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市場調査レポート
商品コード
1462553

電子レンジ対応ぬいぐるみ市場規模:製品タイプ別、サイズ別、価格別、フィリング材別、エンドユーザー別、流通チャネル別、世界予測、2024年-2032年

Microwaveable Stuffed Animal Toys Market Size - By Product Type, By Size, By Price, By Filling Material (Natural, Synthetic), By End-user (Individual, Commercial), By Distribution Channel, & Global Forecast 2024 - 2032

出版日: | 発行: Global Market Insights Inc. | ページ情報: 英文 387 Pages | 納期: 2~3営業日

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電子レンジ対応ぬいぐるみ市場規模:製品タイプ別、サイズ別、価格別、フィリング材別、エンドユーザー別、流通チャネル別、世界予測、2024年-2032年
出版日: 2024年02月26日
発行: Global Market Insights Inc.
ページ情報: 英文 387 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

電子レンジ対応ぬいぐるみの市場規模は、2024年から2032年にかけてCAGR 5.2%以上で拡大すると予測されています。

電子レンジで温められるぬいぐるみは、リラクゼーションやストレス解消といった治療効果をもたらし、子供や大人の間で人気を集めています。玩具製造における環境に優しく持続可能な素材への意識の高まりも、天然素材やオーガニック素材から作られた電子レンジ対応ぬいぐるみの採用を促進しています。電子レンジ加熱技術の堅実な進歩は、安全性と利便性の向上に繋がっています。パーソナライズされたカスタマイズ可能なぬいぐるみの人気の高まりも、製品の多様化を促し、市場の成長に新たな機会をもたらしています。

電子レンジ対応ぬいぐるみ市場は、製品タイプ、サイズ、価格、フィリング材、エンドユーザー、流通チャネル、地域に分別されます。

フィリング材に基づくと、環境に優しく持続可能な製品に対する消費者の嗜好の高まりにより、天然充填物セグメントの業界規模は2024年から2032年にかけて5.5%の成長率で成長すると推定されます。米、亜麻仁、小麦などの天然フィリングは、合成素材と比較して環境面でメリットがあります。さらに、化学物質を含まず、低アレルギーの選択肢に対する需要の高まりが、天然フィリングの人気に寄与しています。より優れた保温性とアロマセラピーの利点を提供するという天然詰め物の認識の高まりは、このセグメントの成長をさらに促進すると思われます。

ペットショップ、動物病院、ペットグルーミング施設での採用が増加していることから、商業エンドユーザー分野の電子レンジ対応ぬいぐるみ市場は、2032年までCAGR 5.1%で拡大すると思われます。商業施設は、小売製品として電子レンジ対応ぬいぐるみを提供したり、グルーミングや獣医学的処置の間に治療目的で使用します。ペットの幸福と快適さへの関心の高まりも、商業環境での製品浸透を加速しています。

地域別では、アジア太平洋の電子レンジ対応ぬいぐるみ産業は2024年から2032年の間にCAGR 6%で大幅な成長を示すと思われます。この背景には、ペット飼育率の上昇、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化があります。ペットの健康と福祉に対する意識の高まりは、西洋的なペットケア動向の採用の増加と相まって、この地域のペットのための慰めや治療製品としての電子レンジ対応ぬいぐるみの需要を増幅しています。

目次

第1章 調査手法と調査範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 市場業界考察

  • エコシステム分析
  • 原材料分析
  • 規制状況
  • 業界への影響要因
    • 促進要因
    • 業界の潜在的リスク&課題
  • 成長ポテンシャル分析
  • ポーター分析
  • PESTEL分析

第4章 競合情勢

  • 企業シェア分析
  • 競合のポジショニング・マトリックス
  • 戦略展望マトリックス

第5章 市場推計・予測:製品タイプ別

  • 主要動向
  • その他

第6章 市場推計・予測:サイズ別

  • 主要動向
  • 15cmまで
  • 15-25 cm
  • 25-35 cm

第7章 市場推計・予測:価格別

  • 主要動向
  • 低価格
  • 中価格
  • 高価格

第8章 市場推計・予測:フィリング材別

  • 主要動向
  • 天然
  • 合成

第9章 市場推計・予測:エンドユーザー別

  • 主要動向
  • 個人
  • 業務用

第10章 市場推計・予測:流通チャネル別

  • 主要動向
  • オンライン
    • eコマースサイト
    • 自社サイト
  • オフライン
    • ハイパーマーケット・スーパーマーケット
    • 百貨店
    • 専門店
    • その他の小売店

第11章 市場推計・予測:地域別

  • 主要動向:地域別
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • アルゼンチン
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • その他のMEA

第12章 企業プロファイル

  • Aurora World Inc.
  • Douglas Company Inc.
  • Folkmanis Puppets
  • GUND
  • Jellycat
  • Mary Meyer Corporation
  • Melissa & Doug
  • Purr-Fection by MJC
  • Russ Berrie and Company, Inc.
  • Squishmallows
  • TY Inc.
  • Wild Republic
  • Yoee Baby
  • ZippyPaws
目次
Product Code: 8252

Microwaveable Stuffed Animal Toys Market size is projected to expand at over 5.2% CAGR from 2024 to 2032, due to the increasing demand for innovative and interactive toys to provide comfort and warmth. Microwaveable stuffed animal toys offer therapeutic benefits, such as relaxation and stress relief, making them popular among children and adults. The growing awareness of eco-friendly and sustainable materials in toy manufacturing is also driving the adoption of microwaveable stuffed animal toys made from natural and organic fabrics. Robust advancements in microwaveable heating technology are leading to improved safety and convenience. The rising popularity of personalized and customizable stuffed animal sis also encouraging the diversification of product offerings, further presenting new opportunities for market growth.

The microwaveable stuffed animal toys market is segregated into product type, size, price, filling material, end-user, distribution channel, and region.

Based on filling material, the industry size from the natural filling segment is estimated to grow at 5.5% rate from 2024 to 2032, owing to the increasing consumer preference for eco-friendly and sustainable products. Natural fillings, such as rice, flaxseed, and wheat offer environmental benefits compared to synthetic materials. Moreover, the rising demand for chemical-free and hypoallergenic options is contributing to the popularity of natural fillings. The rising perception of natural fillings in providing better heat retention and aroma therapy benefits will further propel the segment growth.

Microwaveable stuffed animal toys market from the commercial end-user segment will expand at 5.1% CAGR until 2032, on account of the increasing adoption in pet stores, veterinary clinics, and pet grooming facilities. Commercial establishments offer microwaveable stuffed animal toys as retail products or use them for therapeutic purposes during grooming and veterinary procedures. The growing focus on pet well-being and comfort is also accelerating the product penetration in commercial settings.

Regionally, the Asia Pacific microwavable stuffed animal toys industry will showcase substantial growth at 6% CAGR between 2024 and 2032. This is due to the rising pet ownership rate, increasing disposable income, and changing lifestyles. The growing awareness of pet health and well-being, coupled with the higher adoption of western pet care trends is amplifying the demand for microwaveable stuffed animal toys as comforting and therapeutic products for pets in the region.

Table of Contents

Chapter 1 Methodology & Scope

  • 1.1 Market scope & definition
  • 1.2 Base estimates & calculations
  • 1.3 Forecast parameter
  • 1.4 Data sources
    • 1.4.1 Primary
    • 1.4.2 Secondary
      • 1.4.2.1 Paid sources
      • 1.4.2.2 Public sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Industry 360 degree synopsis

Chapter 3 Market Industry Insights

  • 3.1 Industry ecosystem analysis
  • 3.2 Raw material analysis
  • 3.3 Regulatory landscape
  • 3.4 Industry impact forces
    • 3.4.1 Growth drivers
    • 3.4.2 Industry pitfalls & challenges
  • 3.5 Growth potential analysis
  • 3.6 Porter's analysis
    • 3.6.1 Supplier power
    • 3.6.2 Buyer power
    • 3.6.3 Threat of new entrants
    • 3.6.4 Threat of substitutes
    • 3.6.5 Industry rivalry
  • 3.7 PESTEL analysis

Chapter 4 Competitive Landscape, 2023

  • 4.1 Company market share analysis
  • 4.2 Competitive positioning matrix
  • 4.3 Strategic outlook matrix

Chapter 5 Market Estimates & Forecast, By Product Type (USD Million) (Thousand Units)

  • 5.1 Key trends
  • 5.2 Elephant
  • 5.3 Cat
  • 5.4 Dog
  • 5.5 Bear
  • 5.6 Others

Chapter 6 Market Estimates & Forecast, By Size (USD Million) (Thousand Units)

  • 6.1 Key trends
  • 6.2 Upto 15 cm
  • 6.3 15 - 25 cm
  • 6.4 25 - 35 cm

Chapter 7 Market Estimates & Forecast, By Price (USD Million) (Thousand Units)

  • 7.1 Key trends
  • 7.2 Low
  • 7.3 Medium
  • 7.4 High

Chapter 8 Market Estimates & Forecast, By Filling Material (USD Million) (Thousand Units)

  • 8.1 Key trends
  • 8.2 Natural
  • 8.3 Synthetic

Chapter 9 Market Estimates & Forecast, By End-User (USD Million) (Thousand Units)

  • 9.1 Key trends
  • 9.2 Individual
  • 9.3 Commercial

Chapter 10 Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel (USD Million) (Thousand Units)

  • 10.1 Key trends
  • 10.2 Online
    • 10.2.1 E-commerce website
    • 10.2.2 Company owned website
  • 10.3 Offline
    • 10.3.1 Hypermarket/supermarket
    • 10.3.2 Departmental stores
    • 10.3.3 Specialized stores
    • 10.3.4 Other retail stores

Chapter 11 Market Estimates & Forecast, By Region (USD Million) (Thousand Units)

  • 11.1 Key trends, by region
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 U.S.
    • 11.2.2 Canada
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 U.K.
    • 11.3.3 France
    • 11.3.4 Italy
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 China
    • 11.4.2 India
    • 11.4.3 Japan
    • 11.4.4 South Korea
    • 11.4.5 Australia
    • 11.4.6 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 Latin America
    • 11.5.1 Brazil
    • 11.5.2 Mexico
    • 11.5.3 Argentina
    • 11.5.4 Rest of Latin AMerica
  • 11.6 MEA
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 South Africa
    • 11.6.4 Rest of MEA

Chapter 12 Company Profiles

  • 12.1 Aurora World Inc.
  • 12.2 Douglas Company Inc.
  • 12.3 Folkmanis Puppets
  • 12.4 GUND
  • 12.5 Jellycat
  • 12.6 Mary Meyer Corporation
  • 12.7 Melissa & Doug
  • 12.8 Purr-Fection by MJC
  • 12.9 Russ Berrie and Company, Inc.
  • 12.10 Squishmallows
  • 12.11 TY Inc.
  • 12.12 Wild Republic
  • 12.13 Yoee Baby
  • 12.14 ZippyPaws