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市場調査レポート
商品コード
1617534
消費者のEコマース習慣と決済方法Consumer Ecommerce Habits and Payment Methods |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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消費者のEコマース習慣と決済方法 |
出版日: 2024年11月27日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 21 Pages
納期: 即納可能
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欧州と東南アジアの消費者は、他の地域の消費者よりも頻繁にオンラインで買い物をする傾向があります。食品・飲料、衣料品・履物、健康・美容用品は最も頻繁にオンラインで購入される一方、旅行、宿泊、金融商品はオンラインで購入されるもの中で最も高額です。このような違いから、消費者がオンラインで買い物をする際の支払い方法も異なっています。
モバイルウォレットは、世界中の消費者に最も利用されている決済手段です。クレジットカードは、宿泊施設や旅行での購入で特に人気の高い決済方法です。後払決済(BNPL)サービスを利用した購入の3分の2は150ドル以下となっています。
当レポートでは、消費者のオンラインショッピングの習慣を分析し、世界のどこで消費者が定期的にオンラインショッピングを行っているか、オンラインで購入する商品の具体的な種類、消費者が支払う平均価格について調査しています。次に、消費者が利用する主要な決済方法と、その選択の背景となる要因、各決済方法を利用して購入される商品/サービスの種類についても調査しています。さらに、BNPLサービスの利用が多い地域や国、消費者がBNPLサービスを利用する理由などについても考察しています。また、BNPLを利用する消費者の平均支出額や、上位の競合他社の簡単な分析も行っています。
This report analyzes the online shopping habits of consumers, looking at where in the world consumers regularly shop online, the specific types of goods bought online, and the average price paid by consumers. The report then looks at some leading payment methods used by consumers, the drivers behind these choices, as well as the types of goods/services purchased using each payment method. Additionally, the report looks at BNPL services, including regions and countries in which they are used more often as well as reasons why consumers use them. It also examines the average spend by consumers using BNPL as well as a brief analysis of the top competitors.
Consumers from Europe and Southeast Asia tend to shop online more frequently than consumers in other regions. Food and drink, clothing and footwear, and health and beauty goods are purchased online most often, while travel, accommodation, and financial products are the most expensive of those bought online. These differences drive different payment choices for consumers when making online purchases.