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市場調査レポート
商品コード
1483000
食品・食料品:Global Sector SeriesGlobal Sector Series: Food & Grocery |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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食品・食料品:Global Sector Series |
出版日: 2024年04月11日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 55 Pages
納期: 即納可能
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世界の食品・食料品部門は、2023年の4.3%増に対し、2024年は3.9%増と成長が鈍化すると予測され、これは食品インフレの持続とマクロ経済の課題が原因です。2024年のオンライン普及率は0.3ppts上昇し6.7%になると予測され、小売業者のデジタル戦略への継続的な投資により、世界のオンライン食品・食料品の市場規模は7,550億米ドルに達し、9.0%の成長が見込まれます。消費者は、食品・食料品の購入時に、コストパフォーマンス、品質、価格を優先します。
当レポートでは、世界の食品・食料品市場について調査分析し、促進要因と抑制要因、市場予測、ブランド、動向などの情報を提供しています。
This report provides an overview of the Global Food & Grocery Retailing which includes analysis, drivers, inhibitors, market forecasts, brands and trends in the Global Food & Grocery Market 2023-2028
The global food & grocery sector is forecast to experience a slowdown in 2024, with growth projected at 3.9% versus 4.3% in 2023, attributed to persistent food inflation and macroeconomic challenges. Online penetration is expected to rise by 0.3ppts to 6.7% in 2024, with 9.0% growth in the global online food & grocery market to reach $755.0 billion, driven by ongoing investments in retailers' digital strategies. Consumers prioritize value for money, quality, and price when making food & grocery purchases, as 79.9%, 78.4%, and 77.5% of consumers across key markets stated these factors as influential drivers while making purchases.