
  • ベンダー情勢
    • 主要製品プロバイダーのリスト
      • 市場の差別化要因
      • 米国の電動モビリティデバイス(グループ2)-市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Golden Technologies
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • Pride Mobility Products Corporation
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
      • 戦略的イニシアチブ
    • Invacare Corporation
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
      • 戦略的イニシアチブ
    • National Seating &Mobility
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • Numotion
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
      • 戦略的イニシアチブ
    • 1800wheelchair.com
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
      • 戦略的イニシアチブ
    • EZ Lite Cruiser
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
      • 戦略的イニシアチブ
    • Shoprider Mobility Products, Inc.
      • 会社概要
      • 財務実績
      • 製品のベンチマーク
      • 戦略的イニシアチブ
    • Medical Depot, Inc.(Drive DeVilbiss Healthcare)
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
      • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • TABLE 1 List of secondary data sources
  • TABLE 2 List of abbreviations

List of Figures

  • FIG. 1 Market research process
  • FIG. 2 Information procurement
  • FIG. 3 Primary research pattern
  • FIG. 4 Market summary, 2022 (USD Million)
  • FIG. 5 Market trends & outlook
  • FIG. 6 Market segmentation & scope
  • FIG. 7 Market driver relevance analysis (Current & future impact)
  • FIG. 8 Market restraint relevance analysis (Current & future impact)
  • FIG. 9 SWOT Analysis, by Factor (political & legal, economic and technological)
  • FIG. 10 Porter's Five Forces Analysis
  • FIG. 11 Retail Sales Channel
  • FIG. 12 E-commerce Sales Channel
  • FIG. 13 Direct Sales Channel
  • FIG. 14 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Product Type outlook key takeaways
  • FIG. 15 U.S. Group 2 powered mobility devices market: Product type movement analysis (USD Million)
  • FIG. 16 Power wheelchair market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 17 U.S. POV market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 18 U.S. group 2 powered mobility devices market: Payment type outlook key takeaways
  • FIG. 19 U.S. Group 2 powered mobility devices market: Payment type segment movement analysis
  • FIG. 20 Reimbursement market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 21 Out-of-Pocket market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 22 U.S. group 2 powered mobility devices market: Sales channel outlook key takeaways
  • FIG. 23 U.S. group 2 powered mobility devices market: Sales channel segment movement analysis
  • FIG. 24 Retail sales channel segment market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 25 Retail sales channel segment market volume estimates and forecasts, 2018-2030 (Units)
  • FIG. 26 E-commerce sales channel market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 27 E-commerce sales channel market volume estimates and forecasts, 2018-2030 (Units)
  • FIG. 28 Direct sales channel market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 29 Direct sales channel market volume estimates and forecasts, 2018-2030 (Units)
  • FIG. 30 Veterans Affairs sales channel market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 31 U.S. group 2 powered mobility devices market: End-use outlook key takeaways
  • FIG. 32 U.S. group 2 powered mobility devices market: End-use segment movement analysis
  • FIG. 33 VA market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 34 General population market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 35 U.S. group 2 powered mobility devices market: Price-range outlook key takeaways
  • FIG. 36 U.S. group 2 powered mobility devices market: Price-range segment movement analysis
  • FIG. 37 1,000 - 4,999 market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 38 5,000 - 9,000 market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 39 9,000 and above market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-2-68038-306-5

U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Growth & Trends:

The U.S. group 2 powered mobility devices market size is expected to reach USD 6.7 billion by 2030, registering a CAGR of 12.0% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. Out-of-pocket sales are expected to form the fastest-growing sales channel owing to the reducing dependence on the traditional sources of insurance. However, manufacturers such as Drive Medical are still offering wheelchairs and scooters covered under Medicare. The introduction of technologically advanced products and commercial availability of a wide range of battery-powered mobility devices are some of the factors anticipated to rev up the acceptance of powered wheelchairs among customers making out-of-pocket expenses.

The COVID-19 outbreak has disrupted the supply chain of powered mobility devices due to the restrictions imposed by the government. The pandemic has negatively impacted the businesses of various market players in terms of sales and operating income.

The established presence of several manufacturers, the growing geriatric population, and introduction of the new devices in the market are the factors estimated to fuel demand for these devices in the country. The powered wheelchair segment was the largest product type segment in 2022. An increase in the number of spinal cord injuries and the aging population susceptible to disabilities is anticipated to be responsible for the growth of this segment. Manufacturers are entering into partnerships to offer improved products and consolidate their position in the market.

U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Report Highlights:

  • The market size reported a valuation of USD 2,626.7 million in 2022 and is likely to expand at a CAGR of 12.0% from 2023 to 2030
  • Powered Wheelchairs (PWC) emerged as the largest product type segment in 2022 and this segment is expected to witness the fastest CAGR of 12.1% during the forecast period
  • The out-of-pocket payment segment is anticipated to rise at a high CAGR of 12.0% during the forecast period due to the declined reliability of manufacturers on insurance
  • The e-commerce sales channel will emerge as a highly promising segment, registering a CAGR of 12.1% during the same period
  • The direct sales (excluding VA) segment is expected to witness the highest growth of 12.1% during the forecast period

Table of Contents

Chapter 1 Executive Summary

Chapter 2 Research Methodology

  • 2.1 Country-wise Market: Base Estimates
  • 2.2 Global Market: CAGR Calculation
  • 2.3 Region-based Segment Share Calculation
  • 2.4 Research Scope & Assumptions
  • 2.5 List of Data Sources
    • 2.5.1 Data for primary interviews, by sources
    • 2.5.2 Data for primary interviews, by region
  • 2.6 Market Snapshot

Chapter 3 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1 Market Segmentation & Scope
  • 3.2 Market Driver Analysis
    • 3.2.1 Supportive bulk purchase
    • 3.2.2 Increase in preference of powered mobility device
    • 3.2.3 Introduction of novel technologies and products in the market
  • 3.3 Market Restraint Analysis
    • 3.3.1 Lack of product knowledge for making purchase decision through the online channel
    • 3.3.2 Stringent regulatory framework for group 2 powered devices
    • 3.3.3 High reimbursement denial rate
  • 3.4 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices - SWOT Analysis, by Factor (Political & Legal, Economic, and Technological)
  • 3.5 Industry Analysis - Porter's
  • 3.6 COVID-19 Impact Analysis

Chapter 4 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Product Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Product Type Movement Analysis
  • 4.2 Powered Wheelchairs
    • 4.2.1 Powered wheelchairs market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.3 Power Operated Vehicle
    • 4.3.1 Power operated vehicle market, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Payment Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Payment Type Movement Analysis
  • 5.2 Reimbursement
    • 5.2.1 Reimbursement market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.3 Out-of-Pocket
    • 5.3.1 Out-of-pocket market, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Sales Channel Movement Analysis
  • 6.2 Retail
    • 6.2.1 Retail market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.3 E-commerce
    • 6.3.1 E-commerce market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4 Direct Sales (excluding VA)
    • 6.4.1 Direct sales (excluding VA) market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5 Veteran Affairs
    • 6.5.1 Veteran affairs market, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: End-Use Estimates & Trend Analysis

  • 7.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: End-Use Movement Analysis
  • 7.2 VA
    • 7.2.1 VA market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3 General Population
    • 7.3.1 General population market, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Price-Range Estimates & Trend Analysis

  • 8.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Price-Range Movement Analysis
  • 8.2 1,000 - 4,999
    • 8.2.1 1,000 - 4,999 market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.3 5,000 - 9,000
    • 8.3.1 5,000 - 9,000 market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.4 9,000 and above
    • 8.4.1 9,000 and above market, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9 Competitive Landscape

  • 9.1 Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 9.2 Company/Competition Categorization (Key Innovators, Market Leaders, Emerging Players)
    • 9.2.1 PARTICIPANT CATEGORIZATION
      • 9.2.1.1 INNOVATORS
  • 9.3 Vendor Landscape
    • 9.3.1 List of Key Product Providers
      • 9.3.1.1 Market Differentiators
      • 9.3.1.2 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices -Market Share Analysis
  • 9.4 Company Profiles
    • 9.4.1 Golden Technologies
      • 9.4.1.1 Company overview
      • 9.4.1.2 Product benchmarking
    • 9.4.2 Pride Mobility Products Corporation
      • 9.4.2.1 Company overview
      • 9.4.2.2 Product benchmarking
      • 9.4.2.3 Strategic initiatives
    • 9.4.3 Invacare Corporation
      • 9.4.3.1 Company overview
      • 9.4.3.2 Product benchmarking
      • 9.4.3.3 Strategic initiatives
    • 9.4.4 National Seating & Mobility
      • 9.4.4.1 Company overview
      • 9.4.4.2 Product benchmarking
    • 9.4.5 Numotion
      • 9.4.5.1 Company overview
      • 9.4.5.2 Product benchmarking
      • 9.4.5.3 Strategic initiatives
    • 9.4.6 1800wheelchair.com
      • 9.4.6.1 Company overview
      • 9.4.6.2 Product benchmarking
      • 9.4.6.3 Strategic initiatives
    • 9.4.7 EZ Lite Cruiser
      • 9.4.7.1 Company overview
      • 9.4.7.2 Product benchmarking
      • 9.4.7.3 Strategic initiatives
    • 9.4.8 Shoprider Mobility Products, Inc.
      • 9.4.8.1 Company overview
      • 9.4.8.2 Financial performance
      • 9.4.8.3 Product benchmarking
      • 9.4.8.4 Strategic initiatives
    • 9.4.9 Medical Depot, Inc. (Drive DeVilbiss Healthcare)
      • 9.4.9.1 Company overview
      • 9.4.9.2 Product benchmarking
      • 9.4.9.3 Strategic initiatives