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市場調査レポート
商品コード
1354473
個人主義と表現- 消費者動向分析、2023年Individualism and Expression - Consumer TrendSights Analysis, 2023 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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個人主義と表現- 消費者動向分析、2023年 |
出版日: 2023年08月17日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能
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消費者は、自分のニーズに直接合致した製品により多くの対価を支払うことを望んでいます。パーソナライズされた商品に対する需要は高く、これは消費者が自分の個性や価値観に合った商品を選びたいという願望に後押しされています。この動向の主な原動力は、社会人口統計学的なシフトであり、消費者がよりパーソナライズされたソリューションを通じていかに価値を正当化できるか、また、消費者が個人的なウェルビーイングや環境的なウェルビーイングに関していかに賢明な選択をしているかに注目しています。
個人主義と表現」は、「自分自身」のニーズと目標を中心とする消費者感情に焦点を当てています。現代社会の発展は自己表現を奨励し、消費財メーカーが消費者によりパーソナルに感じられる「アイデンティティ関連」製品を提供する機会を生み出しています。
当レポートは、個人主義と表現について調査し、消費者セクターにおける広範な洞察と分析を提供し、事業者に新たな障害と機会をもたらします。またこのトレンドの周辺で何が起きているのか、なぜ起きているのか、誰に起きているのかを深く掘り下げる考察、企業がこのトレンドをどのように乗り越えているのかについての考察、ブランドの将来的見通しなどをまとめています。
"Individualism & Expression" published by GlobalData provides extensive insight and analysis of the Individualism & Expression trend in the consumer sector, creating new obstacles and opportunities for operators. The report includes: a trend snapshot explaining where the trend lies and what sub trends are covered; a deep dive into what is happening around this trend, why it is happening and who it is happening to; a look into how companies are navigating this trend; and a future outlook for brands.
Individualism & Expression focuses on the consumer sentiment that centers around the needs and goals of the "self". Consumers today are more individualistic than ever before and feel more empowered to influence desired change; developments in modern society encourage self-expression, creating opportunities for consumer goods companies to offer "identity-related" products that can feel more personal to consumers.