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市場調査レポート
商品コード
1354479
フィットネス - Consumer TrendSights Analysis(2023年)Fitness - Consumer TrendSights Analysis, 2023 |
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フィットネス - Consumer TrendSights Analysis(2023年) |
出版日: 2023年07月28日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能
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パンデミック後、個人の健康ニーズに対するケアを優先するフィットネスは、従来よりも重要性を増しています。現代のフィットネス動向は、セルフケアと全体的な健康アプローチを堅持しています。
消費者は健康危機を自らの問題としてとらえ、個人のフィットネスレベルをよりコントロールできる製品を求めています。健康とウェルネスに対する360°のアプローチは引き続き重要であり、ほとんどの消費者は現在、精神的なウェルビーイングもケアしなければ、長期的に良好な身体のフィットネスを得ることはできないことを受け入れています。セルフメディケーションは、治療行為への依存に代わる、重要な予防的健康対策として位置づけられています。
当レポートでは、フィットネスの消費者動向について調査分析し、今後の意思決定や製品開発に役立つ戦略的なヒントを提供しています。
Post-pandemic, fitness which entails prioritizing care for the individuals health needs is more important than ever. Modern fitness trends adhere to a self-care and holistic health approach.
Consumers are taking ownership of the health crisis and seek out products which allow them greater control of their personal fitness levels. A 360° approach to health and wellness continues to be important as most consumers now accept that they cannot have good physical fitness long-term without also taking care of their mental wellbeing. Self medicating is framed as an important preventative health measure instead of reliance on curative action.